altijd tevreden

ga al jaren naar kwik-fit voor onderhoud en apk keuring, als er iets aan de auto gebeuren moet word er vooraf contact opgenomen als de prijs hoog is. dus altijd naar tevredenheid en klantvriendelijk geholpen

Prima onderhoud en APK-keuring

Ik kom toch steeds weer terug bij de Vestiging in Poeldijk, je hoeft niet twee maanden te wachten om een afspraak te maken (i.t.t. merkendealer) en het onderhoud is vakkundig uitgevoerd. Nooit geen verrassingen bij de APK-keuring, geen onzin reparaties, niet opdringerig. Top!

Super goede service

Ik ben blij met deze garage mijn auto rijdt weer als nieuw, super vriendelijk personeel,en snelle en goede service.

Helemaal top

Hele goede ervaring met Kwikfit.

merkbeurt met APK

Heel correct te woord gestaan. Goed gespecificeerde factuur. De klus was snel geklaard. Kreeg vroeg in de middag al bericht dat ik de auto kon ophalen. Pluspunt is de 1 jaar mobiliteitsgarantie. Ik laat mijn service beurten altijd bij Kwikfit uitvoeren. Vestiging in Maassluis kwam nu beter uit. Normaal in Alphen aan den Rijn.

Onderhoud makkelijk te boeken. Alles volgens afspraak.

Snel weer op weg

Seizoensbandenwissel werd goed en snel uitgevoerd. Ik was direct aan de beurt en kon binnen het half uur mijn weg vervolgen.

Prettig bedrijf. Goede service

Vriendelijke snelle service. Wat de manager betreft daar kan menig één een voorbeeld aan nemen. Toppertje gewoon.

Snelle en goede service

Vlotte service, beleefde communicatie

Eerlijk

Goed geholpen, eerlijk advies

Efficiënt en klantvriendelijk.

Bandenwissel. Op de afgesproken tijd uitgevoerd, zelfs uitgenodigd om het laatste deel van het vastzetten van de wielbouten te zien (“Zodat u weet dat ze goed vastzitten.”). Zelfs de matten van de voorin zittende passagiers gezogen.

Beurt en apk prima uitgevoerd

Duidelijk en vaste prijs afspraak

Snel georganiseerd

KwikFit zei bij de bandenwissel dat een remblok zo goed als op was. Dit kon wel kloppen, aangezien zo af en toe de rem een dubieus geluid maakte. Meteen besteld, zelfde dag nog onder de auto. Top.

Goed op de hoogte gehouden via mail

Zoals gebruikelijk wederom top

zie bovenstaand

Ze zijn zo vriendelijk, gastvrij en behulpzaam.

Prima behandeling

Goede service, duidelijk overleg, zeer tevreden

Erg vriendelijk personeel en ben zeer tevreden

Zeer goede service

Goede service en klantvriendelijk

Klantgerichte organisatie

Vriendelijke medewerkers, bellen voor info, houden zich aan de afspraken

Uitstekend!

Duidelijk wat kost en eerlijk!

Alles heel goed en vakkundig geregeld

Weinig aan de titel toe te voegen. Alles (tijd, kosten, enz) zoals afgesproken. Vriendelijke en vakkundige manager en personeel.

Goede service, leuk contact en prima afhandeling!

Gemakkelijk om een afspraak te maken, vriendelijke mensen in de vestiging en een goede afhandeling!

Goeie service net als altijd

Heel vriendelijk en goeie service Tot volgende jaar!