Top service!!!

Online heel makkelijk afspraak gemaakt. Langs geweest, direct geholpen en tegen een nette prijs!

Erg behulpzaam en technisch kundig.

Duidelijk en open.

Goed.

Ben zo naar binnen gelopen ipv een afspraak te maken. Werd netjes ontvangen en gelijk geholpen.

Snelle, vriendelijke en kwalitatief goede dienstverlening

Vervanging batterij iPhone. Snel en doelmatig. Value for money!

reparatie werd direct uitgevoerd

professioneel ,

Goede service en betrouwbaar

Mijn iPhone batterij moest worden vervangen en dat wilde ik zelf doen. Helaas brak ik een kabeltje. Dus nieuw scherm nodig. Na één telefoontje kon ik gelijk komen en werd de telefoon gerepareerd terwijl ik wachtte. Dit bedrijf is aan te bevelen.

Snelle uitstekende service

Dit was mijn 2e keer dat ik mijn IPhone heb laten repareren bij parts repair. Makkelijk online afspraak gemaakt, werd direct geholpen en kon wachten op mijn reparatie.

Telefonisch ook goed geholpen met techn vraag

levering correct en goed .de tools zijn niks waard

levering van goederen warren correct de tools om uw i Phone te herstellen trekken op niks zodoende dat ik een nieuwe i Phone kan kopen

Zeer klantvriendelijk!

Kwalitatieve hulp en goed advies. Ben zeer tevreden!

Geweldige service

Heel behulpzaam en goede adviezen. Snelle levering en komt dus na wat er op de site staat.

Super snelle levering

Directe verzending, prima product

Directe verzending, prima product

Snelle en gedegen werk

Afspraak gemaakt en op tijd snel en goed geholpen. Erg tevreden met het resultaat!

Batterij vervangen iPhone, prima service

Ideaal via de planner zelfde een afspraak geboekt. Zo weet je dat je niet op je beurt hoeft te wachten. Prima en vriendelijk geholpen. Mocht er op wachten...

Ik kwam onverwachts binnen met een probleem, mijn home knop deed het niet meer. Ik werd vrij direct geholpen. dit zijn mannen die weten wat vak werk inhoudt. Ik ben tevreden en ze hebben er een vaste klant bij. Groetjes, Berry & Richard !

Meerdere malen met hun gewerkt en altijd top. Snel geleverd mooi verpakt. Echt een aanrader.

Prettig contact en super service! altijd snel geleverd en bereid mee te denken!

Prettig contact en super service! altijd snel geleverd en bereid mee te denken! Nu ik er voor het eerst niet uitkwam kon ik meteen langsrijden en ben ik top geholpen! Goed werk en ga zo door!!

Netjes op tijd en prima spullen

goed contact via mail zeer duidelijk over tijdstip verzenden en aankomst

Een bedrijf met inzicht.

Goed bedrijf ik ken het al jaren. Diverse malen wat aangeschaft. Alles is goed verzorgd.

Zeer vlotte behandeling en toezending. After pay en gratis verzending zijn pluspunten.

Zeer positieve ervaring. Afterpay en gratis verzending bij € 29,50 zijn pluspunten.

zeer goede service

goede service en klantgericht

De bestelde artikelen werden snel geleverd. De video instruktie op youtube is helder waardoor een kleine reparatie een fluitje van een cent is.

Correct en snel

Correcte en snelle afhandeling van de bestelling. Bij een probleem is dit supersnel en correct afgehandeld.

Over RepairMonkeys

Oe oe à à… wij zijn Repair Monkeys, wij laten aan mensen zien dat repareren zo makkelijk is dat zelfs wij apen het kunnen. Nu komt de aap uit de mouw! Met ons wilde leven maken we zelf veel apparaten kapot en telkens een nieuwe kopen is ook geen optie. De jungle is al vervuild genoeg, dit kan zo niet doorgaan. Voordat we al die lekkere bananen kwijtraken hebben wij besloten hier wat aan te doen! Na veel avonturen door de jungle hebben wij de perfecte oplossing gevonden. We repareren het gewoon zelf! Met how-to’s laten we iedereen zien hoe het moet. Met onze complete iPhone reparatiesets repareer je gemakkelijk je scherm, batterij en dock. Het is ook nog eens goedkoper! Samen gaan we voor een betere jungle, hier zijn wij apetrots op.