slechte service

bestelling werd incompleet geleverd Ophangrichel voor afvalbak zat niet in de doos Na lang wachten aan de telefoon werd aangegeven dat deze niet nagestuurd kon worden maar via een retourprocedure opnieuw bestellen. Klant wordt hiermee opgezadeld met veel extra handelingen die veel tijd en moeite kosten. Wat is er ingewikkeld aan om de ophangrichel na te sturen?

Verschrikkelijk

Defect en gebruikt product ontvangen. Uitgemaakt voor leugenaar door de klantenservice want "dat zou niet mogelijk zijn". Ze sturen niet direct een nieuw product toe, maar moet eerst op mijn kosten het defect ontvangen product retour sturen. Dat terwijl bekend is dat er haast bij was. Elders product gekocht, eens maar nooit meer!

Snelle en goede levering van producten, klasse!

Al meerdere malen heb ik nu ervaring met het bestellen van producten bij de Wit en iedere keer ben ik weer verrast van de kwaliteit van de producten, de uitleg erover en de snelle levering!

Zeggen dingen die niet kloppen

Eerst mij het verkeerde draai plateau verkocht kon ik er weer terug naar toe. En de papieren van de plateau er niet bij voor de goed keuring. En al anderhalf maand met een kookplaat bezig snap dat het in deze tijd allemaal wat lastig is. Maar vraag je om het show model. Word niet verkocht als andwoord. later in eens is hij wel verkocht.

Winkel top, DPD transport rampzalig

De winkel is echt top qua service en prijs, alleen de keuze voor DPD snap ik echt niet. Langere en vooral onvoorspelbare levertijd daardoor. Ik betaal graag een paar euro extra voor verzenden met PostNL of desnoods DHL.

porta potti (camping wc) past niet op floor plate (porta potti)

De porta potti (camping wc) past niet op floor plate (porta potti) Niet zo handig. kan de plate weer terug sturen....

Slecht, duurt maar

Wacht op dit moment al 2 weken op mn bestelling,

waardeloos

Ik bestelde 2 sets bardanistokken. Website tekst (inmiddels gewijzigd): De Bardani Boogstok glasfiber 9-delig 424 cm bestaat uit 9 delen van ieder 50 centimeter met daardoorheen stevig elastiek...Aan beide uiteinden zit een aluminium puntje.... kleur: zwart. Ik ontving per set 9 losse stokken en een elastiek. Geen aluminiumpuntjes. Ik moest de stok dus zelf in elkaar zetten. De puntjes werden, na mijn klacht, nagezonden. Toen ik de stokken in elkaar wilde zetten, bleek ik 9 stokken met een aluminium overlap te hebben ontvangen. Voor 9 stokken heb je echter 8 stokken met overlap en 1 stok zonder overlap nodig. Het aluminiumpuntje gaat nl niet over de overlap. Hier over geklaagd. Ik kreeg de belofte dat de twee stokken zonder overlap zouden worden nagezonden. Vanmorgen kwamen ze binnen. Kleur: BLAUW. Ik heb nu dus per set 8 zwarte stokken en 1 blauwe.

ik ben een tevrede klant

qualitative product snel en correct levering

Slecht behandeld

Wandel schoenen lowa is de zool binnen 1 jaar door gesleten .als alternatief heb ze nu n halve zool vernieuwd en moet ik 32,50 betalen ben zeker niet tevreden Op zijn minst hadden ze dat gratis gedaan.Men. de Wit dit is zeer slecht opgelost.nu een klant kwijt voor dit bedrag.

Eerste bestelling slechts de helft geleverd heel irritant

Vanochtend mijn bestelling ontvangen echter 2 producten ontbreken waarover ik niet ben geïnformeerd! Je vraagt je af wie pakt de doos in? Egbert

Snelle levering,,product voldoet aan verwachting

Eerste bestelling door mij geplaats Zeer tevreden over product snel geleverd en klantenservice reageerde zeer snel op mijn mail.

Een bbq gril besteld en kwam netjes optijd binnen. Erg vriendelijk mensen.

Altijd tevreden bij De Wit

Normaal geef ik niet snel een commentaar, maar ik lees hier zoveel slechte beoordelingen.. Ik ben al enkele jaren een trouwe klant bij de Wit, zowel in de winkel als in de webshop. Ik heb de afgelopen 3-4 jaar al een 10 tal bestellingen gedaan en heb nog nooit problemen gehad. Niet met de produkten, levering of service na verkoop. Ik woon in Belgie en de bestelling wordt altijd na 3-4 dagen geleverd. Laatst had ik een bestelling van een 15 aantal artikels (twee zendingen) en alles werd zonder fout geleverd. In het verleden al een paar keer gebeld met een bepaalde technische vraag en altijd perfect geholpen. Ook in de winkel werd ik altijd goed geholpen en te woord gestaan. Ik raad De Wit zeker aan!

Bedroevend!

Bestelling geplaatst en met betaling afgerond. Kom er achter dat ik nog wat vergeten ben, wat bij het bestelde artikel behoord. Binnen vijf miniaturen na afronden gebeld met de Klantenservice en gevraagd of dat het mogelijk is, om het ontbrekende artikel bij de zending te voegen, zodat wij niet nog eens een keer verzendkosten hoeven te betalen. Nee, dat was niet mogelijk.

Teleurstellend

Voorraad in de webshop komt niet overeen met de daadwerkelijke voorraad. Ook klanten service heeft geen enkel idee van de status van de bestelling. Je wordt pas na dagen wachten hiervan op de hoogte gebracht.

alles zoals het hoort

ik schrok van de negatieve reviews, ik heb 3 bestellingen geplaatst, op 3 verschillende momenten alle drie netjes afgehandeld, geleverd, snel zelfs ondanks alles (corona), in goede staat, volledig. Eenvoudige website, soms is de zoekfunctie niet erg handig ( te veel producten die er niet toe doen ifv zoekterm) Voor de rest , helemaal tevreden !!

Tweedehands artikelen?!

Meerdere spullen besteld bij 'de nummer 1 sinds 1948'. Het zou wat moeten betekenen, zou je denken. Krassen op een nieuw dakluik, waarschijnlijk omdat er metalen voorwerpen los in de doos op het raam zijn gelegd. Een adapter wat helemaal krom staat. Onsympathieke klantenservice. Zelf je retourkosten voorschieten en hopen dat het wordt goedgekeurd... Ik maak wel een lange reis om de spullen zelf terug te brengen, om te ruilen en waar te krijgen voor mijn geld. De nummer 1?! Waarschijnlijk denken ze de enige te zijn, want een slechtere leverancier heb ik niet meegemaakt.

slechtste webshop ever

2 weborders geplaatst en geen reactie ontvangen. Dus maar eens gebeld. Duurde tijden voordat ik iemand aan de telefoon kreeg. Had 2 orders ingevoerd met 2 verschillende afleveradressen. Kreeg na tel contact de orderbevestigingen. Heb direct betaald. Maar krijg maar 1 verzendbevestiging en follow up. Geprobeerd webshop te bellen, maar geen gehoor. Dus dan maar naar de winkel gebeld. ondanks dat ik van beide de orderbevestiging had ontvangen kon men mijn order niet terugvinden in het systeem. Toen kreeg ik een slap verhaal dat de orders binnen 3-5 dagen werden verwerkt en verzonden. Op mijn opmerking dat ik van de orders die tegelijkertijd zijn betaald en van beide een orderbevestiging had ontvangen maar van 1 geen verzendbericht kreeg ik te horen dat ze daar niets mee konden. Moest maar afwachten en als het na 10 dagen nog niet was ontvangen moest ik maar weer terugbellen. Advies: bestel NIETS bij de Wit Schijndel want het is een complete chaos. Een winkel runnen is duidelijk wat anders dan een webshop. Schoenmaker blijf bij je leest en besteedt de webshop uit aan een professional

Duur verzenden

Schandalig duur om een paar cadeaubonnen voor bijna 6 Euro te versturen!

Top service van Heddy

Met een aantal vragen over de luifel en toebehoren naar de Wit gegaan. Daar troffen wij Heddy, zij gaf ons heel goed advies en uitleg! Ook met vragen over andere zaken wist ze aan te gegeven hoe en wat en waar we het in de winkel konden vinden. Top service!

Dienst na verkoop 0,0

Dienst na verkoop trekt nergens op, Meer kan ik er niet over zeggen

Snel geleverd en voordelig

Ik begrijp (nog) niet waar veel slechte reviews vandaan komen. Ik bestelde zaterdagavond (voor koningsdag) een parasol, parasolvoet en hoes en op maandag (koningsdag) kreeg ik netjes bericht dat het al verzonden was. We hebben een paar dagen langer moeten wachten op de vervoerder. Maar dat is begrijpelijk tijdens de coronacrisis. Maar daarna keurig ontvangen door Transmission. Totaaloordeel is snel en voordelig.

Zwembad heeft een gaatje

Heb mijn nieuw zwembad opgezet, en gevuld. Nu bleek dat er een gaatje was aan de zijkant, daar waar er een plooi was. Deze zwembaden zijn zo klein ingepakt, dat ze enorm veel plooien hebben, en dat zijn zwakke punten. Ik heb jullie hiervoor een mail gestuurd, een week geleden, om mij te helpen, of een reparatieset te sturen ,om onder water te repareren, zodat ik hem niet terug moet laten leeglopen . Heb tot nu toe geen antwoord gehad. Mooie service!!!

Prima en snelle levering

Twee tuinstoeltjes voor op ons terras, prima geleverd volgens onze verwachting. Mooie aanwinst.