Prettig contact en behulpzaam. Mooi en goed scherm voor een ipad 4.

Prima onderdelen, snelle levering.

iPhone scherm en batterij vervangen met behulp van de instructie video. Was goed te doen.

Supervriendelijk, snel, vakkundig

Een persoonlijke benadering gecombineerd met vakmanschap

Snelle correcte levering

Snelle levering en correcte nalevering

Duidelijke site, makkelijk te bestellen. Order werd snel geleverd. Er miste een sticker in de reparatieset, maar die werd direct nagezonden. De video voor het vervangen van de iPhone batterij op de site was erg goed en maakte het een klus die goed zelf te doen is.

Zeer snelle en goede levering en uitstekende service

Zeer snelle en goede levering

super snel geleverd ,goed advies, en goede kwaliteit

Prima onderdelen ,snelle levering

Betrouwbaar, goede duidelijke website. Orginele onderdelen ,,makkelijk en snel te bestellen en de levering binnen een paar dagen in huis.

Ik vertrouw wat ik bij u bestel .

Goede communicatie

Nadat bestelling was geplaatst was ik iets vergeten. Dit kon gelukkig met dezelfde zending. Helaas was n onderdeel beschadigt. Dit kon ik eenvoudig terugsturen. Wacht nog op het onderdeel. anders dan dit was alles prima en betrouwbaar. Menko gaf ook nog tips via de mail

Vriendelijke en goede service en een snelle reactie op bestelling of e-mail.

Goede, vriendelijke en directe afhandeling. Product wordt snel geleverd. Ook de wetenschap dat je met raad en daad bij Parts-Repair terecht kan.

Pluspunten

Correcte behandeling

Geen verbeterpunten alles ok

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Met veel kennis van zaken en betrouwbare informatie heeft dit bedrijf mijn iPhone (scherm en batterij) vervangen. In de ochtend gebeld en dezelfde dag nog geholpen. Is weer perfect. Daarna een ipad met en versplinterd scherm daar laten repareren. Zelfde service en kwaliteit. Echt voor alles een 10!

heb ik niet

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De batterij van mijn iPhone 6s was zeer snel leeg terwijl hij pas een half jaar geleden is gewisseld. Direct door Parts-Repair een andere erin gezet. Was binnen 10 min weer buiten. Super service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Altijd kwaliteit producten, een goede service en snelle levering

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel, behulpzaam en eerlijk!

Gewoon zo blijven.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam contact per telefoon

Kleine schroevendraaertjes is gereedschapssetje zijn niet of nauwelijks magnetisch, met een ouder setje ging het oppakken van de minischroefjes een stuk beter! Mijn telefoon is helaas blijvend kaduuk, geen contact meer mogelijk met mijn pc, alleen sterk verstoord beeld op mijn scherm, weet dus niet of de geleverde batterijen van goede kwaliteit geweest zijn. Ik zal reparatie een volgende keer aan de vakman overlaten, die les heb ik geleerd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer fijn zaken doen met Menno Ubbink! Goede you tube instructie hoe uit te voeren en zeer klantvriendelijk met persoonlijke email en praktische oplossingen. Zeer aan te raden!

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zo verder doen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Je wordt door Menko netjes en professioneel te woord gestaan en hij heeft alle tijd als je hem belt. Heel plezierig allemaal.

Geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Leversne

De onderdelen zijn NIET OK. Voor ipad3 een touchscreen en voor lphone SE een scherm besteld. IPad screen werkte niet, de vervanger gelukkig wel. Voor de iPhone, bij de eerste set blijft het touchscreen heel vaak hangen en rood was meer oranje. Ook maar weer een nieuwe. Het touchscreen doet het tot nu toe goed, jammer dat de helft van het display nu slecht is verlicht, ook na meerde malen de stekker geplaatst te hebben. En ja als je zo vaak de schroeven in en uit moet draaien, daarvoor is de geleverde gereedschap niet voor geschikt. Op de film lijkt het makkelijk, maar met het slechte gereedschap is het een hele uitdaging.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Kennis en filmpjes op YouTube

Soms mis ik de: Dit heb je ook nog nodig bij deze bestelling (bv plakband bij een batterij) Maar het blijft mij favoriete bedrijf.

Virulyweg 21 C

7602 RG Almelo

085 760 07 56

Over RepairMonkeys

Oe oe à à… wij zijn Repair Monkeys, wij laten aan mensen zien dat repareren zo makkelijk is dat zelfs wij apen het kunnen. Nu komt de aap uit de mouw! Met ons wilde leven maken we zelf veel apparaten kapot en telkens een nieuwe kopen is ook geen optie. De jungle is al vervuild genoeg, dit kan zo niet doorgaan. Voordat we al die lekkere bananen kwijtraken hebben wij besloten hier wat aan te doen! Na veel avonturen door de jungle hebben wij de perfecte oplossing gevonden. We repareren het gewoon zelf! Met how-to’s laten we iedereen zien hoe het moet. Met onze complete iPhone reparatiesets repareer je gemakkelijk je scherm, batterij en dock. Het is ook nog eens goedkoper! Samen gaan we voor een betere jungle, hier zijn wij apetrots op.