Filters

10

Goed, duidelijk en snel geholpen

.

  • Aanbevelen? Ja
8

Hartstikke goed

Uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed advies voor vervanging banden. Gastvrij en tot slot nog de monteur die me verslag doet van de werkzaamheden. Gewoon prima.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle vriendelijke service

Snelle vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Service is fantastisch !

Moest vanochtend om 9 uur melden voor wisseling naar winterbanden bij Kwik Fit aan de Veerallee Ik had zelf wat fout gedaan in de reservering (was lease opdracht). Zeer klantvriendelijk opgelost en nog geen half uur verder (een korte ochtendwandeling ) was de auto al weer klaar....en werd mij allervriendelijkst een fijne jaarwisseling gewenst. Top bedrijf. Dankjewel Dick.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service en altijd klantvriendelijk

Iwan en zijn team zijn echte professionals en stellen de klant centraal. Ik kom er al ruim 10 jaar en ben altijd zeer goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Duidelijke uitleg/overleg voordat de reparatie werd uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service. Heldere uitleg vriendelijk personeel

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed!

Snel en accuraat geholpen. Vriendelijk personeel dat meeluistert naar de wensen van de klant.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en effectief

Op maandag afspraak voor bandenwissel gemaakt. Na 15 minuten waren de zomerbanden met winterbanden op velgen verwisseld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed en vriendelijk geholpen.

Ik heb mijn auto gebracht voor apk. Heel vriendelijk geholpen. En ze hebben echt aandacht voor je auto.

  • Aanbevelen? Ja
5

Het leek goed...

Bij onze apk bleek dat we een lekke voorhand hadden. Om te zorgen dat we toch na het weekend op vakantie konden zette Kwikfit alles op alles om onze auto toch op tijd klaar te hebben. Er bleek echter een wielslotje kwijt. Waarschijnlijk bij het vernieuwen van de banden een paar maanden geleden. Na een telefoontje dat de band gerepareerd was en de apk gelukt was, waren we blij. Echter een paar dagen later, op punt van vertrek naar vakantie was de band zo plat als een dubbeltje. Helaas konden ze ons toen bij Kwikfit niet verder helpen. De dealer heeft de bouten er uit moeten boren en kon weinig reparatie sporen vinden. Het was handig geweest als ze op z'n minst bij Kwikfit door hadden gegeven dat de band zo niet betrouwbaar was.

  • Aanbevelen? Nee
9

klachtvriendelijk

Snelle en vriendelijke service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig geholpen

Keurig snel geholpem

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Keurig behandeld, snelle afwikkeling APK en grote beurt. Telefonisch contact over werkzaamheden. Kortingscode vergeten in te voeren is achteraf keurig geregeld, werd erover teruggebeld. TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en betrouwbaar

Apk en reparatie laten doen. Werd netjes van te voren gebeld over de kosten en toen de auto klaar was. Tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

volmaakt

ik werd vriendelijk en secuur behandeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Behulpzaam en snel

Auto weggebracht voor grote beurt en APK. Half 9 afgeleverd, kon ‘m om 1 uur weer ophalen. Bij ophalen probleem met accu ontdekt. Meteen onderzocht en op advies nieuwe accu geplaatst, welke op voorraad was en met korting. Prima...

  • Aanbevelen? Ja
7

Super service

Keurig netjes geholpen in bergen op zoom

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Prima garage ook in deze tijd staan de mannen voor je klaar alles was netjes geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service en vriendelijke mensen!

Ik kwam de dag voor kerst voor een wintercheck. Het was duidelijk druk maar ik werd vriendelijk ontvangen en al erg snel geholpen. Heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwikfit Meppel ; betrouwbaar en topservice!

Ik kom inmiddels al jaren bij Kwikfit Meppel. Altijd een betrouwbaar adres. Ze denken met je mee en staan voor je klaar. Geen onnodige reparatie kosten of dure opties, maar praktisch en goed. TOP!

  • Aanbevelen? Ja
1

slecht

je krijgt wel korting via de ANWB voor APK, maar pas op, dat wordt gecompenseerd door het rekenen van 12 euro voor het verwisselen van een klein lampje (dat van oranje ineens wit is - maar daar gaat het mij niet om). Dat is dan 2 keer gedaan (= 24 euro). Bij mijn auto zitten ze vlak bij elkaar en is het bij elkaar 2 minuten werk . Uurloon dus van ruim 700 euro. Bij mijn vraag naar het waarom van deze rekening werd natuurlijk verwezen naar het systeem, ik was nog akkoord gegaan met de helft. Ik begrijp best dat KF geld moet verdienen, maar niet meer over mijn rug.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Kelvinstraat 15

3846 BV Harderwijk

088-5945348

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.