Jammer dat zooltjes al belopen zijn

De reactie als ik hierover bel vind ik wat bijzonder...de laarsjes zouden gepast zijn voor instagram shoots. Mijns inziens is het not done om laarzen van dik 400 euro met duidelijk nelopen zool te verkopen en dan lakoniek te reageren. Het was netjes geweest als eigenares op zn minst even gecontact had...gemiste kans wat mij betreft. Maar wel prachtige produkten verder.

Hi Chantal, Wat vervelend dat je dit gevoel hebt. We nemen vandaag even contact met je op via de mail betreft het bovenstaande :-) Liefs, Team ByLotte

Topservice!

Supersnelle service, hele procedure overduidelijk. Ook snelle afhandeling van retouren.

Hi Diane, Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent! :-) Hopelijk zien we je terug! Liefs, Team ByLotte

Je krijgt heel snel reactie en heel vriendelijk. Top winkel met hele mooie kleding.

Hi Patty, Bedankt voor het lieve compliment! :-) Veel plezier met de coole sweater! Liefs, Team ByLotte

Vlot en correct

Snel en correct. Een probleempje bij het invullen van de gegevens : ons telefoonnummer werd niet geaccepteerd, hebben dan maar het telefoonnummer van de webshop ingevuld.

Hi Marijke, Bedankt voor de fijne feedback! Mocht je in het vervolg problemen met iets hebben, dan mag je ons ook altijd bellen! We helpen je graag verder :-) Liefs, Team ByLotte

Toffe zaak!😁

Ik bestel meestal online . Snelle levering en afhandeling .

Hi Colinde, Fijn om te horen! :-) Veel plezier van het stoere shirt en de mooie broek! Hopelijk zien we je terug bij ByLotte! Liefs!

kwaliteit

Mooie kleding! Altijd happy.

Hi Nicole, Wat leuk om te horen! :-) Liefs, Team ByLotte

Snelle, goede service, mooie kleding

Snelle reactie, mooie kleding, goed verpakt. Heel fijn hoe de kleding via Instagram getoond wordt.

Hi Ilana, Bedankt voor de lieve feedback! :-) Heel veel plezier met de mooie laarsjes van Zadig & Voltaire! Liefs, Team ByLotte

Perfect!

Heel leuke broek besteld, was er zeer snel. Heel netjes ingepakt. Ik bestel zeker nog!

Hi Sarah, Heel veel plezier met de leuke broek van Sea me Happy! :-) Hopelijk zien we je terug bij ByLotte! Liefs!

Heel klantgericht en toegankelijk

Heel klantgericht, hulpvaardig en goed bereikbaar. De webshop is aantrekkelijk en overzichtelijk.

Hi Anneke, Wat lief! Fijn om te horen dat je zo enthousiast bent :-) Liefs, Team ByLotte

Super en zeer vlotte verznding

Altijd mooi verpakt en netjes bezorgd

Altijd mooi verpakt en netjes bezorgd

Perfekt

Ganz netter Service, superschnelle Lieferung! Wunderschöne Wäre!

Hi Eva-Maria, Thank you for your sweet message! :-) We hope to welcome you back! Love, Team ByLotte

Ik vind Bylotte inspirerend!

Bijzonder deskundig en servicegericht team van super ervaren en gezellige dames😃👌 Ik zou er bijna voor naar Brabant verhuizen!!

Hi Jacqueline, Wat een lieve feedback! Wij zouden het héél gezellig vinden als je naar Brabant komt ;-) Liefs, Team ByLotte

Super winkel

Bedacht op het laatste moment dat Ik mijn bestelling liever in de winkel wilde ophalen ( vw vakantie). Was geen enkel probleem. Via email contact en direct response. Fijne Klantenservice.

Mijn pakketje nog niet in huis

Bestellen ging goed. Duidelijke site. Pakket nog steeds niet ontvangen.

Hi Ursula, Wat jammer dat je je pakketje nog niet ontvangen hebt! Helaas ligt dit buiten onze macht, aangezien de vertraging bij DHL ligt. Volgens de track and trace link zou je het vandaag ontvangen :-) Mocht dat niet zo zijn, zou je ons dan willen mailen? Dan nemen we contact op met onze tussenpersoon. We hopen dat je alsnog heel happy bent met je bestelling! Fijne dag!

Fijne en snelle service

Snelle reactie (advies) op mijn vraag via de mail, kledingstuk stond nog niet online maar ik kon het via de mail snel bestellen. Top service

Top, snel en erg aardig contact!

Erg goed!

Snel ,correct

Snel , correct

Snel en mooi verpakt

Binnen 1 dag in huis . Mooi verpakt , ik hou hiervan .

Super fijn!!

Subliem!

Zeer goede ervaring met Lotte. Nog nooit in de winkel geweest, wel vaste klant via instagram. Zij heeft mij nog nooit in real life gezien maar weet precies wat mijn maten zijn en welke smaak ik heb. Als je dit kan ben je een top styliste en top onderneemster. Pakketjes worden overigens heel snel ontvangen. Indien dit niet het geval is dan is er vast onderbezetting bij DHL. Merken zijn top, ik kan geen kritiekpunten verzinnen (normaliter ben ik daar erg goed in).

Hi Jennifer, Wat een super leuk compliment! :-) Lot helpt je met alle liefde! Fijn dat we je zo blij kunnen maken! Hopelijk zien we je snel terug bij Bylotte.nl Fijne dag!

super service

overzichtelijke website en altijd veel nieuwe leuke spullen

perfekt

mooie kleding,snelle levering

Hi Henny, Bedankt voor je lieve compliment & veel plezier met je aankoop! :-) Fijne dag!

Al dikwijls vanuit België via de webshop besteld. Een aanrader! Top service!

Hi Elke, Bedankt voor je lieve reactie en heel veel plezier met je bestelling! Hopelijk zien we je snel terug bij Bylotte! Fijne dag!