Altijd heel fijn!

Nieuw broekje is fantastisch!! Nina je bent super ;)

Snelle en goede service

Bij onduidelijkheden communiceren ze goed

Snelle levering en goed geadviseerd via IG. Top!

Zo snel!

Ik had een vraagje over een bepaald kledingstuk. Supersnelle reactie volgde via de app. Heel behulpzaam en snelle levering (zelfs naar België, de volgende dag lag mijn pakje al op de stoep).

Hi Moni, Bedankt voor de super lieve beoordeling :-) Heel veel plezier van de mooie rok! Hopelijk mogen we je terug zien bij ByLotte. Liefs, Nina | Team ByLotte

Altijd supervriendelijk! Niks is teveel.. alles voor de klant . Waanzinnig! Verdient meer dan een 10 .. dikke proficiat! Zeker een klant erbij !! WoW

Hi Christine, Wat lief!! Hier worden we heel blij van :-) Veel plezier met de prachtige jas! Liefs, Nina | Team ByLotte

Zeer tevreden over

Heb een paar dagen langer moeten wachten, maar werd daar van op de hoogte gesteld.

Hi Annelies, Bedankt voor de feedback! Hopelijk ben je heel happy met je bestelling :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

super service

snel geleverd, snelle reactie en snel terugbetaald wat niet goed was, top!

Hi Mathilda, Goed om te horen dat je blij bent met de geleverde service! We hopen je terug te mogen zien bij ByLotte :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Prachtige collectie

Mooie kwaliteit. Snelle levering.

Altijd goed bereikbaar via app en super snelle levering.

Gisteren op insta een hele toffe outfit gespot en vandaag al in huis!

Zeer prettig

Mooie producten, prima service. Jammer dat de mooie kleren al snel uitverkocht waren.

Hi Annelies, Bedankt voor je feedback! Mocht een item uitverkocht zijn, dan kan je ons daar altijd over mailen! Wellicht kunnen we een nabestelling doen of in de gaten houden of het item retour komt. Kan je dat pareltje misschien toch nog scoren ;-) Liefs, Nina | Team ByLotte

snel en goed

Prachtige allude rok besteld. De volgende dag geleverd.

Hi Peet, Het is een beauty ;-) Veel plezier van de mooie rok! Liefs, Nina | Team ByLotte

Super snelle levering en klantenservice

Super blij met mijn Lune active outfit. Woon in het buitenland en de levering was super snel!

Hi Emerance, Heerlijk pak! :-) Ga je vast heel erg veel plezier van hebben! Liefs, Nina | Team ByLotte

Altijd super fijn

Snelle levering en altijd vriendelijk!! Ik bestel er graag

Hi Selma, Yes! Fijn om te horen. Heel veel plezier met de heerlijke jas! ;-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Top service en snelheid!

Je krijgt heel snel antwoord via whatsapp of mail, insta. En de pakketjes worden snel opgestuurd dus ook snel ontvangen

Hi Melanie, Bedankt voor je beoordeling! :-) Goed om te horen dat je blij bent met de geleverde service! Liefs, Nina | Team ByLotte

Fijne en snelle levering!!!

Na een mailtje te hebben gestuurd kreeg ik een dag later al antwoord en de dag erna mijn bestelling geleverd!! Super!!

Hi Naomi, Yes! Fijn dat je happy bent met de geleverde service :-) Hopelijk mogen we je terugzien bij ByLotte! Liefs, Nina | Team ByLotte

fijne webshop

Snelle levering en goede service, had problemen met mijn account, maar kon er altijd voor bellen.

WOW

Leuk contact snelle reactie mooi verstuurd geweldige winkel !

Hi Mirjan, Bedankt voor je beoordeling :-) Fijn dat je blij bent met de geleverde service! Liefs, Nina | Team ByLotte

prachtig aanbod van high fashion met vleugje rock en roll!

Been searching ages for these sneakers, limited edition, super happy. Really cool stuff on website, very professional, super fast delivery, very customer oriented, Perfect shopping experience! Will definitely shop here again!! 5 Stars for sure

Hi Andreea, If you're happy, we're happy :-) Love to receive messages like this! Kind regards, Nina | Team ByLotte

Perfect!

Goed advies!

Top collectie en snelle levering

Ik heb al meerdere malen besteld bij ByLotte, dit omdat ik te ver van de winkels in Nuenen en Eindhoven vandaan woon. Ik vind de collecties altijd gaaf en uniek, wanneer ik online bestel heb ik het binnen 2 dagen in huis. Ook wanneer je onverhoopt iets moet retourneren, gaat dit snel en vriendelijk. Ik kan ByLotte van harte aanbevelen!

Hi Mya, Wat lief! Bedankt voor de goede beoordeling :-) Liefs, Nina | Team ByLotte

Superleuke merken, Prettig en snel contact op vele manieren mogelijk en

Leuk om de kleding middels Instagram te zien. Vooral de combinatiemogelijkheden. Jammer dat het soms wat laat op de website staat, maar middels allerlei contactvormen is het toch weer snel verkrijgbaar. Een vorm van shoppen die mij aanspreekt.

Hi Ellis, Fijn om te horen dat je happy bent :-) Hopelijk mogen we je terug zien bij ByLotte! Liefs, Nina | Team ByLotte

Snel, goed zoals het hoort.

Prima afhandeling; adequaat, snel en netjes.

Prima afhandeling; adequaat, snel en netjes.

Hi Lenneke, Fijn om te horen dat je tevreden bent met de geboden service :-) Liefs, Nina | Team ByLotte