Snelle levering en fijne service

De website is, net zoals de Social media pagina’s helemaal up to date! Onwijs goede service en mijn pakketje werd snel geleverd!

Verzending snel en netjes!

Kleding: mijn favoriete winkel/ webwinkel! Veel keus en goede kwaliteit!

Nieuwe collectie gezien op FB, nog niet online. Hebben ze mij naar dat artikel gelootst met linkjes in de mail zodat ik het kon bestellen! Volgende dag al in huis. Bestel zo weer!

Lievelingswinkel!

Super snelle levering, heel erg blij mee

super

Snel en altijd zoals ik het op de site zie

Perfecte service, super vriendelijk en behulpzaam

Men was zeer behulpzaam aan de telefoon met het proberen te beantwoorden van mijn vragen over pasvorm, modeltype en kleur van de jeans die ik wilde bestellen. Er werd zelfs in de winkel gezocht naar de betreffende jeans om hem te beschrijven. Zou geen probleem zijn om hem terug te sturen als hij niet beviel. Snel geleverd en helemaal tevreden.

Niets op aan te merken. Prachtige collecties, vlotte levering.

Niets dan lof!

Alles liep als een trein, snelle afhandeling, het bestelde bleek perfect!

Zeer goede service !

Zeer correct en goede service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bylotte is dynamisch, creatief en een zeer professioneel bedrijf!

Het bijzondere aan Bylotte vind ik dat ze met hun geweldige team voor iedere klant een passende outfit weten samen te stellen. Ik vind het super gaaf dat ze met allerlei combinaties één en hetzelfde kledingstuk in totaal verschillende stijlen kunnen neerzetten!

Kosten duur

Als het niet goed is om artikel om te ruilen kom er wel kosten bij om terug te sturen ik vond dat wel prijzig….

Helemaal super !!!

Er is onwijs veel keuze kwa merken, en ook de setjes die er geshowd worden zijn mooi gecombineerd .

Keurig ingepakt met een leuke kaart erbij. Snelle service

Super service!

Na mijn bestelling te hebben gedaan, werd ik spontaan gemaild met een advies over de maat omdat deze broek veel groter valt dan normaal. Geweldige pro active service! En sowieso de meest geweldige kleding ever!!!

Mooie merken, leuke lookbook insta en snelle service!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Heel netjes geholpen door Margot met linkje van de broek die ik via insta had gezien. Broek zit fantastisch

Goede en vriendelijke service.

Vriendelijke en goede service aan de telefoon. Pakketje was netjes, goed en verzorgd ingepakt.

Zoals altijd fantastisch!!

Geweldige meiden, geweldige collectie!

Snelle levering! Mooie kleding!

Goede ervaring met Bylotte, ik hoef eigenlijk nooit wat retour te sturen, daar je altijd kan bellen en overleggen. En met het vaste model Robin dan weet je hoe de kleding valt. Daarom kan ik de juiste maat inschatten.

Alles prima

In de winkel had ik mijn Samsoe blouse nog in een maat kleiner gepast. Nu dacht ik: laat maar, dan maar iets groter, voor nu te omslachtig…

Bij By Lotte shoppen is heel leuk. Mooie unieke kleding.

Fijne service. Prachtige spullen

Uitstekende online service

Het was de eerste keer dat ik online bestelde bij Bylotte, maar zal dit in de toekomst zeker nog doen. Toen ik een vraag had over een artikel, kreeg ik meteen een antwoord. Vlotte en snelle levering. Prachtige collecties. Correcte afhandeling.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super service van de webshop. Altijd snel met reageren, positief en vriendelijk.

Goede service, snelle levering!