Levering prima op tijd! Alleen zat er nog een alarmlabel aan vast, waardoor ik naar de winkel in Eindhoven moest gaan on deze te laten verwijderen…, verder superleuk jurkje!!

Besteld, wordt op de hoogte gehouden wanneer de bezorger komt, prima. Netjes ingepakt.

Prachtig bloesje van Xirena, zit geweldig en ik ben er heel erg blij mee. Keurig netjes verpakt, kaartje erbij. Er wordt echt aandacht besteed aan je bestelling.

Nice curation and quick expedition

I was surprise how fast my items were shipped !!

Super service mooie collectie

Mooie collectie N echte aanrader

Heel prettig

Helemaal top

Mooie kwaliteit, met zorg verpakt en snelle levering

Superleuke website en snelle levering

Lauwe reactie - mag wat meer klantgerichter meedenken

een maand of 2 geleden voor het eerst een broek van Xirena besteld bij byLotte - de site ziet er mooi uit - veel keus - mooie merken; ik koos een stepin model maat S - van dit merk heb ik eerder XS/S gekocht - altijd goed. Nu bleek de net bestelde maat S een veel kleinere tailleomvang te hebben dan mijn eerdere Xirena's step in: zelfs in XS - dus dat had ik gemeld aan de klantenservice. De reactie ging echter niet verder dan ''wat jammer - wij hebben deze klacht NOG NOOIT gehad''. Weinig relevant noch oplossingsgericht - de E 10 kortingscode voor ''first order'' ook niet meer aangeboden op een eventueel volgende aanschaf. Ook moest ik (ondanks nieuwe collectie en dus niet onaanzienlijke prijs) toch mijn retourzending betalen (E 7,25); kortom: teveel drempels voor een volgende bestelling vrees ik. Hopelijk hebben zij iets aan mijn verbeterpunten.

top

zeer tevreden

Matig

Ik heb me aangemeld voor de mailing, ik zou 10 euro korting ontvangen indien ik het artikel zou houden, want de code werkte niet. Twee keer contact gehad met de winkel, het zou in orde gemaakt worden. Maar nog steeds niks.

Super leuke slippers

Van bestellen tot levering alles super vlot verlopen

Super attente medewerkster , stond in de winkel en ging toch vlug een code mailen

Prachtige items & goede communicatie

Fijne webshop met een mega goed aanbod. Er zat een stikfoutje in de bestelde rok, deze kon ik zonder moeite omruilen. Snelle en duidelijke communicatie.

Top Top Top

Reçu rapidement, très bien emballé et surtout aucun défaut !!! Je suis ravie de ma jupe, merci.

heel goed gegaan

ging soepel

Snel en correct geholpen

Goed advies gekregen. Helaas is de schoen te smal voor mijn voet en moet en hem toch terugsturen.

Prachtige items en prima service!

Als je echt iets moois wil moet je bij Bylotte zijn. Aangezien ik niet in Eindhoven woon waar de prachtige winkel is, bestel ik vaak online. Website is overzichtelijk en bezorging snel, mooi en netjes verpakt.

Prima.

Snelle verzending. Heb alleen probleem met dhl. Ik zou het liefst verzenden met PostNL. Verder heel blij met m’n schoenen

Onvriendelijk aan de telefoon

Afhandeling sn levering prima

Betrouwbare webshop met snelle verzending

Super snelle levering en mooi ingepakt.

Het bestelde artikel snel in huis.

Overzichtelijke webshop. Snelle reactie en snel bezorgd.

Heel tevreden!

Mooi artikel en snelle levering.

Top besteld, past precies. Op tijd geleverd.

Vrijstraat 27

5611AT Eindhoven