Bij By Lotte shoppen is heel leuk. Mooie unieke kleding.

Fijne service. Prachtige spullen

Uitstekende online service

Het was de eerste keer dat ik online bestelde bij Bylotte, maar zal dit in de toekomst zeker nog doen. Toen ik een vraag had over een artikel, kreeg ik meteen een antwoord. Vlotte en snelle levering. Prachtige collecties. Correcte afhandeling.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super service van de webshop. Altijd snel met reageren, positief en vriendelijk.

Goede service, snelle levering!

Top click and collect! Met een heerlijk kopje koffie en praatje bij het ophalen. Super service.

Snel en vriendelijk

Alles wat ik tot nu toe heb besteld werd snel geleverd en voldeed aan mijn verwachting

Top service en mega snelle levering

Super toffe collectie. Super goeie en snelle collectie

Duidelijk

Ik kon mijn account niet vinden. Even telefonisch contact gehad,en de volgende dag in huis!! En dat in deze drukke week,TOP

Bij Bylotte staan ze je heel goed te woord, ook nu het allemaal even anders gaat. Geen moeite is te veel. Na de bestelling te hebben gedaan was mijn pakket snel bij mij. Ik heb vaker besteld en zal dit ook zeker blijven doen.

Mooie artikelen, snelle levering

Erg mooie kledingstukken, goede website, snel geleverd met een persoonlijk kaartje erbij, top! Helaas is het (verleidelijke) assortiment niet altijd toereikend voor vrouwen van 185cm en langer…..met maat 42.

Mooi assortiment en snelle levering

Mooi assortiment en snelle levering

altijd snelle, vriendelijke service

het openen van de doos is altijd een plezier

Top goede service!!

Goede coordinatie met webshop en winkel

Snel

Blij met nieuwe aankoop, dank voor goede maattabel op website. En snelle levering.

Super fijn persoonlijk advies Prachtige winkel

Top kleding

Echt iets heel moois besteld. Maar 2 x gebeld omdat het huis nummer niet juist was vermeld. De dame had er duidelijk geen zin in. Echt verveeld deed ze en wist het beter. Voelde met net een kindje. Kreeg wel gelijk een nette mail met excuus er ging iets fout hier. Misschien haar dag niet. Wil het ook eigenlijk niet vermelden. Maar bleef de beoordeling mail ontvangen. Gaat bij de webshop vaak mis vind ik ( al 4 x ) Maar wat een prachtig aanbod van fashion.

Vlot, vriendelijk en professioneel!

Top! Bylotte is zo’n super gave winkel. Niet alleen door de leuke kleding, maar ook vanwege de gezellige sfeer, de persoonlijke benadering, oprechte interesse en top service!!!

Altijd goed!

Ook als stukken nog niet op site staan, snel te bestellen en snel in huis!

Super mooie hoofdband

1 dag na bestelling al in huis. Chapeau

Super goede en vriendelijke service !

Zeer goede communicatie en snelle service!

Goed geregeld

Goede en snelle verzending

Supervriendelijk! Altijd

Super klantvriendelijk! Ik heb hier geen woorden voor… gewoon de beste!!