Prima ervaring. Onderdeel besteld en snel geleverd. Ook telefonisch werd ik goed geholpen.

Uitstekende ervaring. Onderdeel besteld en snel geleverd. Helaas een fabricage fout in het onderdeel. Een telefoontje en kreeg direct een vervangend onderdeel toe gestuurd.

Zowel klantvriendelijk als kennis van zaken

Dit geldt ook voor zijn collega de computerman. Voor ons een vast adres nu voor MacBook en gsm

Jaren terug hier al eens wat besteld. Was allemaal van prima kwaliteit Nu ik weer wat nodig heb even moeten zoeken. Maar bij deze site weet je het zijn goede onderdelen.

Service *****

Top service en de juiste matrialen geverd.

Snel en adequaat

Ook toen ik een vraag had, werd deze meteen telefonisch beantwoord. Blek dat ik een verkeerde telefoonbatterij had besteld. De goede werd meteen nagestuurd. Prima service.

super geleverd

Goed bedrijf zal het zeker verder vertellen GR JOHAN

Snelle verzending bestelde artikel.

Prima uitleg in de reparatievideo, het lukte mij als volslagen leek de batterij van mijn IPhone 6S met behulp van de video stap voor stap te vervangen.

Top service!!!

Online heel makkelijk afspraak gemaakt. Langs geweest, direct geholpen en tegen een nette prijs!

Erg behulpzaam en technisch kundig.

Duidelijk en open.

Goed.

Ben zo naar binnen gelopen ipv een afspraak te maken. Werd netjes ontvangen en gelijk geholpen.

Snelle, vriendelijke en kwalitatief goede dienstverlening

Vervanging batterij iPhone. Snel en doelmatig. Value for money!

reparatie werd direct uitgevoerd

professioneel ,

Goede service en betrouwbaar

Mijn iPhone batterij moest worden vervangen en dat wilde ik zelf doen. Helaas brak ik een kabeltje. Dus nieuw scherm nodig. Na één telefoontje kon ik gelijk komen en werd de telefoon gerepareerd terwijl ik wachtte. Dit bedrijf is aan te bevelen.

Snelle uitstekende service

Dit was mijn 2e keer dat ik mijn IPhone heb laten repareren bij parts repair. Makkelijk online afspraak gemaakt, werd direct geholpen en kon wachten op mijn reparatie.

Telefonisch ook goed geholpen met techn vraag

levering correct en goed .de tools zijn niks waard

levering van goederen warren correct de tools om uw i Phone te herstellen trekken op niks zodoende dat ik een nieuwe i Phone kan kopen

Zeer klantvriendelijk!

Kwalitatieve hulp en goed advies. Ben zeer tevreden!

Geweldige service

Heel behulpzaam en goede adviezen. Snelle levering en komt dus na wat er op de site staat.

Super snelle levering

Directe verzending, prima product

Directe verzending, prima product

Snelle en gedegen werk

Afspraak gemaakt en op tijd snel en goed geholpen. Erg tevreden met het resultaat!

Batterij vervangen iPhone, prima service

Ideaal via de planner zelfde een afspraak geboekt. Zo weet je dat je niet op je beurt hoeft te wachten. Prima en vriendelijk geholpen. Mocht er op wachten...

Ik kwam onverwachts binnen met een probleem, mijn home knop deed het niet meer. Ik werd vrij direct geholpen. dit zijn mannen die weten wat vak werk inhoudt. Ik ben tevreden en ze hebben er een vaste klant bij. Groetjes, Berry & Richard !