klasse

keurig op tijd en goed verzorgd

Produkt in orde

Bestelling goed ontvangen

Goed maar verwarrend

Goed want met 2 dagen was de remkabel voor de rollator binnen. Verwarrend omdat na 1 dag een credit nota werd opgesteld. Maar een dag later de remkabel er toch nog was.

Wij worden altijd heel correct geholpen

Mijn ervaring is NIET goed!!

De levertijd die beloofd werd bleek langer. En van de 2 remkabels die ik besteld en betaald heb ontving ik er slechts één!! Ik wacht nog steeds op die tweede kabel.....

Besteld en meteen de volgende dag bezorgd. Prima!

prima en snelle levering

Klantvriendelijk

Produkt had afwijking tot het bestelde, geen probleem. Na telefonisch kontakt produkt retour gestuurd met verzoek om creditnota.

snelle prima service

snelle service

alles ging pico bello.

zie boven

Snel, correct

Prima service direct verzonden . Juiste product, wel pittige prijs.. Was voor een vriend van ons.

Een nieuw kussen voor mijn rolstoel

Ik zocht een nieuw kussen voor mijn rolstoel, omdat het oude niet meer lekker zat. En bij de Zorgwinkel hadden ze precies het kussen wat ik zocht. En dat had ik de volgende dag al in huis.

Top zeer snel geleverd 1 dag

Voorwiel voor de rolstoel besteld volgende dag geleverd top service Kan weer gebruik maken van mijn rolstoel

Top product

Keurige levering, product uitstekend naar wens.

prettige zaak.

voortvarend geholpen

Precies wat ik nodig had

Goed verpakt, snel geleverd en precies wat het moest zijn.

Snel en transparant

Simpel te bestellen. Eenvoudig en duidelijk.

geweldig

goede en snelle levering

Ik heb nooit zo snel mijn pakket ontvangen.

Het was zo snel gegaan ik was zo blij met jullie.

Zeer goede en snelle service

Heb een scootmobielkoffertje gekocht bij 123zorgwinkel. deze was bij aflevering niet geheel compleet, maar na klacht over zending, werd dit binnen enkele dagen uitstekend opgelost. Bedankt 123 zorgwinkel voor de snelle service. Jan v,Groezen Geldrop

GOE BEZIG

GOED

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel geleverd. Goede prijs

Leuke, groene massieve banden voor de rolstoel snel geleverd voor een concurrerende prijs.

Was op zoek naar hechtpleister, voldoende aanbod en meest scherpe prijs! Bestellen eenvoudig. Bezorging 1 dag later, als toegezegd. Top in all

Kerketuinenweg 79 2544 CZ Den haag