oké

eerste bestelling bij jullie

top!!

snelle levering en service, had verkeerde besteld, maar kon snel retour en weer wisselen. De filmpjes zijn perfect, alles lukte hierdoor.

Produkt als verwacht, snel geleverd

orgineel scherm besteld, snel geleverd

Weer opnieuw: snel en goede kealiteit

In de afgelopen jaren heb ik al meerdere keren onderdelen besteld en altijd snel geleverd, de kwaliteit is goed en de instructiefilms altijd perfect. Vooral zo doorgaan!

iPhone5 data en oplaad connector met flexkabel, microfoon- en koptelefoonplug

Goede video voor reparatie. Prima levering.

Kwaliteit

Snelle respons bij eventuele vragen. Degelijk materiaal. Aanrader!

Altijd snel, goed en kwaliteit

Al vaak besteld bik parts-repair. Altijd vlot en goed. Bij problemen snel hulp per telefoon of mail 👍

Zoals altijd goed! Snelle levering!

Altijd goed!

Top service / nazorg

Ik bestel vaker naar tevredenheid bij Menko omdat ik uit ervaring weet dat ik dan goede onderdelen geleverd krijg. Dit keer kreeg ik het scherm van een iphone 7 er zelf niet goed in. Menko himself heeft dit vervolgens voor me gedaan, ik kon er op wachten. Helemaal top.

Snel geleverd maar toch:

Ik heb een batterij voor de IPhone besteld. Nadat ik de op zich duidelijke video bekeken had ging ik aan de slag om die te vervangen. De telefoon goed warm gemaakt zoals aangegeven geprobeerd het scherm los te peuteren. Die zat toch nog erg vast. Daardoor moest ik meer kracht zetten dan uit de video blijkt. Zonder dat ik het gevoel had dat ik veel kracht zette knapte het scherm. Ik heb Menko gebeld en gevraagd of hij die op voorraad had. En aangegeven dat hij in zijn video toch best wel een waarschuwing hiervoor mag geven. Dezelfde dag bestelde ik dat 67 euro kostende scherm en de volgende dag werd hij afgeleverd. Ik kon geen korting krijgen omdat de marge al zo laag was. Hoewel ik een voor gemonteerd scherm had besteld moest ik de vingerafdrukscanner toch nog overzetten van het kapotte scherm. De oude accu was er bijna niet los te krijgen. De plakstrips braken al snel ondanks mijn voorzichtige aanpak en toen moest ik hem er uit wrikken met gereedschap. Ook de nieuwe er weer inplakken is geen simpel klusje. De bijgeleverde plakstrips zijn erg slap en vervormen bij het lostrekken van de folie. Omdat er maar een sets strips bij zit kun je dit niet uitproberen. De nieuwe batterij zit er dan wel in maar niet met de hele strip eronder. Kortom: ik ben echt niet onhandig maar op de video ziet het er een stuk makkelijker uit dan het mij is vergaan. Ik zal het zelf vervangen van die batterij zonder ervaring dan ook niet aanbevelen. De telefoon doet het desondanks weer prima.

Uitstekende producten en snelle levering

Uitstekende producten en snelle levering.

Prettig contact en behulpzaam. Mooi en goed scherm voor een ipad 4.

Prima onderdelen, snelle levering.

iPhone scherm en batterij vervangen met behulp van de instructie video. Was goed te doen.

Supervriendelijk, snel, vakkundig

Een persoonlijke benadering gecombineerd met vakmanschap

Snelle correcte levering

Snelle levering en correcte nalevering

Duidelijke site, makkelijk te bestellen. Order werd snel geleverd. Er miste een sticker in de reparatieset, maar die werd direct nagezonden. De video voor het vervangen van de iPhone batterij op de site was erg goed en maakte het een klus die goed zelf te doen is.

Zeer snelle en goede levering en uitstekende service

Zeer snelle en goede levering

super snel geleverd ,goed advies, en goede kwaliteit

Prima onderdelen ,snelle levering

Betrouwbaar, goede duidelijke website. Orginele onderdelen ,,makkelijk en snel te bestellen en de levering binnen een paar dagen in huis.

Ik vertrouw wat ik bij u bestel .

Goede communicatie

Nadat bestelling was geplaatst was ik iets vergeten. Dit kon gelukkig met dezelfde zending. Helaas was n onderdeel beschadigt. Dit kon ik eenvoudig terugsturen. Wacht nog op het onderdeel. anders dan dit was alles prima en betrouwbaar. Menko gaf ook nog tips via de mail

Vriendelijke en goede service en een snelle reactie op bestelling of e-mail.

Goede, vriendelijke en directe afhandeling. Product wordt snel geleverd. Ook de wetenschap dat je met raad en daad bij Parts-Repair terecht kan.

Pluspunten

Correcte behandeling

Geen verbeterpunten alles ok

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Met veel kennis van zaken en betrouwbare informatie heeft dit bedrijf mijn iPhone (scherm en batterij) vervangen. In de ochtend gebeld en dezelfde dag nog geholpen. Is weer perfect. Daarna een ipad met en versplinterd scherm daar laten repareren. Zelfde service en kwaliteit. Echt voor alles een 10!

heb ik niet

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De batterij van mijn iPhone 6s was zeer snel leeg terwijl hij pas een half jaar geleden is gewisseld. Direct door Parts-Repair een andere erin gezet. Was binnen 10 min weer buiten. Super service.