Snelle verzending en mooi verpakt!

Dank je wel voor je positieve feedback! Liefs, team Bylotte

GE-WEL-DIG

Klein probleem van mijn kant met bestellen, super snel en goed opgelost! En nu heb ik net het kledingstuk binnen, heel zorgvuldig ingepakt. En ik ben er erg blij mee! Kortom GE-WEL-DIG

Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat we snel en goed het probleem met je bestelling hebben kunnen oplossen. Liefs, team Bylotte

Top!!!!

Ongeveer 2 uur, voor de duidelijk aangegeven aftel klok besteld, dat je nog online kon bestellen zodat je pakketje nog onder de kerstboom kan komen te liggen. En dit is gelukt!! Thx!!

Fijn dat je pakketje nog op tijd onder de kerstboom kon liggen. Bedankt en veel plezier met je aankoop! Liefs, team Bylotte

Goed en vlot geholpen

Zeer tevreden had eerst een vraag over de kleur snel antwoord gekregen en bestelling vlot en mooi ingepakt binnen gekregen

Dank je wel voor je positieve feedback! Fijn dat we snel je kleurvraag hebben kunnen beantwoorden en dat je bestelling snel en mooi verpakt is aangekomen. Liefs, team Bylotte

Rotate broek valt super groot. Beter om dit even te vermelden

Mooie kwaliteit van de producten

Dank je wel voor je waardering van de productkwaliteit! Liefs, team Bylotte

Snel, efficiënt.

Zeer goede service

Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Liefs, team Bylotte

Prachtige jurk in no time binnen

Heel mooie jurk van Xirena. Netjes verpakt en snel binnen ondanks de drukke kerstperiode

Dank je wel voor je enthousiaste feedback! Veel plezier met je aankoop! Liefs, team Bylotte

Geweldige service, mooi ingepakt en supersnelle levering

Geweldige service, mooi ingepakt en supersnelle levering !

Dank je wel voor de lovende woorden! We zijn blij dat je onze service waardeert. Veel plezier met je aankoop! Liefs, team Bylotte

Heerlijk snel mijn mooie tas binnen !!

S’avonds laat nog een super leuke tas besteld. Helemaal op de hoogte gehouden van de status van bezorgen, Top!!

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Liefs, team Bylotte

Ja hoor alles liep goed

Fantastische klantenservice ❤️

Wat geweldig om te horen dat je onze klantenservice fantastisch vindt! Dank je wel voor je vriendelijke woorden. Liefs, Team Bylotte

Perfekt online geregeld.

Prettig tel. contact vooraf. En nadien online besteld, en binnen 2 dagen in huis. Super dank je wel.

Dank je wel voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je een prettig telefoongesprek hebt gehad en dat je bestelling snel is bezorgd. Liefs, Team Bylotte

Super service! En super vriendelijk!! Mijn complimenten voor Fleur!!

Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij te horen dat je onze service waardeert en dat je goed geholpen bent door Fleur. Liefs, Team Bylotte

Wat een top collectie en service!

Bylotte heeft echt een waanzinnige collectie! Ze leveren de volgende dag en reageren altijd direct.

Dank je wel voor je geweldige review! We zijn blij dat je enthousiast bent over onze collectie en tevreden bent met onze snelle levering en klantenservice. Liefs, Team Bylotte

Top service!

Geen opmerkingen

Prachtig assortiment en fijne mensen

Groot en mooi assortiment. Fijne medewerkers die snel reageren en snelle levering, waarvan je goed op de hoogte wordt gehouden.

Wat geweldig om te horen dat je ons assortiment waardeert en dat onze medewerkers en bezorgservice aan je verwachtingen voldeden! Bedankt voor je lovende woorden! Liefs, Team Bylotte

Levering verliep goed

Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze levering! Liefs, Team Bylotte

Snel het juiste geleverd!

Laarzen waren zoals op de foto en de maat klopte! Super blij en snel bezorgd!

Fantastisch om te horen dat de laarzen aan je verwachtingen voldeden! We streven naar nauwkeurige beschrijvingen en een snelle bezorging. Blij dat je tevreden bent! Liefs, Team Bylotte

Snelle levering!

Heel prettig!

Prachtige kleding en heel snel bezorgd!

Door mijn verhuizing vanuit Brabant is het heel fijn dat ik nu online verder kan shoppen! Echt een aanrader, prachtige kleding en snel thuisbezorgd!

Wat fijn om te horen dat onze online shop je van dienst kon zijn na je verhuizing! We zijn blij dat je onze kledingcollectie waardeert. Veel plezier met je aankopen! Liefs, Team Bylotte

Te gek…..

Snel geleverd, top verpakt en als een cadeau aan mijzelf uitgepakt!

Wat fantastisch om te horen dat je bestelling zo'n leuke ervaring was om uit te pakken! Liefs, Team Bylotte

Een beetje teleurgesteld

Goedemorgen, Fijn dat jullie ernaar vragen. Ik heb een top bezorgd gekregen dat echt niet schoon is en vol huidvet zit . Ik baal hier enorm van omdat ik snap dat dit kan gebeuren maar er wel vanuit ga dat jullie even checken voordat iets de deur uitgaat. Ik hoor graag van jullie

Hi Ingrid, Graag ontvangen wij hier een mail over zodat we je verder kunnen helpen! Je kan een e-mail sturen naar [email protected]. Liefs, Team Bylotte.

Snel en netjes ingepakt.

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze snelle levering en onze nette verpakking. Liefs, Team Bylotte

Prima snelle bezorging

Goed alleen schoenen waren te klein

Dat is jammer om te horen dat de schoenen te klein waren. Neem gerust contact met ons op voor maatadvies of een ruiling op een andere maat. We willen graag dat je tevreden bent! Liefs, Team Bylotte

Online inloggen lukte niet, met 1 mail was het geregeld. Bedankt Margot. En ‘vandaag besteld morgen in huis’ geldt echt bij ByLotte! Bedankt, ik ben weer blij met mijn aankoop.

Dankjewel voor je begrip en geduld. We zijn blij dat het snel opgelost was. We streven naar snelle leveringen. Blij dat je tevreden bent! Liefs, Team Bylotte