Redelijk

Apk-keuring erg goedkoop, snel en netjes afgehandeld. Mevr. maakte mij er zelf op attent dat anwb-leden korting krijgen. Voorgestelde reparaties waren terecht alleen véél te duur begroot. Uiteindelijk zelf gedaan in minder dan de helft van de tijd die Kwik Fit nodig zou hebben op grond van de geschatte kosten. Herkeuring netjes en soepel uitgevoerd.

Het blijft goed werk en advies.

Ik ben al jaren meer dan tevreden behandeld en blijf het dan ook zeggen: " iedere keer altijd goed en eerlijk werk.

Super vriendelijk en goede service

Ik heb gebeld voor een reparatie en kon gelukkig snel terecht en binnen een uur na aankomst was het weer gefixt .

Onhandig

Riem moest vervangen worden bij de apk maar dat ging niet bij jullie dus moest extern een afspraak maken en daarna weer terugkomen.

Goedemorgen Casper, Wat vervelend dat we je niet van A tot Z hebben kunnen ontzorgen. Waarvoor excuses. Kan ik hierin nog iets voor je betekenen? Je kan me dit laten weten via klanten@kwikfit.nl onder vermelding van je kenteken en referentienummer KL-55384 Met vriendelijke groet, Frank Klantenteam KwikFit

zeer goed

Mijn ervaringen waren zeer goed wat betreft de duidelijkheid van de afspraak alsmede de uitvoering van de werkzaamheden en dat in een aangenamen omgeving met vriendelijke medewerkers van Kwik-fit

Professionele service

Prima afhandeling!

goed service

Vriendelijk en goede service

positief

brachten de auto met het idee dat hele onderdeel vervangen moest worden maar bleek niet nodig Alleen wat bijgesteld en ik heb een klein bedrag betaald was er blij mee

super service

Altijd snel met telefoon aanname, vriendelijk en gastvrij en vlot.

Super !

Vanmorgen lekke band afgeleverd bij Kwikfit Terneuzen waar ik vaste klant ben. De Band zat een grote metalen spijker in, de meneer zei…..ik zal straks even kijken wat ik voor u kan doen, ik bel u zodra het klaar is. Binnen een uur al telefoon, uw band staat klaar, ik gaan ophalen en wil afrekenen, maar die meneer zegt….u heeft de banden hier gekocht dus neem maar mee, GRATIS ! Kijk DAT is nou TOPSERVICE ! De banden waren al 3 jaar oud, maar nog als nieuw, en dan NOG gratis geholpen worden. ZO …… komen klanten de volgende keer weer om nieuwe banden.

Ik ben tevreden

Het duurde langer dan gepland maar daar kon men niets aan doen. Verder prima!

Snelle en professionele service

Na de diagnose van het probleem heb ik een offerte gekregen en op basis daarvan zijn de monteurs direct aan de slag gegaan. De monteur bespreekt de geplande werkzaamheden en daar spreekt vertrouwen uit. Goede communicatie en snel handelen.

Snelle en goede afhandeling

Prima geheel conform verwachting!

Zie boven

Vriendelijk, duidelijk, goede service

Ben zeer netjes en vriendelijk geholpen en op de hoogte gehouden.

Snel en goed geholpen

Netjes ontvangen, snel en goed geholpen.

Uitstekende dienstverlening

Ik kwam op de bonnefooi langs om een lampje te laten vervangen. Kon gewoon zonder afspraak. Helaas bleek de fitting gesmolten waardoor de vervanging op dat moment niet door kon gaan. Na een eerste belronde door het uiterst vriendelijke personeel bleek het toch niet zo gemakkelijk te zijn om een vervangende fitting te vinden. De dag erna kreeg ik een telefoontje dat ze een vervangende fitting hadden gevonden en is meteen een afspraak gemaakt om het te vervangen. Ze hadden maar meteen 2 fittingen besteld voor het geval de andere fitting ook aan vervanging toe zou zijn. Na controle bleek dat gelukkig niet het geval te zijn.

Prettig geholpen volgens gemaakte afspraak

Fijne service

Prettig ontvangen en snelle service

Er is veel moeite gedaan voor mij op een onverwacht moment. Heel goed geregeld!!!

zoals gewenst

mijn ervaring met kwikfit is goed

Prima maar wel duur voor AOW'r

Vanwege APK weer naar mijn vertrouwde Kwikfit. Helaas bleek ik met 2,5 ton en nieuwe voorbandjes en nieuwe Remklauwen plus schijven te moeten hebben en de plastic koplampen moesten gepolijst. Alles vlot en goed gedaan maar mijn verzoek vooraf om ook de achterruitsproeier te ontstoppen was niet gedaan. Waarom Remklauw voor een oude Kia 395 per wiel? Maar we kunnen wel weer veilig rijden.

Zeer gastvrije monteur/manager

Deze man heeft passie voor zijn vak.....heerlijk.

Auto weer helemaal top

deskundig en vooral klantgericht

Goed onderhoud aan de auto wordt gekoesterd en verdient zich op de lange termijn terug. Deskundig en vriendelijk personeel.