Snelle levering aan leuke prijs

Alleen spijtig dat de korting na een paar uur alweer verdwenen was van de Morobe schoenen. Toen ik nog een extra paar wou bestellen was alles alweer zonder korting. Toch blij met het paar dat ik nog heb kunnen bestellen. Snelle verzending en vriendelijke communicatie

Goede prijs, goede levering. Alles volgens afspraak

Snelle bezorging en afhandeling bij retour.

Erg goed!

Geweldig!!

Moet sparen voor een aankoop bij bylotte, Maar je aankoop is altijd geweldig .

Snelle levering, mooi aanbod

Mooi aanbod en fijn dat er goeie foto’s online staan. Snelle levering.

Snel en netjes geholpen

Snel en netjes geholpen

Alles prima verlopen.

Alles prima verkopen

Super webshop, snelle levering, dolgelukkig met mijn nieuwe aanwinst. Hartelijk dank!

Waardeloos

Ten eerste duurde het 4 dagen voor levering. En dan met de waardeloze Dhl… De doos was zo beschadigd dat ik hem niet meer voor retour zending kon gebruiken. Dat vind ik heel raar voor een artikel van 695€ Ik nooit meer bij by Lotte.

Hi Katja, Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren! We hebben je bestelling maandag meteen verzonden. Helaas als we de bestelling overhandigen aan DHL is dit echter uit onze handen en kunnen we niks aan de bezorgtijd doen! Hopelijk ben je blij met je bestelling. Met vriendelijke groet, Bylotte team

Super snel geleverd! Dank

Helemaal top

Top!!

Goed advies online, vriendelijk, snelle reactie.. Helemaal super!!

Super!!

Super leuke tas!!

Leuke collectie, snelle service en mooi ingepakt!

Had gemaild met klanten service en kreeg snel reactie ,

Super snelle levering!

Helemaal goed! Snel en correct!

Snelle levering!

Zeer snelle levering. Mooi verpakt met een attente kaart erbij.

Blij!

Snel in huis en superfijne aankoop!

Hi Eva, Bedankt voor je reactie en veel plezier van je aankoop! Groetjes, Team Bylotte

Snelle levering, goed bezig

Hi Carline, Bedankt voor je fijne reactie! Groetjes, Team Bylotte

Heb super leuke gympen bestelt! Levering was super snel en top!!

Was een top ervaring

Goed om te horen! :)

Mooie website, goede service

Mooi aanbod, goede / snelle service!

Hi Julika! Bedankt voor je fijne reactie! Groetjes Team Bylotte

Top zaak

Online Goede snelle klantenservice, mooie winkel met top merken, vriendelijk personeel met een creatief meedenkende insteek, gastvrij

Bedankt voor je positieve feedback Retta! Altijd leuk om te horen :) Groetjes, team Bylotte

Super service en goede prijs kwaliteit

Jasje van Sea New York gekocht met 50% korting, super aanbieding dus. Verzending duurde 2 dagen. Werd keurig op de hoogte gehouden door jullie en dhl. Alles prima dus! Toen ik het jasje ontving was de pret compleet. Mooi verpakt in een goede stevige doos en een fantastisch item om uit te pakken!

Hi Viv, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe item! Veel plezier met je nieuwe jasje en tot een volgende keer :) Groetjes, team Bylotte

Leuke winkel. Leuke website!

Perfecte service!

Hi Liesbet, Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over onze winkel en webshop! Groetjes, team Bylotte

Perfect!

Een prachtige jurk en een perfecte service!

Hi Ilona, Wat leuk om te horen, bedankt voor je feedback! Heel veel plezier met je nieuwe jurk! Groetjes, team Bylotte

Ik ben zeer tevreden klant.

Hi Gosia, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent, bedankt voor je feedback! Groetjes, team Bylotte

Vrijstraat 27

5611AT Eindhoven