Super snelle levering

Directe verzending, prima product

Directe verzending, prima product

Snelle en gedegen werk

Afspraak gemaakt en op tijd snel en goed geholpen. Erg tevreden met het resultaat!

Batterij vervangen iPhone, prima service

Ideaal via de planner zelfde een afspraak geboekt. Zo weet je dat je niet op je beurt hoeft te wachten. Prima en vriendelijk geholpen. Mocht er op wachten...

Ik kwam onverwachts binnen met een probleem, mijn home knop deed het niet meer. Ik werd vrij direct geholpen. dit zijn mannen die weten wat vak werk inhoudt. Ik ben tevreden en ze hebben er een vaste klant bij. Groetjes, Berry & Richard !

Meerdere malen met hun gewerkt en altijd top. Snel geleverd mooi verpakt. Echt een aanrader.

Prettig contact en super service! altijd snel geleverd en bereid mee te denken!

Prettig contact en super service! altijd snel geleverd en bereid mee te denken! Nu ik er voor het eerst niet uitkwam kon ik meteen langsrijden en ben ik top geholpen! Goed werk en ga zo door!!

Netjes op tijd en prima spullen

goed contact via mail zeer duidelijk over tijdstip verzenden en aankomst

Een bedrijf met inzicht.

Goed bedrijf ik ken het al jaren. Diverse malen wat aangeschaft. Alles is goed verzorgd.

Zeer vlotte behandeling en toezending. After pay en gratis verzending zijn pluspunten.

Zeer positieve ervaring. Afterpay en gratis verzending bij € 29,50 zijn pluspunten.

zeer goede service

goede service en klantgericht

De bestelde artikelen werden snel geleverd. De video instruktie op youtube is helder waardoor een kleine reparatie een fluitje van een cent is.

Correct en snel

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling. Bij een probleem is dit supersnel en correct afgehandeld.

perfect

vlotte behandeling en ontvangst

Weer uitstekend geholpen.

Al meerdere keren accu’s en een scherm besteld en netjes vlot geleverd. Goed verpakt en een probleemloze installatie. Tot de volgende keer.

Snelle levering en goede uitleg

Youtube filmple goede handleiding

Alles klopt! Duidelijke webwinkel en snelle levering.

Parts-Repair heeft een zeer overzichtelijke webwinkel met een zakelijke uitstraling. Menko Ubbens is duidelijke met al zijn presentaties en men voelt zich bij hem "thuis". De klant is echt koning. Dit kan ik nu wel zeggen met de nodige bestellingen bij Menko.

Alles netjes afgehandeld.

Beter in de kerst periode niet te bestellen i.v.m. de drukte bij Post NL.

Snelle service , zelfs bij een verkeerde bestelling correct gehandeld!

Via video een goede uitleg van de zelf reparatie/vervanging met het product!

Klantvriendelijkheid en service staan heel duidelijk bovenaan!

Klantvriendelijkheid en service staan heel duidelijk bovenaan!

Correct afhandeling na niet ontvangen bestelling

Nadat bestelde batterij voor mijn 5s na vijf dagen door mij nog niet ontvangen was is na tel. Contact alsnog een nieuwe batterij opgestuurd welke inmiddels is gemonteerd.

Juiste onderdelen met de juiste instructies

Alles is duidelijk bij deze leverancier. Welke spullen je moet bestellen en hoe je het er in zet. Ook nog een snelle levering. Helemaal perfect dus.