Filters

10

Correct en uitstekend

Punctueel en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer tevreden

Altijd al zeer tevreden klant bij kwikfit in Den Helder ... Zeer vriendelijk en geduldig personeel altijd bereid om te helpen en gaan vakkundig te werk ...

  • Aanbevelen? Ja
8

Mijn ervaringen zijn goed

Mijn ervaringen zijn dat ik snel een afspreek kon maken en goed geholpen ben.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service, vriendelijk geholpen.

Snel en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Altijd keurig ontvangen en afhandeling tegen een betaalbare prijs. Alles keurig ontvangen met respect voor de Covid regels.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

De afspraak die met mij was gemaakt klopt helemaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nooit slechte ervaringen gehad.

Ze staan altijd klaar om te helpen, als er een probleem is met de auto. Ze maken tijd voor je, ook al gebeurt iets onverwachts. Ze kijken altijd of het probleem meteen opgelost kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
1

MAFFIA - Gedwongen om daar te laten maken

Gedwongen om daar te laten maken! Altijd goede ervaringen gehad maar nu word ik echt tegen ‘de muur’ gezet. Gevraagd om keuring met grote beurt. Ik word gebeld met waslijst aan reparaties die MOETEN gebeuren voordat de auto goedgekeurd wordt. Auto moest gekeurd zijn voor 4 december maar Kwikfit heeft de auto snel afgemeld via RDW! Dat betekent dat ik er vandaag na 23:59 niet meer mee mag rijden! Kortom: ik MOET hem wel bij Kwikfit laten maken want anders vervalt mijn APK nu al ipv 4 december. Absolute chantage! Kijkt u aub uit met deze MAFFIA-praktijken want ze lokken je met een laag bedrag en de vestiging (vestiging De Meern) dwingt je om vervolgens veel te betalen!

  • Aanbevelen? Nee
1

Niet aan afspraak houden

Op 17 nov vestiging Velp gebeld voor vervangen h4 lampen uit actie anwb Op afgesproken Tijd bij de vestiging geen lampen dus 20 km voor niks gereden Waardeloos

  • Aanbevelen? Nee
9

Vriendelijk en correct.

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel, vriendelijk, goed en prima prijs

APK laten doen, ging probleemloos en snel. Net zo als vorige werkzaamheden aan mijn auto door Kwikfit op de Draaierweg in A'dam Noord. Vriendelijk en goeie service.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

goede ervaring met kwik fit in Roosendaal

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte service en vriendelijk personeel.

Vlotte service

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldige service

Werd op zeer korte termijn geweldig en goed en vriendelijk geholpen Top

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlotte service, mijn auto apk laten keuren.

Goede service. En fijn dat ik gebruik kon maken van een leen fiets .

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima (apk)

Prettig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Sinds vele jaren klant bij Kwik-Fit in Venlo.: steeds vakkundig en vriendelijk geadviseerd.

Tijdens de bandenwissel bleken 2 banden vervangen te moeten worden. Zoals altijd op zeer professionele en vriendelijke wijze geadviseerd voor de juiste keuze.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima ervaring

Mijn oude autootje rijd weer als een zonnetje voor een prima prijs. Ook nog een leuke black Friday korting gekregen. Dus kwik Fit Draaierweg blijft mijn adresje

  • Aanbevelen? Ja
9

Prettig geholpen

Ik heb een hekel aan het invullen van verplichte velden in een beoordeling. Maak zelf wel uit wat ik wel en niet wil invullen

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijke ontvangst aan de balie en later aan de telefoon bij het gereed melden van de auto. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon goed

Ik wordt altijd netjes geholpen en op de hoogte gebracht van de evt kosten en wanneer de auto klaar staat wordt je netjes gebeld

  • Aanbevelen? Ja
1

Heel slecht!

In tegenstelling tot mijn eerdere ervaring met Kwikfit Oss is mijn ervaring met Kwikfit Veghel heel erg slecht! De bedrijfsleider gaf alleen maar aan dat hij het druk, druk en nog eens druk heeft. Toch een afspraak kunnen maken al ging dat ook moeilijk. Ik heb de afspraak direct in mijn agenda gezet. Toen ik mij op het afgesproken tijdstip meldde zij hij doodleuk dat ik een uur te laat was, hij kon me niet meer helpen.

  • Aanbevelen? Nee
7

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom precies zoals afspraak, top!

Wederom precies zoals afspraak, top!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kelvinstraat 15

3846 BV Harderwijk

088-5945348

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.