Super verzorgd en snel !!!

Gisteren weer mooie items ontvangen van by Lotte. Het is altijd een feestje om het uit te pakken.

Hi Diane, Dankjewel voor je lieve beoordeling en je mooie bestelling! Ik wens je heel veel plezier van je toffe en prachtige items die je besteld hebt ☺️ Liefs, Michelle | Team Bylotte

Helemaal top

Prima ervaring. Per app iets besteld. En erg fijn geholpen. En het belangrijkste een top artikel ontvangen.

Hi Petra, Dankjewel voor je beoordeling. Goed om te horen dat je fijn geholpen bent! Ik wens je heel veel draag plezier van je prachtige sjaal ☺️ Liefs, Michelle | Team Bylotte

Goede service, duidelijke voorwaarden en wat mij opviel was dat er geen onnodig verpakkingsmateriaal wordt gebruikt ( misbruikt ) Chapeau!! Mooi item ontvangen.

Hi Saskia, Dankjewel voor je beoordeling! Wat fijn om te horen dat je het zo ervaart, wij doen ons best om een steentje bij te dragen aan een duurzame wereld 🙌🏽 Heel veel plezier van je mooie blouse! Liefs, Michelle | Team Bylotte

Makkelijke en goede website en snelle bezorging en nette verpakking.

❤️

Hi Josephine, Dankjewel voor je beoordeling, wat super lief! Heel veel plezier van je nieuwe tee en hopelijk tot gauw ♥️ Liefs, Michelle | Team Bylotte

Top kwaliteit

Snelle levering, en met een peroonlijke kaart erbij lijkt het niet op een online aankoop maar persoonlijk!

Hi Agnes, Dankjewel voor je beoordeling! Wat lief, daar doen we het voor ☺️ Heel veel plezier van je toffe nieuwe items! Liefs, Michelle | Team Bylotte

Snelle verzending, mooi verpakt! Het voelt echt als een cadeautje voor jezelf. Ook echt blij met mijn sneakers

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hi Karen, Dankjewel voor je beoordeling, super lief! Heel veel plezier van je toffe sneakers 🤩🙌🏽 Liefs, Michelle | Team Bylotte

Hi Femke, Dankjewel voor je beoordeling! Heel veel plezier ervan ☺️ Liefs, Michelle | Team Bylotte

Stylish

Superleuke,toffe collecties,goeie website. Snelle service,ben ook al in de winkel geweest en ook heel vriendelijke dames!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hi Inge, Dankjewel voor je lieve beoordeling!! Hopelijk kunnen we je in de toekomst weer z'n fijne ervaring bieden en heel veel plezier met je toffe sandalen ☺️ Liefs, Michelle | Team Bylotte

Snelle levering en blij met mijn aankoop

Hi Ilse, Dankjewel voor je beoordeling! Wat goed om te horen dat je blij bent met je eerste aankoop, ik wens je er heel veel plezier van!! ☺️ Hopelijk kunnen we je nog een keertje blij maken. Liefs, Michelle | Team Bylotte

Een mooie bestelling gedaan is heel snel geleverd heel leuk contact met medewerkers gehad ben erg blij met BY Lotte . Prachtige site met hele toffe dingen daar worden we blij van!

Hi Francis, Dankjewel voor je beoordeling, wat lief! ☺️ Heel veel plezier met je toffe sneakers, ze lopen echt heerlijk! (al zeg het zelf) Liefs, Michelle | Team Bylotte

Prettig

Snelle levering. Via mail perfect op de hoogte gehouden. En het ziet er gezellig uit bij openen pakket.

Hi Yvonne, Dankjewel voor je beoordeling. Wat fijn om te horen! Heel veel plezier van je prachtige top ☺️ Liefs, Michelle | Team Bylotte

Super snelle levering!

Hi Monique, Dankjewel voor je beoordeling. Leuk om te horen ☺️ Heel veel plezier van je mooie zomerse jurk! Liefs, Michelle | Team Bylotte

Had een set voor m’n vrouw ,vriendin ,maatje, minnares uitgezocht en ze vond t super mooi stijlvol en lief dus ik mag blijven ,) als je iets by Lotte koopt ben je verzekerd van een succesvol cadeau! Dank dames voor de mooie verpakking . Dave

Hi Dave, Dankjewel voor je beoordeling. Wat top om te horen dat ze het super mooi vond! Mocht je ooit nog een keer punten willen scoren staan wij natuurlijk altijd voor je klaar 😉 Liefs, Michelle | Team Bylotte

Top levering!

Ik heb een super online shopervaring gehad bij Bylotte. Maandag besteld en dinsdag ontvangen. Online shoppen ook makkelijk. Al met al een prima ervaring.

Hi Natasja, Dankjewel voor je beoordeling. Wat super om te horen dat je het zo fijn ervaren hebt!! Wellicht dat we je binnenkort weer z'n fijne ervaring kunnen bieden ☺️

Verkopen super mooie artikelen.

Heel behulpzaam bij bestelling via webshop!

Hi Carine, Dankjewel voor je beoordeling. Heel fijn om te horen dat je zo goed bent geholpen! Heel veel plezier van je toffe sneakers ☺️ Liefs, Michelle | Team Bylotte

Kwaliteit

Mooie merken, goede levering, fijne webshop. Social media leuk om te volgen.

Hi Edith, Dankjewel voor je reactie, wat leuk om te horen! Hopelijk kunnen we je op sociale media blijven inspireren ☺️ Liefs, Michelle | Team Bylotte

Mooi aanbod. Weer iets leuks besteld.

order zeer onzorgvuldig uitgeleverd

Ik heb 4 items besteld, met 3 ervan was iets aan de hand; 1 broek bleek niet meer op voorraad, bij 1 broek zat de alarmtag er nog aan en de short bleek totaal een andere te zijn. op het moment dat het pakket arriveerde kon ik de juiste maten niet meer bestellen, alles uitverkocht. enige compensatie die ik kreeg was excuses en gratis retourkosten. ik had van een high standard / hoog prijssegment webshop toch een andere houding verwacht. als ik mijn werk 3 fouten maak, dan hang ik toch al gauw aan de hoogste boom.

Mooi verpakt en snel geleverd

Ook op maat verpakt, geen enorme doos voor iets kleins

Hele goede service!! Heel erg vriendelijk geholpen, dankjewel daarvoor!

Mooi pakketje thuisgestuurd gekregen en snel. leuk kaartje erbij. Echt Top. Ook een zeer goede beschrijving van maten en materialen op de website.

Altijd geweldig

Helaas was mijn keuze dit keer niet zo goed, Maar dat ligt aan mij ;) De meiden van de webshop zijn echt geweldig!!

Helemaal tevreden

Snelle service Duidelijke communicatie Leuke spulletjes

Supersnel geleverd en goed ingepakt