Top product

Keurige levering, product uitstekend naar wens.

prettige zaak.

voortvarend geholpen

Precies wat ik nodig had

Goed verpakt, snel geleverd en precies wat het moest zijn.

Snel en transparant

Simpel te bestellen. Eenvoudig en duidelijk.

geweldig

goede en snelle levering

Ik heb nooit zo snel mijn pakket ontvangen.

Het was zo snel gegaan ik was zo blij met jullie.

Zeer goede en snelle service

Heb een scootmobielkoffertje gekocht bij 123zorgwinkel. deze was bij aflevering niet geheel compleet, maar na klacht over zending, werd dit binnen enkele dagen uitstekend opgelost. Bedankt 123 zorgwinkel voor de snelle service. Jan v,Groezen Geldrop

GOE BEZIG

GOED

Snel geleverd. Goede prijs

Leuke, groene massieve banden voor de rolstoel snel geleverd voor een concurrerende prijs.

Was op zoek naar hechtpleister, voldoende aanbod en meest scherpe prijs! Bestellen eenvoudig. Bezorging 1 dag later, als toegezegd. Top in all

Snel bestellen snelle levering

Goede prijs/kwaliteit

Kwalitatief materiaal geleverd met een goed opvolgbare levering ervan Dank u wel

Vlot en correct geleverd

Duidelijk bedrijf

voor particulier ook makkelijk iets te bestellen

zeer tevreden en vlug geleverd

ik had nieuwe wieldjes voor mijn rolstoel nodig en die werden vlug geleverd ,zo kon ik weer verder, 123zorgwinkel is gewoon top in mensen helpen doe zo verder bedankt.

Snel, juiste prijs

8 rollatorwielen geleverd in korte tijd, aan een juiste prijs

Snel en netjes geleverd

Netjes geleverd

Prima levering. Besteld en udd andere dag in huis.

Prima zal in t vervolg weer hier bestellen

Zeer correct, zowel prijs, kwaliteit als vlugge levering!

Makkelijk te bestellen en was zeer vlot binnen. Ben er erg blij mee, de metalen hoepels zijn te glad en met de rubberen hoepelringen heb je veel meer grip en minder kracht nodig in je armen om vooruit te komen.

goede ervaring

Het zoeken naar mijn benodigde product ging goed Acteraf betalen via de betaal site was wat lastig

Oké

Duidelijke website met vlotte levering

Geweldig.

Prachtig product. (Rollator.)Mooi optijd geleverd.Ik hoefde alleen de handgrepen op maat te stellen. De rollator loopt heel plezierig.

Snelle aankoop

Na goed advies via telefoon,artikel volgende dag al in huis

Snel gereageerd op mijn mail

Daarna het goede product de andere dag al ontvangen. Top

Zeer snelle levering

De rollator paraplu was snel geleverd. Enige nadeel is dat er geen duidelijke beschrijving bij zit hoe deze te monteren. Er zijn nl diverse mogelijkheden. Een duidelijke omschrijving zou dan wel op zijn plaats zijn. Heb via YouTube moeten opzoeken hoe eea gemonteerd moest worden.

Kerketuinenweg 79

2544 CZ Den haag