Filters

9

Super goed geholpen!

Ik ben goed geholpen en snelle service. Ze kwamen netjes vragen of ze de achterwielen alleen moesten controleren of ook direct opnieuw balanceren.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zijn niet professioneel en wordt slecht geluisterd

Omdat mijn airco niet goed werkt ben ik al een aantal keer langsgeweest in het filiaal Sneek. In december 2023 is mij verteld bij een keuring dat dit te maken heeft met een lek. Er is mij toen geadviseerd om dit tegen de zomer te laten repareren. Nu ben ik 20 juni met ditzelfde probleem langsgegaan er vanuitgaande dat het dit keer wordt opgelost. Nu vertellen ze mij doodleuk dat er geen lek is en is het gewoon bijgevuld. Dit komt bij mij niet heel professioneel over. Daarnaast ben ik weer 139 euro lichter. Ik overweeg een ‘second opinion’ bij een andere garage te doen. Ik heb er zo niet heel vertrouwen meer in. Ik wil ook gewoon mijn geld terug als blijkt dat de airco binnen een korte termijn weer problemen heeft en/of blijkt bij een andere garage dat er wel een lek is.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Lizandro, Bedankt voor je feedback. Jammer om te horen dat je twijfelt over de diagnose van de airco, gezien er de vorige keer iets anders is geconstateerd. Wij hebben garantie op de airco; gegarandeerd Koeler of Geld Terug Garantie" voor de Airco Servicebeurt. Je komt tot 3 maanden na de Airco Servicebeurt in aanmerking voor de garantie. Indien wij je hierin kunnen helpen of je nog vragen hebt, mag je altijd met ons contact opnemen. Met vriendelijke groet, Mireille Klantenservice KwikFit

10

Netjes geholpen!

Netjes geholpen door apk keuring. Alles in Telefonisch overleg. Auto was op tijd klaar. Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend service

Vriendelijke medewerkers en monteur werd koffie aangeboden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service, geen fratsen!

Vriendelijke bediening, eerlijke behandeling. Zeer betrouwbaar. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Een prettige ontvangst en men denkt mee

Het was me eerste bezoek sinds lange tijd. Meteen bij binnenkomst had ik het gevoel klant te zijn. De persoon in kwestie achter de balie riep vragend mijn achternaam. In de tend dat bent u toch. Nou hoe geweldig is dat :-) ken heel die man niet. Ik kom even met de aanhangwagen ergens naar toe rijden. Weliwaar waar in zn achteruit maar het was gelukt. Daardoor hoefde ik niet los te koppelen. Vervangen banden was snel gepiept. Nog even een controlecheck voor de klant met een moment sleutel. Geeft ook een zekerheids gevoel. De banden zijn goed gemonteerd dus en goed vast. En alles binnen het uur. Kortom een dikke pluim voor kwikfit Zoetermeer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Is goed bevallen.

Voor de eerste keer naar kwik fit gegaan voor apk keuring is goed bevallen volgende keer gaan we daar weer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en vakkundig

Blij mee vriendelijk personeel, vakkundig,en belletje auto is klaar kunt hem ophalen super service

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle afhandeling, redelijke prijs en aardige/kundige jonge monteur! Ook proces van afspraak inplannen erg makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel

Klantgericht en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
1

Stelletje oplichters....

Ik heb mijn auto voor de APK keuring naar Kwikfit Lansinghageweg 21 in Zoetermeer gebracht en werdt na 3 uren gebeld door een medewerker die aangaf dat mijn auto niet gekeurd kan worden omdat er heel veel gebrekken zijn aan het voertuig. Reparatie zal 2000 euro kosten en kan niet vandaag gedaan worden. Bij de zaak aangekomen kijk ik naar het keuringsrapport en zie ik dat er alleen een paar lampen en een band vervangen moet worden, en het vergrendelknopje van de achterklem moet gefixed worden. De achterklep van mijn auto gaat alleen met een remote open en volgens de medewerker moet dit gefixed worden voor de APK keuring. Hiervoor heb ik 224 euro aan arbeid moeten betalen want volgens de medewerker heeft dit 2 uren arbeid gekost. uiteindelijk hebben ze de handle van de achterklep gewoon dicht gekit en de klep gaat nog steeds alleen met een remote open. Stelletje oplichters....

  • Aanbevelen? Nee
10

Helemaal goed!

Snel, klantvriendelijk, goede service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Service was prima.

Ik ben heel tevreden met de geboden service. Werd netjes te woord gestaan en goed geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en vriendelijke service

Vriendelijke ontvangst en opgewekte mensen. Tijd voor een praatje.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Zeer vriendelijk personeel. En goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk en goede service

In Castricum mijn apk laten doen, gewoon super gedaan: vriendelijk, to the point en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fast and good service

I brought my car for MOT and big service. Very happy with the staff. They were polite and answered to all my questions. Service was fast, no big repairs were needed so I took it back within a working day. Also got a bike for free for the day. I recommend it!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en snelle afhandeling.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geholpen

Snel een afspraak kunnen maken via website.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen

Online afspraak gemaakt voor uitlijnen van mijn camper. Vergeten de anwb korting te verrekenen. Bij mijn aankomst lag de creditnota al klaar. Uitlijnen vlot gedaan, camper rijd weer als vanouds.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Ik heb in de meeste gevallen goede ervaringen gehad bij kwikfit, soms zijn er missertjes maar denk dat het ook.met de kwaliteiten van het personeel te maken heeft, dat er soms missers zijn, Verder vindt ik se service bij sommige filialen top zoals bij deze, snel een afspraak tussen door kunnen inplannen of maken, wat ik natuurlijk minder vindt en dat geld voor bijna alle filialen dat je de heledag je auto kwijt ben en dan vanaf 8.00 s'morgens tot in de soms late middag. Maar top je wordt geholpen en de onderhouds prijzen vallen soms , let wel soms mee., maar ik ben voor het weekend geholpen en dat was mijn grootste probleem, een Top team zeer serieus en goed in hun werk PROFICIAT. ZO DOOR BLIJVEN GAAN.

  • Aanbevelen? Ja
10

Superteam!

Ik kom (met enkele onderbrekingen) al jaren bij de vestiging Achterom in Hilversum. Prima service, altijd tevreden met de geleverde dienst. En tegen een goede prijs. Zeer deskundig, klantvriendelijk personeel en een net, opgeruimd bedrijf. Ook vandaag weer voor een airco check. Perfect uitgevoerd en ik kon erop wachten. Helemaal blij! De 5 sterren weer dan waard.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helder!

Helder in wat ze doen en waarom. Heel plezierig. (APK en Grote beurt)

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Snel en goed geregeld , vond de banden aan de dure kant want jullie hebben aanbiedingen voor 75 euro per band hebben. Wij betaalden 177 euro per band. Jammer!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kelvinstraat 15

3846 BV Harderwijk

088-5945348

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.