Filters

8

Snelle en goede service

Kom al jaren bij de Kwikfit, vestiging Atoomweg Groningen. Vriendelijk en eerlijk personeel. Nooit voor nare verrassingen komen te staan qua kosten. Laatste twee keer kon ik zelfs blijven wachten!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel plezierig

Heel vriendelijk, mooi op tijd klaar en tussendoor ook nog een offerte ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
4

slecht

Kwikfit deventer hh straat. Voor een fabia uit 2007 gevraagd voor een nieuw accu. Had al wat rondgereisd op internet en ik kwam uit op 42 ampere. Zou een 72 ampère in moeten. (Huh) totale kosten 189 euries. Ik vraag nog aan de verkoper 'adviseur' 72 ampère is dat niet wat veel. Nee hoor.. heb je echt nodig. Voelde niet goed, dus naar een universeel garagebedrijf die ook veel onderhoud doen aan Seat en Skoda. Monteur gevraagd. 125 euries. Hij gaf aan dat een 42 ampère meer dan genoeg was. Ben blij dat ik.op m'n gevoel ben afgegaan. Wat een ********ij dat hele Kwikfit.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super service

Mijn accu gaf plotseling de geest waardoor starten niet meer mogelijk was. Even gebeld met Kwikfit en 1 uur later gemonteerd. Onderdeel was weliswaar niet op voorraad maar was wel binnen 1 uur te verkrijgen. Schijnt normaal te zijn maar perfect in dit soort gevallen. Top service en conform afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, goed en professioneel

Toen ik mijn auto kwam ophalen, kreeg ik duidelijke uitleg over een constatering tijdens de uitvoering en hoe dit is opgelost. Naar aanleiding van vragen van mij kreeg ik na afloop een goed advies. Professioneel, vriendelijk en ter zake kundig.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig!

Top service! Mijn auto was zo weer klaar en ik kon er weer een jaar mee vooruit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede klandizie

Ik ben zeer tevreden over hoe het geregeld word.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie service

Duidelijk aardig sbel

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Prima service Was aangenaam verrast met de voordelen van een dealer beurt en de mobiliteitsgarantie. Aandige monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg tevreden

Goede service, kwaliteit, voor een redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

doen altijd wat je afspreek mestal nog meer

breng hem om half 9 en is altijd op tijd klaar

  • Aanbevelen? Ja
9

heel vertrouwd

rustig duidelijk vriendelijk behulpzaam alles wat je nodig hebt als klant zit in hun pakket ik baal er van dat ik niet eerder deze plek heb gevonden

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Goed geholpen vooral met het chat advies van Mark die tevens een afspraak inplande Prima de corona regels na geleefd

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk en behulpzaam

Netjes ontvangen, vriendelijk en behulpzaam bij het oplossen van vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Vriendelijk en bekwaam personeel dat ver gaat om mij als klant tevreden te stellen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Veel tijd verloren

Het omzetten naar winterbanden ging gepaard met de nodige frustratie. Bij de locatie Spijkenisse zouden de banden gewisseld worden. Helaas was de antidiefstal-dop zoek. Bij navraag bleek deze dop achter gebleven bij de locatie Schiedam. Of ik hem zelf wilde ophalen zodat ze konden checken of de dop inderdaad paste. Zogezegd zo gedaan. En ja, hij paste. Dat was niet zo moeilijk, want het kenteken stond op het zakje met de dop er in. Met locatie Spijkenisse afgesproken om, als goedmakertje, dezelfde dag nog de banden te wisselen. Ik arriveer in Spijkenisse, maar dat ging mooi niet door. Pas later op de middag kon ik terecht. Geen beste beurt van Kwik-fit.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect & Top !!!

Kwikfit Vlaardingen snelle service vriendelijke medewerkers, nieuw en fijn rubber Michelin Crossclimate SUV 235 18 heerlijk stil. bedankt en tot de volgende keer !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alles goed verlopen en vriendelijk te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig, en zo vriendelijk.

Fantastisch geholpen en het blijft mijn garage.

  • Aanbevelen? Ja
9

Staan altijd voor je klaar!

Hulpvaardig, meedenken en altijd klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service !

Op dinsdag belde ik met een probleem aan de auto ik kon hem neerzetten en woensdag middag was de auto gerepareerd en apk goed gekeurd Bedankt !

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

Uitstekend geholpen door het team. 4 banden vervangen zoals het hoort! Wielslotbouten netjes met de hand en niet met de luchtsleutel zoals zo vaak gebeurt. Verder ook netjes en zorgvuldig gewerkt. Prima service en goede koffie!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel profrssioneel

Fijne mensen in de zaak/achter de balie. Zeer open over wat ze doen en wat verbeterd kan worden. Goede communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd prima !

Prima service je wordt altijd gebeld om eventuele reparaties te bespreken,en er word naar je geluisterd als je uitleg wilt.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kelvinstraat 15

3846 BV Harderwijk

088-5945348

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.