Prachtige items, levering wat langer omdat er een weekend tussen zat maar het was het wachten waard

Geholpen door Karin ( medewerkster van de fysieke winkel) via de app , zij weet precies welke maat ik heb omdat ik ook in de winkel door haar wordt geholpen. Vervolgens zijn de items keurig verpakt door de medewerkers van de webshop verzonden. Weer heel goed geholpen zoals altijd. Iedereen altijd aardig en behulpzaam. Je moet wel alert zijn en direct bestellen want veel items zijn snel uitverkocht.

Hi Sandra, Bedankt voor de super lieve recensie :-) Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel bij ByLotte.nl! Liefs, Nina | Team ByLotte

Snelle service in alle opzichten. Direct reactie op al je vragen, meedenkend, volgende dag in huis

Hi Retta, We helpen je graag :-) Veel plezier van de mooie items! Liefs, Nina | Team ByLotte

Super klantvriendelijk

Prachtige kleding. Je moet er wel snel bij zijn. Ontzettende aardige medewerkers

Hi Nicole, Wat lief! Veel plezier met je bestelling :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Snelle servicek jammer dat de blouse enigszins verkreukeld was ingepakt

De blouse was schoon, maar duidelijk gedragen.

Zeer prettig

Fijn contact via de app. Snelle levering.

Snel, behulpzaam en goeie kwaliteit

2 items besteld waarvan 1 nog niet in de webshop. Per mail besteld, snel antwoord ondanks enorme drukte en 1 dag later alles in huis!! Super fijn weer

Hi Selma, Fijn om te horen dat je happy bent met de geleverde service! Geniet van je bestelling :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Aanrader

Vriendelijk, behulpzaam, professioneel, eerlijk. Mooie en meer exclusieve items. Zou de moeite zijn om een keer van Amsterdam onderweg naar Maastricht, langs te gaan en stoppen.

Hi Evelien, Zeker doen! :-) Koffie staat klaar! Liefs, Nina | Team ByLotte

Top service, snelle reactie en levering!

Super toffe spullen, snel reactie op al je vragen en de dag erna heb je het in huis.

Hi Suzanne, Heel veel plezier van de mooie kimono :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Bij met mijn blouse, matige reactie van de webshop

Bestelde witte blouse zat mooi ingepakt. Bestelling snel ontvangen, ook top!! Helaas zat er een vlek in de mouw en rook de blouse niet fris. Na contact opgenomen te hebben met de webshop was de reactie “ Hi! Dat is gek! Onze kleding wordt in ieder geval niet gedragen alleen gepast in de winkels en tijdens de shoots! Maar goed dat je het aangeeft ik ga het doorgeven”. Beetje matig in mijn ogen. Neemt niet weg dat ik blij ben met mijn toffe blouse!!

Hi Monique, Ik neem even contact met je op hierover :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

mooi verpakt snel verzonden

Snel contact gehad via whatsapp omdat het product nog niet in de webshop stond. Dit was allemaal geen probleem. Na betaling nog directe verzending op dezelfde dag. Top!

Hi Marianne, Bedankt voor je review! :-) Veel plezier met de top van Sissel Edelbo! Liefs, Nina | Team ByLotte

Snel ontvangen. Goed te woord gestaan aan de telefoon. Prettig bedrijf.

Hi Sandy, Fijn dat je blij bent met de geleverde service :-) We hopen je terug te mogen zien bij ByLotte. Liefs, Nina | Team ByLotte

Blij met mijn aankoop!

Leuke tas besteld van Ganni. Levering was erg snel en ben er erg blij mee!

Hi Daphne, Wat fijn om te horen! Veel plezier ermee :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

lieve dames & mooie spullen!

Prachtige (web)shop met mooie kleding! Echte snoepwinkel voor de fashionista's! Sandaaltjes besteld, kreeg helaas de verkeerde opgestuurd. Jammer dat ik zelf voor de verzendkosten moest betalen om de juiste te krijgen. Verder waren de dames erg lief en behulpzaam aan de telefoon!

Hi Roosmarijn, Ons excuses, de verzendkosten krijg je uiteraard ook terug aangezien het onze fout was! Bedankt voor het lieve complimentje :-) Hopelijk mogen we je terug zien bij ByLotte! Liefs, Nina | Team ByLotte

Levering veel te laat

Bestelling zou geleverd worden op 15 Mei. Op 16 Mei nog niet geleverd. Ik hoop op 18 Mei. Jammer. Had de bestelling nodig op 17 Mei. Vorige bestellingen waren geen probleem. Daarom nu teleurgesteld. Thea

Hi Thea, Wat vervelend om te horen dat je levering zo vertraagd is. Ik zie dat het pakketje inmiddels gearriveerd is, klopt dit? :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Supersnel bezorgd, goede service, mooie kleding!

Mijn favoriete kledingwinkel!

Jullie zijn super snel met verzenden. maar Dhl is een ramp

Over jullie niets dan goed, Jullie zijn een leuke winkel, maar de verzending die jullie doen met Dhl is echt regelrecht een ramp. Ik zou een andere nemen. Ik zit nog steeds op die hele mooie Sea me happy jurk te wachten Die ik op 15 mei heb bestelt. Hij word steeds uitgesteld met leveren. Dhl heb ik contact mee opgenomen maar ze laten tot nu toe niets horen. Hoop dat dit goed gaat komen. Maar ik ben er bang voor.

Hi Anita, Wat vervelend om te horen dat je pakketje nog steeds niet bezorgd is! Mocht je de voorkeur geven aan Post NL, dan kan je dit ook aangeven in de notities. Houden we daar rekening mee en verzenden we je bestelling de volgende keer via deze vervoerder :-) Hopelijk is dit een goede oplossing! Ik ga contact opnemen met onze tussenpersoon over de vertraging van je huidige bestelling. Je hoort van ons! Liefs, Nina | Team ByLotte

Leuke winkel, met prachtige kleding, een feestje om er te zijn.

Mooie kleding, altijd feestje om er te zijn, Super leuke kleding!!!! en het voornaamste leuk personeel.

Hi Henriette, Wat een lief compliment! :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Artikelen worden mooi gepresenteerd op social media

De webshop is goed, maar vindt shoppen via insta nog leuker! Ga zo door!

Hi Wendy, Super hé, die inspiratie! :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Goed en leuk ingepakt! Erg blij met mijn aankoop.

Toppie

Mijn ervaring met Bylotte is perfect, snelle en mooie levering voor herhaling vatbaar enne een prachtige jurk👍

Op tijd geleverd en mooi verpakt.

Heel fijn!

Jullie hebben prachtige kleding en zijn echt super actief. Goede en snelle levering.

Hele mooie merken. Levering ging ook snel en je wordt goed op de hoogte gehouden. Super!

Hi Karin, Bedankt voor je lieve feedback! :-) Fijn weekend! Liefs, Nina | Team ByLotte

Snel antwoord en goede service

Hi Ulrike, Thank you! :-) Heel veel plezier van de sweater en de sneakers! Liefs, Nina | Team ByLotte

vlotte levering. Leuke winkel en altijd bereid je advies te geven

Fijne winkel. mooie kleren. Aardig personeel en altijd op tijd met leveren en terugsturen

Hi Carine, Bedankt voor je lieve berichtje! Hopelijk mogen we je terug zien bij ByLotte! Liefs, Nina | Team ByLotte