Snelle verwerking van bestelling, en deze in goede orde ontvangen. Betaalbare naambordjes!

Snelle en nette levering

Duidelijke en makkelijke manier van bestellen, snelle levering en mooi eindresultaat

Goede ervaring, snelle levering en een mooi product

Mooie naambord

Bij de keuze van een naambord had ik bij jullie een zeer grote keus . ook bij het ontwerpen zeer goede mogelijkheden. Ik beveel jullie dan ook aan bij mijn connecties.

mooi naambordje

Ik vind het naambordje heel mooi en netjes en stukken goedkoper dan dat je het in de winkel bestelt. Wat mij betreft uitstekend stukje kwaliteitswerk geleverd.

Snelle levering, goed product

Product is zoals beschreven op de site en werd snel geleverd. Gemakkelijk gemonteerd.

Heel erg tevreden!

Wij zijn heel tevreden met ons mooie naambordje. We hebben gemakkelijk een mooi ontwerp kunnen maken en het bordjes lag binnen 3 dagen op de mat

Vriendelijke service, en gaat voor klanttevredenheid!

Bestelling online. Zelf ontworpen via de site. Leuk om te maken trouwens. Bestelling ook snel bezorgd. Prima verpakt. Echter bleek er wat fout in het ontwerp. Opmerking werd serieus genomen en goed opgelost. Ik kreeg een snelle reactie. Vervolgens een nieuw concept ontwerp om te beoordelen. Deze was helemaal prima naar wens! Zeker aanbevolen!

Pluspunten

Snelle service en goede kwaliteit producten!

Pluspunten

Op de website staat 2 werkdagen levertijd vermeld. In mij geval was het zelfs eerder binnen! Wat een snelle topservice. Tevens ziet het product er degelijk uit.

Uitlijning op de webpagina tijdens het design proces zou handig zijn.

Pluspunten

wow super mooi geworden en super snel! Heel erg bedankt

Geen

Nvt

Pluspunten

Precies zoals ik had verwacht.

Geen

Pluspunten

Snelle levering, naambordje is schitterend geworden

Pluspunten

- Snelle levering - Goede service en snelle reactie op vragen via de mail

Pluspunten

Bij ontvangst bordje bleek er een foutje in de tekst te staan, ondanks correcte tekst in de bevestigingsmail. Na een telefoontje met een medewerkster een mailtje gestuurd met een foto van het bordje. Twee dagen later alsnog het correcte bordje ontvangen. Was als verrassing bestemd voor bij de voordeur van zoon en schoondochter. Ze zijn er zéér mee ingenomen!!

Misschien door meer dan één persoon de tekst even checken.

Pluspunten

Wow, wat een betrokken bedrijf. In haast had ik een fout gemaakt in het ontwerp, maar in overleg ontving ik een dag later alsnog de correcte versie. Alle lof voor de service en get contact!

Het zou fijn zijn als er na het inzenden van een ontwerp er een proefdruk wordt gestuurd. Dit om alle evt. fouten uit te sluiten

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden met ons naambordje en geweldig dat we 2 bijpassende schroeven ontvingen.

We kregen het advies om het bordje af en toe met anti-groen (Merk Flint) te poetsen om langer plezier er van te hebben. Ik heb gegoocheld maar dit product is nergens te vinden of te koop. Alleen groene aanslagreinigers

Pluspunten

Het naambordje dat ik wilde hebben was niet op voorraad. Ik kreeg kosteloos een duurder exemplaar aangeboden van een materiaal dat wel op voorraad was. Dit vind ik een geweldige service. Het eindresultaat was ook perfect. Alleen maar lof voor de afhandeling van mijn order.

Pluspunten

Zeer snelle service. Bordje zondag besteld en dinsdag in de brievenbus.

Pluspunten

Twee keer een gebroken naambord ontvangen. Twee keer heeft naambordjes.nl kosteloos een nieuwe opgestuurd. Topservice!!!

Maak pakketten die zeker niet door de brievenbus passen, want DHL bezorgers proberen ze er doorheen te proppen met alle gevolgen van dien...

Pluspunten

Snelle service Topkwaliteit

Geen. Hier kunnen veel bedrijven wat van leren.

Pluspunten

Compleet eigen design kunnen maken. Uploaden lukte niet. Na telefonisch contact de spullen opgestuurd en na 2 dagen had ik mijn bordje al thuis. Fantastische service, en gewoon telefonisch contact als het even niet duidelijk is. Zo hoort het!!

Het uploaden van een eigen plaatje kan wel, maar het wordt niet getoond op de site.

Pluspunten

Tekst was niet duidelijk op leisteen naambordje, meteen goed mailcontact gehad met Ingrid en er is nieuw naambordje gemaakt. Zijn er nu erg blij mee en het is super goed en snel opgelost.

Misschien betere controle voor het verzonden gaat worden.