Zou morgen weer bestellen. Alles was compleet zoals gezegd. Een zeer te breiden klant.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle service, de juiste artikelen

Ik zocht anti-kiepwieltjes voor mijn rolstoel en vond de juiste bij 123rolstoel. Perfecte passing, eenvoudig te monteren door compleetheid van de aangeboden wieltjes.

Goed en snel

Was via Google terecht gekomen op de site van 123Zorgwinkel . Ik was op zoek naar een lichtgewicht, maar ook betaalbare rollator. Hier gevonden. Had nog een vraag over stoephulp. Via mail gedaan,dag later antwoord. Rollator besteld en 2 dagen later in huis.

snel en goed geleverd

snel- goed en betaalbaar

Goede service makkelijk te bestellen van overzichtelijke website

Onderdeel van de rolstoel klopte precies en is op tijd bezord.

Ik had mijn bestelling geplaats maar bij aankomst klopte het niet. Ik moest toen op eigen kosten de foute band terugsturen. Ook had ik aangegeven dat ik ip donderdag niet thuis was en dus het pakje op vrijdag op zaterdag bezorgd moest worden. Toch kwam het donderdag aan, gelukkig was ik net thuis. IK ben wel tevreden over de snelheid waarmee alles geregeld was.

Goede communicatie en snel geleverd

Goede communicatie over bestelde stoel zodat het juiste product op juiste plaats geleverd wordt. Levering was eerder dan gepland. Top.

zeer goeie bediening

Zeer duidelijke websites snelle levering van het gevraagde product en alle toebehoren voor het plaatsen van de koffer heel tevreden klant

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik had een verkeerde bestelling gedaan. Na terug sturen had ik al snel mijn geld terug(zelfs inclusief de verzendkosten) Mijn nieuwe bestelling was er al de volgende dag

Snel

We hadden de bestelling eerder dan ze aan gaven.

goed product

goed product

Snelle correcte service

Duidelijke site, correcte sevice, snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Nog geen ervaringen tot nu toe goed

Nog geen ervaring

Helemaal goed

Duidelijke omschrijving/foto. Snelle levering

Snelle service, waar voor je geld

Binnen 2 dagen in huis

De bestelde levering werd correct en stipt uitgevoerd.

correcte levering

het bestelde keurig op tijd geleverd.

Een goeie ervaring goed en fijn geholpen

Ik heb de rolstoel op vrijdagavond besteld en had het zaterdag al in huis. Ook was ik iets vergeten aan te klikken en na een mail gestuurd te hebben. Gelijk kosteloos de andere dag al in huis. Super service

goede revice

snelle levering geweldig

goed verzorgd pakket

kreeg geleverd waar ik om gevraagd had

Prima en snelle service

Prima snel geleverd alles goed te vinden op de website

netjes bezorgt

Netjes bezorgt en op tijd dank hier voor met vriendelijke groet