Superleuke merken, Prettig en snel contact op vele manieren mogelijk en

Leuk om de kleding middels Instagram te zien. Vooral de combinatiemogelijkheden. Jammer dat het soms wat laat op de website staat, maar middels allerlei contactvormen is het toch weer snel verkrijgbaar. Een vorm van shoppen die mij aanspreekt.

Snel, goed zoals het hoort.

Prima afhandeling; adequaat, snel en netjes.

Prima afhandeling; adequaat, snel en netjes.

Hi Lenneke, Fijn om te horen dat je tevreden bent met de geboden service :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

zeer snelle levering - retour heel gemakkelijk af te handelen

zeer snelle levering - retour heel gemakkelijk af te handelen

Hi Tina, Bedankt voor de fijne feedback! Hopelijk mogen we je in de toekomst terug zien :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Parfait ! Très contente !

Parfait ! Produit de qualité et envoi très rapide. Service client réactive et à l’écoute ! Merci!

Hi Ekaterina, Thank you for your kind message! Good to hear that you're happy :-) Kind regards, Nina | Team ByLotte

Top!!

Geweldige website, als ook de fysieke winkels. Klantvriendelijk en eerlijk.

Hi Claudia, Wat lief! Heel fijn om te horen dat je tevreden bent. We helpen je graag :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Snelle levering super service

Aardig personeel supersnelle levering

Hi Pascale, Bedankt voor de fijne feedback! Heel veel plezier met je aankoop :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Ok

Er wordt verwezen naar what’s app voor vragen. Als je iets appt is respons tijd matig, waardoor maten uitverkocht zijn. Ook al eerder een reservering gedaan van schoenen en toen waren ze toch verkocht.

Hi Gaby, Wat jammer! Je mag in het vervolg ook altijd contact met ons opnemen via info@bylotte.nl. Kunnen we wellicht sneller reageren! Hopelijk is het item dat je op het oog had, dan in het vervolg wel voor jou :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Wauw

Altijd goede service en advies! Met deze bestelling was iets niet helemaal oké gegaan qua pakket maar echt super opgelost!

Hi Stefanie, Fijn dat het is opgelost! :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Snel en correct geleverd.

Altijd mooie website om naar te kijken, ideeën en inspiratie op te doen. Mijn bestelling werd de volgende al bezorgt. Dus dikke duim voor Bylotte.

Hi Sam, Wat lief!! Heel veel plezier met je bestelling! :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Snelle levering en mooi produkt

Hi Hanneke, Fijn om te horen dat je happy bent met je bestelling :-) Veel draagplezier! Liefs, Nina | Team ByLotte

Super goed

Snel geleverd en een prachtig product. Ontzettend blij mee!

Hi Laura, Heel veel plezier met het Imperfect jack! :-) Staat je vast geweldig! Liefs, Nina | Team ByLotte

Prachtige items, levering wat langer omdat er een weekend tussen zat maar het was het wachten waard

Geholpen door Karin ( medewerkster van de fysieke winkel) via de app , zij weet precies welke maat ik heb omdat ik ook in de winkel door haar wordt geholpen. Vervolgens zijn de items keurig verpakt door de medewerkers van de webshop verzonden. Weer heel goed geholpen zoals altijd. Iedereen altijd aardig en behulpzaam. Je moet wel alert zijn en direct bestellen want veel items zijn snel uitverkocht.

Hi Sandra, Bedankt voor de super lieve recensie :-) Geniet van je bestelling en hopelijk tot snel bij ByLotte.nl! Liefs, Nina | Team ByLotte

Snelle service in alle opzichten. Direct reactie op al je vragen, meedenkend, volgende dag in huis

Hi Retta, We helpen je graag :-) Veel plezier van de mooie items! Liefs, Nina | Team ByLotte

Super klantvriendelijk

Prachtige kleding. Je moet er wel snel bij zijn. Ontzettende aardige medewerkers

Hi Nicole, Wat lief! Veel plezier met je bestelling :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Snelle servicek jammer dat de blouse enigszins verkreukeld was ingepakt

De blouse was schoon, maar duidelijk gedragen.

Zeer prettig

Fijn contact via de app. Snelle levering.

Snel, behulpzaam en goeie kwaliteit

2 items besteld waarvan 1 nog niet in de webshop. Per mail besteld, snel antwoord ondanks enorme drukte en 1 dag later alles in huis!! Super fijn weer

Hi Selma, Fijn om te horen dat je happy bent met de geleverde service! Geniet van je bestelling :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Aanrader

Vriendelijk, behulpzaam, professioneel, eerlijk. Mooie en meer exclusieve items. Zou de moeite zijn om een keer van Amsterdam onderweg naar Maastricht, langs te gaan en stoppen.

Hi Evelien, Zeker doen! :-) Koffie staat klaar! Liefs, Nina | Team ByLotte

Top service, snelle reactie en levering!

Super toffe spullen, snel reactie op al je vragen en de dag erna heb je het in huis.

Hi Suzanne, Heel veel plezier van de mooie kimono :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Bij met mijn blouse, matige reactie van de webshop

Bestelde witte blouse zat mooi ingepakt. Bestelling snel ontvangen, ook top!! Helaas zat er een vlek in de mouw en rook de blouse niet fris. Na contact opgenomen te hebben met de webshop was de reactie “ Hi! Dat is gek! Onze kleding wordt in ieder geval niet gedragen alleen gepast in de winkels en tijdens de shoots! Maar goed dat je het aangeeft ik ga het doorgeven”. Beetje matig in mijn ogen. Neemt niet weg dat ik blij ben met mijn toffe blouse!!

Hi Monique, Ik neem even contact met je op hierover :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

mooi verpakt snel verzonden

Snel contact gehad via whatsapp omdat het product nog niet in de webshop stond. Dit was allemaal geen probleem. Na betaling nog directe verzending op dezelfde dag. Top!

Hi Marianne, Bedankt voor je review! :-) Veel plezier met de top van Sissel Edelbo! Liefs, Nina | Team ByLotte

Snel ontvangen. Goed te woord gestaan aan de telefoon. Prettig bedrijf.

Hi Sandy, Fijn dat je blij bent met de geleverde service :-) We hopen je terug te mogen zien bij ByLotte. Liefs, Nina | Team ByLotte

Blij met mijn aankoop!

Leuke tas besteld van Ganni. Levering was erg snel en ben er erg blij mee!

Hi Daphne, Wat fijn om te horen! Veel plezier ermee :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

lieve dames & mooie spullen!

Prachtige (web)shop met mooie kleding! Echte snoepwinkel voor de fashionista's! Sandaaltjes besteld, kreeg helaas de verkeerde opgestuurd. Jammer dat ik zelf voor de verzendkosten moest betalen om de juiste te krijgen. Verder waren de dames erg lief en behulpzaam aan de telefoon!

Hi Roosmarijn, Ons excuses, de verzendkosten krijg je uiteraard ook terug aangezien het onze fout was! Bedankt voor het lieve complimentje :-) Hopelijk mogen we je terug zien bij ByLotte! Liefs, Nina | Team ByLotte