perfect

vlotte behandeling en ontvangst

Weer uitstekend geholpen.

Al meerdere keren accu’s en een scherm besteld en netjes vlot geleverd. Goed verpakt en een probleemloze installatie. Tot de volgende keer.

Snelle levering en goede uitleg

Youtube filmple goede handleiding

Alles klopt! Duidelijke webwinkel en snelle levering.

Parts-Repair heeft een zeer overzichtelijke webwinkel met een zakelijke uitstraling. Menko Ubbens is duidelijke met al zijn presentaties en men voelt zich bij hem "thuis". De klant is echt koning. Dit kan ik nu wel zeggen met de nodige bestellingen bij Menko.

Alles netjes afgehandeld.

Beter in de kerst periode niet te bestellen i.v.m. de drukte bij Post NL.

Snelle service , zelfs bij een verkeerde bestelling correct gehandeld!

Via video een goede uitleg van de zelf reparatie/vervanging met het product!

Klantvriendelijkheid en service staan heel duidelijk bovenaan!

Klantvriendelijkheid en service staan heel duidelijk bovenaan!

Correct afhandeling na niet ontvangen bestelling

Nadat bestelde batterij voor mijn 5s na vijf dagen door mij nog niet ontvangen was is na tel. Contact alsnog een nieuwe batterij opgestuurd welke inmiddels is gemonteerd.

Juiste onderdelen met de juiste instructies

Alles is duidelijk bij deze leverancier. Welke spullen je moet bestellen en hoe je het er in zet. Ook nog een snelle levering. Helemaal perfect dus.

Zeer vlot, aangename ervaring.

Onderdelen goed omschreven op de website, degelijke onderdelen, zeer goede instructies. Vrij eenvoudig om zelf herstellingen te doen. Werkt weer als tevoren!

Iemand die echt nog persoonlijke service biedt

Protector en een scherm gekocht. Je merkt bij elk contact dat hier iemand er voor gaat. Een duidelijke visie over hoe je als bedrijf wilt zijn. Hoedje af voor de service.

ongeëvenaard

ik heb een scherm voor een iPhone 6s gekocht na anderhalf jaar liet de glaslaag los na gebeld te hebben gratis een nieuw scherm gekregen ik vind dat echt service dank nico van leeuwen

oké

eerste bestelling bij jullie

top!!

snelle levering en service, had verkeerde besteld, maar kon snel retour en weer wisselen. De filmpjes zijn perfect, alles lukte hierdoor.

Produkt als verwacht, snel geleverd

orgineel scherm besteld, snel geleverd

Weer opnieuw: snel en goede kealiteit

In de afgelopen jaren heb ik al meerdere keren onderdelen besteld en altijd snel geleverd, de kwaliteit is goed en de instructiefilms altijd perfect. Vooral zo doorgaan!

iPhone5 data en oplaad connector met flexkabel, microfoon- en koptelefoonplug

Goede video voor reparatie. Prima levering.

Kwaliteit

Snelle respons bij eventuele vragen. Degelijk materiaal. Aanrader!

Altijd snel, goed en kwaliteit

Al vaak besteld bik parts-repair. Altijd vlot en goed. Bij problemen snel hulp per telefoon of mail 👍

Zoals altijd goed! Snelle levering!

Altijd goed!

Top service / nazorg

Ik bestel vaker naar tevredenheid bij Menko omdat ik uit ervaring weet dat ik dan goede onderdelen geleverd krijg. Dit keer kreeg ik het scherm van een iphone 7 er zelf niet goed in. Menko himself heeft dit vervolgens voor me gedaan, ik kon er op wachten. Helemaal top.

Snel geleverd maar toch:

Ik heb een batterij voor de IPhone besteld. Nadat ik de op zich duidelijke video bekeken had ging ik aan de slag om die te vervangen. De telefoon goed warm gemaakt zoals aangegeven geprobeerd het scherm los te peuteren. Die zat toch nog erg vast. Daardoor moest ik meer kracht zetten dan uit de video blijkt. Zonder dat ik het gevoel had dat ik veel kracht zette knapte het scherm. Ik heb Menko gebeld en gevraagd of hij die op voorraad had. En aangegeven dat hij in zijn video toch best wel een waarschuwing hiervoor mag geven. Dezelfde dag bestelde ik dat 67 euro kostende scherm en de volgende dag werd hij afgeleverd. Ik kon geen korting krijgen omdat de marge al zo laag was. Hoewel ik een voor gemonteerd scherm had besteld moest ik de vingerafdrukscanner toch nog overzetten van het kapotte scherm. De oude accu was er bijna niet los te krijgen. De plakstrips braken al snel ondanks mijn voorzichtige aanpak en toen moest ik hem er uit wrikken met gereedschap. Ook de nieuwe er weer inplakken is geen simpel klusje. De bijgeleverde plakstrips zijn erg slap en vervormen bij het lostrekken van de folie. Omdat er maar een sets strips bij zit kun je dit niet uitproberen. De nieuwe batterij zit er dan wel in maar niet met de hele strip eronder. Kortom: ik ben echt niet onhandig maar op de video ziet het er een stuk makkelijker uit dan het mij is vergaan. Ik zal het zelf vervangen van die batterij zonder ervaring dan ook niet aanbevelen. De telefoon doet het desondanks weer prima.

Uitstekende producten en snelle levering

Uitstekende producten en snelle levering.

Virulyweg 21 7602 RG Almelo

085 760 07 56

Over RepairMonkeys

Oe oe à à… wij zijn Repair Monkeys, wij laten aan mensen zien dat repareren zo makkelijk is dat zelfs wij apen het kunnen. Nu komt de aap uit de mouw! Met ons wilde leven maken we zelf veel apparaten kapot en telkens een nieuwe kopen is ook geen optie. De jungle is al vervuild genoeg, dit kan zo niet doorgaan. Voordat we al die lekkere bananen kwijtraken hebben wij besloten hier wat aan te doen! Na veel avonturen door de jungle hebben wij de perfecte oplossing gevonden. We repareren het gewoon zelf! Met how-to’s laten we iedereen zien hoe het moet. Met onze complete iPhone reparatiesets repareer je gemakkelijk je scherm, batterij en dock. Het is ook nog eens goedkoper! Samen gaan we voor een betere jungle, hier zijn wij apetrots op.