Prima snelle bezorging

Goed alleen schoenen waren te klein

Dat is jammer om te horen dat de schoenen te klein waren. Neem gerust contact met ons op voor maatadvies of een ruiling op een andere maat. We willen graag dat je tevreden bent! Liefs, Team Bylotte

Online inloggen lukte niet, met 1 mail was het geregeld. Bedankt Margot. En ‘vandaag besteld morgen in huis’ geldt echt bij ByLotte! Bedankt, ik ben weer blij met mijn aankoop.

Dankjewel voor je begrip en geduld. We zijn blij dat het snel opgelost was. We streven naar snelle leveringen. Blij dat je tevreden bent! Liefs, Team Bylotte

Uitstekend! Extreem snel geleverd!

Uitstekend! Extreem snel geleverd!

Dankjewel, klanttevredenheid is onze prioriteit! Liefs, Team Bylotte

Prima webshop

Snel en goede levering

Dank je wel voor je feedback! We zijn blij dat je onze snelle en goede levering op prijs stelt. Liefs, Team Bylotte

Alles super vlot verlopen

Ik koop al jaren hanro bh topjes maar die groene kleur had ik nog nergens anders gezien. En het belangrijkste ik wist mijn maat, moest ik dat van de andere mooie merken ook zeker weten ….in ieder geval fan van By Lotte

Wat geweldig om te horen dat je al jarenlang erg tevreden bent over de Hanro topjes. Veel draag plezier in deze unieke groene kleur! Liefs, Team Bylotte

Snelle levering & netjes verpakt. Top..

Wij waarderen je lovende woorden over onze service. Snelle levering en zorgvuldige verpakking zijn voor ons erg belangrijk. Liefs, Team Bylotte

Super goede service

Snelle reactie goede service

We zijn blij te horen dat je onze service als snel en goed hebt ervaren! Liefs, Team Bylotte

Snelle levering van een mooi kledingstuk

Ik heb nu 2 keer een bestelling gedaan bij Bylotte. Beide keren heel tevreden met webshop, leveringssnelheid en de kledingstukken zelf. Jullie webshop is een aanrader. Groet Nicole

Hi Nicole! Bedankt voor je review. Heel veel plezier met je toffe kleding en we zien je graag terug op onze webshop of in de winkel. Liefs, Team Bylotte

Fijne snelle service en mooi product

Van zulke reviews worden we blij! Liefs, Team Bylotte

Blij met aankoop

Fijne aankoop, snelle service Mooie merken

Hi Paula! Graag tot een volgende keer bij Bylotte. Liefs, Team Bylotte

Super snel geleverd, en kleding mooi.

Hi! Heel veel plezier met de kleding. Liefs, Team Bylotte

Goede klantreis van A tot Z

Op de site staat goed aangegeven hoe het kledingstuk qua maat valt, de bestelling heb je binnen 2 dagen en iedere stap die genomen wordt in het proces om dit naar je te verzenden, krijg je een melding van.

Hi Barbara! Wat een leuke en positieve review. Hier worden we gelukkig van en doen wij het voor. Heel veel plezier met je aankoop en we zien je graag snel terug op onze webshop of in de winkel. Liefs, Team Bylotte

Ik volg jullie via fb en insta Altijd prachtige kleding Mooie mode super mooie winkel

Hi! Wat leuk om te horen dat je onze socials in de gaten houdt en zo'n fan bent van Bylotte. Liefs, Team Bylotte

Perfecte en snelle levering

Mooi verpakte bon ontvangen, klaar om cadeau te geven.

Hi Gerda, Heel veel plezier met het geven van het cadeau en graag tot een volgende keer! Liefs, Team Bylotte

Super broekje en heel snel geleverd !!

Super broekje en heel snel geleverd !!

Hi! Heel veel plezier met het broekje! 🤩 Liefs, Team Bylotte

De kleding is fantastisch, snelle bezorging. Alleen de bezorging van DHL is dramatisch.

Mijn oprit is 20 meter lang en DHL gooit het pakket halverwege op een stoepje naast de oprit. Regen of geen regen. Ik moet maar raden dat mijn pakket daar ligt en bezorgde is.

Hi! Wat vervelend dat het pakket niet op de juiste manier is geleverd, wij hopen dat dit de volgende keer beter gaat! We vinden natuurlijk fijn om te horen dat de bestelde kleding helemaal naar wens is. We zien je graag terug op onze webshop. Liefs, Team Bylotte

Gewoon goed

Snelle levering mooi verpakt

Hi! Fijn dat je zo tevreden bent! Daar worden we blij van. Liefs, Team Bylotte

Webshop bestelling verliep perfect

Webshop bestelling verliep prima en bevestiging van de order tot ontvangst werd continue per mail ge-update.

Hi! Bedankt voor de goede review en hopelijk zien we je snel terug in onze shop! Liefs, Team Bylotte

Hi! Wat fijn deze review! Worden we blij van 🤩 Liefs, Team Bylotte

Super service. Omruilen ging heel soepel bij een online bestelling.

Hi Kim! Dankjewel voor je review🩵 Heel veel plezier met je mooie aankoop! Liefs, Team Bylotte

Prettige en snelle service

In een woord geweldig

Hier worden we blij van! :) Groetjes Team Bylotte

Zeer goede ervaring!

Item besteld en de volgende dag al in huis. Ook nog eens leuk ingepakt!

Bedankt voor je reactie Natasha! Groetjes Team Bylotte

Het hemdje was al vies en gefragen

Toen ik de top Uitpakte (90 euro) zaten al vlekken op en was duidelijk gedragen.! Bij het inpakken voor het versturen kan het niet anders dan dat dit heel zichtbaar was! Ik durfde de top niet terug te sturen omdat ze natuurlijk zouden zeggen dat ik hem al gedragen had! Jose de Goede

Hi Jose, Wat vervelend om te horen. Ik zou in het vervolg toch meteen contact met ons opnemen, dan bedenken we samen een oplossing. Hopelijk is de vlek er uit, je kunt altijd nog een mailtje sturen naar [email protected] Groetjes, Team Bylotte

Super tevreden en een snelle levering

Alles goed geregeld!

Vrijstraat 27 5611AT Eindhoven