Goed en snel en geen overbodige dingen

Goed geholpen, maar achteraf een vervelende ontdekking.

Demper uitlaat laten vervangen. Goed geholpen echter 1 dag later zag ik op de site van Kwik-Fit dat je gebruik kunt maken van een kortingsbon van 10% bij aankoop van één of meer uitlaatdelen. Niet netjes om mij hier niet op te wijzen. Gaat om een bedrag van ruim 30 euro.

Schriftelijke prijsafspraken worden niet nagekomen.

Filiaal houder/manager L'Hassan Ararhous te Enschede zegt in eerste instantie mijn bestelling van banden met prijsafspraak per mail te gaan bevestigen maar als die bevestiging uitblijft verklaart de manager dat ze dat nooit doen. Dus contact opgenomen met de klantenservice van Kwikfit die mij in tweede instantie wel die bevestiging mailt. Eind goed al goed zou ik denken. Echter nadat ik de volgende middag mijn auto bij het filiaal in Enschede kom ophalen nodigt de manager mij uit om samen in de garage de bouten van de wielen te gaan controleren of die goed vast zitten. Dat vind ik nogal vreemd. De montage van de banden liet ik samenvallen met de apk keuring en klanten mogen daarbij niet bij zijn.Waarom dan wel gaan controleren of de wielbouten wel goed vast zitten ? Notabene was de auto al goedgekeurd. Ik loop met de manager mee naar de auto op de brug en hij zet een zgn. gewichtssleutel danwel ratelsleutel op elke wielbout en zegt dat ik kan zien dat ze goed vastzitten. Had ik daar dan een vraag over ? Hoe zit het dan met al die andere punten van keuring waar ik dan niet bij was ? Maar mijn bevreemding over deze gang van zaken veranderd in verontwaardiging als ik mij de rekening door de manager gepresenteerd wordt.Deze valt wat betreft de bandenkosten veel hoger uit dan dat was afgesproken. Ik had gevraagd wat mij de banden zouden gaan kosten incl. de montage. Nu kwamen er een aantal bandenkostenposten bij waar ik niet door hem over geïnformeerd was. 'Dat is altijd' zei de manager. Zonder betaling , geen auto. De manager had mij eerder die middag gebeld om te zeggen dat de auto niet goedgekeurd kon worden zonder nieuwe ruitenwisserbladen omdat deze volgens hem verdroogd waren en daarom vernieuwd moesten worden. Kan ik natuurlijk niet aantonen omdat de oude weggooid zijn. Notabene had ik de dag voor de keuring alle apkpunten nagelopen en nwe remblokken gemonteerd. Alle bladen, ook achter (.) waren prima. Tenslotte nog een opmerking maar tekstruimte is op.

Adequaat en Proactief

Prima service, conform afspraak.

De service is uitstekend je wordt netjes en snel geholpen

Zie bovenstaand

Uitstekend!

Klantvriendelijk en goede service!

Mijn ervaring in één zin. *

Goed, netjes geholpen, contact gehad via telefoon over de extra te voeren werkzaamheden. Auto weer netjes en klaar! Geweldig.

Vriendelijke onrvangst en snelle afhandeling

Prima, op tijd en vlot afgewerkt

Bij binnenkomst direct geholpen, er wordt vlot gewerkt en attent personeel

Goede Service

Een paar keer pech gehad met lekke band en mijn olie. Ik kon meteen terecht en werd goed geholpen. Redders in nood!!

Prima niks mis mee

Aardige mensen en fijn dat ik mocht wachten

Zeer goede en vriendelijke service.

Goede service.

Goed geholpen

Klantvriendelijk en een goede leenfiets.

makkelijke inplannen, goede service

Prima bedrijf. Vriendelijk, behulpzaam en een eerlijk verhaal als er iets moet gebeuren.

Gewoon alles goed.

Men is altijd vriendelijk. Goede uitleg.

Prima en snel geholpen

Snel en gemakkelijk een afspraak online kunnen maken. Ter plaatste ook snel en vakkundig geholpen. We kwamen voor een apk keuring en konden de auto na anderhalf uur weer ophalen.

Gewoon goed

Down wat ze beloven! Blij nee. Auto heeft 430000km gelopen en in 1 keer goed gekeurd. Top mensen!

Very good service!

From making my appointment to the check in, explanation on what needs to be repaired and making the cost transparent, it all worked very well for me.

Prima en snel banden gewisseld

Enige opmerking dat ik nog even extra moest aangeven of was nagekeken waarom 1 zomerband langzaam leeg liep. Is daarna alsnog bekeken en opgelost. (Zat een spijkertje in. Ook nog in een 2e band die nog niet leeg liep.

Zoals gewoonlijk perfect geregeld

Ze wisten van mijn komst, de auto werd direct naar binnengereden en was precies op tijd weer klaar. Beter kan het niet.

4 stuks wInterbanden besteld bij Kwikfit Wageningen. Keurig op tijd herinnering ontvangen. Op tijd geholpen en snel ook! Zeer beleefd erbij geroepen voor eindcontrole. Kortom uitstekend geholpen. Deze vestiging is oke!

snel geholpen, duidelijke info voor- en achteraf

zie boven en ook handig is de nabijheid van openbaar vervoer

Prima service, snel geregeld

Bandenwissel, ik was redelijk snel aan de beurt. Inleveren was soepel, in de middag kon ik al ophalen.

Klantvriendelijk.

Betrouwbaar.