Snel georganiseerd

KwikFit zei bij de bandenwissel dat een remblok zo goed als op was. Dit kon wel kloppen, aangezien zo af en toe de rem een dubieus geluid maakte. Meteen besteld, zelfde dag nog onder de auto. Top.

Goed op de hoogte gehouden via mail

Zoals gebruikelijk wederom top

zie bovenstaand

Ze zijn zo vriendelijk, gastvrij en behulpzaam.

Prima behandeling

Goede service, duidelijk overleg, zeer tevreden

Erg vriendelijk personeel en ben zeer tevreden

Zeer goede service

Goede service en klantvriendelijk

Klantgerichte organisatie

Vriendelijke medewerkers, bellen voor info, houden zich aan de afspraken

Uitstekend!

Duidelijk wat kost en eerlijk!

Alles heel goed en vakkundig geregeld

Weinig aan de titel toe te voegen. Alles (tijd, kosten, enz) zoals afgesproken. Vriendelijke en vakkundige manager en personeel.

Goede service, leuk contact en prima afhandeling!

Gemakkelijk om een afspraak te maken, vriendelijke mensen in de vestiging en een goede afhandeling!

Goeie service net als altijd

Heel vriendelijk en goeie service Tot volgende jaar!

snel, direct, geen gedoe

Goede service tegen goede prijs

Nieuwe banden en een apk laten doen. Dit alles ging super goed. Zeer tevreden

Geweldig meedenkend personeel zodat mijn bandenwissel tussen 2 van mijn eigen afspraken door ingepland kon worden. Auto stond keurig klaar zoals afgesproken.

Behandeld alsof je een nummertje bent

Geen tot weinig service ondervonden. Het inplannen ging allemaal snel. Maar de info die gegeven werd over wanneer mn auto klaar zou zijn en zeker toen mijn auto werd afgekeurd, wat ik dan verder moest doen, werden weinig keuzes gelaten. Dat ze verder niets meer voor mij konden doen, vond ik niet fijn om te ervaren. Daarnaast kwam ik er achter dat de 1 punt waar mijn auto op afgekeurd is, bij een andere garage geen probleem was, terwijl die wel andere, ernstige afkeur punten had gevonden, waar Kwik-Fit niet eens naar gekeken had. Bij de volgende keuring kies ik niet meer voor Kwik-Fit.

Goedemorgen Elles, Bedankt voor je feedback. Dit is niet de service waar je blij van wordt en mag verwachten van KwikFit, onze excuses hiervoor. Mag ik vragen wat de redenen voor afkeur waren en waarom mijn collega's u niet verder konden helpen? Is er hierin nog iets wat ik voor je kan betekenen? Je kunt ons mailen naar [email protected] onder vermelding van referentienummer KL-61221. Met vriendelijke groet, Johnny Klantenservice KwikFit

als vanouds

het ging om een relatief eenvoudige 'handeling': verwisselen van winterbanden naar zomerbanden. Bovendien had ik de banden al op de velg aangeleverd.

Vlot en correct… én goedgekeurd

Uitmuntend

Snel correct en kwaliteit geleverd.

Top gedaan!

Apk uitgevoerd zonder problemen even een stekkertje vastgezet als service. Ook cf afspraak prima op tijd klaar.

goede service

Ondanks de drukte werd op tijd met de reparatie begonnen. Alles werd goed en degelijk uitgevoerd.

Vriendelijk en goed werk

Vriendelijke mensen die goed werk leveren voor een schappelijke prijs.

Snelle en goede service

Kwam bij kwik fit voor nieuwe 4 seizoen banden. Ben super snel geholpen en de service was ook top! Kreeg via ANWB nog korting wat altijd leuk is.

Het was onduidelijk of de reparatie voor de apk voor sluiting af kwam, maar ze hebben erg hard doorgewerkt (en nog na sluiting) zodat ik toch de auto nog mee kon krijgen en geen problemen kreeg met mijn werk. Bedankt!

Correct en vriendelijk geholpen

Goede service en prima geholpen.