Vlot en correct… én goedgekeurd

Uitmuntend

Snel correct en kwaliteit geleverd.

Top gedaan!

Apk uitgevoerd zonder problemen even een stekkertje vastgezet als service. Ook cf afspraak prima op tijd klaar.

goede service

Ondanks de drukte werd op tijd met de reparatie begonnen. Alles werd goed en degelijk uitgevoerd.

Vriendelijk en goed werk

Vriendelijke mensen die goed werk leveren voor een schappelijke prijs.

Snelle en goede service

Kwam bij kwik fit voor nieuwe 4 seizoen banden. Ben super snel geholpen en de service was ook top! Kreeg via ANWB nog korting wat altijd leuk is.

Het was onduidelijk of de reparatie voor de apk voor sluiting af kwam, maar ze hebben erg hard doorgewerkt (en nog na sluiting) zodat ik toch de auto nog mee kon krijgen en geen problemen kreeg met mijn werk. Bedankt!

Correct en vriendelijk geholpen

Goede service en prima geholpen.

Eerlijk, snel en tegen overeengekomen prijs

Merkenbeurt bij Kwik-Fit scheelt alleen al op verse premium olie meer dan €100,- Gewoon weer goed gedaan tegen eerlijke (voordelige) prijs. Ook een jaar mobiliteitsgarantie gratis erbij gekregen.

Slechte vestiging manager M. Hamer!

Slechte en niet klantvriendelijke vestigingmanager M. Hamer! Uitlijnen kennen ze in ieder geval niet!

Goedemiddag 'K' Volgens onze gegevens is er door de manager aangegeven dat er niet goed uitgelijnd kon worden door een onjuiste montage (speling en ook erg veel roest) van de buitenste spoorstang. Excuus als dit niet goed is overgekomen. Laat het me gerust weten via de mail als ik hierin nog iets voor je kan betekenen. Met vriendelijke groet, Frank de Rooij Afdeling Klantenservice

Gewoon goed

Alles prima geregeld en op.tijd zoals ik gewend ben van Kwikfit en hele goede service

Had airco onderhoud gepland, bleek toen het onderhoud startte, dat mijn airco lekte. Dus monteur kon het geplande onderhoud niet uitvoeren. Had reeds voor het onderhoud betaald en kreeg meteen mijn hele bedrag terug. TOP

Goede apk service en klantvriendelijk personeel

Online afspraak maken voor de apk. Je krijgt hier netjes bevestiging van met de tijd dat je je auto kunt komen brengen. Je wordt gebeld bij eventuele bijzonderheden of wanneer de auto klaar is om opgehaald te worden. Ik ben zeer tevreden.

Gedaan wat moest !

Apk was goed!

Snel en efficiënt

Afspraak ingepland. Alleen sleutel inleveren en telefoonnummer werd nog even gecontroleerd. Makkelijk parkeren voor de deur. Werd snel gebeld dat auto weer opgehaald kon worden. Bijzonder vriendelijk en deskundig team

Kwikfit Veendam mag er zijn!

Goede service, goed uitermate vriendelijk personeel, Aanzienlijk goedkoper dan merkgarages.

Vlotte service, netjes geholpen

Mijn auto voor APK en kleine beurt om 8:00 ingeleverd bij Kwikfit Apeldoorn. Vriendelijk ontvangen, leenfiets stond voor me klaar. Om 11:00 werd ik al gebeld dat ie klaar stond en met aandachtspunten voor de volgende keer.

Snelheid

Jullie hebben me snel en vakkundig geholpen!

Wederom, prima bandenwissel.

Bandenwissel ma. 8-4-2024 / 13:00 Netjes, correct, vriendelijk. Kortom, zoals dit bij vestiging KwikFit, Heerlerbaan, in Heerlen, gebruikelijk is. N.B.: Dankjewel Wesley Graus voor de prima montage en service. Mvg. Leon Austen.

Wederom super snel en goed

Klantvriendelijk

Goed adres

Gewoon goed!

Snelle service, vriendelijk personeel en een goede prijs/kwaliteit!

Goede service!

Goede service! Denken ook oplossingsgericht!

Vriendelijk en snel

Goede service, kon eerder terecht vanwege veranderd rooster op mijn werk.

Snelle service en vriendelijk personeel.

Auto gebracht op afgesproken tijd en werd meteen geholpen. Alles werd vakkundig gedaan. Was vlot weer op weg. Uitstekende service bij de vestiging Zwolle, Voltastraat!