Filters

1

Waardeloos

Klantonvriendelijk en duurder dan de merkdealer! Geen telefonische gereedmelding en ook volgende dag geen automatische terug koppeling over werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima service bij de bandenwissel

Al voor de derde winter op rij de bandenwissel bij Kwikfit Oosterhout laten uitvoeren. Alweer tot mijn volle tevredenheid. In de drukte was me ontgaan wat de profieldiepte was van mijn zomerbanden, die werden opgeslagen. Met een te lage, wettelijke, profieldiepte is het onnodig banden op te slaan, omdat je bij de volgende wissel beter een setje nieuwe banden kunt kopen. Toen ik dit later dezelfde dag telefonisch navroeg, gaf de medewerker meteen de juiste informatie aan mij door en stelde mij in gelegenheid een kopie van het rapport op te komen halen. Prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Al jarenlang een prima service bij controle en onderhoud auto!

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijke benadering en een degelijke aanpak!

Ze hebben een geweldige klus gedaan om mijn auto die bijna 2 jaar heeft stil gestaan weer gebruiksklaar te maken met grote beurt, APK en andere zaken die nodig waren. Zij hebben een nest ontdekt van een........ en de zaken gereinigd. Het vertrouwen in deze vestiging is groot waardoor ik rustig de vrije hand kan geven om dat te doen wat nodig is

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

prima service, geen onverwachte kosten, vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, niks mis mee

Prima bedrijf. Goede afspraak gemaakt en nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP!

TOP, dus!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Kwartiertje moeten wachten (met goede koffie), daarna stond mijn auto snel op winterbanden. Ze weten waarover ze praten, vlot en vriendelijk personeel, redelijke prijzen, gespecificeerde factuur Coronaregels worden aangehouden. Hier kom ik terug.

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantvriendelijk en betaalbaar

Vriendelijke medewerkers, die een stapje extra doen wanneer nodig. Betaalbaar en geweldig dat je extra korting krijgt met ANWB pas.

  • Aanbevelen? Ja
2

Veel werk lamp vervangen

Het vervangen van ons dimlicht van een peugot 2008 zou zeker een uur werk zijn. De auto moest dan maar daar blijven . Daarom toch maar ff naar de dealer en het was 10 minuten werk inclusief afstellen. Ben dan gewoon eerlijk dat je er of geen zin in hebt of dat je niet weet hoeveel werk het is.

  • Aanbevelen? Nee
7

Klantvriendelijk maar afronding wat traag en rommelig

Afspraak maken voor wielenwissel erg soepel en klantvriendelijk Werkzaamheden begonnen netjes op geplande tijd Afmelding en afrekening duurde helaas langer en niet in 1 keer goed, doordat niet goed op werkbon vermeld stond wat ze hadden uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
9

goede, vakkundige en vriendelijke garage.

Uitstekende en gebruiksvriendelijke service voor het maken van afspraken. Correcte uitvoering van werkzaamheden tegen redelijke prijzen. Vriendelijke en correcte service aan de balie. Kortom: Uitstekende garage!

  • Aanbevelen? Ja
5

Wachtenruimte is testplaats voor uitlaatgassen

Vandaag 30-11-20, zomerbanden laten vervangen door winterbanden en laten uitlijnen. De wachtruimte was verplaatst naast de verwarming in de testruimte voor uitlaatgassen. En terwijl ik daar zat werd er een auto naar binnen gereden en begon een uitlaatgassentest. Kennelijk werkte de apparatuur niet goed en duurde de test erg lang voor dat die in orde was. Vrij snel werd wel de garagedeur op een kiertje gezet, maar desondanks zat ik dus een tijdlang in de uitlaatgassen te wachten in de verwachting dat het snel gebeurd zou zijn. Niet dus, dus ben maar bij de receptie gaan staan. De bandenwissel en het uitlijnen zulken wel goed zijn gedaan ( in jouw aanwezigheid wielmoeren natrekken gebeurd niet meer, helaas), maar de wachtruimte is niet ideaal als er ook een uitlaatgassentest plaats vindt. Dat verdient verbetering.

  • Aanbevelen? Nee
10

uitstekende service , alles conform afspraak afgewikkeld.

Gewoon hele goede service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Prima service en meedenkende medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

klantvriendelijk, professionele service

Top

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Een duidelijke afspraak en daarna ook keurig de banden gewisseld.

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

Ik had bij ophalen van de auto een rekening gekregen, waarbij ik ontdekte dat het bedrag niet klopte: bleek dat de montage van de banden dubbel berekend was. Het was de Black Friday actie waarbij de Conti banden inclusief montage werden aangeboden. Slordig dus, maar helaas niet even een excuus gemaakt, in tegendeel, het antwoord was : ''ik zit er niet mee'', menselijke fout ( dat is waar)

  • Aanbevelen? Ja
10

super service

Communicatiefoutje super goed hersteld door Kwik-fit. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch geholpen

Vorige week mijn BMW 4-serie een grote MERK-beurt laten geven bij het filiaal aan de Heldinnenlaan in Utrecht. Carmen en haar team zijn meer dan vriendelijk, duidelijkheid vooraf en het hele filiaal is Corona-proof Bij een merkbeurt worden originele BMW onderdelen gebruikt en je krijgt een jaar garantie en pechservice en dat voor de helft van de prijs die men rekent bij de BMW Dealer. Ik heb bij dit filiaal al 2 x banden laten vervangen en blijf hier zeker terugkomen. Als klap op de vuurpijl was mijn BMW netjes schoongemaakt van binnen. Kwikfit Heldinnenlaan.....Bedankt en tot de volgende beurt of bandenwissel!

  • Aanbevelen? Ja
10

altijd een goede service !!

Ik ben al jaren bij kwik-fit en wordt altijd correct geholpen ben zeer tevreden over dit bedrijf in Oosterhout.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voortreffelijk

Oliewissel op het laatste moment, grote flexibiliteit, geweldige service!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service

Snel en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraak is afspraak!

Nette service, klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kelvinstraat 15

3846 BV Harderwijk

088-5945348

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.