Slecht en schofterig behandeld bij Kwik-Fit Vleuten.
Ik had een lekke band en had op TV gezien dat Kwik-Fit snel, vriendelijk, duidelijk en doeltreffend handelt.
Ik dus naar Kwik-Fit in Vleuten. De lekke band werd gehaast aangenomen met de opmerking, "U moet niet denken dat de band vandaag geplakt wordt, geef u nummer maar dan bellen we u wel".
"Wanneer dan wel" vroeg ik. "Nou als het morgen niet is dan overmorgen" zei de man. Nou ja, valt wat tegen als ik hun reclame moet geloven, maar goed we doen het er mee !
Ik geef mijn mobiele nummer en ga zonder reserve-band Nederland door. Na 6 dagen gewacht te hebben zonder een telefoontje van Kwik-Fit Vleuten, ga ik toch maar even vragen hoe het zit.
Balie-medewerkster vraagt aan mij "heeft u een kaartje"? Nee die had ik niet gekregen, "die moet u hebben zei ze". "Nee" zei ik, daar had de persoon teveel haast voor. De balie medewerkster gaat de werkplaats in om na te vragen en ik zie ze zoeken naar de band. Nou die stond nog steeds tegen het raam aan waar hij 6 dagen daarvoor neergezet was en dus nog steeds lek. "Wanneer kan ik mijn band dan wel ophalen" vraag ik, "over een week of anders" ? "Geeft u mij AUB duidelijkheid".
Dat ging zij me niet vertellen , ik moest maar afwachten. De service blijkt dus nul te zijn.
Ik stel aan de balie medewerkster dat ik mij als klant niet serieus genomen voel en nu zonder reserve band door NL rijdt. Toen begon ze me in de maling te nemen en vroeg of ik hopelijk wel op 4 banden reed ! Hier kan ik het dus mee doen ! Waarschijnlijk verdienen ze aan het verkopen van winterbanden veel geld en is dit teveel service voor ze ? Dus mensen, als u naar Kwik-Fit gaat voor service, vriendelijkheid, en correctheid en uw portemonee ligt niet meteen op de balie, dan wordt u gewoon afgeschoten als niet interessant en kunt u gewoon barsten.