Filters

10

TOPSERVICE

Afspraak en grote beurt+apk keuring super behandeld!

  • Aanbevelen? Ja
7

goed

Ik had een afspraak voor 30 november 2020 voor een grote beurt en het vernieuwen van de accu. Ik wist dat de accu vervangen moest worden. De afspraak was ingepland om de auto tussen 8.00 en 9.00 te brengen. Helaas de auto wilde echt niet meer starten. Toen de anwb om 9.00 gebeld om mij te helpen. De wegenwacht arriveerde pas om tien over een. Verschillende keren met de vestiging van Kwik Fit gebeld om uit te leggen wat er aan de hand was. Het was geen enkel probleem, wat ik als zeer fijn heb ervaren. Ik kon de auto brengen nadat de anwb met startkabels mijn auto weer start klaar had gemaakt. De auto heeft die middag gewoon zijn grote beurt gekregen en de accu is vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima en correct geholpen!

Zoals afgesproken werd ik gebeld of het onderdeel dat niet meer voldeed aan de eisen vernieuwd mocht worden en nadat de auto klaar was werd ik wederom geïnformeerd, dat hij opgehaald kon worden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk, snelle service

Het is bijzonder prettig dat je ook voor het vervangen van een lampje bij Kwik-Fit terecht kunt. Donderdag gebeld, volgende dag geholpen. Was binnen 15 minuten gepiept. Top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect uitgevoerde grote beurt+APK

Ik werd keurig geïnformeerd over een paar dingen en in overleg werd eea gerepareerd en vervangen. Ik had vooraf betaald en kreeg geld terug ivm Black Friday actie, die er nog niet was toen ik de afspraak maakte. Super netjes, scheelt mij €90!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top team

Goed team snel geholpen correct behandeld ook met David werd er goed mee omgegaan

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurige en vriendelijke goeie service!

Kleine beurt en APK is weer geregeld door Kwikfit. Kreeg zelfs onverwachts nog een klein bedrag terug ivm black friday. Goed werk Kwikfit!

  • Aanbevelen? Ja
8

prima!

Keurig op tijd geholpen. Gevraagd of er gebeld moest worden als de auto kon worden opgehaald. Vriendelijk te woord gestaan. Auto stond weer klaar op de afgesproken tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Goed geholpen, keurig op tijd en als klap op de vuurpijl nog 95 euro terug mogen ontvangen omdat de banden in de actie waren. Had alles vooraf al overgemaakt dus als de medewerker niks had gezegd had ik er nooit achter gekomen. Klasse en erg fijn dat dit nog kan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klant gericht en effectief!

Zeer vriendelijk, maar gezien covid ook ‘streng’ vwb regels.

  • Aanbevelen? Ja
10

Autootje weer helemaal opgeknapt en zelfs gewassen!!!

Filiaal Neherkade Den Haag

  • Aanbevelen? Ja
8

good

fast but with little details about the process

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was vriendelijk en goed

Ik ben erg netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service, vriendelijk te woord gestaan!

De kleine beurt prima uitgevoerd. De auto is helemaal nagelopen en weergegeven in een duidelijk verslag. Het personeel was erg vriendelijk. De prijs viel erg mee, 30% korting i.v.m. Black Friday

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!!!

Vlotte service en vriendelijke behandeling.

  • Aanbevelen? Ja
7

Kwiek en Fit !!

Aardig geholpen , goed gewerkt ; de leenfiets is geweldig ! Een terugkom met enige gebreken zou nog perfecter zijn !

  • Aanbevelen? Ja
10

APK keurig op tijd en adequaat uitgevoerd.

Afspraak maken via webside eenvoudig. Afhandeling zeer correct en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Klantvriendelijk deskundig en efficiënte werkwijze

GOED zie hierboven vermelding!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gastvrij. Prima service.

Prima prijs/prestatie verhouding.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima service

Blijkt dat ik per toeval op black friday een afspraak gepland had voor winterbanden. Krijg er dus gewoon 1 gratis

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle, vriendelijke service

Goede service, klantvriendelijk, goede prijs / kwaliteit verhouding.

  • Aanbevelen? Ja
9

super

zeer goede banden voor een topprijs zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

fantastisch

altyd uiterst tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
5

Dramatisch

Na jaren zeer goede service, nu een simpele banden wissel die verkeerd is gelopen. Verkeerde banden besteld, de sensor voor bandenspanning niet begrijpen, verkeerde afrekening, maar echt het meest stuitende was de vraag of ik even mee wilde kijken bij de finale check of de wielen goed vast zaten. Bleken de voorwielen maar met twee bouten vast te zitten. Goed dat we nog naliepen, maar hier schrik je echt van. Reactie was stuitend: kan gebeuren. Ik ga er van uit dat het volgende keer beter gaat.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ondanks miscommunicatie in het computersysteem 3,5 later alsnog geholpen

Ik had een afspraak om 13.00 uur op 26 november voor een bandenwissel.Afspraak was op 11-11- 2020 gemaakt in het filiaal van KwikFit zelf. Ik kreeg keurig per mail een bevestiging van die afspraak per mail. Via Mijn Kwikfit in een ander filiaal van Kwikfit heb ik een afspraak op 23-12-2020 geannuleerd . Dit kon niet in het filiaal waar persoonlijk op 11-11 de afspraak werd ingevoerd.in de computer. Tot mijn verbazing waren bij mijn aankomst allebei de afspraken uit het systeem, terwijl ik de bevestiging van mijn afspraak op 11-11-2020 wel op mail mobiel had staan en nooit een bericht heb gekregen dat ik die afspraak geannuleerd zou hebben, wat ik ook zeker niet heb gedaan. Hoe dit kan is mij een raadsel.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kelvinstraat 15

3846 BV Harderwijk

088-5945348

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.