Vlotte service

Vriendelijk personeel

Positief

Goede communicatie, ook over eventuele extra kosten. Auto op tijd klaar.

Goede service en feedback

Keurig geholpen door de medewerker en ook geholpen met vastbinden van de kabel.

Vriendelijk geholpen maar konden het niet repareren

Airco geeft foutcode aan dus heb ik een servicebeurt aangevraagd. Ze hebben de airco wel gevuld maar konden het probleem niet vinden of oplossen. Airco werkt nog steeds niet. Heb wel de volle 140 euro moeten betalen.

Prima service, goede communicatie

Zeer goede service en snel!

Niet de goedkoopste, maar snel een goed werk!

Gewoon goed

Snel, goed en vriendelijk. Duidelijke uitleg en meedenkende medewerker.

Sterk product, constante service

Leveren altijd wat je afspreekt. Goede vestiging.

Heel correct geholpen

Telefoontje gehad om te overleggen over prins vd reparatie

Deskundig en service gericht

Al jaren klant, deskundig, vriendelijk en servicegericht

perfect

professioneel

Zeer teleurstellende ervaring bij KwikFit

Ik had een zeer vervelende ervaring bij KwikFit. Ik bracht mijn auto voor een APK-keuring, maar deze werd afgekeurd. Omdat de benodigde onderdelen niet op voorraad waren, kon ik mijn auto achterlaten voor reparatie de volgende dag. Helaas had ik geen vrije tijd en moest ik een andere dag regelen waarop ik vrij was en iemand mij kon brengen. De volgende afspraak was op donderdag. Ik bracht mijn auto en kreeg te horen dat de keurmeester ziek was, waardoor de auto niet die dag afgemeld kon worden. Dit was uiterst vervelend. Ik zat al met een torenhoge rekening en moest al twee keer heen en weer voor een APK, een beurt en nieuwe banden. Ik probeerde de medewerker positief te stimuleren om creatief te denken en een oplossing te vinden, maar dit was totaal niet mogelijk. Hij bleef volhouden dat het geen kwestie van geld was en wilde zich niet in onze situatie verplaatsen. Voor ons was de enige optie om nogmaals vrij te nemen en op vrijdag om 9 uur heen en weer te rijden om de auto af te laten melden, of alles te annuleren. De man wilde echter niet meedenken. Toen heb ik de klantenservice gebeld. De dame aan de telefoon was niet erg vriendelijk, maar ze heeft waarschijnlijk wel geregeld dat de auto toch afgemeld werd. Om drie uur op donderdag kreeg ik een telefoontje van de filiaalmanager dat de auto afgemeld was. Hij had een uur zijn zaak moeten sluiten om met mijn auto naar een ander filiaal te rijden om de auto af te melden. Hoewel ik de filiaalmanager vriendelijk bedankte voor zijn inspanningen, zal ik nooit meer terugkomen bij KwikFit met geen van mijn drie wagens.

Beste Esther, Bedankt voor jouw feedback. Wat jammer om te lezen dat je dit zo ervaren hebt. Ik begrijp uiteraard dat het vervelend is dat je auto niet dezelfde dag klaar kon zijn in verband met de reparaties die er uit zijn gekomen, uiteraard doen wij ons uiterste best hiervoor. Dat de volgende dag ook nog de APK keurmeester ziek is en zij de auto niet konden keuren is natuurlijk helemaal vervelend. Gelukkig is er in overleg met het desbetreffende filiaal en onze klantenservice gekeken naar een oplossing en is het alsnog geregeld. Ik begrijp dat je dit graag anders had gezien, uiteraard onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Mireille Klantenservice KwikFit

Keurig geholpen

APK laten uitvoeren. Vlotte service en hele vriendelijke medewerkers

Goed maar wel kil

Weinig persoonlijk en ruim eigen ruimte nemend. Om 8 uur brengen en om 17.00 uur ophalen is afschrikwekkend als je niet om de hoek woont en geen ander vervoer hebt.

Makkelijk afspraak gemaakt, toezeggingen volledig nagekomen.

Website is goed toegankelijk voor het maken van een afspraak. Keuze voor merk-beurt is top. In de vestiging netjes geholpen. Afspraken zijn goed nagekomen. Heel tevreden.

Netjes heldere info

Dit was uiteraard niet het 1e bezoek , maar zoals altijd . Kwikfit Vlaardingen. Netjes helder, de monteur . Professional weet exact juiste info op vragen. Kortom TOPPERS kwikfit Vlaardingen.

Vriendelijk en snel

Duidelijke uitleg bij reparatie en onderhoud. Deskundig

prettig en snel geholpen

band snel gerepareerd ondanks drukte

Zoals altijd keurig geholpen

precies goed!

Snelle en goede servies

Toppers!

Altijd alles keurig netjes geregeld! Vriendelijke medewerkers met verstand van zaken. Bij problemen wordt er altijd eerst overlegd!

Vriendelijk personeel

Snel, goed en vriendelijk geholpen

Ik had een vibratie in mijn achterbanden. Deze bleken gecupt te zijn. Monteur gaf mij goed advies. Besloot in eerste instantie de reparatie niet uit te laten voeren, maar eenmaal thuis aangekomen (en dus nogmaals in de herrie van de banden hebben moeten zitten) online gelijk een afspraak gemaakt en heel gemakkelijk de juiste banden erbij gezocht. Bij aankomst vriendelijk te woord gestaan en voor de zekerheid werd de reparatie nog met mij doorgenomen. Drie kwartier later zaten er twee verse banden op, en werd ik door de heren van de werkplaats meegevraagd voor de eindcontrole, waar ze voor de veiligheid nogmaald de wielen op moment vastzette. Auto werd netjes naar buiten gebracht voor me en facturatie ging netjes via de mail. Lang verhaal kort; ik zou hier zeker terugkomen!

Uitstekende service vandaag bij Kwik Fit Sittard. Aangekomen bij het filiaal met een lekke achterband. Brahim en Michael hebben er alles aan gedaan om mij te voorzien van nieuwe all season achterbanden. Jullie zijn toppers! Ik kom snel terug voor de volgende banden wissel.

Goede service en bellen altijd als er wat extra moet gebeuren

Goede service en goede kwaliteit en bellen altijd als er wat extra's moet gebeuren

Bedrijfsgegevens

Kelvinstraat 15

3846 BV Harderwijk

088-5945348

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.