Matig

Ik heb me aangemeld voor de mailing, ik zou 10 euro korting ontvangen indien ik het artikel zou houden, want de code werkte niet. Twee keer contact gehad met de winkel, het zou in orde gemaakt worden. Maar nog steeds niks.

Super leuke slippers

Van bestellen tot levering alles super vlot verlopen

Hi Kathleen, Veel plezier met je nieuwe slippers en een fijne dag nog! Liefs, team BYLOTTE

Super attente medewerkster , stond in de winkel en ging toch vlug een code mailen

Hi Mirian, Bedankt voor je review! Graag tot een volgende keer :) Liefs, team BYLOTTE

Prachtige items & goede communicatie

Fijne webshop met een mega goed aanbod. Er zat een stikfoutje in de bestelde rok, deze kon ik zonder moeite omruilen. Snelle en duidelijke communicatie.

Hi Melissa, Wat fijn dat je een fijne ervaring met onze webshop hebt gehad! Veel plezier met de rok :) Liefs, team BYLOTTE

Top Top Top

Reçu rapidement, très bien emballé et surtout aucun défaut !!! Je suis ravie de ma jupe, merci.

Bonjour Vanessa, Merci pour votre avis positif. Amusez-vous avec votre nouvelle jupe et nous avons hâte de vous voir dans notre boutique en ligne! Bien amicalement, BYLOTTE

heel goed gegaan

ging soepel

Hi Louis, Veel plezier met je nieuwe aankoop! Hopelijk tot snel in onze webshop of winkel. Liefs, team BYLOTTE

Snel en correct geholpen

Goed advies gekregen. Helaas is de schoen te smal voor mijn voet en moet en hem toch terugsturen.

Hi Anita, Jammer dat de schoen te smal is voor je voet.. Zodra wij je retour hebben ontvangen, handelen wij dit z.s.m. af! Graag tot een volgende keer bij ons in de webshop. Liefs, team BYLOTTE

Prachtige items en prima service!

Als je echt iets moois wil moet je bij Bylotte zijn. Aangezien ik niet in Eindhoven woon waar de prachtige winkel is, bestel ik vaak online. Website is overzichtelijk en bezorging snel, mooi en netjes verpakt.

Prima.

Snelle verzending. Heb alleen probleem met dhl. Ik zou het liefst verzenden met PostNL. Verder heel blij met m’n schoenen

Hi Alessandra, Helaas kunnen wij niks aan de vervoerder veranderen, DHL is namelijk onze vaste vervoerder. We zijn natuurlijk blij dat je blij bent met je schoenen! Graag tot een volgende keer bij ons in de webshop! Liefs, team BYLOTTE

Onvriendelijk aan de telefoon

Afhandeling sn levering prima

Hi Sandy, Wat vervelend om te horen dat je telefonische ervaring niet fijn was.. We streven er altijd naar om iedereen vriendelijk te woord te staan en zo goed mogelijk te helpen. Onze excuses dat dit niet het geval was bij jou! Liefs, team BYLOTTE

Betrouwbare webshop met snelle verzending

Hi Daphne, Bedankt voor je review! Veel plezier met je nieuwe item(s) en tot snel bij ons in de webshop :-) Liefs, team BYLOTTE

Super snelle levering en mooi ingepakt.

Hi Danielle, Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad bij ons in de webshop! Graag tot een volgende keer. Liefs, team BYLOTTE

Het bestelde artikel snel in huis.

Overzichtelijke webshop. Snelle reactie en snel bezorgd.

Hi G, Bedankt voor je review. Veel plezier met je nieuwe item(s)! Liefs, team BYLOTTE

Heel tevreden!

Mooi artikel en snelle levering.

Hi Bertina, Bedankt voor je review. Tot snel bij ons in de winkel of webshop! Liefs, team BYLOTTE

Top besteld, past precies. Op tijd geleverd.

Hi Silvia, Veel plezier met je nieuwe top :) Liefs, team BYLOTTE

Super snel geleverd

Erg leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij .

Hele mooie webshop!

Mooie collectie online en snelle levering!

Hi Karin, Wat een mooie woorden, we zien je graag terug bij ons in de webshop of in de winkel. Liefs, team BYLOTTE

Overzichtelijke webshop, mooie spullen en snel verstuurd!!

Hi Daniëlle, Bedankt voor je positieve review! Tot snel <3 Liefs, team BYLOTTE

Supersnelle service!

Een superfijne ervaring. Ik had eerst telefonisch contact omdat ik wat vragen had over de maatvoering. Daarna de broek besteld en deze was de volgende dag al binnen!

Hi Elisa, Mocht je in het vervolg nog vragen hebben over een item op onze website, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren. We helpen je graag. Liefs, team BYLOTTE

Snel en prachtig verpakt

Snelle levering, prettig contact en prachtig verpakt.

Hi Marjon, Bedankt voor je mooie review! Liefs, team BYLOTTE

Goede communicatie en snelle verzending

Hi Marie, In het vervolg mag je ons altijd contacteren over vragen! We helpen je graag. Liefs, team BYLOTTE

Snelle levering.. volgende dag!

Hi Anne, Wat fijn om te horen dat je de items zo snel hebt ontvangen, hier streven we ook naar! Liefs, team BYLOTTE

Super communicatie via de mail, zeer snelle levering en terugbetaling bij retourneren. Daar kunnen nog veel bedrijven iets van leren. Aanrader!!

Hi Carola, Wat een mooie woorden! Hopelijk zien we je snel terug bij ons in de webshop of in de winkel. Liefs, team BYLOTTE

Snel en correct afgehandeld

Makkelijk te bestellen, snel ontvangen en netjes ingepakt

Hi Anita, Bedankt voor je positieve review. Tot snel in onze webshop of winkel. Liefs, team BYLOTTE

Online geshopt en de jurk super snel in huis!!

Hi Liesbeth, Bedankt voor je bestelling en review. Fijn om te horen dat je alles goed en snel hebt ontvangen. Liefs, team BYLOTTE

Vrijstraat 27

5611AT Eindhoven