Slechte service

Als een product niet voorradig is wordt er zonder overleg een alternatief geleverd. Als je dit dan retour zend moet je zelf voor de kosten op draaien.

gevonden en gekregen wat ik zocht

makkelijk bestellen makkelijk betalen snel bezorgd juiste onderdeel fijn dat ik de rolstoel binnen 2 dagen weer kon maken

Snel en bijna goed!

Keurig snel het bestelde geleverd. Edoch, net als de vorige keer verschilllen de geleverde en de maat opgegeven bij het product. Namelijk de breedte van de band, 25 ipv 30 mm. We laten dit zo, heb geen zin om het retour te sturen.

Snelle verzending

Prima.

Voel me gehoord én gezien als klant

Voordat ik mijn rollator kocht, heb ik uitgebreid mailcontact gehad met de klantenservice. Medewerker Daniël heeft iedere vraag serieus genomen en beantwoord. Daardoor kon ik uiteindelijk, goed geïnformeerd de juiste, en voor mij veiligste, koop doen. Het is immers niet zomaar een aankoop. De rollator werd snel bezorgd en toen er, na een aantal weken, een raar geluid ontstond in één van de wielen, werd de rollator keurig opgehaald en na 2 dagen weer gerepareerd terug bezorgd. Kortom, een bedrijf dat begrijpt wat klantenservice inhoudt!

Verrast

Prijs en kwaliteit zijn prima

• Zou u ons aanbevelen? Yes

vlotte levering van kwaliteitsvolle steun.

vlotte levering

Goede en vlotte levering

OK

ik moest nieuwe einddoppen hebben voor de rollator geen punt kon ze zo vinden

Pefekte service

Goed en snel geleverd

Zeer vriendelijk personeel,en goede informatie,ben zeer tevreden over de scootmobiel.

Snel en goed!

Snelle bezorging aan de deur afgeleverd juiste artikel .

Wordt slecht gecommuniceerd en antwoord duurt heel lang

Super snel

14:30 bestelling, 10:00 bezorgd

Houdt zich niet aan afspraken

Ik wilde iets terugsturen, omdat het niet voldeed. Ik informeerde telefonisch of er een antwoordnummer was. Het antwoord was nee, maar ik moest de portokosten even zelf voorschieten en dan zou ik ze terugkrijgen. Dat is niet gebeurd en mijn mail hierover wordt genegeerd,

Top service!

Snelle levering, veel contact.

goed bevallen

bestelling kwam op afgesproken tijd

Perfect geregeld

Snelle verzending, duidelijke communicatie.

Snelle verzending, keurige levering. En kreeg pennen en een marker erbij. Lief!

Goed en snel

eerst halvebestelling geleverd; rest is nabezorgd

eerst halve bestelling geleverd; het nabezorgde 2e deel vd bestelling kwam wel maar werd met een email van bol.com (ipv 123rolstoel.com) aangekondigd. Ik dacht eerst aan 'spam' of phishing... Uiteindelijk goed geleverd met kort briefje 'sorry voor het ongemak'

Betrouwbaar

Goede en snelle betrouwbare levering

Het bestellen ging makkelijk en de bezorging was prima geregeld. Graag weer.

Heb dit product onder verschillende omstandigheden gebruikt. Het krijgt van mijn een dikke 10/10

Helemaal naar wens

Zeer goed product, duidelijke site, makkelijke bestelling en vlotte aflevering.