Pluspunten

Goed mail contact en advies over veranderingen en/of toevoegingen. Alles is mogelijk. Snelle levering, gewoon brievenbus pakketje zonder bezorgkosten.

Ga zo door.

Pluspunten

heel overzichtelijk, makkelijk te maken en heel mooi geworden

Pluspunten

Ruime keuze, overzichtelijk, snelle levering

Zet bij de bordjes hoe ze bevestigd worden. Dat voorkomt verrassingen

Pluspunten

Wij zijn heel blij met ons nieuwe naambordje. Alle inwoners staan er op. Wij hebben nu een heel eigen naambord dankzij dit bedrijf. Prima service.

Pluspunten

Bestelling van het naambordje correct uitgevoerd. Het (leistenen) naambordje is gebruikt voor montage op de marmeren grafsteen van mijn schoonmoeder.

Het plaatsen van speciale leestekens heeft nogal wat hoofdbrekens gekost. Dit kan beter...

Pluspunten

Duidelijke en overzichtelijke website. Snelle levering en product is precies geleverd zoals op de website getoont wordt. En betaalbaar!

Ik kan geen verbeterpunten bedenken.

Pluspunten

Snel, gemakkelijk en helder. Website is helder en de opvolging van de bestelling is snel. Uiteraard het eindproduct ook volgens verwachting.

Geen.

Pluspunten

TOP service. Er was iets iet goed met de proefbordjes, ik had daar zelf ook overheen gekeken. Na 1 telefoontje en GEEN ENKELE discussie 2 dagen later nieuwe bordjes in huis!

Pluspunten

Echt Boven verwachting -snel ( 2 dagen )een mooi bord voor ons jury hok en cursusruimte opgestuurd gekregen . Blij mee !

Pluspunten

Goede en snelle service en uiteraard een erg leuk naamplaatje!!

Pluspunten

Super service, snelle levering, prachtig naambordje!

Pluspunten

Goede service en heldere communicatie. Ik belde 's avonds op en werd vriendelijk te woord gestaan en mijn bestelling kon ondanks de betaling nog gewijzigd worden en het verschil in prijs werd teruggestort.

Het enige minpuntje was dat bij een groter formaat ik de kleuren wel kon aanpassen, maar bij het kleinere formaat alleen zwart mogelijk was. Op zich wel begrijpelijk, maar toch jammer.

Pluspunten

Goede prijzen, snel levering en mooi producten!

Pluspunten

website is makkelijk en overzichtelijk, manier van bestellen simpel, veel verschillende mogelijkheden, prima service

geen

Pluspunten

Mooi gemaakt plaatje, rvs-look, snel geleverd, prima verpakt.

Pluspunten

Mooi product, goede kwaliteit. Snelle levering en netjes op de hoogte gehouden.Goed verpakt.

Thuiswinkelwaarborg en Paypal betalingsmogelijkheid zouden het afmaken.

Pluspunten

Makkelijk om te bestellen, snel, mooi bordje

Pluspunten

Wij hebbenvorige week een perfect uitgevoerd naambordje ontvangen

Hier valt niets aan te verbeteren

Pluspunten

Vorige week hebben we ons nieuwe naamplaatje binnen gekregen we zijn er super blij mee!!!

Pluspunten

- snelle reactie op vragen via e-mail - Snele aflevering - Goed eindresultaat

Ik vond het moeilijk te beoordelen of het een betrouwbare site was. Heb uiteindelijk kvk opgezocht en de gok maar genomen.

Pluspunten

Goed en mooi naambordje afgeleverd!

Vertel wanneer t geleverd wordt. Ik dacht zelf nl. Dat t de volgende dag geleverd zou worden, maar duurde 4 dagen.

Pluspunten

Goede en snelle levering! Mooi resultaat

Geen!

Pluspunten

Makkelijk te ontwerpen met leuke en mooie opties, snelle levering, prima prijs, mooi resultaat en bevestigingsmateriaal zit er netjes bij. Helaas had ik pech met de plakstrips en is mijn bord na een paar dagen gevallen. Hier werd helemaal niet moeilijk over gedaan en binnen een paar dagen had ik een nieuw bord binnen en dit keer met gaten om op te hangen. Die laat voorlopig dus niet meer los!

Misschien is het een idee om mensen het bevestigingsmateriaal te laten kiezen...

Pluspunten

Ons leistenen naambord was na 2 jaar erg verkleurd en slecht leesbaar. Zonder enige vorm van discussie is deze onder de garantie gratis vervangen! Nu hebben we weer een prachtig naambord aan de gevel hangen. Wat een top service!

Pluspunten

Supersnelle levering van ons leistenen naambord. Goede kwaliteit en mooie afwerking. Geleverd inclusief bevestigingsmateriaal.

Dorpstraat 95 5595 CG Le Leende

040 - 3040047