Zo als altijd goed en vriendelijk

Hier wordt je auto met respect behandeld

Erg lang gewacht

Ik kwam om mijn winterbanden er op te laten zetten. Duurt meestal hooguit een half uur. Nu duurde het meer dan een uur. Ik zag door het raam wat ze deden. De zomerbanden gingen er af, de winterbanden er toen op. Maar toen gingen de winterbanden er weer af, en werden de wielen afzonderlijk nog bijgesteld (uitlijnen/balanceren ??). En toen pas gingen de winterbanden er weer op. Daarom duurde het extra lang.

Beste Roland, Wat jammer dat je deze ervaring hebt gehad bij ons. Onze excuses hiervoor. Hopelijk de volgende keer weer gewoon binnen het half uur. Kan ik nog iets voor je doen? Als dat zo is, wil je mij dan een mail sturen? Dit kan naar klanten@kwik-fit.nl onder vermelding van referentienummer KL-50747. Ik zie je mail eventueel wel verschijnen. Groet, Fred

Alles uitgevoerd volgens afspraak

quick and professional

Easily checked in my car for APK ; was phoned late-afternoon to say car was ready and easily checked out.

Erg fijn, dat de motorkap weer kan openen

alleen jammer, dat er ruitervloeistof is ingevuld. Wat kan beter? hopelijk, dat bij jullie whatsappen hebben, zodat ik kan appen, omdat ik niet kan horen.

Zoals afgesproken. Duim.

Snel geholpen en zeer vriendelijk personeel

En nog tips ontvangen over welke banden het beste zijn en dat je nu met black friday banden kunt bestellen en in februari kunt afleveren.

snelle levering en goede service

mijn ervaring met Kwik-fit is goed had binnen 3 dagen mijn nieuwe winterbanden gemonteerd onder mijn auto prima service.

Oke

Mijn auto is goed apk gekeurd. Maar waar ik minder blij mee was, is toen nadat ik vroeg om een ruitenwisser vloeistof opvullen vroeg ( daar had ik als extraatje recht op ) hadden ze er vervuild water vloeistof in gedaan want de bidon zag er zwart uit.

Duidelijk

Via website geboekt, vervolgens duidelijkheid verkregen op de vestiging en tijdig gebeld dat de wagen klaar stond.

klantvriendelijk, klantgericht, hele goed service, betrokken manager en team. Kortom TOP.

Snelle hulp bij lekke band op zaterdagochtend

Meedenken bij andere KwitFit filialen om een oplossing te leveren (1 lekke band vervangen) op een kennelijk drukke zaterdagochtend.

prima geholpen

Door een door mij gemaakte fout bij het bestellen van de banden hebben zij dit gecorrigeerd en was ik zelfs goedkoper uit. Top medewerkers bij de Nijbracht in Emmen

Matig

Kwaliteit Merkbeurt Volvo voor een leek zoals ik lijkt akkoord. Als consument vond ik het een rommeltje in de auto. Dopsleutel in het bestuurders display. De banden waren achterin slordig neergelegd. Een stoel naar voren geklapt de achter bar dwars over de achter bank. Kortom totaal niet klant vriendelijkk afgeleverd.

Beste Derck, Dat is inderdaad niet erg klantvriendelijk. Onze excuses hiervoor. Kan ik nog iets voor je doen? Als dat zo is, wil je mij dan een mail sturen? Dit kan naar klanten@kwik-fit.nl onder vermelding van referentienummer KL-50722 en het kenteken van je auto. Ik zie je mail dan wel verschijnen. Groet, Fred

Slecht georganiseerde zaak

Ik had winterbanden met velgen gekocht. 2e afspraak zetten ze er zomerbanden op. 3e afspraak tijd afspraak klopt niet en velgen passen niet. In 1 zin klote service

Beste Miranda, Ik kan mij voorstellen dat je dit gevoel hebt overgehouden aan een bezoek aan ons. Graag zou ik willen bekijken wat er mis is gegaan. Zou je daarom mij een mail willen sturen? Dit kan naar klanten@kwik-fit.nl onder vermelding van referentienummer KL-50648 en het kenteken van je auto. Ik verneem graag van je. Groet, Fred

Ruim voldoende

Goede afhandeling

Goed en adequaat vlot geholpen, bekende kwaliteit is altijd lekker vertrouwd. Afspraak is afspraak. Prima koffie:)

Goede ervaringen

Geven goede kwaliteit en service. Je wordt keurig geholpen.

Heel fijn geholpen.

Vanmorgen sneeuwde het,en toen bedacht ik me ook weer dat ik nieuwe banden nodig had. Ruud gebeld en ik kon meteen langs komen voor all weather banden. Het was ook nog “black friday” dus ik kreeg 1 band gratis. Ik ben super geholpen en de koffie stond klaar .... Kortom ze krijgen van mij een dikke 10.

Vriendelijke service

Alles oke

Prima service en vriendelijk personeel!

Winterbanden wisselen.

De jongen achter de balie begrijpt waar hij het over heeft EN hij begrijpt wat klantgericht / servicegericht is. Duidelijk, vriendelijk, behulpzaam. Ik voelde me helemaal welkom.

Top, snel en vakkundig geholpen!

Goede service, meedenkend en behulpzaam personeel! Complimenten!

Klantvriendelijk

Redelijk goed alles ging volgens afspraak

Redelijk goed alles ging volgens afspraak.