Bij kwikfit blijft je altijd fit

Komen hun afspraken na.

APK helemaal goed

Fijn te woord gestaan en alles weer goed geregeld. Met de ANWB korting blijft de APK goed betaalbaar.

voldoet nog steeds aan de naam kwik-fit

snel en adequaat

Uitstekend zoals altijd...

Snelle en eerlijke service

De auto was binnen een halve dag klaar, ze belden netjes om te overleggen over de dingen die ze waren tegengekomen, legde uit wat het plan en de kosten waren en hebben dit vervolgens geregeld. Prijs was meer dan fair.

Erg goed geholpen en goed meegedacht

Hebben niet de nieuwste auto meer maar super geholpen en goed meegedacht door Marcel.

Goede keuring en geen onnodig onderhoud gedaan.

Alles is zoals afspraak verlopen.

betrouwbaar &. vriendelijk

Nieuwe veren onder mijn Volvo. Deskundig en betrouwbaar. Gemaakte afspraken worden netjes na gekomen. Ik ben tevreden hoe ik geholpen ben

Gevraagde leenfiets stond netjes klaar. Wel even kijken of er genoeg lucht in zit.

Prima service, met ANWB-pas extra korting gekregen

Van te voren afspraak gemaakt, hoefde niet lang te wachten. Prima service voor mijn airco-onderhoud.

goed geholpen

Vlotte service

Vriendelijk personeel

Positief

Goede communicatie, ook over eventuele extra kosten. Auto op tijd klaar.

Goede service en feedback

Keurig geholpen door de medewerker en ook geholpen met vastbinden van de kabel.

Vriendelijk geholpen maar konden het niet repareren

Airco geeft foutcode aan dus heb ik een servicebeurt aangevraagd. Ze hebben de airco wel gevuld maar konden het probleem niet vinden of oplossen. Airco werkt nog steeds niet. Heb wel de volle 140 euro moeten betalen.

Goedemorgen Dennis, Bedankt voor je feedback. Dit is niet de service waar je blij van wordt en mag verwachten van KwikFit, onze excuses hiervoor. Bij KwikFIt hebben garant koelen en aangezien je klacht lijkt het mij dat wij de kosten netjes terug moeten overmaken aan jou. Je kunt ons mailen naar [email protected] onder vermelding van referentienummer KL-62625. Dan kan ik dit voor jou in orde maken. Met vriendelijke groet, Johnny Klantenservice KwikFit

Prima service, goede communicatie

Zeer goede service en snel!

Niet de goedkoopste, maar snel een goed werk!

Gewoon goed

Snel, goed en vriendelijk. Duidelijke uitleg en meedenkende medewerker.

Sterk product, constante service

Leveren altijd wat je afspreekt. Goede vestiging.

Heel correct geholpen

Telefoontje gehad om te overleggen over prins vd reparatie

Deskundig en service gericht

Al jaren klant, deskundig, vriendelijk en servicegericht

perfect

professioneel

Zeer teleurstellende ervaring bij KwikFit

Ik had een zeer vervelende ervaring bij KwikFit. Ik bracht mijn auto voor een APK-keuring, maar deze werd afgekeurd. Omdat de benodigde onderdelen niet op voorraad waren, kon ik mijn auto achterlaten voor reparatie de volgende dag. Helaas had ik geen vrije tijd en moest ik een andere dag regelen waarop ik vrij was en iemand mij kon brengen. De volgende afspraak was op donderdag. Ik bracht mijn auto en kreeg te horen dat de keurmeester ziek was, waardoor de auto niet die dag afgemeld kon worden. Dit was uiterst vervelend. Ik zat al met een torenhoge rekening en moest al twee keer heen en weer voor een APK, een beurt en nieuwe banden. Ik probeerde de medewerker positief te stimuleren om creatief te denken en een oplossing te vinden, maar dit was totaal niet mogelijk. Hij bleef volhouden dat het geen kwestie van geld was en wilde zich niet in onze situatie verplaatsen. Voor ons was de enige optie om nogmaals vrij te nemen en op vrijdag om 9 uur heen en weer te rijden om de auto af te laten melden, of alles te annuleren. De man wilde echter niet meedenken. Toen heb ik de klantenservice gebeld. De dame aan de telefoon was niet erg vriendelijk, maar ze heeft waarschijnlijk wel geregeld dat de auto toch afgemeld werd. Om drie uur op donderdag kreeg ik een telefoontje van de filiaalmanager dat de auto afgemeld was. Hij had een uur zijn zaak moeten sluiten om met mijn auto naar een ander filiaal te rijden om de auto af te melden. Hoewel ik de filiaalmanager vriendelijk bedankte voor zijn inspanningen, zal ik nooit meer terugkomen bij KwikFit met geen van mijn drie wagens.

Beste Esther, Bedankt voor jouw feedback. Wat jammer om te lezen dat je dit zo ervaren hebt. Ik begrijp uiteraard dat het vervelend is dat je auto niet dezelfde dag klaar kon zijn in verband met de reparaties die er uit zijn gekomen, uiteraard doen wij ons uiterste best hiervoor. Dat de volgende dag ook nog de APK keurmeester ziek is en zij de auto niet konden keuren is natuurlijk helemaal vervelend. Gelukkig is er in overleg met het desbetreffende filiaal en onze klantenservice gekeken naar een oplossing en is het alsnog geregeld. Ik begrijp dat je dit graag anders had gezien, uiteraard onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Mireille Klantenservice KwikFit

Keurig geholpen

APK laten uitvoeren. Vlotte service en hele vriendelijke medewerkers

Goed maar wel kil

Weinig persoonlijk en ruim eigen ruimte nemend. Om 8 uur brengen en om 17.00 uur ophalen is afschrikwekkend als je niet om de hoek woont en geen ander vervoer hebt.

Kelvinstraat 15

3846 BV Harderwijk