Bestelling gedaan met bericht van verzending!

Ik zag doordat er geen pakketje werd ontvangen dat het geld was teruggeboekt, zonder opgave van reden. Ineens niet meer voorradig... Jammer, enige uitleg mag dan wel tot de service behoren.

Hi Vivian, Wat jammer! We hebben je 2 januari gemaild dat het artikel helaas niet meer voorradig was. Wellicht is deze mail in je spam terecht gekomen? We nemen z.s.m. contact met je op! :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Top!!

Ik bestel graag bij Bylotte .Via de mail gaat het soms wat trager of krijg ik niet altijd duidelijk antwoord op mijn vraag vandaar dat ik vaak gewoon even bel en dan word ik altijd op een hele prettige manier ,snel en goed geholpen. Collectie is prachtig. Zo jammer dat ik zo ver weg woon en niet regelmatig even de winkel(s) kan binnenlopen om te shoppen!

Geweldige service

Uitstekend!

Hi Elsbeth, Bedankt voor je beoordeling! Heel veel plezier met de prachtige rok! :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Mooie collectie en snelle service!

Mooie collectie en snelle service!

Hi Ivanka, Bedankt voor je beoordeling! Super veel plezier met de coole leopard jas! ;-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Super leuk, inspirerend en verfrissend hip!

Ga verder vooral zo door met die geweldige Insta-lookjes!!! Een voorbeeld voor veel (web)winkels :-)

Hi Marloes, Bedankt voor je feedback! Er komt weer heel veel moois aan op Insta, so stay tuned! :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Top collectie en goede service!

Hele goede en mooie collectie en goede service. Pakket was snel geleverd!

Hi Maaike, Bedankt voor je fijne beoordeling :-) Veel plezier met de hoodie! Liefs, Nina | Team ByLotte

Super merken, snelle levering

Bylotte heeft geweldige merken. Jurk snel geleverd, zodat ik met oud&nieuw nog kon shinen! 💫

Hi Kristel, Geshined heb je zeker met die beauty van een jurk! ;-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Hele goede en snelle service

Goede en snelle service, snel reactie op eventuele vragen. Heel klantvriendelijk, goed advies!

Hi Corine, Wat lief! Bedankt voor je beoordeling! :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Prachtige collectie

Snelle reactie op je vragen en goede service. Zeer inspirerend 😁

Hi Diana, Bedankt voor de lieve feedback! Veel plezier met het coole Anine Bing shirt! Liefs, Nina | Team ByLotte

Superfijne service en geweldige collectie!

Goed contact via de mail en erg snelle levering! Erg blij met mijn aankoop! Binnenkort maar een keer naar de fysieke winkel!!

Hi Nynke, Heel gezellig als je langs wil komen, koffie staat klaar! ;-) Veel plezier met de mooie Ganni blouse! Liefs, Nina | Team ByLotte

De shop heeft een prachtige collectie van merken die je niet overal vindt. Ik ben heel blij met mijn jumpsuit en tasje!

Hi Marlie, Wat leuk om te horen! :-) Prachtige items! Ga je vast super veel plezier van hebben! Liefs, Nina | Team ByLotte

Goede en snelle service.

Hi Fieke, Lief, dankjewel! :-) Heel veel plezier met de mooie blouse! Liefs, Nina | Team ByLotte

Mooie broek en snel geleverd

Ik had op insta een broek gezien die nog niet op de website stond. Via de mail had ik om meer info gevraagd. Daar kreeg ik snel antwoord op. Op vrijdagmiddag besteld en zaterdagmiddag had mijn nieuwe broek al aan. Super!

Hi Silvia, Bedankt voor je beoordeling! :-) Heel veel plezier met de IRO broek! Liefs, Nina | Team ByLotte

prima service

Ik heb eerst via instagram advies gevraagd welke maat ik best bestelde, waardoor ik jullie advies volgde en het jasje paste me perfect

Hi Ingrid, Fijn dat je zo blij bent met je jasje! :-) Heel veel plezier ermee! Liefs, Nina | Team ByLotte

Met credit card vanuit buitenland betaald, mailden ze me eerst of dat klopte. Snel bezorgd en super

Helemaal goed!

Hi Carine, Fijn dat je zo happy bent met de geleverde service! :-) Veel plezier met de mooie blouse! Liefs, Nina | Team ByLotte

Mooie kwaliteit snelle bezorging

Duidelijke beschrijving van artikel. En altijd op de hoogte van de nieuwe items.

Hi Jacqueline, Bedankt voor de fijne beoordeling & je bestelling bij ByLotte. Hopelijk zien we je terug :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Had myn kleding snel binnen

Top collectie en top service

Heel mooie collectie, zeer persoonlijke approach. Ik bestel regelmatig online en vind de service echt top !

Hi Anke, Bedankt voor je lieve beoordeling en veel plezier met de coole Anine Bing laarsjes! :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Leuk aan Lotte dat ze ook reageert op je IG vragen. Dan ben je echt klantvriendelijk. Medewerkers reageren ook snel. Staat iets niet op de site dan sturen ze je een link! Mooie kleding ik hou ervan! -Wiet

Hi Wiet, Lieve feedback! We vinden het ook fijn om iedereen zo goed mogelijk te kunnen helpen en adviseren! :-) Heel veel plezier met de stoere jumpsuit! Hopelijk zien we je snel terug! Liefs, Nina | Team ByLotte

Toffe kleding

Bestellingen online verlopen vlot

Hi Veerle, Bedankt voor je beoordeling! Heel veel plezier met de mooie Ganni set! :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Uitstekend!

kleding advies is erg goed!

Prima en snelle service

Geweldige online collectie, snelle levering!

Superervaring met het bestellen bij ByLotte.nl. Kom graag een keer in de fysieke winkel kijken.

Hi Nynke, Wat gezellig! Koffie staat klaar! ;-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Top (online) winkel

Altijd snelle reactie op mijn vragen, en bestellingen snel geleverd!

Hi Deborah, Wat een fijn complimentje! Heel veel plezier met de mooie jas! :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Geweldige goede service

Hele goede service..!! De volgende dag geleverd. Zo blij met mijn nieuwe tas. Dank je wel..!

Hi Ienske, Leuk om te horen! :-) Heel veel plezier met de mooie Jerome tas! Liefs, Nina | Team ByLotte