Vriendelijk en behulpzaam

Auto voor de keuring gebracht, maar er moesten wat kostbare reparaties worden uitgevoerd. Dit is in goed overleg en met wat korting netjes de volgende dag opgelost.

Vriendelijk deskundig

Fijne garage!

Ik breng mijn auto voor de keuring graag bij de Kwik-Fit in Hoorn. De mensen zijn behulpzaam en vriendelijk. Ze leggen uit wat er moet gebeuren en waarom. Ik kom weer terug!

vriendelijk duidelijk en behulpzaam

prettig geholpen en duidelijke uitleg

Waar het goed is kom je terug.

Goed, eerlijk, vriendelijk....

Vriendelijk personeel goede service

APK en wielerwissel probleemloos

Netjes gedaan en goed advies. Chef Werkplaats heeft echt verstand van BMW e39. Zeer prettig

Goede service. Zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk personeel, die de tijd voor je nemen. Ook koppelen ze zaken terug om duidelijkheid te geven over gekozen produkt.

Was prima

Was goed

Prima geregeld

Gemakkelijke reservering online en klantgericht personeel

Zeer goede service

Garage verleent goede service, auto was weer vlot klaar.

Kan beter.

Auto gebracht voor APK. Gelukkig slechts 1 item aangaande de afkeuring. Spijker in de band. In het midden. Laten maken voor 32 euro en vervolgens gevraagd of de keur meester kan herkeuren. Nee, dat gaat niet. Moest ik een nieuwe afspraak maken. Zo geschiede enkele dagen later. Kan ik er op wachten? Ja dat kan. Prima. Later een telefoontje dat ik er niet op kon wachten. Dus maar weer een leen auto geregeld voor naar werk. Uiteindelijk kwam het telefoontje, de keur meester heeft de auto goedgekeurd. De band was prima hersteld. Beetje gezeur en gezever allemaal. En het afkeuren ging gepaard met het advies om 2 nieuwe voorbanden te nemen. Want, er zat een spijker ( klein ) in de band. De spijker zat in het midden. Dan weet elke expert dat het heel simpel te maken is. Vervolgens 1 telefoontje met het verhaal en de toestemming voor de reparatie en klaar is Kees. Was ik de auto maar 8 uren kwijt. Over het algemeen ervaar ik de service prima. Zeker omdat wij 2 auto's in onderhoud hebben bij Kwik Fit. Maar op basis van deze ervaring, hou ik een zuur gevoel over van mijn APK keuring. En dat ben ik niet gewend van Kwit Fit. Ik beveel Kwik Fit op basis van deze ervaring dan ook niet aan.

Beste Ben , Ben het met je eens dat dit beter kan. Jammer dat je afspraak zo is verlopen. Graag zou ik dit eens verder willen bekijken. Wil je zo vriendelijk zijn om mij hierover een mail te sturen? Dit kan naar klanten@kwik-fit.nl onder vermelding van referentienummer KL-45701 en het kenteken van je auto. Ik zie je reactie graag tegemoet. Groet, Fred

De keuring en kleine beurt verliepen vlot en er werd helder gecommuniceerd.

Zie boven

Goede service, vriendelijke medewerker

Snel een afspraak kunnen maken.

Goede prijs/kwaliteit/service

Duidelijke informatie en goede behandeling gekregen.

Vlug geholpen

Werdt vlug geholpen Ja met dat de stikstof tank leeg was Heb die kosten netjes terug betaald gekregen Miste 1 ventiel dopje links voor Verders is alles goed gegaan en zelfs de velgen werden schoon gemaakt

Uitstekende service en kwaliteit,

Ontvangst was zeer prettig, alle werkzaamheden werden goed uitgelegd. Tijdens ophalen vd auto werd een gezamenlijke check uitgevoerd. Vriendelijk, duidelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Top service!

Ik ben uitstekend geholpen, goed te woord gestaan en alles werd zorgvuldig uitgelegd. Er wordt mee gedacht en goed advies gegeven t.o.v een verkoop te pushen.

conform afspraak

keurig op tijd geholpen, en volgens afspraak uitgevoerd

goed en vlot geholpen

Aanmelding voor APK, uitvoering en afhandeling zijn correct verlopen. Ben er heel tevreden over.

Prima geholpen door de mannen in Noord

Aardige mensen en ik kon mijn auto alweer snel ophalen. Ook belden ze voor overleg over de kosten.

In feite 1 woord voldoende: top!

Goed ontvangen, hoefde in deze corona tijd niet doelloos rond te lopen op een industrieterrein, maar mocht keurig wachten op een stoel bij de roldeur. Banden goed, helemaal goed gebalanceerd. Top!

Super Service

Snel en vakkundig geholpen.