Super gezellig in de Vrijstraat. Heel fijn geholpen!!

Super gezellig in de Vrijstraat. Heel fijn geholpen!!

Top, zoals altijd!!!

Ontzettend vriendelijke en goede hulp vanuit de webshop! Snelle levering, altijd mooi verzorgd pakket, kortom mijn favoriete webshop!!!

Super en lekker snel

Goede service en lekker snel

Alles ok

Alles in orde

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Aardig behulpzaam en top kleding

Super service!!

Snel contact via de mail en snelle en goede service via de mail!

Vlotte service

Aankoop van sneakers en info mbt beschikbaarheid kleding artikelen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hi Christel, Bedankt voor je review! Geniet van je mooie sneakers! Liefs, Team ByLotte

Top service!

Ik ben super blij met de prachtige jurk, de service is ook top! Ik ben een blije klant en ga zeker meer shoppen hier.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Hi Shari, Wat super fijn om te horen dat je blij bent met de jurk :-)! Geniet van je aankoop en we hopen je snel weer terug te zien bij Bylotte! Liefs, Team ByLotte

Love Bylotte

Persoonlijke aandacht, gezelligheid, goeie merken, ik word er iedere keer blij van

Hi Selma, Wat lief!! Hier worden we heel blij van :-) Veel plezier met de prachtige aankoop! Liefs, Laura | Team ByLotte

Mooie schoenen, snelle levering!

Leuke winkel met heel veel inspiratie op Instagram!

Hoi Caroline, We vinden het super leuk om te horen dat je inspiratie haalt uit onze Instagram! Daar doen we het voor :-)!! Hopelijk tot snel! Liefs, Team ByLotte

Goede service, maar heb geen ervaring met retourneren

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Supersnel, mooi en verzorgd verpakt, leuke en duidelijke communicatie@

Supersnel! Duidelijke communicatie, prachtig verpakt. Kortom de max! Ook blij met de jaarlijkse bonis op je aankopen!!!

Prachtige leren broek

Broek is prachtig, heb alleen wel aangegeven dat ik de manier van verzenden erg rommelig vond: een dure leren broek die in een enkel vloeipapiertje los in de doos zat. Voelde niet heel luxe.

Hi Sil, Bedankt voor de feedback! We zijn momenteel druk bezig met het upgraden van ons verpakkingsmateriaal, zodat deze beter aansluit bij onze merkidentiteit. Hopelijk zien we je snel weer terug bij Bylotte :-). Liefs, Team Bylotte

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfecte service, onwijs snelle verzending!

Super fijne webshop, alles klopt en is super snel in huis!

Zorgvuldig en betrouwbaar

Snelle bevestiging en monitoren van de zending. Duidelijke instructies bij eventueel retour. Mooie en spannende collectie

Prima ervaring!

Mooie website.. erg overzichtelijk. Snelle bezorging! Superleuke merken. Klantenservice.. top. Enig minpuntje.. zwakke dozen.. al twee keer een bijna volledig kapotte doos ontvangen. Voor de retour van de blazer van MaxMara een doos van bol.com gebruikt. En de Golden Goose sneakers lagen nog net niet uit de doos in de wagen van DHL. Verder leuke presentatie van de kleding op Facebook. De winkels ken ik niet.. woon er helaas te ver weg voor.

Hi Rian, Bedankt voor je berichtje. Wat fijn dat je tevreden bent, we snappen je aandachtspuntje hier gaan we zeker iets mee doen. :) Liefs Team Bylotte

Altijd heel fijn!

Nieuw broekje is fantastisch!! Nina je bent super ;)

Snelle en goede service

Bij onduidelijkheden communiceren ze goed

Snelle levering en goed geadviseerd via IG. Top!

Zo snel!

Ik had een vraagje over een bepaald kledingstuk. Supersnelle reactie volgde via de app. Heel behulpzaam en snelle levering (zelfs naar België, de volgende dag lag mijn pakje al op de stoep).

Hi Moni, Bedankt voor de super lieve beoordeling :-) Heel veel plezier van de mooie rok! Hopelijk mogen we je terug zien bij ByLotte. Liefs, Nina | Team ByLotte

Altijd supervriendelijk! Niks is teveel.. alles voor de klant . Waanzinnig! Verdient meer dan een 10 .. dikke proficiat! Zeker een klant erbij !! WoW

Hi Christine, Wat lief!! Hier worden we heel blij van :-) Veel plezier met de prachtige jas! Liefs, Nina | Team ByLotte

Zeer tevreden over

Heb een paar dagen langer moeten wachten, maar werd daar van op de hoogte gesteld.

Hi Annelies, Bedankt voor de feedback! Hopelijk ben je heel happy met je bestelling :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

super service

snel geleverd, snelle reactie en snel terugbetaald wat niet goed was, top!

Hi Mathilda, Goed om te horen dat je blij bent met de geleverde service! We hopen je terug te mogen zien bij ByLotte :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Prachtige collectie

Mooie kwaliteit. Snelle levering.