Klantvriendelijk en vakkundig. sinds 1999 mijn ervaring.

Prettig en vakkundig jaren lang.

Constructie fout

Mijn man komt vandaag naar Schijndel om tent te ruilen/ retourneren Met vriendelijke groet Bert van Well/ apotheek Abma

Beste klant, Wat vervelend om te horen dat de tent een constructie fout heeft. Graag zien we u in onze winkel zodat we dit met u kunnen op lossen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Uitermate zwakke communicatie en heel slechte service.

Schoenen besteld online. 1 dag later, zonder enige uitleg, krijg ik "een creditnota" in de mailbox. Nadat ik zelf om info vroeg, zijn de schoenen die ik bestelde plots niet meer beschikbaar in mijn maat, net als "alle andere schoenen van dat type". Kwaliteit van de service: 0 Kwaliteit van de communicatie: 0

Beste Vincent, Helaas waren de door u bestelde schoenen niet meer op voorraad in onze winkel en online. Hier hebben wij u zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht. De terugbetaling van uw schoenen was al in gang gezet waardoor wij deze niet meer konden verrekenen met eventuele andere schoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Goede service,snelle aktie

Tijdens het bestellen bleek een artikel wΓ©l op voorraad maar niet te bestellen. Gaandeweg het telefoontje bleek er een fout op de website te zijn. Binnen een uur was het probleem verholpen en kon ik mijn bestelling afronden. Chapeau de Wit voor de snelle aktie!

Betrouwbare webwinkel

Hier voor de 1e maal een online bestelling gemaakt van een Grundig gevlamd lichtsnoer voor buiten. Mijn bestelling werd heel goed opgevolgd en had een goed gevoel met deze winkel... zonder aarzelen zeker aan te raden

Een prima bedrijf

Altyd goede service

Prima,en op tijd

De postbeambte kwam met het pakketje Aan de deur,ik vroeg haar waarom ze aan de deur kwam? Het pakketje kon in de postbus. Dat klopt zij ze,maar het steekt nog een Groot stuk buiten de brievenbus! Kijk dat noem ik nu vakwerk? Chapo Post NL

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zullen dit door geven aan de vervoerder. Vriendelijke groet klantenservice de Wit Schijndel.

super fast delivery

fast delivery

Super snelle levering

De derde levering nu en steeds vlug geleverd , super

πŸ‘

Altijd netjes verzorgd, veel keus

Altijd goede service, en deskundig advies.

πŸ‘

Mooi assortiment, erg vriendelijke service

Breed assortiment, tegen een zeer scherpe prijs. Veel artikelen, zeker voor het bouwen/upgraden van je caravan of camper. Via de telefoon of e-mail is er ontzettend vriendelijk contact. Heel behulpzaam en laagdrempelig. Een erg fijn bedrijf!

πŸ‘

Mijn ervaring is helaas diep bedroevend

Koelkast besteld al paar keer voor gebeld heeeeeel lang aan de tel en nog niks Ba ba echt super triest

Beste Robbie, Onze excuses dat u ons al een aantal keren heeft moeten bellen over uw bestelling. Mijn collega van de planning zal vandaag contact met u opnemen over de aflevering van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Via de website schoenen besteld, betaald en een dag later al verzonden! En ook nog eens in de aanbieding, waarmee ik 40% bespaarde op een a-merk wandelschoen.

Prima.

De vorige bestelling kwam de volgende dag al binnen. Zeer deskundig advies gekregen door een vriendelijke mevrouw.

Snel en makkelijk

Onderdeel voor de camper besteld en 2 dagen later reeds in de bus. Goede en snelle service

Heel prettig

wordt altijd zeer goed en uistekend verzorgd. Is goed verpakt en ziet er heel perfect uit

Geen medewerking!

De wit, vandaag besteld morgen verzonden, ja, ja. Maar wanneer geleverd... ?? Beloven, Niet terug bellen en vooral niet meedenken in een oplossing. Niet goed De Wit!!!

Geachte heer van Ham, Wat jammer dat u deze recensie heeft geschreven. We hebben direct contact met de vervoerder opgenomen en u telefonisch laten weten dat we voor u hebben geregeld dat uw bestelling alsnog morgen wordt geleverd. Uw bestelling is op maandag 3 juni gedaan en op maandag 3 juni met de vervoerder meegegaan. Helaas hebben wij geen invloed op de levertijden van de vervoerders.

Topbedrijf en scherpe prijzen

Snelle vlotte service aan de balie en bezorging. Ga zo door

Gewoon goed!

Bestellen hier al jaren, gaat altijd goed en prima bereikbaar als we toch iets willen wijzigen. Ook een bezoekje in Schijndel is een feestje!

Papillon sneaker

Ik had mijn dansschoenen op tijd besteld (vrijdag). De volgende dag (zaterdag) had ik ze al in huis als afgesproken. Hier ben ik zo blij mee.

super

goed geholpen , ze komen hun woord na . super!!!!!

πŸ‘

slechte voorlichting over de kleur: is bijna wit

De hordeur wordt omschreven als grijs. Dit is heel licht grijs bijna wit. Horrex blijkt 2 kleuren grijs te maken. Ik had liever veel donkerder grijs gehad. De voorlichting kan dus veel beter.

Beste Johan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien. Als het artikel nog ongebruikt is en in de originele verpakking mag u het artikel altijd retour aanmelden via onze website of omwisselen in onze winkel voor de juiste hordeur. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

zeer goed

snelle levering en snel antwoord als je een vraag heb over het product per mail

πŸ‘

Een heel goede ingang met een duidelijk betalingssysteem en verder heel correct

Een heel goede web met duidelijke info en verder geen advertentie een goed betalings systeem Twee mail met bestelling en betaling Ervzijn niet vele firma’s Alle lof

Goed bedrijf

Goeie uitleg, goeie service