Laden reviews...
Laden reviews...
552 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de reviews blijkt een vriendelijke ontvangst, vakkundige monteurs en duidelijke communicatie. Prijsopgave en afspraken worden vaak als eerlijk ervaren. Over het geheel genomen is de ervaring positief met snelle service en duidelijke uitleg.
Vriendelijk en kundig, ik kom hier al vele jaren.
Beveelt aan
17 June 2026
Jacqueline
AMSTELVEEN
Ik kon op een korte termijn een afspraak maken en ben keurig geholpen door de vestiging in Ede. Omdat ik zelf in Tiel woon en hier niet met mijn elektrische auto terecht kan, zou het nog prettiger zijn als een tijd-afspraak mogelijk zou zijn. Dit was bij geen enkele vestiging hier in de omgeving het geval. Desondanks zal ik zeker terug komen voor de volgende service beurt!!!
Beveelt aan
17 June 2026
P.M.
Tiel
Prima service, alleen bleek ik geluk te hebben dat de gereserveerde fiets er toch was (de laatste). Dat verbaast me, als je dat via de website hebt gereserveerd. Je kunt toch niet met lege handen naar huis worden gestuurd?
Beveelt aan
16 June 2026
Gerben
ARNHEM
Correct behandeld vriendelijk Kom graag weer terug
Beveelt aan
14 June 2026
Henk ten cate
Hoogeveen
Erg klantvriendelijk.
Beveelt aan
14 June 2026
Ria
Zwijndrecht
Mounir en collega's zijn altijd enorm vriendelijk! Denken mee en zorgen voor fijne sfeer. Is al jaren zo!
Beveelt aan
13 June 2026
Esther
Barneveld
Ik heb al heel wat kwik-fit vestigingen van binnen gezien, en deze spant de kroon. Keurige ontvangstruimte, zeer vriendelijk personeel en een mooie en opgeruimde werkplaats.
Beveelt aan
13 June 2026
Jacco
Heemstede
Wanneer je bijv. in Appelscha, Enschede of Maastricht bij een Kwik-Fit filiaal geholpen bent en daar een goede danwel minder goede ervaring mee hebt hoe kun je dan objectief Kwik-Fit 'Nederland' beoordelen?
Beveelt aan
12 June 2026
Fred
Enschede
Snelle, vriendelijke en vakkundig geholpen Klein dingetje met factuur maar dat werd gelijk opgelost. Dit is hoe je klanttevredenheid creëert
Beveelt aan
12 June 2026
Michiel
Amsterdam
Heel aardig ontvangen
Beveelt aan
12 June 2026
Joy
Eindhoven
Super snelle communicatie! Fijne service Bedankt
Beveelt aan
12 June 2026
Dyon
Dieren
prettige behandeling en afhandeling.
Beveelt aan
12 June 2026
Ferry
Alkmaar
klantvriendelijk goede service denken mee met de klant
Beveelt aan
12 June 2026
Marjolein
Amsterdam
Bij grote beurten verwacht je extra kosten, nu niets. Alles al vooraf afgerekend, service was helemaal top. Weet niet waar het beter kon!
Beveelt aan
11 June 2026
Giovanni
Haarlem
Online afspraak gemaakt en ookal betaald voor vullen en reinigen van airconditioning. Mijn vrouw gaat met de auto langs. Krijgt ze alsnog een rekening van €50,- voorgeschoteld omdat het dan weer iets ander systeem was. Jullie vragen naar mijn kenteken en hangen daar een prijs aan. Moet je niet achteraf afkomen dat het niet klopt en of we nog even €50,- bij willen betalen.
Beveelt niet aan
10 June 2026
Hans
Bergeijk
Beste Hans,
Bedankt voor jouw feedback. Wij hebben ook jouw e-mail ontvangen en zullen deze in behandeling nemen. Wij zullen ervoor zorgen dat je nog een reactie ontvangt inhoudelijk hierop.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice KwikFit
Voor een APK keuring een afspraak gemaakt. Bij aankomst was de medewerker volledig op de hoogte en was de aflevering afgehandeld in een paar tellen. Na 2 uur een telefoontje dat de auto gekeurd was en opgehaald kon worden. Bij afhalen netjes op de hoogte gesteld van alles wat er gebeurd was inclusief dat er een steekproef was geweest van het RDW. Ook dit gedeelte was snel en netjes afgehandeld.
Beveelt aan
10 June 2026
Martine
Rotterdam
Afspraak via website, werd direct geholpen en probleem opgelost.
Beveelt aan
10 June 2026
Benno van der Werf
Assen
Ik had om acht uur afgesproken (en was er ook stipt) maar er werd meteen gezegd dat het uit zou lopen omdat iemand anders ook een lekke band had en er iemand ziek was. Die iemand anders, die de monteur duidelijk kende, ging voor. Pas een half uur later was mijn auto aan de beurt. Er werd aangegeven dat alle vier banden slecht zijn. Terwijl bij de apk in een ander Kwikfit filiaal (2 maanden daarvoor) dat maar van 1 band werd gezegd. Voelde niet helemaal oké. Verder wel netjes te woord gestaan.
Beveelt niet aan
10 June 2026
Ilonka
Hengelo
Duidelijke communicatie, alles perfect geregeld, geen rare meerkosten, transparante rekening en het autootje rijdt weer prima!
Beveelt aan
10 June 2026
J.
Helmond
Het lampje zelf tijdens een kleine beurt kost 24eur. Terwijl dezelfde lamp bij de action 2euro kost. Moet zo de omzet gerealiseerd worden? Jammer
Beveelt niet aan
9 June 2026
Ed
Zeist
Beste Ed,
Wij begrijpen dat u online prijzen heeft gevonden die lager zijn dan onze offerte. Graag willen wij u uitleggen dat de prijzen die wij hanteren zorgvuldig zijn vastgesteld op basis van onze inkoopkosten en de noodzakelijke marges om onze bedrijfsvoering te kunnen continueren.
De online prijzen die u heeft gevonden kunnen vaak lager uitvallen omdat deze aanbieders mogelijk op een andere manier inkopen of minder service en garanties bieden. Onze prijzen omvatten niet alleen de kosten van de onderdelen, maar ook arbeidskosten en de toegevoegde waarde van onze service en expertise. Daarnaast worden onze prijzen gecontroleerd door de juiste afdeling om ervoor te zorgen dat ze marktconform en redelijk zijn.
Wij hopen op uw begrip en staan uiteraard open voor verdere vragen of toelichting. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Dit kan via [email protected] onder referentienummer: KL-72318.
Met vriendelijke groet,
KwikFit Klantenservice
Zie boven
Beveelt aan
9 June 2026
J.
Alkmaar
Elke jaar goed, geen klachten
Beveelt aan
9 June 2026
Stephen ferris
Eindhoven
Meteen mijn ruitenwisser probleem , de slang achter was gebroken , en ze hebben snel en netjes een slangetje tussen gezet, steviger dan de dealer! Petje af voor kwikfit! Zeker aanrader!
Beveelt aan
7 June 2026
Abdel
Rotterdam
Ik ging voor een airco check die gratis zou zijn. Hoorde bij het ophalen dat ik moest betalen, omdat ze het probleem verholpen hadden. Verder prima, maar dat was niet gecommuniceerd.
Beveelt aan
6 June 2026
Familie Dem
Dordrecht
Goede service, duidelijk en snel
Beveelt aan
6 June 2026
Maartje
Nijmegen
Kelvinstraat 15
3846 BV Harderwijk
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops