Filters

9

Prima en snel geholpen

Prima geholpen, op tijd 4 wielen gewisseld en binnen het uur weer weg

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Erg klantvriendelijk en netjes tewoord gestaan. De filiaalmanager levert uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed

Goede uitleg, snel afgehandeld. Heel fijn geregeld! Altijd zo goed behandeld. Kortom altijd goed.. Aanrader!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed en snel

s’morgens de auto gebracht en om 12.00 uur was hij klaar. A.P.K. En kleine beurt. Zeer vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Grote beurt snel en vakkundig uitgevoerd. Professionele communicatie. Jammer dat de ster in de ruit niet kon worden gerepareerd cf afspraak. Dit had te maken met ziekte werknemer. Dat kan gebeuren natuurlijk. COVID-19 maatregelen werden in acht genomen. Ik kom zeker terug

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed geholpen

Ik had om 9 uur een afspraak voor uitlijnen en werd op tijd uitgevoerd met een half uurtje was de auto klaar Top heb niet lang hoeven wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen, duidelijke communicatie.

Klantvriendelijk, goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk personeel

Ik ben nu al enkele keren bij Kwikfit Groningen (Damsterdiep) geweest voor APK en telkens word ik weer verrast door de vriendelijke medewerkers. Ook de vestigingsmanager is een vriendelijke vakman. Ondanks dat de miscommunicatie aan de telefoon voor wat wrijving zorgde, konden we er beide om lachen toen ik de auto weer ophaalde. Een echte aanrader om naar toe te gaan en ik vind de tools die MijnKwikfit biedt erg makkelijk!

  • Aanbevelen? Ja
1

slechte service

sta je met een klapband en zonder krik bij ze voor de deur. hebben ze niet even 10 min om te helpen om de reserveband er onder te zetten. Grote bel is alles wat je krijgt. ben toen super goed geholpen bij Autobedrijf Veenstra. die hebben pas service. geen gezeur van we hebben geen tijd.

  • Aanbevelen? Nee
2

Niet goed geregeld.

Mijn banden zaten er verkeerd om op. Mijn auto heeft nu een afwijking naar links. En de voorman in de werkplaats was in 1 woord een *** alles moest snel snel snel je kon niet normaal de zin eindigen. Dus als je dan alsnog voor kwikfit kiest kies dan niet die in Cappelle aan den ijssel

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer vriendelijk.

Zeer goed geholpen en goed afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
10

Al jaren verzekerd van een goede service

ik kom er al jaren en word elke keer prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Hele sympathieke mensen. Kreeg koffie aangeboden. En snelle service. Echt een voorbeeld!

  • Aanbevelen? Ja
1

**********

Mijn ervaring met kwikfit is heel slecht. Ze adverteren met een goedkope apk maar als ze de auto afkeuren komen ze met hele lijst gebreken. Mijn auto werd afgekeurd omdat mijn uitlaat niet gasdicht was, koplamp niet af te stellen was, stofhoes fuseekogel beschadigd was. Totaal zou dit mij €1300 kosten en eigenlijk niet de moeite waard was om te repareren. Vervolgens ben ik naar een garagebedrijf geweest voor een second opinon. Deze constateerde geen lek in mijn uitlaat. De stofhoes heeft hij wel vervangen en de koplamp zonder te vervangen gerepareerd. Inclusief nieuwe olie en oliefilter, apk en nieuwe remblokken was ik klaar voor €300. Schande Kwikfit!

  • Aanbevelen? Nee
10

Good pleasant service

Bought and changed the tyres, good service, pleasant people.

  • Would you recommend us? Yes
8

goed wb service maar een belangrijk minpunt

Mooi op tijd, vriendelijke bediening. Echter een kernpunt de sensor afstellen zodat hij het doet is al 2 jaar op een rij niet gelukt. Kwik Fit goed in in banden maar NIET DE PUNTJES OP I.

  • Aanbevelen? Nee
8

Is gewoon prima

De service is gewoon goed. Zo laten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Goede service, vriendelijke medewerkers. Wel een behoorlijke wachttijd..

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Snel geholpen Snel klaar.Goede info over reparatie van te voren

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Service met een glimlach

  • Aanbevelen? Ja
10

bovenverwachting

bijzonder goed telefonisch geholpen door manager en Simone. Voorts bij het bezoek aan de lokatie/en telefonisch bijzonder plezierig doorAngelique gelopen. Nalopen van de banden professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
8

heel goed

zeer tewvreden

  • Aanbevelen? Ja
8

ERVARING NAAR ALLE TEVREDENHEID

BINNEN 1 DAG ALLE ISSUES OPGELOST EN DAT TERWIJL IK AAN HET WERK WAS. HET VIEL DUURDER UIT DAN IK HAD GEDACHT, MAAR DAARVOOR WEER EEN GOEDWERKENDE AUTO.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen bij bandenwissel!

Mooie actie Michelin cross season banden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Zeer bevlogen filiaal manager en een zeer strakke planning. Binnen 30 minuten waren de zomerbanden verwisseld voor een set winterbanden.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kelvinstraat 15

3846 BV Harderwijk

088-5945348

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.