Crappy

Blijft een waardeloze bedrijf

10 keer niks

Vind je het leuk om je woonkamer te behangen met briefgeld? Dat zou ik in ieder geval eerder doen dan het geld aan deze lui geven.

Ruk bedrijf

Zoals gezegd, ruk bedrijf.

Geen zaken mee doen!

Waarschuwing! Grote kans om bedrogen te worden, doe geen zaken met dit bedrijf!

Slecht slecht slecht

Onprofessioneel, onbetrouwbaar en een waardeloze vent. Trap er niet in en kies een ander bedrijf!

Onprofessioneel

Onprofessionele bedrijf die afspraken niet nakomt. Dat ze je geld schuldig zijn boeit ze blijkbaar niet.

Zeer slecht in kontact

De telefoon wordt niet opgenomen en de mailbox is vol. E-mails worden geregeerd. Wat mij betreft een zeer slechte ervaring! Ik ga nooit meer met dit bedrijf in zee.

Onbetrouwbaar bedrijf

Zeer slechte ervaringen met dit bedrijf, reageren nergens op, lees alle reviews op google, kioyh, en klachten kompas.

Geen gebruik van maken!

Reageren niet op mails dan wel telefonisch contact. Importhandleiding is verre van duidelijk. Voor €279 kun je het hele importproces beter zelf uitvoeren!

Update: Waardeloos

Ik heb dus nooit meer iets gehoord van de heren van automotive import Amsterdam nadat ik via mail had laten weten zoals afgesproken dat de vloermatten er niet in lagen. Bellen hoef je niet te doen want er neemt nooit iemand op. Advies, zoek een ander bedrijf voor de import van uw auto, keuze genoeg.

Website belooft veel, maar de praktijk is heel anders............

Dure "bemiddeling" met veel ergernis voor een uit Duitsland te importeren camper! BPM-aangifte is voor een jonge auto zelf te berekenen via de Belastingsite aangezien de forfaitaire afschrijvingstabel wordt toegepast dus voortaan zelf doen! Verkeerde datum voor de RDW keuring ontvangen, wordt na ruim 1 week uiteindelijk opgelost, Geen bereikbaarheid via de telefoon, messagebox zit "structureel"? vol, op mail wordt slecht gereageerd. Kortom dit bedrijf maakt nauwelijks waar wat ze beloven.........

Slechte service

Mijn import auto met schade bij mij afgeleverd, automotive import wast zijn handen in onschuld, bij contact met audi Hamburg blijkt de auto schade vrij te zijn afgeleverd. Auto motive import weigert iets te regelen.

Traag en vaag

Ze hadden het zó druk dat het weken duurde voor ze toekwamen aan het maken van mijn aangifte. Tussendoor geprobeerd te bellen, maar steeds geen gehoor of antwoordapparaat. Uiteindelijk per mail een soort ultimatum gesteld voor het verkrijgen van mijn aangifte, waar wèl op gereageerd werd. twee dagen later kreeg ik de gevraagde aangifte, maar zonder uitleg over de gevolgde berekeningsmethode, dus geen idee of het nut heeft gehad. Tenslotte heb ik hun expertise gevraagd omdat zij het wellicht voordeliger kunnen berekenen dan ikzelf zou kunnen. Door de vertraging duurt het nu twee weken langer voor ik mijn auto in gebruik kan nemen. Dikke onvoldoende!

Zeer slecht

Reageren niet op mijn mails en zijn telefonisch niet bereikbaar. Bpm formulier is niet goed ingevuld en daar zou nog naar gekeken worden. Week verder en totaal geen reacties meer op mijn e-mail.

Slecht

Een paar weken geleden een importpakket aangevraagd. Het pakket op tijd binnen gekregen. Echter aangegeven dat de bpm berekening niet goed lijkt zijn. Zou dezelfde dag naar gekeken worden. Niks meer van gehoord. Telefonisch is het bedrijf NIET bereikbaar. Het nummer wat er staat mag je vergeten want die gebruiken ze toch niet. Reacties op mail krijg je zolang je niet betaald hebt daarna loopt alles moeizaam op zijn zachts gezegd. Voor €279,- verwacht ik toch echt dat alles gewoon meteen goed is.

Kundig en snel

Had binnen enkele uren hun rapport met de bpm berekening, heel vakkundig opgesteld, scheelde inderdaad enkele duizenden euro’s. Echt een aanrader 👍🏻

Quick and Convenient!

It was a very simple process, and I've already referred two colleagues to use the same service.

BPM berekening snel en accuraat

Snel geholpen door Marco. Aangifte kwam lager uit dan ze zelf ingeschat hadden, hier kan ik alleen maar blij mee zijn natuurlijk.

Bpm taxatie scheelde mij €950 aan bpm

Bedankt voor het opstellen van het taxatierapport. De BPM kwam uiteindelijk ruim 950 euro uit dan geschat door een ander bedrijf!

Perfecte automakelaar

Automotive Import heeft mij geholpen met de aankoop van mijn BMW 520d Touring uit München. Tijdens mijn vakantie heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik bij BMW in München wezen kijken. Binnen enkele minuten was ik verkocht, zo'n groot aanbod van jong-gebruikte BMW's had ik nog nooit gezien. Ik wist meteen dat "mijn" BMW hier tussen zou staan. Na enkele auto's bekeken te hebben, had ik de perfecte auto gevonden. Herr Franken van BMW München gaf mij aan dat hij goede ervaringen had met Automotive in Amsterdam voor de afhandeling van de kentekenregistratie en het transport. Automotive Import heeft voor mij de aankoop afgerond en de import geregeld. De auto kon binnen 5 dagen opgehaald worden omdat er nog een kleine servicebeurt aan de auto gedaan werd. Dit was voor Automotive Import geen enkel probleem. Uiteindelijk stond de auto na een week of 3 klaar en kon ik er mee rijden. Zeer tevreden, dank voor de goede zorgen!

Verstand van zaken mbt de import van een auto uit Duitsland als verhuisgoed

Perfecte service geleverd door Marco en Mark. Ik ben afgelopen maand verhuisd vanuit Frankfurt naar Nederland en ik wilde graag mijn auto meenemen naar Nederland. Na diverse malen met de belastingtelefoon gebeld te hebben dacht ik dat het onmogelijk was om mijn auto mee te nemen naar Nederland zonder dat ik een hoop belasting moet betalen. Via Google kwam ik op jullie duidelijke blog over het verhuizen naar Nederland en het verkrijgen van een belastingvrijstelling voor verhuizing. Na een kort telefonisch contact hebben we alles in gang gezet en hebben jullie alles voor mij geregeld. Dit heeft mij ongeveer 4.000€ aan belastingen bespaard voor mijn BMW X3. Ik ben dus zeer tevreden en zal jullie zeker aanbevelen! Arthur

niet serieus te nemen, full-service import

Verschil tussen 2 gelijkwaardige auto's op wat accessoires na vond ik vrij groot, 600 euro tegen 1200 euro bpm. Bij de onderhandelingen gebruikten ze ineens waar ze zelf notabene voor waarschuwen niet in te trappen, er zijn meerdere geinteresseerden voor de auto en er was dus niks te onderhandelen over de prijs met de verkoper werd er gemeld. Na 2 maanden wachten!!!! ging ik de auto eindelijk halen (laat dat bezorgen maar zitten duurt het NOG langer) Ik moest een afspraak maken zodat ze de auto klaar konden zetten en klaar was ie. Ze waren nog te beroerd geweest om het ding ff door de wasstraat te rijden, lag voor 2 maanden stof op behalve waar de ruitenwissers hadden gewist de accu was leeg en de vloermatjes lagen er niet in, misschien onder de winterwielen in de kofferbak thuis ff controleren en wat laten weten werd er afgesproken. Ze lagen er dus niet dus ff via mail doorgegeven ze deden informeren bij de verkoper. Na wat dagen heb ik nog eens geinformeerd hoe het zat maar tot nu toe niks meer van ze gehoord. Op de thuisreis natuurlijk moeten tanken nadat ik zo lang mogelijk had doorgereden om de accu te laten laden zonder resultaat dus, sta je te kijken met je vuile niet willen startende aankoop. De aankoopkeuring waar ik om gevraagd had is ook twijfelachtig voor mij. De airco koelde net niks (systeem zo goed als leeg) de accu was dus defect en de remblokken achter waren versleten. De auto ook nog naar de ford dealer geweest voor een update ivm de koppeling en toen hebben we ontdekt dat een update ivm oververhitting van de motor niet correct was uitgevoerd dus dit ook gedaan. Ik weet niet wat ze bij automotive controleren maar naar mijn gevoel niet veel, als ik iets vind over updates kunnen zij het ook vinden en wat ze voor de rest controleren van de auto???? Auto is ondertussen technisch geheel gecontroleerd, grote beurt gehad en de minpuntjes (defect richtingaanwijzer behuizing linker spiegel vervangen, embleem achterop verweerd)

Pluspunten

corecte reactie tijd op mijn vragen , en het te betalen bpm bedrag viel voor mij veel gunstiger uit

geen

Pluspunten

Goed geholpen door Marco. De BPM aangifte kwam meer dan 20% lager uit dan ik verwacht had. In eerste instantie was ik skeptisch over de BPM besparing die mij verteld werd, maar kennelijk zijn er meer manieren dan de "standaard" manier die de Belastingdienst aangeeft op de website.

geen Ik ben tevreden dat ik heb kunnen besparen op de BPM. Ik had de BPM zelf véél hoger berekend. Jullie hebben mij een hoop geld bespaard

• Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Geachte heer Karimi, Dank voor uw beoordeling. Fijn dat we u hebben kunnen overtuigen van onze BPM berekeningen. We hebben een mooie BPM besparing kunnen realiseren op de import van uw BMW X5. De reden is voornamelijk dat de auto zéér jong was en dus een ander afschrijvingspatroon heeft dan de standaard tabel van de Belastingdienst. Wij wensen u veel succes met uw nieuwe auto. Team Automotive Import

Pluspunten

Een uur geleden is mijn Porsche 911 Carrera S van 2016 afgeleverd door jullie afgeleverd. Ik ben zeer tevreden met de door Mark en Marco geleverde services. De aankoop van een nieuwe Porsche was voor mij een spannende aangelegenheid. Marco stelde mij direct gerust met een prettig informeel gesprek waarbij we het gehele proces stap voor stap doorgesproken hebben. Dit is zeker niet mijn laatste Porsche die ik laat importeren. Ik zal jullie aanbevelen bij vrienden en familie en op het Porscheforum. Dank dank dank!

Helemaal geen!

• Prijs
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap

Hallo Johan, leuk om van je te horen en dat je even de tijd neemt om een review te schrijven! Het importeren van jouw Porsche 911 Carrera S Coupé was voor ons ook een feest! De communicatie ging vlekkeloos en de transactie snel! We zien je graag terug bij de volgende auto!