Overzichtelijke webshop, mooie spullen en snel verstuurd!!

Supersnelle service!

Een superfijne ervaring. Ik had eerst telefonisch contact omdat ik wat vragen had over de maatvoering. Daarna de broek besteld en deze was de volgende dag al binnen!

Snel en prachtig verpakt

Snelle levering, prettig contact en prachtig verpakt.

Goede communicatie en snelle verzending

Snelle levering.. volgende dag!

Super communicatie via de mail, zeer snelle levering en terugbetaling bij retourneren. Daar kunnen nog veel bedrijven iets van leren. Aanrader!!

Snel en correct afgehandeld

Makkelijk te bestellen, snel ontvangen en netjes ingepakt

Online geshopt en de jurk super snel in huis!!

Erg klantvriendelijk en super snel bezorgd!

Super snelle levering

Mijn mooie jack was super snel in huis; heel blij mee!

Top!!

Fijne communicatie. Snelle levering. Blij met mijn aankoop.

Hi Judith, Wat fijn om te horen dat je blij bent met je aankoop! Veel plezier ervan <3 Liefs, team BYLOTTE

Snelle correcte service

Wordt snel en verzorgd geleverd, altijd antwoord op je vragen

Hi Ulrike, Bedankt voor je mooie woorden, je kan ons altijd bellen/whatsappen/mailen voor antwoord op je vragen. Tot snel bij ons in de webshop of in de winkel. Liefs, team BYLOTTE

Snelle service, prachtige kleding en accessoires

Helemaal blij mee!

Hi Denice, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je de items goed hebt ontvangen en er helemaal blij mee bent. Liefs, team BYLOTTE

Goed ontvangen

Hi Stephanie, Fijn dat je je pakket snel en goed hebt ontvangen. Graag tot een volgende keer! Liefs, team BYLOTTE

Het was voor mij de eerste keer en de aankoop verliep heel soepel.

Jammer dat de kleur op de foto anders was dan ik had verwacht en heb ik de blouse retour gestuurd. Ook dat gaat heel plezierig. Ook voor mij te groot.

Hi Josee, Jammer dat de bestelling niet goed paste en dat de kleur afweek. Het is bij sommige kleuren erg lastig om deze goed over te brengen op beeld. We zijn wel blij om te horen dat je het retourproces plezierig hebt ervaren! Liefs, team BYLOTTE

Snel en betrouwbaar

Ondanks dat mijn bestelling te klein was is alles prima geregeld.

Hi Vera, Wat jammer dat je bestelde item te klein was! We vinden het toch fijn om te horen dat je het proces als positief hebt ervaren. Je kunt ons ook altijd berichten over maatadvies in de toekomst :) Liefs, team BYLOTTE

Goede website, bestelling binnen 2 dagen ontvangen! Top!

Prachtige top, zoals afgebeeld op de foto. Mooi pakket ervan gemaakt, snelle levering.

Hi Regine José, Bedankt voor jou aankoop en mooie review! Tot snel in onze shop :-) Liefs, team BYLOTTE

Excellente webshop!

Wat een super collectie en welk een kwaliteit. Een genot om online te winkelen waarbij ook nog ruimte is gecreëerd voor een persoonlijke touch. Geweldig!

Hi Hetty, Wat een mooie woorden, dankjewel! Liefs, team BYLOTTE

Zeer snelle levering,erg netjes verpakt! Helaas viel het artikel tegen en ging het retour. Super snelle reactie van de winkel dat het artikel ontvangen was en zeer snelle teruggave van het geld. Ik ga hier zeker weer bestellen!!

Hi Anna, Jammer dat het item wat je had besteld tegen viel, maar het is fijn dat je het retourproces fijn hebt ervaren! We zien je graag terug bij ons in de webshop. Liefs, team BYLOTTE

Goed advies

Goed advies en verzorgde verzending

Hi Harriët, Bedankt voor je review. We vinden het fijn om te horen dat je goed advies hebt gehad, hier streven we altijd naar. Liefs, team BYLOTTE

Goede en snelle levering (online)

Vlotte en goede levering van een online aankoop

Hi Caroline, Bedankt voor je review! Fijn dat alles naar wens is geweest en dat je een snelle levering hebt ervaren. We hopen je snel terug te zijn bij ons op de webshop. Liefs, team BYLOTTE

Prima geregeld

Bezorging was volgens afspraak. Tevens snel tel. contact gehad. Goede service.

Hi Marja, Fijn dat alles naar wens is gegaan. We streven ernaar snel te reageren op onze klanten en goede service te verlenen! <3 Liefs, team BYLOTTE

Perfecte snelle levering leuk verpakt

Hi Sandy, Bedankt voor je positieve review. Tot snel bij ons in de webshop! Liefs, team BYLOTTE

Prima webshop

Snelle levering! Mooie jurk. Sowieso is deze winkel n inspiratie bron...volg ze graag op de socials.

uiterst tevreden

goede afhandeling van het bestelde en op de hoogte houden van de aflevering hiervan

Bedankt voor je positieve reactie! We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden en zijn blij dat dit ook zo wordt ervaren. We zien je graag terug bij ons op de webshop of in de winkel! Liefs, team BYLOTTE