Prachtige service

Een foutieve levering werd onmiddelijk recht gezet

Goede service.

Heel goede ervaring. Keurig, duidelijk en stipt.

De tas is goed

Ik heb een geruite tas besteld voor de Nitro rollator en heb een zwarte net met geruite zijkanten gehad. Maar het feit dat het past is het belangrijkste.

Matig

In de omschrijving van de hoepelband was geen waarschuwing dat dit product allee geschikt was voor dunne hoepels, er wil een grote wijdte in de opening van de hoepelrand. Erg lastig. Dus iedere hoepeling zitten nog steeds, deels op de metalen rand en maar deels beschermd het mijn vingers, een andere houding is niet mogelijk. Als ik hiervoor gewaarschuwd was, had ik mij eerder kunnen bedenken. Of dit product wel passend was voor mij. Maar het is moeilijk een ander model in enkelvoud te vinden. Gevalletje van jammer voor de invalide. Alweer.

Geachte klant. Spijtig dat het artikel niet aan uw verwachting voldoet. De omschrijving bij dit artikel is nagekeken en bevat geen onduidelijkheden, fouten of gebrek aan een waarschuwing. Wij hebben los van dit bericht in deze beoordeling geen eerdere vraag van u per email of telefoon ontvangen om wellicht vanuit ons bedrijf een oplossing aan te kunnen dragen of u waar nodig te compenseren. Het volledige aankoopbedrag zal zoals gebruikelijk na retour aan u worden teruggestort.

was goed geregeld

het was zeer goed geregeld

Super tevreden over 123Zorgwinkel.NL

Snel het gezochte materiaal gevonden en besteld zonder problemen Ook de levering was super in orde

Ok

Goed en correcte levering

Super geholpen

De juiste info verkregen

Snelle afhandeling

Snel geleverd en goede prijs verhouding

Alles is goed dus geen klagen Je doet het goed

De rolstoel is netjes afgeleverd, voldoet aan onze wensen.

Snel en kwaliteit

Voor het eerst een oplader gekocht via 123. Voorheen betaalde ik bijna het dubbele voor hetzelfde product. De oplader werkt razendsnel en is van prima kwaliteit.

Snelle en correcte levering en goedkope deal

Snelle en correcte levering en goedkoper dan de andere aanbieders.

Snel ontvangen, tegen een redelijke prijs!

Heel tevreden

Heel tevreden

top service

ben vriendelijk geholpen om het juiste onderdeel te vinden

uitstekend !

Supersnelle levering. In een woord keurig ! Een aanbeveling waard.

Prima levering

Snel geleverd , ben tevreden.

Degelijk

Mooie degelijke wielen en snel geleverd.

Wat ik besteld had , was niet goed afgeleverd. Net bij pakken uit magazijn niet alles lezen . Maar na de klantenservice te hebben gebeld en uitgelegd waarom wel de andere , kreeg ik een retour sticker via de mail omdat de fout bij hun weg kwam . En binnen een week de juiste artikel. ( Wel weer incl pen :-). )

Snel bezorgd goede universele rugleuning rollator

Ik vond het op de site met duidelijke uitleg. Na bestelling de volgende dag bezorgd. Top!

Super, dankzij jullie hulp kan mijn vrouw weer veilig de weg op.

Een onderdeel welke was opgestuurd was niet passend te krijgen, zonder problemen of vraagstelling betreffende het geleverde onderdeel werd er een nieuw onderdeel opgestuurd.

prima service

makkelijk te bestellen en snel in huis