Geweldig en snel

Vriendelijk en deskundig personeel

Slecht

Schooltas gekocht van 100 euro. Blijkt helemaal lek te zijn de eerste keer in de regen. Er werdt gezegd, moet je maar een waterdichtte tas kopen. Terwijl er stond waterafstotend. De tas opsturen naar de leverancier had ook geen zin zeiden ze. Daar doen ze toch niets mee werdt er gezegd. Dus geen garantie en slechte service en slechte producten.

Mijn pakket is de dag nadien reeds afgeleverd in België, geweldige service

waardeloos !!!

Ondanks dat op de website het product wat ik besteld heb op voorraad stond en mijn betaling met creditcard gewoon gedaan was en ik een bevestiging van de order ontvangen had bleek dat bij navraag 24 uur later (de order zou de volgende dag geleverd worden) dat de order geannuleerd was omdat het product niet op voorraad was. Een webwinkel onwaardig en nog een hoop te verbeteren.

verkeerde levering en slechte/trage communicatie

Had x-trem isolatie besteld, verkeerde dikte en niet volgende werkdag geleverd. communicatie moeizaam, mails worden niet beantwoord en langwachten op retourkosten. x-trem bestel ik volgende keer bij een ander bedrijf

Snelle levering.

Bij de Wit geen nonsens prijzen. Op de site staat wat het kost en verder geen poespas zoals van/ voor prijs. Maar wel concurrerende prijzen.

top service en top lervering

Elke levering loopt zoals afgesproken. Echte aanrader

Vlug geleverd.

Firma met veel service.

Al veel items besteld en steed snel en correct geleverd

Gewoon perfecte service en goede product kwaliteit

Product besteld, geen beloofde link ontvangen, geen product ontvangen

Maandag 09-09-2019 product besteld voor 12 uur. Die zou dan de volgende dag bezorgd worden en in de email wordt beloofd dat een trace-link zou worden gestuurd (door post.nl) waarmee ik de weg die het product aflegt, kan volgen. Helaas dinsdag geen link en geen product ontvangen. Hierover gebeld: het product wordt woensdag bezorgd (waarbij het tijdstip ook verteld wordt), 1 dag te laat dus. En post.nl heeft de link niet verstuurd. Al met al slordig want ik heb vanwege de snelle levering binnen 1 dag gekozen voor De Wit.

Klantenservice erg onvriendelijk

De klantenservice luisterd niet goed naar het verhaal en geloven je niet. Geen geld terug gekregen maar een tegoedbon alleen in de winkel te besteden en niet via internet. Terwijl er op internet en email staat dat je geld terug gestort wordt. Zeer slechte service

Prima parasolstok

De stok is prima en de levering was super, ga zo door 👍👍

Grote winkel met te weinig of ondeskundig personeel.

Vanuit Breda een bezoek gebracht aan de Wit te Schijndel. Verschillende keren op diverse afdelingen personeel aangesproken over een vraag betreffende een product waar ik interesse voor had. steeds als eerste antwoord, sorry daar weet ik niets van, moet u een collega hebben die hier ergens rondloopt..., dat was bij de tenten in de duurdere prijsklasse. Niemand gezien. Bij de slaapzakken, de eerste mevr. die ik aansprak (terwijl ze 10 meter van de slaapzakken afstond) stuurde me naar weet ik veel, bij een soort infobalie stonden 4 personeelsleden, op mijn vraag of iemand mij kon helpen met een slaapzak werd er wat gegniffeld en 1 mevrouw had daar alle verstand van, maar die was druk bezig op de computer. Na nog een beetje verdwaasd rondgelopen te hebben in deze gigantische winkel ben ik maar weer aan mijn thuisreis begonnen, had ik gewoon domme pech vandaag of gaat het er altijd zo aan toe. Was de dag ervoor bij outdoor XL in Barendrecht en maakte daar juist het tegenovergestelde mee.

Slechte service

Bestelling online gedaan. Ze willen geen btw-nummer op mijn factuur zetten. Indien jullie enkel willen verkopen aan particulieren, vermeld dit dan eens ZEER duidelijk op jullie website aub! Ik vroeg zelfs niet om de btw te verminderen van factuur. Gewoon btw-nummer op ons factuur zetten zodat wij deze hier in Belgie konden recupereren... Maar ze willen geen aanpassingen doen van facturen. Wij bestellen wel ergens anders vanaf nu voor onze foodtrucks.

snelle levering en op tijd.

snel en correct op tijd geleverd.ook het retour gezonden artikel werd snel gecrediteerd.hulde voor de wit !!

Hond welkom, op je gemak winkelen, lekker restaurant

Altijd voelen we ons welkom en op ons gemak. Worden altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan, behulpzaam maar niet opdringerig. Groot en goed assortiment: na zo veel rondjes kampeerstoelen zoeken voor een lastige rug zijn we uiteindelijk toch weer hier geslaagd. Niemand had een laag wattage (500) waterkoker en de Wit heeft er een. Lekker poffertjes en ijs voor de deur, prettige parkeerplaats met zát ruimte voor campers en een technische afdeling aanwezig. Goede koffie voor een euro, heerlijke soep en verse belegde broodjes.

Super service koelkast defect en ik mocht de andere dag al komen en hebben een nieuwe geplaatst

Jongens bedankt voor de super service. Zodat wij weer verder kunnen.

Vakantie gered super service

Toen bleek dat mijn Thetford koelkast (uit onze camper) niet meer bruikbaar was heb ik stad en land, zelfs buitenland, afgebeld voor een vervanger. Niemand had deze koelkast op voorraad zelfs de groothandels niet en zo ook De Wit, voorraad was 0. Moedeloos, met het vooruitzicht dat onze vakantie niet zou doorgaan, zaten we al te bedenken wat dan wel te gaan doen in de vakantie. totdat we plotseling gebeld werden door een medewerkster van De Wit, ze hadden er toch nog eentje gevonden. Prachtig, deze gelijk opgehaald. Nog bedankt voor de moeite

De Wit goed, Post.nl niet!

Na een week bleek het pakket een week geleden bij het stadhuis te zijn afgeleverd, bezorger Post.nl had geen bij burenkaartje achtergelaten. De Wit heel hulpvaardig. Klacht bij Post.nl ingediend.

Volgende dag verstuurd niet waar. Verkeerde maat gestuurd. Uiteindelijk veel gedoe en geen product.

Slechter kan niet. Product werd niet verstuurd. Pas na nabellen. Toen verkeerde maat ontvangen. Veel bellen, veel actie nodig en geen juist product. Klunsige organisatie.

In een woord geweldig

Natuurlijk kan er wel eens wat fout gaan, maar bij ons dus niet. Zaten in Frankrijk met een lekkende Thetford cassette. Een telefoontje en na betaling werd de cassette meteen opgestuurd, en binnen twee dagen op de camping afgeleverd. Top geregeld 👍 en voor ons een 10.

Zondag besteld dinsdag in huis

Ik had nadat ik besteld had , de recensies van de afgelopen 2 weken gelezen en was voorbereid op het ergste. Niet leveren , geen contact etc..... dus spannend! Na 40 uur stonden de stoelen bij mij in de tuin zonder 1 schrammetje. Top dus!

Kwaliteit (tent niet compleet en lek selfinflating mat) en afterservice

Afgelopen zomer hebben we een opblaastent gekocht en na jaren van "getrut" met luchtbedden ook een selfinflating duomat. Bij het opzetten van de tent was het direct duidelijk dat er een zipper van een ritssluiting bij het oplbaasgedeelte ontbrak. Jammer maar mag de pret niet drukken. Tevens de mat in gebruik genomen en na dag 1 viel op dat we elke dag lucht bij moesten blazen. Enfin, we zitten in Frankrijk dus accepteren maar. Na terugkomst naar de Wit, tent is gerepareerd onder garantie maar helaas geen belletje dat hij klaar is. Zelf achter aan! De Exped Megamat Duo a € 299,00 selfinfating mat werd direct aangegeven dat als het een gaatje zou zijn het niet onder garantie zou vallen. Of ik het getetst had, ja zoals voorgeschreven door de Wit maar ik ben er niet 24 uur op gaan slapen...Of te wel vanaf dag 1 een lekke mat gekocht a € 299,00..Maar het bedrijf heeft het getest van te voren en natuurlijk is deze niet lek geleverd. Een gaatje op de naad, vermoedelijk iets tussen gelegen bij het oprollen.... Tuurlijk... Zeer teleurstellend, laat je meer dan € 1600,00 achter en dan deze service, met tent en matje terug, weer ophalen en vervolgens € 30,00 afrekenen voor de reparatie.... Dus koop je een selfinflating mat, direct uitleggen, 24 uur op slapen om te controleren of hij niet lek is...Tuurlijk.... Verder genoten van de tent, was 100% ambassadeur maar het goede gevoel is nu toch echt afgenomen.......Bedankt De Wit.

Misleidende webshop

Een bestelling gedaan die voorradig zou zijn en hiervoor betaald. Een aantal dgn later krijg ik een deelzending binnen waarna ik een mail stuur met de vraag waar de overige levering blijft. Het antwoord hierop was dat de rest van de bestelling niet meer leverbaar is en ik het overige bedrag binnen 2 weken teruggestort krijg. Daarna gekeken op de website staat het artikel nog steeds op als voorradig.

Eerst geld afnemen en dan zeggen dat ze het niet kunnen leveren

Ik zocht een bevestigingssetje voor een dometic gasstel. Dat hadden ze en nog wel op voorraad ook. 5 dagen later meldt men mij dat het niet te leveren is en dat ik het geld weer over gemaakt krijg, maar ach wanneer????