Correct afgehandeld

N'a een foute levering snel en correct afgehandeld

Fijn in de handen

Wij hadden een rollator besteld die dubbel opgeklapt kon worden. Wij dachten makkelijk voor in de auto mee te nemen, maar dat is dus niet waar dat vinden wij heel erg jammer.

Zeer servicegericht en betaalbaar

Toen bleek dat onze bestelling niet of veel te laat door transporteur DHL geleverd zou worden en wij hier melding van maakten, besliste 122Zorgwinkel.nl direct zonder verdere kosten voor ons nogmaals het bestelde product na te zenden. Dat kwam de volgende dag gelijk al binnen. Wij hebben deze service als zeer prettig en bijzonder beschouwd. Super bedankt!

Verkoop super maar afwikkeling niet

Bij de verkoop van een scootmobiel voor mn vader prima geholpen. We zouden gebeld voor een afspraak wanneer de scootmobiel geleverd zou worden. Woe of do. Niets meer van gehoord. Hij is wel geleverd. Ik zou apart een mail krijgen met het framenummer voor de verzekering. Moet hem nog krijgen. Jammer hoor

Supergoed

Goede webshop met heel veel spullen en uiterst netjes te woord gestaan na een vraag van mijn kant. (Super)

Snel en goede kwaliteit

Snelle levering,en ook goede kwaliteit.

Goed verzorgd advies

Goede levering en goed verzorgd advies. Tot op heden geen klachten.

Het is heel netjes verlopen alles op tijd geleverd zo het was aangegeven

Heel netjes en het paste allemaal exact

HONDERD % in orde.

Goed geholpen met mijn keuze en mijn scootmobiel werd persoonlijk afgeleverd de volgende dag!

Goed omschreven en snel bezorgd

Goed maar vond het wel prijzig

In één woord geweldig!

Toen ik na 2 jaar een probleempje kreeg met mijn aankoop, werd ik prima te woord gestaan en kosteloos gelopen.

service kan beter

Had te grote rolstoelwielen besteld en omdat deze te groot waren retour gestuurd met track and trace. Track and trace geeft aan dat ze zijn ontvangen bij 123 zorgwinkel. Het betreffende bedrag is keurig netjes retour gestort. Grote klasse. Bedankt.

Alles was goed en perfect en een zeer vlotte levering

Alles was goed en perfect en een zeer vlotte levering

Deskundige en vriendelijke service

X

Snelle levering tegen een goede kostprijs

geweldige goed passende wieltjes

De wieltjes voor de rollator waren in een handomdraai gemonteerd! alles klopte,

Denken mee, snel afgeleverd.

Vlot, goede interne communicatie voor vragen en beeldvorming

Heb een 2e hands scootmobiel gekocht, van bijna 5 jaar oud voor ruim de helft van de nieuwprijs, ziet er als nieuw uit en heeft nieuwe accu's. Door een zeer ruime keus heb ik bewust naar de desbetreffende scootmobiel gezocht en gekocht.

Bezorging naar wens op tijd uitgevoerd

Prima website en bezorging naar wens uitgevoerd.

Fijne winkel

Een goed model met ultra soft wielen kunnen krijgen voor betaalbare prijs. Mijn schoonmoeder heeft er veel plezier van. Vriendelijk personeel met geduld voor ouderen.

Goede rolstoel tegen redelijke prijs

Nieuwe rolstoel, makkelijk in elkaar te zetten en in te vouwen. Stabiel. Een minpuntje de duwstang zijn voor iemand van gem. lengte te laag waardoor je snel voorover gaat lopen en last krijgt van je rug.

Prima en vlot geholpen!

Wij zochten nieuwe wielen voor een excel rolstoel. Vlot en goed geholpen. Aanrader!

Geweldige levering vh beensteun vd rolstoel

Ik zal zeker mensen aanbevelen die iets nodig hebben bij 123 zorgwinkel

Vlot en efficiënt

Het artikel is volkomen naar onze tevredenheid afgeleverd. Daarnaast is het artikel van een uitstekende kwaliteit; een prima kwaliteit/ prijsverhouding. Helemaal top!