fijn geholpen

APK en kleine beurt, ondanks extra kosten (altijd jammer ;-) super geholpen! Fijne service!

Goede service. Goede uitleg aan te telefoon over de gebreken en meedenkent. Ook snel afgehandeld.

Vriendelijk, concreet met vooraf een duidelijk kostenindicatie

Onze auto is al enkele jaren tevreden in onderhoud bij 'onze' Kwikfit dealer. De kosten zijn eigenlijk altijd volgens het onderhoudsinterval geweest. Daar moet je ook een beetje geluk mee hebben. In ieder geval zijn we altijd vriendelijk behandeld en is er meegedacht in de momenten onderhoud. We rijden gemiddeld +- 6000km per jaar dus wat een merkbeurt niet altijd rechtvaardigde, in overleg stemmen we af wat nodig is. Duidelijk, transparant en concreet. Heel erg prettig.

Vriendelijk geholpen, verstand van zaken!

Goede service, vriendelijk, kom zeker terug!

Goede en snelle sirves

Altijd goed en snel geholpen

Vriendelijk personeel en goed geholpen

Makkelijk afspraak maken, maar service in de zaak was matig

Online was het makkelijk een afspraak maken en aangeven wat er aan de hand was. Ook kreeg ik duidelijk informatie over de afspraak en hoe lang het zou duren. Echter was mijn auto vergeten en was er niet over gecommuniceerd, waardoor ik uiteindelijk veel langer heb moeten wachten en er in eerste instantie maar één van de twee dingen gerepareerd was. Uiteindelijk heb ik hiervoor ruim drie keer zo lang moeten wachten als gepland.

Goedendag, Wat jammer dat dit zo is gelopen, waarvoor excuses Kan ik hierin nog iets voor je betekenen? Laat me dit gerust weten via [email protected] onder vermelding van je kenteken en referentienummer KL-60585 Met vriendelijke groet, Frank Klantenteam KwikFit

Goede en snelle afwerking

Achteraf gezien had ik het controle rapport ter plaatse graag door willen nemen met de medewerker. Nu zag ik thuis dat ik zelf ook een handtekening kon zetten, maar dat had toen natuurlijk geen waarde meer. Niet voor KwikFit en niet voor mij. Verder vond ik dit verjaardagscadeau een leuke verrassing en ik waardeer het zeker!

Goede service voor een eerlijke prijs

4 nieuwe banden onder mijn Range Rover kan weer lekker gummen !!

Zeer klantvriendelijk

Afspraak keurig op tijd. Zeer vriendelijk personeel

De Bali medewerker (mo )was zeer netjes en correct tegen over mij

Snelle en serieuze diensten

Alleen maar lovende woorden. Medewerkers beloven, serieus en vriendelijk. Ik voelde het verschil in gedrag niet omdat ik geen Nederlander ben. Onberispelijke service, ik maakte de afspraak heel gemakkelijk op de website. Ik raad 100% aan.

Vriendelijk, behulpzaam, noem t maar op! Alleen maar positief!!

Fijne vriendelijke service

Goede kwaliteit Fijne service Komen afspraken na Klaar terwijl je wacht

Prima dienstverlening

Zoals altijd daar, goed en snel geholpen.

Zeer servicegerichte baliemedewerkers

Helaas werd mijn APK afgekeurd door de stand van de dimlichten. Ik moest dat eerst laten repareren en nieuwe afspraak maken. Men ging daar zeer flexibel en klantgericht mee om.

Zeer goed overleg

Aantal extra werkzaamheden die uitgevoerd moesten worden n.a.v. een apk. Zeer goed advies en overleg. Toppie service

werd goed geholpen

werd goed geholpen en is zeker te aanbevelen

Geen kwikfit meer voor mij

Mijn auto naar kwikfit gebracht voor APK en grote beurt. Toen ik hem ging ophalen werd er gezegd dat er geen bijzonderheden waren te melden. Bij thuiskomst zie ik op het inspectierapport staan de remschijven bijna versleten zijn en op korte termijn vervangen dienen te worden. Waarom ben ik niet gebeld hierover? Waarom wordt dit niet gemeld bij het afhalen van de auto? Er wordt zelfs gezegd: geen bijzonderheden! Ik vind dit zeer kwalijk. Ja, voor de APK was het nog geen probleem en is de auto goed gekeurd, maar het was aangemerkt als aandachtspunt. Dat vind ik meer dan genoeg reden om hier melding van te maken. Ik breng mijn auto al jaren naar kwikfit en altijd zeer tevreden, maar door een verhuizing ben ik over moeten stappen naar een ander filiaal en dit valt vies tegen in vergelijking met het filiaal waar ik eerst naartoe ging. Bij de receptie onvriendelijk en zeer ongeïnteresseerd. Je wordt als vrouw niet serieus genomen en meneer raakt zichtbaar geïrriteerd als je niet direct je kenteken-kaart tevoorschijn getoverd krijgt. Je wordt zowat de deur uitgekeken. Nee, voor mij geen kwikfit meer.

Goedemiddag Nicole, Bedankt voor je feedback. Dit is niet de service waar je blij van wordt en mag verwachten van KwikFit, onze excuses hiervoor. Is er hierin nog iets wat ik voor je kan betekenen? Je kunt ons mailen naar [email protected] onder vermelding van referentienummer KL . Met vriendelijke groet, Johnny Klantenservice KL-60511

Helemaal prima

Snel geholpen, aardig. Alleen moeilijk te vinden.

Apk.

Mijn vrouw krijgt rekening ongeveer 50 euro voor vervangen van twee w5w lampen op kentekenplaat en in de Koplamp bij oude auto.... Snel gekeurd en aardig personeel.

Alles was top.

Supervriendelijk en uitstekende service! Mijn naam nergens publiceren.

Service prima. Resultaat slecht.

De anwb man had me al gewaarschuwd dat mijn band niet te repareren was. Door inschattingsfout van kwikfit blijkbaar werd ik toch met ‘gerepareerde’ band op weg gestuurd. Nog geen drie uur later stond ik alweer stil met lekke band. Ik heb een vervangservice moeten laten komen op zondag. Kostte me 200 euro. Nogmaals: goede service en fijne mensen, alleen dit keer dus met slecht resultaat.

Service prima. Resultaat slecht.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.