Snel en correct

Het lijkt wel F!

Om 11.00 uur afspraak. Banden liggen er om. Ik kijk op mijn horloge, 1100 uur

Doen wat er nodig is.

Met kwaliteit én vriendelijke nette service

schikbarend duuuuur

Eerst waren mijn banden voor de wissel er niet,was nog nooit gebeurd. Een paar weken daarna een lekke band laten repareren,(drie werkdagen!)moest maar liefst 49,00 euro afrekenen! Nadat ik hierover een opmerking maakte dat het wel heel veel geld is,kreeg ik te horen dat het goedkoper is dan een nieuwe band te kopen.

Goedemiddag Perry, Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te lezen dat je een lekke band had en dat je banden er niet waren voor de bandenwissel. Er kunnen meerdere oorzaken zijn, is dit reeds voor je uitgezocht en terug gekoppeld? De prijs voor het repareren van een lekke band is bij ons €49,-. Dit is inclusief de reparatie, balanceren, montage en een nieuw ventiel. Het plakken van jouw band doen we niet met een "plug" of "prop" van buitenaf. Mocht ik hierin nog iets voor je kunnen betekenen wil ik je vragen je gegevens te mailen naar [email protected] onder vermelding van referentienummer KL-61485. Met vriendelijke groet, Mireille Klantenservice KwikFit

Mijn ervaring is goed online makkelijk alles te regelen

Zie boven

gemakkelijk

Ik heb kwikfit op de Merwede als goed ervaren. De locatie is fijn want makkelijk bereikbaar, en je kan goed je auto kwijt. Daarnaast was het fijn dat er een leenfiets kon worden geregeld. Ook de keuring zelf was gewoon goed, en probeerden geen onnodige kosten aan te smeren. Er is alleen 1 verbeterpunt: Mijn kwikfit Dit portaal werkt niet echt lekker. Ik heb gemerkt dat wijzigingen niet goed door komen: wel leenfiets aangevinkt, maar bij intern stond het niet in het systeem. Ook mailtjes van het portaal kwamen niet/laat aan mbt herstel wachtwoord.

Heldere afspraken, alles op tijd klaar

Heldere afspraken, alles op tijd klaar

Klantvriendelijk

Vriendelijk en goede service.

Goede prijs Vriendelijk personeel Goede kwaliteit Eerlijk advies over repetitie

Doen wat er beloofd is

Gewoon top bedrijf

Service staat hoog in het vaandel.

Apk

Top service en aardig personeel

CHAPEAU

Klant sinds 2015 bij Kwik- Fit. Altijd geweldige super service voor de exclusive autos. En zeker aantrekkelijk geprijsd in vergelijk met de dealers prijzen.

Smooth process

Online appt making, quick servicing on the day of appt.

Service tot prijsopgaaf goed

Remmen achter laten controleren, uiteindelijk de problemen die gevonden waren aangehoord en de prijsopgave gezien. Van die prijsopgave zakt je broek vanaf en uiteindelijk de reparatie bij een erkend garage bedrijf laten uitvoeren met originele Bosch onderdelen en de helft minder geld kwijt bij het afrekenen.

Goedendag, Wat jammer dat je deze ervaring hebt overgehouden aan je bezoek bij KwikFit. Kan ik hierin iets voor je betekenen? Laat het me vooral weten via [email protected]. Met vriendelijke groet, Frank Klantenteam KwikFit

Correct

Afspraak gemaakt , werd zeer vriendelijk ontvangen , auto werd naar binnen gereden , na de werkzaamheden kreeg ik uitleg over eventuele verdere mogelijkheden . Kortom in een woord : fantastisch.

Great service

On time, call when they say they will. Friendly and professional staff.

Klantvriendelijkheid is echt slecht!

Vriendelijkheid kent de manager van Kwikfit Purmerend niet. De man is kortaf naar de klanten, telefoontjes worden niet aangenomen. Voor het afrekenen moet je de tijd nemen want dat duurt bijna 10 minuten en je moet ook nog om de pin-bon vragen, die apart op een A4tje moet worden uitgeprint. Nooit meer Kwikfit Purmerend voor mij!

Goedemiddag Ellen, Dit zijn niet de reviews die wij willen zien. Zou je mij kunnen mailen via [email protected] onder vermelding van je kenteken en referentienummer KL-61454. Ik zoek dit graag verder uit. Met vriendelijke groet, Frank Klantenteam KwikFit

Tevreden klant bij Kwikfit

Al jaren bij Kwikfit Vlaardingen, voor mijn Toyota Yaris. Leuke kortingen, goede afspraken en service.

Goede service vriendelijk medewerkers

Gebeld kom gelijk de auto brengen . Er wordt netjes gebeld met wat er gemaakt moet worden en wat de kosten zijn. 3 uur later was alles klaar

Prima geholpen en vriendelijk behandeld.

Heel goed geholpen en vriendelijk personeel.

Very good experience

very good service and overall experience

Goed geregeld

Vriendelijke. Professioneel en niet duur (Wageningen)

Goede en snelle service

Kelvinstraat 15 3846 BV Harderwijk