Laden reviews...
Laden reviews...
560 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de reviews blijkt een vriendelijke ontvangst, vakkundige monteurs en duidelijke communicatie. Prijsopgave en afspraken worden vaak als eerlijk ervaren. Over het geheel genomen is de ervaring positief met snelle service en duidelijke uitleg.
Afspraak via website, werd direct geholpen en probleem opgelost.
Beveelt aan
10 June 2026
Benno van der Werf
Assen
Ik had om acht uur afgesproken (en was er ook stipt) maar er werd meteen gezegd dat het uit zou lopen omdat iemand anders ook een lekke band had en er iemand ziek was. Die iemand anders, die de monteur duidelijk kende, ging voor. Pas een half uur later was mijn auto aan de beurt. Er werd aangegeven dat alle vier banden slecht zijn. Terwijl bij de apk in een ander Kwikfit filiaal (2 maanden daarvoor) dat maar van 1 band werd gezegd. Voelde niet helemaal oké. Verder wel netjes te woord gestaan.
Beveelt niet aan
10 June 2026
Ilonka
Hengelo
Duidelijke communicatie, alles perfect geregeld, geen rare meerkosten, transparante rekening en het autootje rijdt weer prima!
Beveelt aan
10 June 2026
J.
Helmond
Het lampje zelf tijdens een kleine beurt kost 24eur. Terwijl dezelfde lamp bij de action 2euro kost. Moet zo de omzet gerealiseerd worden? Jammer
Beveelt niet aan
9 June 2026
Ed
Zeist
Beste Ed,
Wij begrijpen dat u online prijzen heeft gevonden die lager zijn dan onze offerte. Graag willen wij u uitleggen dat de prijzen die wij hanteren zorgvuldig zijn vastgesteld op basis van onze inkoopkosten en de noodzakelijke marges om onze bedrijfsvoering te kunnen continueren.
De online prijzen die u heeft gevonden kunnen vaak lager uitvallen omdat deze aanbieders mogelijk op een andere manier inkopen of minder service en garanties bieden. Onze prijzen omvatten niet alleen de kosten van de onderdelen, maar ook arbeidskosten en de toegevoegde waarde van onze service en expertise. Daarnaast worden onze prijzen gecontroleerd door de juiste afdeling om ervoor te zorgen dat ze marktconform en redelijk zijn.
Wij hopen op uw begrip en staan uiteraard open voor verdere vragen of toelichting. Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Dit kan via [email protected] onder referentienummer: KL-72318.
Met vriendelijke groet,
KwikFit Klantenservice
Zie boven
Beveelt aan
9 June 2026
J.
Alkmaar
Elke jaar goed, geen klachten
Beveelt aan
9 June 2026
Stephen ferris
Eindhoven
Meteen mijn ruitenwisser probleem , de slang achter was gebroken , en ze hebben snel en netjes een slangetje tussen gezet, steviger dan de dealer! Petje af voor kwikfit! Zeker aanrader!
Beveelt aan
7 June 2026
Abdel
Rotterdam
Ik ging voor een airco check die gratis zou zijn. Hoorde bij het ophalen dat ik moest betalen, omdat ze het probleem verholpen hadden. Verder prima, maar dat was niet gecommuniceerd.
Beveelt aan
6 June 2026
Familie Dem
Dordrecht
Goede service, duidelijk en snel
Beveelt aan
6 June 2026
Maartje
Nijmegen
Net mensen en een goede service
Beveelt aan
6 June 2026
Marinus jager
Glanebrug
Afspraak snel gemaakt en goed geholpen, fijn personeel en vriendelijk.
Beveelt aan
6 June 2026
Roy
Brunssum
Ik ben vaste klant. Laat jaarlijks een grote of kleine beurt uitvoeren. Ook tussendoor kan ik altijd terecht en word ik zo snel mogelijk geholpen. Service is fantastisch, Duidelijke communicatie, deskundige en vriendelijke medewerkers.
Beveelt aan
6 June 2026
Els
Almere
Nette interactie. Vriendelijke mensen. Goed geholpen
Beveelt aan
6 June 2026
Bart
Schijf
Goéd, vlot en vakkundig
Beveelt aan
6 June 2026
Menno van der Veen
Leeuwarden
Betere service dan menige andere grote garages. Op korte termijn een bandenwissel inplannen en opslag organiseren.
Beveelt aan
5 June 2026
Peter
Amsterdam Noord
Beste mensen van Kwik Fit Velp, Ik kon heel snel een afspraak maken. Zeer vriendelijk geholpen, de auto gebracht en weer opgehaald. De airco koelt weer heerlijk! Hartelijk dank voor de snelle, vriendelijke en accurate hulp. Ari Brouwer
Beveelt aan
5 June 2026
Ari
VELP GLD
Auto apk ten onrechte afgekeurd voor de handem omdat de monteur niet wist dat bij de Xantia de handrem op de voorwielen zit. Nieuwe afspeaak gemaakt voor reparatie. Vergeefs gekomen omdat de afspraak niet was genoteerd. Nieuwe afspraak gemaakt die later werd bevestigd met een foutief tijdstip. Gebracht voor reparatie waarbij ik gebeld werd dat de monteur het fout had en de auto alsnog is goedgekeurd. Korte mededeling zonder enige excuses. Voortaan dus nooit meer naar Kwikfit!
Beveelt niet aan
5 June 2026
Theo
Haarlem
Klantvriendelijk en ze denken met je mee.
Beveelt aan
4 June 2026
Hans
Doesburg
Makkelijk online afspraak gemaakt voor APK en airco-onderhoud. Ter plaatse nog 2 kleinigheden toegevoegd die ook prima zijn opgelost. Vlotte communicatie
Beveelt aan
3 June 2026
Annelise
Groningen
Al een aantal keren bij de vestiging in Barneveld geweest. Deze keer voor een APK. Goede en zeker aardige medewerkers die gevoel hebben voor de klant.
Beveelt aan
3 June 2026
Gerard
Voorthuizen
Ben vriendelijk geholpen en probleem opgelost voor een normale prijs
Beveelt aan
3 June 2026
Corrie
Rhoon
Vriendelijk en kundig personeel
Beveelt aan
3 June 2026
John
LOSSER
Mijn online reservering bleek niet doorgekomen te zijn. Maar bij aankomst bleek ik toch te kunnen worden ingepast. Ik verwachtte s middags te worden gebeld dat mijn auto klaar was. Dat bleek achteraf per mail gebeurd te zijn. Dus moest ik om 17.15 me nog onverwacht haasten. Vermijdbaar indien duidelijker aangegeven.
Beveelt aan
3 June 2026
Daan
Amsterdam
Ik ben vriendelijk, kundig en snel geholpen.
Beveelt aan
3 June 2026
Marta Schreuder
Eindhoven
Ik heb mijn auto een dag eerder laten onderhouden, inclusief een grondige reiniging, en daarvoor 1700 euro betaald. Vandaag is mijn auto kapot gegaan en kwam er veel rook uit de voorkant door een lekkage. ANWB heeft me geholpen met een tijdelijke reparatie. Ik ga de auto opnieuw laten onderhouden.
Beveelt niet aan
3 June 2026
Ganeshbabu
12-XLZ-4
Kelvinstraat 15
3846 BV Harderwijk
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops