Was op zoek en kwam jullie site tegen gelijk maar besteld want wij wisten dat het bij jullie altijd prettig winkelen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mijn besteling ging vlot en de levering volgens ging ook snel.

Op de website mijn koelbox uit gezocht op woensdagavond besteld, dit ging allemaal vlot en op vrijdag is de koelbox net voor 12;00 uur geleverd. Direct in werking gezet en 's avonds gecontroleerd de koeling was dik in orde.

waardeloos

in 13 april iets besteld nog steeds 14 juni nog niks ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste meneer, Wat vervelend om te horen dat u zo lang op uw bestelling moet wachten. Dit is uiteraard absoluut niet de bedoeling. Zou u een mail kunnen sturen naar social@dewitschijndel.nl? Dan gaan wij dit zo snel mogelijk voor u oplossen.

Goede service, uitstekend assortiment en vriendelijk personeel

Zelfs na maanden, retourneren nog mogelijk. En gewoon geld terug. Dit maakt dat je er vaker koopt. Ik koop er al 30 jaar kampeerspullen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste mevrouw/meneer Heerlen, Bedankt voor uw mooie review en vertrouwen in ons. Graag tot ziens!

Zeer slechte service, beter gezegd geen service

Iets besteld voor 12 uur, waarvan de Wit zegt volgende dag in huis. Wat er gebeurt is dat het 5 dagen later in huis komt. De Wit wijst dan naar de bezorger, maar ja ik koop en betaal bij de Wit. Bel je er over. Het antwoord is dan "sorry wij kunnen niets voor u betekenen". Wat ze zich niet realiseren is dat wij er jaarlijks voor ruim 1000 euro kopen......beter gezegd kochten. Maar goed zo een groot bedrijf maakt dat niets uit. O ja, het zal best wel eens goed gaan daar in Schijndel. Maar ik betaal vooruit in vertrouwen en dat zijn ze niet waard.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Johan, Voor ons is iedere klant belangrijk en vinden het dan ook erg vervelend dat u deze ervaring met ons hebt. Wij zijn als winkel afhankelijk van een leverancier en hebben uw klacht naar hen doorgestuurd. Intern gaan we dit zeker ook opnemen. Bedankt voor uw feedback en onze oprechte excuses voor deze vertraging in uw zending.

Goede en snelle levering via de webshop

Gisteren o.a. een Bupho Cabine Sunblocker via de webshop besteld en vandaag volgens planning ontvangen. Super !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel aan de telefoon maar wordt niet gedaan wat beloofd is

Bestelling gedaan, na 3 dagen zelf gebeld zou ik een mail over krijgen, niet gebeurd. Weer bellen, erg vriendelijk aan de telefoon maar nu 3 dagen later nog weer niks gehoord. Schandalig

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Miranda, Vervelend om te horen dat u al zo lang aan het wachten bent, zou u een mailtje kunnen sturen naar social@dewitschijndel.nl? Dan ga ik er snel achteraan.

internetsite NIET op orde

Tot twee maal toe een bestelling geplaats voor een tennissetje. Eerst alleen het shirt geleverd, blijkt short helemaal niet leverbaar, tweede keer alleen short ontvangen, blijkt shirt uitverkocht. Beide keren retour. Wacht af dat geld geretourneerd wordt en of ik de verzendkosten ook vergoed krijg.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste mevrouw/meneer Susteren, We vinden het erg vervelend om te horen dat u deze slechte ervaring met ons hebt. Ik heb uw feedback doorgegeven aan de afdeling webshop. Bedankt voor uw reactie.

Slecht

Adidasbikini besteld. Stond op voorraad. Ontvangstbevestiging vd winkel ontvangen. 5 dagen later nog geen Track & Trace. Zelf moeten bellen. Voorraad staat nu op 0 en de verwachting is dat de bestelling gecrediteerd wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Mirjan, Erg vervelend dat u hier zelf achteraan hebt moeten gaan, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We zullen uw feedback meenemen in onze verbeteringen m.b.t. online bestellingen. Hartelijk dank voor uw reactie.

Kom regelmatig in de winkel. Prima bedrijf waar ik als Brabander trots op kan zijn. Het verbaast mij dan ook dat in de reclame op tv er met een harde G gesproken wordt. Waarom??????

Niet snel.

Ik heb een product besteld en of bij de post of bij de Wit is het niet goed gegaan. Na 5 dagen gebeld toen werd het dag 6 bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Mobiel bestellen kan (lees moet) beter

Als ik via mijn mobiel een bestelling wil plaatsen en ik gebruik het auto-aanvullen van velden dan worden velden verkeerd ingevuld. Ik neem de moeite om dit te herstellen maar als ik op de controleer pagina kom dan staat er nog steeds verkeerde informatie wbt het aflever adres wat automatisch was ingevuld. Dus de order op mijn mobiel afgebroken en (dit doet niet elke klant) de moeite genomen om mijn laptop aan te doen en de bestelling alsnog met mijn laptop te plaatsen. Wat ik ook nog kwijt wil is dat ik normaal gesproken de wijze waarop deze feedback gevraagd wordt (en het akkoord gaan met AVG shit om feedback te leveren) niet zou accepteren. Kortom ik doe (als specialist op dit vlak) moeite om jullie van nuttige feedback te voorzien ;-).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Joyce, Bedankt voor de feedback, we hebben het doorgestuurd naar de afdeling. Zij zullen er naar gaan kijken.

snelle levering in prima staat :)

snelle levering in prima staat :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlugge bedieningen goed verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

Pluspunten

22.00 uur in de avond besteld en de volgende ochtend was de order al bij PostNL aangemeld, snelle levering waardoor mij Moederdag kado tijdig binnen was!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

Pluspunten

Perfecte service in de winkel en de webshop werkt perfect

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

Pluspunten

Correcte afhandeling van orders, juiste product en op tijd. Soepele afhandeling van aanmerkingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

slechte service

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Zelf verkeerde hoes besteld omdat bouwjaar op vouwwagen niet klopte. De Wit heeft de hoes teruggenomen en een passende hoes geleverd voor dezelfde prijs. En ook nog laten bezorgen. Top service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit

Pluspunten

Bij e wit wordt een Kettler tuintafel aangeboden voor 149 Euro en deze wordt gratis thuis bezorgd. Obelink adverteert met dezelfde tafel voor 139 maar rekent in tegenstelling tot de tekst op zijn website 60 euro voor verzending. De wit doet wat hij zegt. Een eerlijke zaak

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Wat je besteld krijg je geleverd

Service in Schijndel was ver te zoeken. Van een product was een deel tijdens winkelbezoek niet op voorraad (dat kan altijd gebeuren). Ter plaatse nam men niet de moeite om dit ter plekken voor ons te bestellen cq reserveren. Dit moeten we thuis dan maar via de webwinkel bestellen en de verzendkosten.? tja, jammer joh, daar kunnen we niets aan doen. En dan kom je als klant 100km rijden... Volgende keer gaan we wel naar Obelink!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na aanschaf van een defecte lpg tank (potentieel levensgevaarlijk) krijg ik geen enkele garantie/ tegemoetkoming. Ik moet mijn fabrieksfout die in de lpg tank zit zelf regelen met hun leverancier! Belachelijk!! Daarnaast werd mij verteld dat het “normaal” is dat de hoofdkraan er met 2 slagen ingedraaid zit!! Levensgevaarlijk!! Vooral geen artikelen kopen waar expertise voor nodig is, zoals gas! Deze partij neemt geen verantwoording voor wat ze verkopen.

• Kwaliteit

Pluspunten

Doet wat het zegt

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit

Pluspunten

vlotte levering snel antwoord op mails

jammer dat terugzendkosten zelf te betalen zijn (2 maten besteld)

Over De Wit Schijndel

Filter op Taal