Snel bezorgd en duidelijk gecommuniceerd

Positief, goede kwaliteit

Snelle levering. Alles in orde

Snelle levering. Rolstoel voldoet volledig aan de verwachtingen.

goede en snelle service

Precies hetgeen ik heb besteld,afmetingen en asdiameter kloppen ecact en in een andomdraai was het wieltje gemnteerd.

Fast delivery, good service so far

Still using it, but so far the service has been good and efficeint, delivery guy called to arrange a good time for him to pass by.

Super snelle levering!

Levering was snel en keurig verzorgd

correcte afhandeling snelle service

Super fijne duidelijke site en alles over je bestelling kun je makkelijk opvolgen. Zeker een aanrader

Prima ervaring

TOP Service Vriendelijke mensen. Goede adviezen,snelle levering. Al met al TOP

Alles prima in orde snelle verzending.

Top service, top product!

De “hoepelovertrek” is echt onwijs handig! Duwen kost minder moeite, en in plaats van grijpen, hoef ik nu enkel te duwen. Zover ik weet de enige nederlandse online winkel die dit product levert. De hoepelovertrek is heel makkelijk te installeren, en lijkt van goede kwaliteit! Ik raad het alle rolstoelgebruikers aan. Dankjulliewel voor de mooie snelle levering tijdens corona!

Goed en snel

Goed en vakkundig

Goed advies en snelle levering

Een winkel waar je keurig telefonisch advies krijgt. Een Excel comfort beensteun voor rolstoel besteld om 14:15 uur en de volgende morgen om 11:00 uur door DHL in huis. Iets wat andere winkels niet meer lukt in coronatijd en twee dagen voor de kerst. Ik ervaar het altijd als een probleemloze winkel.

Snel en prima geleverd.

Zie bovenstaande

Goede en snelle afhandeling

Afspraken worden nagekomen. Snelle afhandeling. Goede partij om zaken mee te doen.

Het product makkelijk besteld ,snel geleverd en netjes verpakt

Hele goede ervaring gehad met 123 zorgwinkel!

Vanaf het moment dat ik de scootmobiel heb besteld was het telefonisch contact goed! Een medewerker zou de scootmobiel voor mij apart zetten omdat dit de laatste exemplaar was.. Afspraak van bezorging was ook heel netjes. Ik ben heel snel gebeld voor een bezorgafpraak. Bezorging was netjes op tijd en de meneer die het kwam brengen was ook heel vriendelijk en heeft de tijd genomen om alles goed uit te leggen hoe de scootmobiel werkt. Van mij krijgen ze een 10!

snel en degelijk

duidelijke site en snel geleverd

Juiste onderdeel op tijd bezorgd.

Prettig en vertrouwd.

Snelle levering van nieuw rolstoelwiel

Met de informatie op de website kon ik precies uitzoeken welk rolstoelwiel ik moest bestellen als vervanging van een kapotte oude. En 2 dagen later had ik hem in huis.

Snelle levering, netjes verpakt.

Vriendelijk ontvangen door keurige heer.

Goed voorgelicht voor het aanschaffen van mijn lichtgewicht rollator! Happy met m’n aankoop.

Super goed

Super snel geleverd ben er blij mee

Goed advies en service

Ik kreeg goed advies en goede duidelijke informatie. Ook snelle levering.

Fantasticch!

Zeer goede service en zeer behulpzame medewerker. Uitermate tevreden over het product!

Fijne, wandelstok en super snel geleverd.

Mooie wandelstok uitgezocht met een goede prijs besteld en de volgende dag al in huis. Niks aan te merken. Misschien alleen de verpakking wat aan de ruime kant.