Ik vertrouw wat ik bij u bestel .

Goede communicatie

Nadat bestelling was geplaatst was ik iets vergeten. Dit kon gelukkig met dezelfde zending. Helaas was n onderdeel beschadigt. Dit kon ik eenvoudig terugsturen. Wacht nog op het onderdeel. anders dan dit was alles prima en betrouwbaar. Menko gaf ook nog tips via de mail

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijke en goede service en een snelle reactie op bestelling of e-mail.

Goede, vriendelijke en directe afhandeling. Product wordt snel geleverd. Ook de wetenschap dat je met raad en daad bij Parts-Repair terecht kan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Correcte behandeling

Geen verbeterpunten alles ok

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Met veel kennis van zaken en betrouwbare informatie heeft dit bedrijf mijn iPhone (scherm en batterij) vervangen. In de ochtend gebeld en dezelfde dag nog geholpen. Is weer perfect. Daarna een ipad met en versplinterd scherm daar laten repareren. Zelfde service en kwaliteit. Echt voor alles een 10!

heb ik niet

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De batterij van mijn iPhone 6s was zeer snel leeg terwijl hij pas een half jaar geleden is gewisseld. Direct door Parts-Repair een andere erin gezet. Was binnen 10 min weer buiten. Super service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd kwaliteit producten, een goede service en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel, behulpzaam en eerlijk!

Gewoon zo blijven.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam contact per telefoon

Kleine schroevendraaertjes is gereedschapssetje zijn niet of nauwelijks magnetisch, met een ouder setje ging het oppakken van de minischroefjes een stuk beter! Mijn telefoon is helaas blijvend kaduuk, geen contact meer mogelijk met mijn pc, alleen sterk verstoord beeld op mijn scherm, weet dus niet of de geleverde batterijen van goede kwaliteit geweest zijn. Ik zal reparatie een volgende keer aan de vakman overlaten, die les heb ik geleerd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer fijn zaken doen met Menno Ubbink! Goede you tube instructie hoe uit te voeren en zeer klantvriendelijk met persoonlijke email en praktische oplossingen. Zeer aan te raden!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zo verder doen

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Je wordt door Menko netjes en professioneel te woord gestaan en hij heeft alle tijd als je hem belt. Heel plezierig allemaal.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Leversne

De onderdelen zijn NIET OK. Voor ipad3 een touchscreen en voor lphone SE een scherm besteld. IPad screen werkte niet, de vervanger gelukkig wel. Voor de iPhone, bij de eerste set blijft het touchscreen heel vaak hangen en rood was meer oranje. Ook maar weer een nieuwe. Het touchscreen doet het tot nu toe goed, jammer dat de helft van het display nu slecht is verlicht, ook na meerde malen de stekker geplaatst te hebben. En ja als je zo vaak de schroeven in en uit moet draaien, daarvoor is de geleverde gereedschap niet voor geschikt. Op de film lijkt het makkelijk, maar met het slechte gereedschap is het een hele uitdaging.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Kennis en filmpjes op YouTube

Soms mis ik de: Dit heb je ook nog nodig bij deze bestelling (bv plakband bij een batterij) Maar het blijft mij favoriete bedrijf.

• Kennis & Vakmanschap

Op de geleverde iPhone 5 batterij (op 07mei19) staat dat hij is getest, alleen niet wanneer! Bij inname misschien? Productiedatum van de batterij is 'jan18'. Na montage 08mei19 bleek de batterij kets leeg maar dan ook echt helemaal leeg! Dus wanneer getest?

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Nadat ik een nieuwe batterij had besteld en de reparatie set was deze binnen 24 uur bij mij thuis en inderdaad binnen tien minuten heb ik de batterij vervangen zoals in het filmpje werd getoond ik heb het filmpje wel twee keer bekeken maar dat kwam mijn werkje alleen maar ten goede . Nadat de batterij was vervangen heb ik hem gelijk op de ladder gezet en kon nauwelijks wachten dat er een beetje op de phone was geladen echter na een kwartier was hij 5% gevuld en ik zette de iPhone aan en ja hoor hij ging net als in het filmpje eerst natuurlijk het appeltje en even later kwam het complete scherm weer op de phone na enkele uren hem geladen e hebben was hij vol en konden we hem weer als nieuw gebruiken s'avonds hebben we hem toch een hele nacht laten laden en de volgende dag was hij na twee uur nog steeds 95% gevuld dus dat is perfect nu kan ik alleen maar zeggen chapeau voor dit bedrijf mvg I.Zeguers

even aangeven dat de batterij bij vervangen het niet direct doet maar een kwartiertje nodig heeft om een beetje te kaden dat brengt je minder schrik op want hij startte niet direct wel na enige tijd laden .ga zo verder prima !!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Verstuurd snel, goede producten en uitstekende service

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede hulp aan de telefoon. De bestelling was snel geleverd! De videos zijn ontzettend handig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heldere website, duidelijke uitleg en levering, scherpe prijsstelling. Goede ervaringen mee, ook bij eerdere bestellingen. Snelle levering. Zeer heldere (video)uitleg van de reparaties, en de uitdagingen die je tegen kan komen.

Op de website staat dat reactie per mail vaak sneller is dan telefonisch, dat was bij deze bestelling niet het geval. Vermoedelijk incidenteel.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering! Goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede YouTube instructies. Duidelijk bestellen.

De meegeleverde schroevendraaierset was niet goed magnetisch, was wel handig geweest. Verder alles naar wens!

Over Parts-Repair Menko Ubbens

Filter op Taal