ik had betere service verwacht

Zowel telefonisch als aan balie niet goed verstaanbaar. Zeer onduidelijke nota. Er moet iets getekend worden dat de werkzaamheden zijn uitgevoerd. Verschillende formulieren mee gekregen en dan lees ik op het papier wat ondertekend moest worden dat het de bedoeling was dat iemand de werkzaamheden letterlijk mee naloopt en de vervangen onderdelen toont. Dat de wielen in mijn bijzijn zijn nagetrokken door de manager en er uitleg is gegeven. Dit alles is niet gebeurd en ook niet over gesproken. Er moest een nieuwe band op gelegd worden. Ik had vier all season banden en er wordt een zomerband opgelegd??? Bij thuiskomst bleek dat mijn motorklep niet goed was gesloten en dat dit ook niet mogelijk meer is!

snel, klantvriendelijk en kwaliteit

Ik ben weer vriendelijk, adequaat en met kwaliteit van service opmaat voorzien.

Top geregeld

top geregeld!!!

Super filiaal

Apk . Netjes op tijd geholpen . Duidelijke uitleg over aandachtspunt. Kopje koffie erbij!!!

Prima ervaring

Prima bereikbaar, zowel telefonisch als letterlijk. Vriendelijke ontvangst door baliemedewerkster. Op korte termijn keuring mogelijk. Prima ervaring.

Redelijk tevreden

De auto was er voor de apk keuring, er moesten 2 nieuwe achterbanden op, die zijn als je ze niet online besteld 5 € duurder per stuk vanwege maat advies, het was de zelfde maat als de voor wielen. Via WhatsApp dit aangegeven, en werd het verschil netjes terug gestort.

Klant centraal

Goede service, Duidelijke en heldere uitleg m.b.t. wat is er gedaan en waar rekening mee moet worden gehouden

Zeer vriendelijk en weten wat techniek is

Zie boven en je ben geen nummer

Goede service en prettige hulp

Het vervangen van mijn autoruit werd op locatie uitgevoerd. Ik ben zeer goed te spreken over de geleverde kwaliteit en de vriendelijke behulpzame medewerker. Klasse

Goed en prettig geholpen

Gewoon goed, niets op aan te merken.

Klantvriendelijk

Goed, volgende keer werkzaamheden graag loggen in het serviceboekje dat op de passagiersstoel lag

Weliswaar in een mapje, maar toch. Verder fijn dat het vlakbij een tramhalte ligt waardoor ik snel op m'n werk kon komen.

Perfect!

Fijne ontvangst. Goed advies. Fijne afsluiting en overdracht.

uitstekend

snel geholpen en professioneel

Goede prijs- kwaliteit verhouding

Goed, snel en vriendelijk geholpen. Mooie prijs voor deze service en APK ineen

Prettig vriendelijk en vakkundig

Werd netjes gebeld over bevindingen Ben tevreden

Banden snel besteld en geleverd, vakkundig gemonteerd in een gastvrije garage.

Zeer goed toegankelijke website voor het bestellen van de banden, voorzien van goede informatie. Prima prijs/ kwaliteit en prettige en correcte afhandeling in het filiaal aan de Leenderweg in Eindhoven.

Vriendelijk, duidelijk en uitstekende hulp

Vriendelijk, duidelijk en uitstekende hulp

Eerlijke en duidelijke uitleg over het probleem.

Grote beurt laten doen. Bleek achterremmen versleten te zijn. Keurig telefoontje gehad over wat er vervangen zou moeten worden en een prijsopgave. Konden het dezelfde dag nog maken. Auto weer klaar voor een hoop veilige kms.

Snel, transparant en geweldige service

Het boeken van apk en beurt via de website ging gemakkelijk en was heel duidelijk over de kosten. Afspraak verzetten ging ook prima. Vriendelijke medewerkers. Kreeg zelfs een jaar gratis pech servive bij de merkbeurt!

Goede service voor bedrag wat je betaald.

Goed geholpen in korte en drukke tijd van het jaar

Apk in hartje zomer laten doen. Kon snel terecht monteur was duidelijk. Vond het ook fijn dat ik gebeld werd voor bijkomende kosten. Ook ideaal dat ik met leenfiets terug naar huis kon.

Snel

Mijn auto was snel weer klaar. Ik vond het echter niet correct dat er ongevraagd stikstof in de nieuwe banden is gedaan. Dit heeft de toch al hoge rekening nog hoger gemaakt.

Prima en snelle service

Over Kwik-Fit Nederland