eerst halvebestelling geleverd; rest is nabezorgd

eerst halve bestelling geleverd; het nabezorgde 2e deel vd bestelling kwam wel maar werd met een email van bol.com (ipv 123rolstoel.com) aangekondigd. Ik dacht eerst aan 'spam' of phishing... Uiteindelijk goed geleverd met kort briefje 'sorry voor het ongemak'

Betrouwbaar

Goede en snelle betrouwbare levering

Het bestellen ging makkelijk en de bezorging was prima geregeld. Graag weer.

Heb dit product onder verschillende omstandigheden gebruikt. Het krijgt van mijn een dikke 10/10

Helemaal naar wens

Zeer goed product, duidelijke site, makkelijke bestelling en vlotte aflevering.

Voor het eerst iets besteld zeer goede kwaliteit

Mooi op tijd geleverd ondanks de drukte en goede kwaliteit zeer te vreden

bestelling niet bezrogd op tijd

Ik heb een hoofdsteun online gekocht, op de website staat bestelling voor 15 uur, morgen thuis en het was 5 dagen en ik heb niks ontvangen. Ik moeste bellen om de bestelling te annuleren, dat was donderdag 14 december en de mevrouw op de telefoon zei dat met zekerheid ik zou mijn bestelling op 15 dec ontvangen. Ik had de hoofdsteun nodig om met mijn te nemen naar het buitenland voor een nechtje van mij, en wij hadden vertrokken op 16 jan erg vroeg. doordat ik heb aan de mevrouw op de telefoon dat het was niet meer nodig, betelling annuleren want er is niemand thuis die kan het pakket ontvangen en ook niet de hoofdsteun na de reis niet meer nodig is. De mevrouw zei dat ik hoefde niks te doen. Er was een vetraging door posnl. Nu ik weet het niet wat er is aan de hand want ik heb email van postnl ontvangen dat pakket is bezogd, als de mevrouw heeft niks gedaan, ik ben niet verantwordelijk van het pakket want ik was duidelijk dat niemand thuis is. Dus ze zei dat zij zouden regelen met postnl. Als ze hebben het pkket buiten het huis neergeleegd of niet ik heb geen idee want er i niemand thuis.

Ruime keuze, prima service en goede kwaliteit

Nu al een paar keer gewinkeld bij deze shop, o.a. voor nieuwe remkabels en wielen voor de rollator van een familielid. Dankzij de ruime keuze en duidelijke uitleg bij de artikelen altijd goed geslaagd! Ook is de klantenservice goed bereikbaar en kundig; een vraag over het aanpassen van de pasbussen voor de asjes werd snel en vriendelijk beantwoord. Gewoon: top!

GOED

had nog een vraag via mail gedaan en kreeg goed antwoord.

Prima produkt

Vriendelijke aandacht bij bezorgprobleempje

alles prima

super

Gewoon correct

Betrouwbare correcte firma

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik wacht nog steeds op mijn terugbetaling

Ik heb mijn bestelling 4 koolborstels teruggezonden en wacht nog steeds op mijn terugbetaling.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Keurig en correct

Correct

Alles keurig op tijd zoals afgesproken

Goed bereikbaar en hulpvaardig

Bestelde een leuning boor een rolstoel. Bleek de verkeerde te zijn. Retour was geen probleem, netjes terugbetaald. Maar toen moest ik nog de juiste leuning hebben. Men wenste mij succes. Maar op mijn verzoek zelf toch eens even met de Belgische leverancier contact op te nemen, kreeg ik even later een bericht dat de juiste armleuning te bestellen was met een link erbij. Inmiddels aangekomen en passend.

klasse

keurig op tijd en goed verzorgd

Produkt in orde

Bestelling goed ontvangen

Goed maar verwarrend

Goed want met 2 dagen was de remkabel voor de rollator binnen. Verwarrend omdat na 1 dag een credit nota werd opgesteld. Maar een dag later de remkabel er toch nog was.

Wij worden altijd heel correct geholpen

Mijn ervaring is NIET goed!!

De levertijd die beloofd werd bleek langer. En van de 2 remkabels die ik besteld en betaald heb ontving ik er slechts één!! Ik wacht nog steeds op die tweede kabel.....

Besteld en meteen de volgende dag bezorgd. Prima!

prima en snelle levering