Goed en betrouwbaar

Kwaliteit van de medicijnen is goed

Voldoet aan verwachting

Wat ze beloven komt uit

Snelle en goede levering.

Makkelijk bestellen, snel geleverd, goed geprijsd, goede kwaliteit.

Afgeleverde bestelling fout afhandeling goed

Moest naar Den Haag komen vanwege foute geleverde bestelling. Diegene die het daarna afhandelde was geweldig.8

Klantenservice zeer goed! Snel antwoord op vragen.

Door een fout op de website hulp ingeroepen van de klantenservice. Zeer goed geholpen en meegedacht.

Gewldig

Heb op diverse plaatsen geprobeerd voor onderdelen maar nergens op voorraad of moeilijk doen rolstoel is niet van hier. Op internet klik ik op jullie site en daar staat het voor het kiezen. Aanklikken welke delen je wil bestellen en je weet gelijk de prijs. Dan alles bestellen en de andere morgen word alles netjes bezorgd. Had nog een vraag gesteld via de mail en na een paar uur netjes het antwoord. Heb jullie site opgeslagen. En mijn over buurvrouw kan zich weer verplaaten. Ook namens haar dank.

Levering wat traag maar zeer behulpzaam

In deze tijd ben je gewent wat je besteld de volgende dag in huis. Dat is niet hier het geval wat niet erg hoeft te zijn als je het niet met spoed nodig hebt, helaas was het bij mij wel spoed een liep de verzending vertraging op. Maar na een email gestuurd te hebben hebben ze voor mijn gevoel er direct iets aan gedaan. Daar en tegen prima communicatie en behulpzaam.

nvt

Waardeloos

Het artikel is niet passend,stuur foam... Afmeting ligt overigens niet aan het artikel. Je betaald verzendkosten.....jullie verzenden dit in een grote doos wat onnodig is,de kosten €6.95 artikel €18.99 en dan ev retour weer €6,95...dus...fijn voor jullie,ik stuur dit niet retour...€13,90 voor post.nl....ik bestel niet meer bij 123zorgwinkel

Met spoed een rollator besteld bij deze firma. Voor mij onbekend maar zeker een erg goeie keuze. Snelle levering en perfect geholpen

Snel bezorgd En de wielen passen prima! En de banden zijn zachter zodat de valkans verkleind is!

Super goede service

Had een bevestigingsbout voor hiel band rolstoel, maar kreeg een hiel band toegestuurd. Één mailtje was voldoende om de volgende dag de bestelde bout in de bus te krijgen! Toppie! Dat is service

Snel en goed product

Snel en goed product

Zeer snelle levering. Product was met veel zorg ingepakt. Produkt bovenverwachting erg goed. Dikke pluim voor jullie

Super snelle bezorging

Binnen 3 werkdagen in huis Wat besteld was was prima in orde En in de toekomst misschien nog wel eens bestellen

Ik.had maar 1 rolstoelwieltje besteld maar moest er 2 hebben. Geweldig contact gehad en het is allemaal goed gekomen. Dankzij het het mail contact. Prima sevice.

Levering

Ik denk dat het jullie niet te verwijten is!!! Maar helaas wachten wij al 8 dagen op de bestelling. En hierdoor krijgen jullie negatief aandacht.

Zeer correcte behandeling!

Ben zeer tevreden over de afspraken!

Goede, vlotte betrouwbare service.

Voor het eerst besteld bij 123Zorgwinkel.nl. Bij aflevering van bestelling ontdekt dat er een verkeerd artikel was bezorgd. Contact opgenomen via e-mail. Volgende dag het juiste artikel verstuurd met een retour sticker om het verkeerde artikel terug te sturen. Erg tevreden met de service. Misschien wel handig om bij de reactie te vermelden bij welke servicepunt het retour gebracht kan worden.

Kwaliteit dat snel wordt geleverd

Snelle levering, kwaliteit staat voorop.

Goede site, snelle levering

Helemaal top, goed site, makkelijk zoekfunctie, snel te betalen, zeer snelle levering

Perfecte rollator zonder gerammel

Als deze rollator, 2e van dit soort in mijn huishouden, geen 24 uur vertraging had opgelopen had ik 5 i.p.v. 4,5 sterren gegeven. Heb daardoor een hele dag voor Jan met de korte achternaam thuis zitten wachten.

Uitgebreid assortiment. Snelle levering. Niet duur.

Had een beetje een afwijkend model wiel nodig voor een hondenbuggy. Ben uitstekend geholpen. Met de benodigde vulringen en een asje, die gratis werden bijgelerd, paste het wiel goed in de vork. Hond blij en baasje blij. Dankjewel 123zorgwinkel.

Goede afspraken, snelle levering

Na contact via de site, snelle levering van de scootmobiel. Ook de bezorger was hulpvaardig en vriendelijk. Een aanrader

Kerketuinenweg 79

2544 CZ Den haag