Goed voor elkaar!

Snel geleverd, goede kwaliteit van het iPhone onderdeel. Heb de complete set besteld, zeer compleet met gereedschapsetje, goed scherm, schroefmat en zelfs een tempered glas! Top!

Goede kwaliteit onderdelen en handleidingen

Heel erg tevreden! IPhone 8 scherm besteld en is van goede kwaliteit! Met de how-to was het eenvoudig om de reparatie te voltooien.

iPhone X schermkwaliteit valt flink tegen

Snelle levering, reparatiesetje is volledig. Instructies zijn hier en daar wat onduidelijk (welke stekkers los te halen). Kwaliteit van het scherm valt flink tegen. Tekst is onscherp en kleuren zien er overdreven uit vergeleken bij origineel. Als het scherm uit is zie je duidelijk dat het scherm grijs afsteekt tegen de zwarte rand. Screen protector heeft niet de juiste pasvorm, is langwerpiger dan de telefoon. Ook snap ik niet wat al die fatoes tussendoor zijn over apen en bananen maar dat zal wel aan mij liggen. Ik snap dat je voor 100 euro maar zoveel kan verwachten, maar dan zou er in mijn ogen duidelijker vermeld moeten worden dat het geen originele kwaliteit is. Blij dat mijn telefoon gemaakt is, maar toch een beetje een zure nasmaak.

Leuk bedrijf

Grappig dat repair monkeys van reparatie zo iets leuks kan maken

Helemaal goed!!!

Prima telefonisch advies, korting & als bonus gratis plakstrip ontvangen. Grote klassse.

Gewoon goed ,

Makkelijk te bestellen en snelle service.

Prima!!

Vlotte levering,zeer redelijke prijs, en een duidelijke instructievideo.

super en snel !

super en snel!

Snelle levering en goede kwaliteit

De bestelde onderdelen voor mijn iPhone waren snel geleverd. Ook staan er duidelijke instructiefilmpjes op de site hoe je scherm en batterij kunt vervangen.

Zeer Goede service

na bestelling kreeg ik het onderdeel snel toegestuurd Topper

goede en vlotte service

batterij gekocht voor mijn iPhone SE. tijdens afrekenen verandert de benaming soms wel naar batterij iPhone 5s, hetgeen wat verwarrend is. ik vond ook geen instructievideo terug voor deze batterijwissel (wel voor de 5s), maar elders gelukkig wel. batterij werd vervangen en werkt perfect!

Prima ervaring. Onderdeel besteld en snel geleverd. Ook telefonisch werd ik goed geholpen.

Uitstekende ervaring. Onderdeel besteld en snel geleverd. Helaas een fabricage fout in het onderdeel. Een telefoontje en kreeg direct een vervangend onderdeel toe gestuurd.

Zowel klantvriendelijk als kennis van zaken

Dit geldt ook voor zijn collega de computerman. Voor ons een vast adres nu voor MacBook en gsm

Jaren terug hier al eens wat besteld. Was allemaal van prima kwaliteit Nu ik weer wat nodig heb even moeten zoeken. Maar bij deze site weet je het zijn goede onderdelen.

Service *****

Top service en de juiste matrialen geverd.

Snel en adequaat

Ook toen ik een vraag had, werd deze meteen telefonisch beantwoord. Blek dat ik een verkeerde telefoonbatterij had besteld. De goede werd meteen nagestuurd. Prima service.

super geleverd

Goed bedrijf zal het zeker verder vertellen GR JOHAN

Snelle verzending bestelde artikel.

Prima uitleg in de reparatievideo, het lukte mij als volslagen leek de batterij van mijn IPhone 6S met behulp van de video stap voor stap te vervangen.

Top service!!!

Online heel makkelijk afspraak gemaakt. Langs geweest, direct geholpen en tegen een nette prijs!

Erg behulpzaam en technisch kundig.

Duidelijk en open.

Goed.

Ben zo naar binnen gelopen ipv een afspraak te maken. Werd netjes ontvangen en gelijk geholpen.

Snelle, vriendelijke en kwalitatief goede dienstverlening

Vervanging batterij iPhone. Snel en doelmatig. Value for money!

reparatie werd direct uitgevoerd

professioneel ,

Goede service en betrouwbaar

Mijn iPhone batterij moest worden vervangen en dat wilde ik zelf doen. Helaas brak ik een kabeltje. Dus nieuw scherm nodig. Na één telefoontje kon ik gelijk komen en werd de telefoon gerepareerd terwijl ik wachtte. Dit bedrijf is aan te bevelen.

Over RepairMonkeys

Oe oe à à… wij zijn Repair Monkeys, wij laten aan mensen zien dat repareren zo makkelijk is dat zelfs wij apen het kunnen. Nu komt de aap uit de mouw! Met ons wilde leven maken we zelf veel apparaten kapot en telkens een nieuwe kopen is ook geen optie. De jungle is al vervuild genoeg, dit kan zo niet doorgaan. Voordat we al die lekkere bananen kwijtraken hebben wij besloten hier wat aan te doen! Na veel avonturen door de jungle hebben wij de perfecte oplossing gevonden. We repareren het gewoon zelf! Met how-to’s laten we iedereen zien hoe het moet. Met onze complete iPhone reparatiesets repareer je gemakkelijk je scherm, batterij en dock. Het is ook nog eens goedkoper! Samen gaan we voor een betere jungle, hier zijn wij apetrots op.