Filters

9

Bandenwissel lijkt op die van Verstappen

Van zomer- naar winterbanden: Auto 5 minuten vòòr afspraak gebracht. Precies op tijd naar binnen en na een klein kwartiertje al klaar. Had de koffie net op. ANWB korting eraf en rijden maar weer. Plezierige mensen daar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Waanzinnige service

  • Aanbevelen? Ja
10

Good timely delivery and communication

I was informed on how much time it will take and was called on time to pickup my car.

  • Would you recommend us? Yes
10

Flexibel en klantgericht!

Door een fout van mezelf stond ik een week te vroeg voor m'n winterbanden bij de garage; deze had ik dringend nodig vanwege een persoonlijke situatie. De volgende dag werd ik netjes gebeld dat de banden er waren en nog diezelfde middag lagen ze er onder. Grote klasse en ontzettend bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd zeer attent en servicegericht

Prima service;goede communicatie met de klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, aardig en eerlijk

Al tweede keer dat mensen van kwikfit eerlijk melden wat nog net even door kan ipv mij nieuwe spullen aan te smeren. Goed voor mijn portemonnee, goed voor het milieu en goed voor mijn vertrouwen in Kwikfit. Ik ben fan! Fijne dagen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed geholpen

Erg vriendelijk en geduldig advies gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Heel netjes geholpen

Netjes en op tijd geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bandenwissel zonder poespas

Positief. Vriendelijk welkom, snelle afhandeling, goede toelichting en controle. Auto weer schoon teruggekregen. Top.

  • Aanbevelen? Ja
8

Wordt altijd goed geholpen

Betrouwbaar bedrijf en monteurs Kom er al jaren met mijn auto

  • Aanbevelen? Ja
10

precise ,perfect, in tijd

ok

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Krijg altijd goed advies en service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en professioneel

Inderdaad heel voorspoedig en goed afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, professioneel, vakkundig

Altijd goede ervaringen bij KwikFit. Vriendelijk personeel, professioneel en vakkundig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goede service met begrip voor de situatie. Super snel met echt een stukje extra.

Onze auto moest met spoed gekeurd worden. Door diverse medische oorzaken was dat nog niet gebeurd, en was de keuringsdatum al verlopen. Kwik-Fit heeft dit meteen opgepakt, en erg zijn best gedaan om mijn oude bus goed te keuren. Juist het begrip voor de situatie, de extra inspanningen die ze gedaan hebben, en de beperkte kosten daarvoor vind ik heel erg fijn. En de keuring is binnen 1 dag gelukt! Echt een compliment waard!

  • Aanbevelen? Ja
6

Onkunde

Desbetreffende vestiging bleek niet in staat, na de montage van nwe voorbanden, de TMPS sensoren te resetten. Hiervoor ben ik uiteindelijk naar de Suzuki dealer gereden. Die hebben het voor mij opgelost. Hiervoor heb ik extra kosten moeten maken. Zo erg specifiek kan deze handeling niet zijn, aangezien de Euromaster dit bij een eerdere montage van nwe achterbanden wel kon. Erg jammer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel vakkundig geholpen

Fijne service

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, vakkundig en flexibel

Ik kom al jaren bij deze vestiging in Hoofddorp en word altijd prima geholpen. Ook bij spoedgevallen zijn ze uitermate flexibel en denken ze heel goed mee. Top mensen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle en goede service!

Goede informatie en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel, vriendelijk goede service

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en vriendelijke service

Ben alleen een beetje verbaasd dat het vervangen van een simpel lampje voor de kentekenplaat 12 euro ex. BTW kost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het geheel conform de afspraak.

Klantvriendelijk en snel hier kan menige merk garage een voorbeeld aan nemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service, lieve mensen!

Wat een vriendelijke mensen, altijd opgewekt en keurig! En er wordt altijd goed voor je auto gezorgd. De service is fantastisch

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service!

Aardig personeel en ze adviseren ook goed. Ik kwam mijn accu vervangen en ze waren snel klaar. Ook was een remlicht stuk en daar was ik niet bewust van. Die heb ik ook meteen laten vervangen. Dank voor de goede service!

  • Aanbevelen? Ja
9

keurig nette snelle duidelijke afhandeling van de APK keuring

APK keuring, vriendelijke medewerkers aan de balie. Ik kon mijn auto snel weerophalen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kelvinstraat 15

3846 BV Harderwijk

088-5945348

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.