Pluspunten

Overzichtelijke website. Zeer snel antwoord van de medewerkers op mijn vragen. Snelle afhandeling van mijn bestelling. Nieuwe telefoon kon de volgende dag al afgehaald worden. Kortom een 10 voor Voordeelmobiel!

Geen

Pluspunten

Een verrassend goede klantenservice. Werd erg snel en vriendelijk geholpen. Ik weet gelijk ook voor de volgende verlenging waar ik moet zijn.

Site mag wel wat mooier, maar is in principe niet nodig aangezien je ook gewoon persoonlijk contact op kan nemen.

Pluspunten

Goed geholpen door de klantenservice!

Pluspunten

Een fijn bedrijf, waar je als klant, ook echt klant voelt. Voordeelmobiel denkt goed mee, handelde mijn bestelling zeer snel af en heeft een prima service.

Pluspunten

+ Goede klantenservice + Erg makkelijke vergelijker + Snel de goedkoopste sim-only gevonden

Pluspunten

Snelle service. Overzichtelijke website. Binnen 24 uur de telefoon binnen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

wordt netjes geholpen

ze konden mijn geen inzicht geven waarom ik ben afgekeurd jammer want dat was mijn vraag

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Persoonlijk, snel en betrouwbaar

geen

Pluspunten

Nemen de tijd voor je, duidelijke uitleg, snelle orderverwerking en nieuwe toestel snel bezorgd.

Pluspunten

twee jaar geleden kwam ik in contact met Lianne,zij heeft toen alles voor me uitgezocht en geregeld op een zo voordeligst mogelijke manier voor mij.Ik was toe aan een nieuw abonnement of verlenging van het huidige en was benieuwd of Lianne er ook nog zou zijn ze had me immers zo geweldig geholpen! En ja hoor! Wederom heeft ze me geweldig geholpen! Lianne je verdient een pluim!

Pluspunten

Goed bereikbaar, snelle en deskundige behandeling, zeer goede service. Lianne is zeer klantgericht; klantbelang staat voorop.

ik zou het niet weten

Pluspunten

Snelle reactie en actie, komen afspraken na, vriendelijk

Pluspunten

Zo snel met reageren en acties ondernemen dat gewoon helemaal geweldig is. Kan menig bedrijf voorbeeld aan nemen.

Totaal geen

Pluspunten

Persoonlijke aanpak, probeert het beste eruit te halen voor jou als klant. Bereikbaar en gemakkelijke afhandeling dmv link en code.

Kan verbeteren in verwachtingsmanagemen, wanneer je als klant een respons kan verwachten etc.

Pluspunten

Geweldige klantvriendelijke medewerker. Inmiddels al voor de derde keer verlengt via voordeel mobiel. Erg tevreden over.

Pluspunten

Zoals altijd de geweldige service van Lianne, de eigenaresse van voordeelmobiel.nl. Waarom zou je nog naar een ander gaan? Daar kunnen heel veel webshops nog een voorbeeld aan nemen.

Gen verbeterpunten voor dit bedrijf.

Pluspunten

De manier waarop wij geholpen zijn door Lianne hebben wij nog niet meegemaakt. Ze had alle tijd voor ons en wist ons op diverse manieren te helpen. Wij kunnen alleen maar zeggen bravo bravo ga zo door. Hartelijk dank Lianne.

Pluspunten

Super geholpen en goede uitleg.

Ik ben heel tevreden

Pluspunten

Contact is plezierig en snel

Pluspunten

Goede geduldige uitleg bij vragen, zelfs over het nieuwe toestel.

Bereikbaarheid soms slecht