prima verzorgd die bandenwissel

Zoals hierboven beschreven

nette en vlotte service

nette en vlotte service

Wachttijd veel te lang.

Werd gebeld of ik eerder kon komen dan afgesproken,heb ik gedaan. Afgesproken kom over 45 min maar terug dan is de auto klaar(bandenwissel)na 60min terug auto niet klaar,heb gezegd kom over 30min nog wel eens weer. Toen ik terug kwam auto nog niet klaar,nog 20min gewacht. Nog nooit meegemaakt.

Prettige service

Goede en prettige service ondanks het caronavirus protocol zijn de monteurs behulpzaam

Snelle service en klantvriendelijk

Ondanks Corona crisis snelle service bij bandenwissel op opslag van velgen. Bij de receptie zijn goede maatregelen genomen tegen Corona, maar Kwikfit levert verder al zijn diensten. Prima.

Super service!

Altijd snel en netjes geholpen, super service!

Niks aan toe te voegen

Snelle service, geen verrassingen, overleg mogelijk, goede prijs-kwaliteitverhouding. Met recht een quick-fit.

Goed bevallen, Afspraak is afspaak

Middels de web shop makkelijk een bestelling kunnen plaatsen. Afgerekend middels Ideal. Het kiezen van een aflever adres was erg fijn. Enkele dagen voor de bestelling bij gekozen filiaal geleverd werd, kreeg een mail ter herinnering.

Vriendelijk snel en deskundig

Ok kon snel terecht. Kreeg goede informatie en de mensen zijn heel vriendelijk. Zonder dat ik erin vroeg kreeg ik de korting als anwb lid. Top

Goede, snelle service

altijd uitstekende service

Of het nu gaat om een servicebeurt of bandenwissel, altijd uitstekende service. Wij laten dit al jaren doen, meestal op de Overtoom in Amsterdam. Maar bij welke vestiging het ook gebeurt, altijd goede ervaringen. Zelfs als je een keer onbedoeld je afspraak vergeet, levert dat geen probleem op. Wij mochten de auto alsnog brengen en het kwam in orde.

Vriendelijke en vakkundige Medewerkers

Vlotte en op tijd zijn de Werkzaamheden uitgevoerd aan mijn voertuig

Onnodig directe afkeur

Mijn Volvo is super goed onderhouden en technisch super goed in orde. Helaas bleek de CO waarde te hoog bij de 4-gas meting. In plaats van mij op dit euvel te wijzen en mijn derhalve de kans te geven om dit te fiksen werd zonder pardon mijn auto afgekeurd. Daar mijn Apk pas 4 mei verloopt lijkt me dit onnodig! Bovendien brengt het mij in een lastig parket. Omdat het niet duidelijk is of ik nu met mijn auto kan rijden. Dit is verre van klantvriendelijk! Ook het aansmeren van het reinigingsmiddel wat het waarschijnlijk zou oplossen was dus geen oplossing wat de prijs aan het eind wel flink omhoog schroefde. En met terugwerkende kracht ben ik hier erg verbolgen onder.

Jammer dat het weer niet in 1 keer goed gaat

Bij het ophalen van de auto kreeg ik de opmerking dat de naafkapjes niet in de auto lagen en dus niet gemonteerd waren. Dat is ook niet zo gek omdat die helemaal nooit in de auto gelegd zijn. ze zaten gewoon op de velgen. De medewerker gaf aan dat dopen wij nooit, we halen ze er altijd af en leggen ze in de auto. wel, in mijn geval dus niet! Na wat tegensputteren is mij beloofd dat ze besteld en nageleverd zullen worden, nu maar hopen dat men zich aan het woordt houdt

Snelle keuring en prima contact

Zelfs in "Corona-tijd" gaat alles gewoon door bij Kwik-Fit. Ze spelen goed in op de behoefte van de klant. Snelle keuring en goed contact over de telefoon.

Zeer goede service

Was er voor een apk... perfect uitgevoerd en ze denken erg met je mee indien er iets onverwachts naar voren komt.. Goede service en zeer vriendelijk em bekwaam personeel! Ga zeker terug!

Snel geholpen

Binnen half uur gewisseld van winter naar zomerwielen.

Betrof wielwissel incl. opslag winterbanden. Geen bijzonderheden

Goed geholpen

Goed geholpen

Behulpzaam, snel en duidelijk

Zelfs in deze lastige tijden blijven ze behulpzaam, vriendelijk en duidelijk aangeven, wat er mis is en hoe het gerepareerd moet worden. Top werk. Houden ook goed afstand.

Schoon,goed, deskundig.

Tijdens de bandenwissel werd geconstateerd dat een uitlijning. noodzakelijk was. Zonder deze was extra banden slijtage zeker geweest.

Prima service. No nonsens vakmensen. Onderhoudsbeurt en APK keurig afgehandeld.

Prettige service

Fijn op tijd geholpen. Ivm coronavirus is alles helder gecommuniceerd. Vriendelijk en deskundig personeel.