Filters

2

Ongeïnteresseerde behandeling.

Afgelopen zaterdag bij locatie Alkmaar geweest. Op afspraak met een lekke band. Voelde mij niet echt als klant behandeld. Ongeïnteresseerdheid, waarbij ik zelf moest constateren dat de band klaar stond in de werkplaats. Jammer! Reparatie overigens wel goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloos

Ik laat mijn bij jullie auto keuren. Omdat ik niet veel te besteden heb. Staat een groot bord 34.95 all inn. En wat blijkt? Moeten nieuwe bandjes op en een lamp gesteld worden. Afgekeurd. Ok ik heb nog nieuwe bandjes thuis liggen dus die erop gezet en terug. 5 min kijken naar de auto goed gekeurd en ik mag weer 30,- euro betalen. Het is a) hoogst ongebruikelijk. Dit gebeurd nergens. En b) vind ik dit erg asociaal om voor letterlijk 5 min kijken nogmaals de oorspronkelijke prijs 34,95 te betalen. Dit staat niet in verhouding. En daarbij is dit gewoon zakkenvullen op kosten van een klant. U begrijpt dat dit de eerste en de laatste keer voor mij was. En iedereen die maar naar kwikfit wilt zal ik het zeker afraden. Dank u wel voor de dure leerschool. Dat grote bord zou ik snel afpakken. Want het is bedrieglijke info die erop staat. En als ik de auto bij jullie had laten maken had ik de keuring voor niets gehad. Ja dat wel maar had ik wel hoge kosten gehad om 2 bandjes erop te zetten. Dit slaat echt nergens op!! Hier mogen jullie echt wel eens goed naar kijken, de service is erg slecht je word erg onvriendelijk en bot benaderd in de winkel, en als we er iets van zeggen worden we naar buiten verwezen en dat ik beter kan vertrekken, ik mag, neem ik aan toch wel zeggen dat ik het ergens niet mee eens ben. Kritiek mag ik niet leveren en uitleg krijg ik ook niet en een nette oplossing al helemaal niet. Groeten melanie

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service en flexibel in afspraak wijzigen

Prima ervaring, en goede service bij het vervangen van de banden van mijn auto!

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraak nagekomen

Banden gewisseld

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geholpen.

Perfect geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service!

Snelle en uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

gebeld naar Kwikfit voor een afspraak ivm lekkage in de uitlaat en een winterinspectie. Ik mocht meteen komen en de reparatie werd gelijk verholpen ondanks dat ze het heel druk hadden. Geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
9

Very professional

Very professional

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Oplettend en attent!

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte service bij een klacht. EN DAAR GAAT HET NU NET OM!!!

Voor de eerste keer mijn auto een merkbeurt gegeven 2 april 2020 in Emmen (Hoenderkamp 2) . Een foutmelding d.d. 23-09-2020 over het olieniveau (te hoog) ben ik meteen naar de volvo dealer gereden en gevraagd hier naar te kijken. Na enige tijd wachten bleek er één liter olie te veel op te zitten. Nadat ik de kosten heb betaald bij Volvo ben ik meteen naar Kwikfit gereden, die niet wist wat hij ermee moest. Ging het overleggen en vele dagen later teruggebeld met een opmerkingen over "welles/nietes" en dat Volvo het mis had. Bekende spelletje kastje naar de muur. Ik heb aangegeven dat ik hun voorstel om een tegoedbon te geven voor een volgende besteding niet wilde en gewoon mijn geld terug wil van de Volvo reparatie. Dit gingen ze weer overleggen en nooit meer iets gehoord. Slecht voor zo'n landelijke keten, die de uitstraling heeft van enige service/klasse. Vergeet het maar!!!!!! deze review zal ik met regelmaat herhalen en daarna social media gebruiken. Verschuilen achter een grote onderneming zonder correctie afhandeling.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima!

goede en snelle service. Vakmensen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Apk, de afstemming en advies voor het nodige herstel was eerlijk en transparant

Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Dubbel gevoel bij de wintercheck

4 nieuwe banden netjes volgens afspraak. Gratis wintercheck waarbij alleen een beetje olie bijgevuld is vlgs medewerker. De versleten remblokken aan de voorkant zijn blijkbaar niet opgevallen. Gelukkig stonden die voor mezelf al gepland om te vervangen. Is toch een veiligheids issue. Minimaal verwacht ik hierop attent gemaakt te worden. Jammer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Vriendelijk en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd, prima

Makkelijk geboekte bandenwissel, op tijd een herinnering gestuurd. Vriendelijke en Corona veilige ontvangst. Snelle en goede service en wissel was ruim op tijd klaar. Service is altijd op uitstekend niveau.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Adequaat en zeer klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima vriendelijke service voor een goede prijs

Alweer een prima service voor nieuwe banden, balanceren en uitlijnen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede vestiging

Super vriendelijke mensen en wat een snelle service Top werknemers en vestiging

  • Aanbevelen? Ja
2

Matig tot slecht.

mijn ervaringen met kwik-fit in Oss zijn matig tot slecht er hangt een poster waarop staat wij zijn zuinig op je auto en milieu duurzaam ondernemen, als ik dan vraag wat dit inhoud, kunnen ze me dit niet uitleggen, ik zie bijv. meer dan 50 T.L. lampen hangen, je zou verwachten dat dit dan Led tubes zouden zijn in de wachtruimte en garage. ook constateer ik de laatste drie bezoeken een ontzettende vieze wachtruimte, toilet, en zelfs de koffieautomaat bedieningsknoppen zijn te vies om aan te raken. dit heb ook begin dit jaar al gemeld en er is mij toen ook de reden hiervan uitgelegd, en zou dit ook gelijk opgepakt worden. nu 6 maanden later trof ik dezelfde smerige situatie aan. en dat in corona tijd waarin we vaker onze handen moeten wassen, en juiste extra zouden moeten letten op hygiëne. ook geven ze aan dat ze de beste vestiging van Kwik-fit zijn staat er op de poster die in de wachtruimte hangt. zelf kom ik twee maal per jaar bij deze vestiging maar ik heb nog nooit een klanttevredenheidsonderzoek mogen ontvangen? ook dit geef ik elke bezoek aan. wel wil ik als positief punt vermelden dat het personeel zeer hard werkt, als mijn auto klaar is (bandenwissel) staat het zweet op hun voorhoofd. mij lijkt dat de werkdruk aan de hoge kant is, dit is in ieder geval wat ik meekrijg als klant.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende service!

Goed geholpen, perfecte service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlot en deskundig

Ik werd vlot, vriendelijk en deskundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Waardeloos, als je teveel wil betalen dan moet je hier zijn.

Simpelweg verneukt, veel te veel betaald. Als je argumentatie vraagt krijg je een slap *** verhaal over vaste kosten terwijl arbeidsuren volgens mij nooit vast zijn. Na onderzoek gedaan te hebben bleek ik ongeveer 300 euro te veel betaald te hebben.

  • Aanbevelen? Nee
4

Zinloos

Persoonlijke behandeling was netjes en correct. Uitgevoerde werk was slecht. Wagen neergezet om uit te lijnen. Na nieuwe banden trok de wagen namelijk sterk naar rechts. Tevens bij vermeld dat balanceren eventueel nodig was. Auto was in 20 min klaar(?). Heel verhaal over het rapport en veringen. Prima dacht ik! Na een week rijden kan ik definitief vaststellen dat de auto nog even veel naar rechts trekt. Zelfs dusdanig dat ik naar links moet sturen. Navraag bij anderen levert op dat een auto onder invloed van de vering niet dusdaning naar rechts kan trekken. Hierbij verzoek aan Kwik-fit om even contact met mij op te nemen voor het inplannen van correctieve werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Nee
9

Snelle afspraak en goed werk

Snelle afspraak en goed werk

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service

De service is heel goed ! Ik ben blij met KwikFit

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kelvinstraat 15

3846 BV Harderwijk

088-5945348

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.