Snelle service was goed gehplpen

Accurate en snelle wissel van mijn banden zomer nanaar winter ze hadden ook nog mijn profiel van mijn zomerbanden gemeten kan nog een seizoen mmee top gedaan.

Prima service en uitleg van de factuur.

snel en hopelijk goed uitgevoerd

Zie titel

zoals altijd vriendelijke medewerkers en een prima, snelle service

zoals altijd (zeker al meer dan 8 jaar) tot nu toe meer dan tevreden.

Ja wat moet ik er meer van maken ik ben tevreden

Vlotte APK-keuring

De APK-keuring incl. afmelden kon in een ochtend uitgevoerd worden. Daarbij kon tegelijk het lampje van mijn defecte remlicht vervangen worden.

Goede service, Aardige medewerkers, kwaliteit/prijs verhouding perfect.

Kwikfit Top bandenspecialist

Winterbanden zijn bij Kwikfit Heemskerk gemonteerd. Prima advies, uitstekende kwaliteit banden, montage en service voor een redelijke prijs. Ik ga nu met een veilig en goed gevoel de winter op de weg tegemoet.

KwikFit Atoomweg Groningen. Geweldig !

Zonder afspraak zijn er binnen enkele minuten nieuwe ruitenwissers en koplampen op mijn Peugeot Partner gemonteerd.

Snel en vakkundig

Snel en vakkundige hulp.

Prima en snel geholpen

Prima geholpen. Men neemt de tijd voor je. Beste prijs kwaliteit verhouding. Wachtkamer kan iets groter (alhoewel vanaf me stoel kon ik zo koffie tappen, dus eigenlijk ook wel oke :) )

Snel en behulpzaam

Voor het eerst mij aamgemeld bij kwikfit. Bij mijn vorige woonplaats deed de garage de bamdenwisseling. Het verliep hier uitstekend en ook de foute werden snel hersteld bij kwikft. Prima bedrijf Volgende keer opmieuw

Klantvriendelijk en ter zake goed advies

Deskundige specialist.

Ok

Ok

Deskundig en zeer vriendelijk geholpen.

Goed en snel geholpen

Makkelijk online een afspraak in te plannen. Twee nieuwe banden binnen een half uur alweer klaar. Als service de banden van voor naar achter gewisseld. Zeer goede ervaring!

zeer correct

vriendelijk personeel en heel correct geholpen...( ondanks de hoge rekening maar bepaald onderhoud kost geld.)

Goed geholpen en lekker snel

Eenvoudig online afspraak gemaakt en volgens afspraak goed en snel geholpen.

Prima geholpen

Prima mensen die daar werken en altijd vriendelijk. En bovenal; kundig!

Prettig geholpen, komen afspraken na.

Gewoon goed

Vriendelijk,snel en helder

Correct en vriendelijk naar de klant

Prima, volgende keer weer.

zoals ik elke keer ervaar, uitstekende service

Ik kom elke jaar in Barneveld voor apk en bijbehorende service, en zoals altijd is de service en de uitleg die daarbij hoort uitstekend. Gewoon een fijn gevoel als je daar geweest bent.

Top, tevreden

Goede service.