Het is lastig dat web bestellingen op een ander adres opgehaald moeten worden.

Het is erg lastig om via de web bestelde artikelen op 'n ander adres opgehaald moeten worden. Na ontvanst van 'n mail

Beste B. Kuipers, Bedankt voor uw review. We hebben er inderdaad gekozen om bestellingen te laten ophalen bij ons buitenmagazijn zodat klanten niet met deze spullen door onze winkel en over het parkeerterrein hoeven te lopen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Top! Super snel bezorgd.

Was laat met bestellen van moederdag cadeautjes. Gisteren (dinsdag) besteld en hopen dat het op tijd is... nou en of vanmorgen om 9 uur al bezorgd. Bedankt!!

Beste Yvonne, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat uw Moederdag cadeautjes op tijd binnen zijn en veel plezier alvast met het geven van de cadeaus aanstaande zondag. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Even bellen

Via I pad andere prijs dan bestelling doet vermoeden. Even bellen en via Android de juiste prijs. Dus zomaar besteld. Jammer dat via I pad er wat anders gebeurt.

Beste Theo, Bedankt voor uw review en excuses voor het ongemak. Zoals telefonisch besproken zullen wij dit probleem doorgegeven aan de juiste collega's zodat dit probleem in de toekomst niet meer kan voorkomen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Hele slechte service - denken totaal niet mee!

Padel racket vier keer gebruikt, klein scheurtje ingekomen aan de bovenkant van het racket. Ging ook nog om een oud demo racket, waarbij de schade tijdens de demo tijd waarschijnlijk al is ontstaan. Denken telefonisch totaal niet mee. Niet klantgericht en ontzettend slechte service! Voor mij nooit meer. En een goede les om geen demo rackets aan te schaffen. Jammer.

Beste Sake, Bedankt voor uw review. Wij hebben uw review geverifieerd in de winkel en volgens de informatie die u aan de afdeling heeft doorgegeven is de schade aan uw racket ontstaan tijdens het raken van een glazen wand tijdens het pedellen. Zoals telefonisch met u besproken is het lastig om een racket van een afstand te beoordelen maar is dit waarschijnlijk geen schade die valt onder de garantie. U kunt het artikel altijd ter controle naar ons opsturen of langs komen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

WAARDELOZE SERVICE, VOOR ONS NOOIT MEER !!!!!

Enkele maanden geleden een voortent besteld, zou in maart geleverd worden. Verkoper maakt een fout in de berekening op het koopovereenkomst door beide partijen ondertekend. Volgens de Wit Schijndel klopt de prijs van de tent niet. Tijdens de koop de verkoper duidelijk gevraagd of dit wel klopt. Ja zegt de verkoper. Krijg na het weekend een herberekening van 600 euro meer ! Aanbetaling gedaan van 200 euro. Week 1 maart gebeld, levering wordt april. Eind maart weer gebeld, levering wordt mei. Slechte communicatie. Iedereen verschuilt zich achter de ander. Heb de tent 1e week mei nodig dus annuleer de bestelling. Bestel de tent bij BAX Totaalrecreatie te Bergeijk. Wordt een uur later gebeld, foutje tent kan toch april geleverd worden. Gezegd de tent niet meer te willen. Twee dagen later heb ik de tent van BAX Totaalrecreatie in huis. De Wit voor ons dus NOOIT MEER , BAX Totaalrecreatie super service !!!!!

Beste E. Essink, Goed dat u deze review plaatst. Service staat bij de Wit Schijndel hoog in het vaandel, iets wat niet uw ervaring met onze winkel is geweest. Hiervoor willen wij u dan ook onze excuses voor aanbieden. Uw review zullen wij meenemen naar de juiste collega’s zodat situaties als deze in de toekomst voorkomen kunnen worden. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Prima service!!!

Vandaag langs geweest met onze vouwwagen voor een kleine reparatie. Fijn geholpen en laten zien hoe we dit evt een volgende keer zelf kunnen verhelpen. Daarna door naar de tenten-afdeling waar nieuwe stokken voor ons klaar lagen voor onze fietstent. Heeft even geduurd maar we werden steeds keurig netjes op de hoogte gehouden door De Wit.

Beste Hans en Marja, Fijn om te horen dat jullie zo goed geholpen en op de hoogte gehouden zijn door onze collega's. Fijne vakantie toegewenst alvast, Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Waardeloze levering

We wilden een 12V koelkast laten versturen naar "onze" jachthaven in Italië, maar de Wit levert alleen naar woonadressen. Okay, het zei zo. Waarschijnlijk slechte ervaringen met andere landen. Dus heb ik de koelkast naar ons logeeradres in Nederland laten sturen om hem daarna naar Italië door te sturen. Maar wat schetst mijn verbazing? De doos met de koelkast was met twee dunne plastic bandjes vastgemaakt aan een beroerd palletje, er zat een flink gat in de doos en toen ik de bandjes doorsneed, was ook meteen de doos los/open. Het bleek dat de koelkast op een bodem van enkele laagjes karton stond en de doos er los overheen stond, zonder enige bescherming, op vier korte piepschuim hoekjes om de zijkanten op de bodem na, die er ook meteen uit vielen. Heel erg ondermaats. De overigens vriendelijke dame die ik bij de Wit aan de telefoon kreeg, wist ook niet wat ze ermee aanmoest, behalve namens het bedrijf haar excuses aanbieden en dat was het dan. Meneer had misschien duidelijker moeten communiceren dat de koelkast naar het buitenland moest? Dat had ik dus verteld, maar ook al had ik dat niet gedaan - zelfs binnen Nederland verstuur je zoiets niet op deze manier.

Beste W. Keesmaat, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het pakket niet naar wens is ontvangen. Wij versturen inderdaad alleen naar vaste woonadressen en niet naar jachthavens. De door u bestelde koelkast wordt door de leverancier zo verpakt. Deze worden door ons niet uit de originele verpakking gehaald en omgepakt. Erg vervelend om te horen dat de doos beschadigd is aangekomen. Wij zijn helaas voor het vervoer afhankelijk van externe vervoerders. Ik zie dat er een aantekening is gemaakt hiervan zowel in ons systeem als bij de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak. Klantenservice de Wit Schijndel

Super vlot bediend , top

Vlugge handel , duidelijk en volgens afspraak , Top ..

Beste Marc, Bedankt voor het plaatsen van uw review en uw complimenten. We zien u graag snel weer! Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Ze zijn hier vriendelijk en lief en wat er niet is moet nog uitgevonden worden.

Wij rijden vanuit Belgie ongeveer 100km om hier te winkelen. Zelfs onze hond gaat graag mee omdat zij mee binnen mag en zelfs drinken krijgt.

Beste T. Biesmans, Hartstikke bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u maar liefst 100 km rijdt om bij ons te komen winkelen. We zien u graag terug in onze winkel met uw trouwe viervoeter. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Steeds alles in orde bij een bestelling

Beste R. Ceelen, Bedankt voor het achterlaten van uw review op Kiyoh en fijn om te horen dat u uw bestelling in goede orde heeft ontvangen. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Met mijn ski’s een super goed resultaat gehad . Met de iets duurdere wax behandeling . De afgelopen week mijn kinderen gewoon voorbij gegleden over de piste . Ik het iedereen aan bevelen

Beste G. van der Heijden, Bedankt voor uw positieve review over de waxbehandeling voor de ski's van uw kinderen. Fijn om te horen dat jullie een geslaagde vakantie hebben gehad. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Teleurgesteld

Ik ben vandaag voor de laatste keer bij de wit geweest naar 10tallen jaren vaste klant te zijn geweest met wintersport kleding campeer spullen en sport en wandelschoenen normaal 3 tot 4 keer per jaar Nu had ik een keer een garantie gevalletje met 2 duckdalf stoelen Er kwamen deuken in de kopkussens na 4 maanden maar eens gebeld Krijg van duckdalf 2 nieuwe stoelen Telefonisch contact gehad met de wit over de stoelen dat voor 1 stoel hetzelfde model 1 maatje hoger te ruilen met bijbetaling van het verschil tussen de 2 maten (verschil 9 euro nu en toen ik ze kocht was het prijsverschil hetzelfde ) Naar de winkel gegaan en even moeten zoeken naar 2 stoelen waar geen deuken in de kussens zaten maar uiteindelijk gevonden De man die mij hielp rekende hetzelfde voor 9 euro kom ik bij de kassa word mij verteld dat ik ook het prijsverschil wat de stoelen tussentijds duurder zijn geworden ook bij moet betalen komt er 42 euro bij Dan word je toch behoorlijk bedonderd als vaste klant heb maar dezelfde maat terug gepakt anders word het dure stoel om 4 cm hoger te zitten De wit adieu

Beste Koenen, Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw review doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. U heeft als het goed is een mail ontvangen van de afdeling om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

fantastische dienst na verkoop

We hadden een elektrisch toestel dat buiten de garantieperiode stuk ging. Kevin van de afdeling kampeerartikelen heeft dit probleem op meesterlijke wijze opgelost. Hij bezorgde ons een haast niet verkrijgbaar wisselstuk en ons toestel maakt weer lekkere koffie. Da's TOPservice. Bedankt!

Beste Christophe, Fijn om te horen dat Kevin u klacht buiten de garantieperiode toch nog heeft kunnen oplossen. We hopen dat u veel plezier zult hebben met uw toestel en zullen uw review doorgeven aan de afdeling. We zien u graag snel weer! Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Snelle levering van mijn bestelling. Het product komt goed overeen met de beschrijving op de website. Ruime keuze. Ben benieuwd wat ze sowieso in de winkel hebben liggen, dus ga er ook nog wel een keer langs.

Beste Janneke, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Als u een keer in de buurt bent is het altijd leuk om een keer langs te komen en ideeën op te doen in onze winkel. Wij zien u graag in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Super winkel, voor elke outdoor activiteit een groot aanbod, in elke prijsklasse. Ik ben heel erg fan van deze winkel en kom hier vooral in de winter graag om weer naar de zomer toe te dromen. En de winkel heeft mij al een paar zetjes naar nieuwe hobby's gegeven. Het personeel beschik over veel kennis, en is heel vriendelijk.

Beste Dave, Dank u wel voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze winkel. Wij zien u graag terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Slecht

Bestel iets op donderdag. Zaterdag zouden ze leveren Niet geweest.. bel ik vandaag maandag naar ze op…. Ja gaan contact opnemen met de post.nl en bellen terug Tot op heden niet terug gebeld.! En nu bel ik na de winkel zijn ze gesloten!!! Super slechte service

Beste Richard, Wij hebben gisteren contact opgenomen met Postnl en een onderzoek opgestart naar uw bestelling. Mijn excuses dat u niet teruggebeld bent wij hebben zojuist pas antwoord gekregen over uw bestelling van Postnl. Postnl geeft aan dat zij uw bestelling vandaag gaan bezorgen. Mijn excuses dat u langer op uw bestelling heeft moeten wachten en ik wens u alsnog veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Een top service

Voor mijn voortent kwam ik stokken te kort. Ik belde naar De wit, werd direct vriendelijk geholpen. Ze hadden beloofd om nog even in het magazijn te kijken of ze nog een setje stokken hadden liggen. Al snel kreeg ik een telefoontje dat er nog een setje lag. Na een dag werd het setje al thuis bezorgd. Top De Wit. Bedankt voor de perfecte service.

Beste J. Harskamp, Dank u wel voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze winkel. Wij zien u graag terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Zeer slecht

Voor mijn bestelling heb ik op 22-12-2021 telefonisch contact met de Witt Schijndel met de vraag of de piezo ontsteking voor mijn Camperkachel in voorraad was.En ook de vraag wanneer het onderdeel bij mij geleverd ou worden.Er waren er nog 6 stuks in voorraad en het zou Donderdag 23-12-21en anders zeker op vrijdag 24-12-21geleverd worden.Ik heb op de zelfde dag de Truma ontsteking besteld,en weer gebeld met de Witt of de betaling binnen was,,en met de vraag of ik de ontsteking zeker op vrijdag bezorgd zou krijgen.De medewerker bevestigd dat de betaling binnen was ,en dat de ontsteking zeker vrijdag binnen zou zijn.Ik vroeg dit omdat ik met mijn camper met mijn gezin met de kerstdagen weg zou gaan..Donderdag en vrijdag niet geleverd,en door de kou niet weg kon met mijn camper.De Witt heeft zich niet aan de afspraken gehouden .Onze kerstdagen naar België konden daardoor niet doorgaan.

Beste J. van Duin, Wat vervelend om te horen dat u uw pakket niet tijdig heeft ontvangen. Ik heb het even nagekeken waarom uw bestelling niet tijdig bij u is bezorgd. Wij hebben het pakket zoals telefonisch met uw besproken met 2 werkdagen naar u toe gestuurd. Helaas was het bij de vervoerder erg druk en hebben zij de verwachte leveringsdatum en tijd niet gehaald waardoor deze later bij u is aangekomen. Dit vinden wij erg vervelend en willen hier graag onze excuses voor aanbieden. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Top bedrijf goede en vlotte service

Goede en vriendelijke service

Beste Sieme, Dank u wel voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij zien u graag terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Fantastisch!

Vandaag ontzettend goed en klantvriendelijk geholpen door Rinny bij aankoop van nieuwe ski’s + accessoires. Rinny had veel productkennis en nam de tijd om je te helpen. In 1 woord super, wij komen zeker terug.

Beste Veerle, Fijn om te horen dat onze collega Rinny u heeft kunnen helpen aan uw nieuwe ski's en accessoires. We hopen dat u veel plezier zult hebben met uw aankoop en zullen uw review doorgeven aan Rinny. We zien u graag snel weer! Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Heel goede servise ,heel tevreden .

Goede winkel en heel betrouwbaar.

Beste Guy, Dank u wel voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze winkel. Wij zien u graag terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

slecht

Vervolg op eerdere beoordeling. Schoenen zijn niet bij Meindl geweest maar in Pijnacker. Weken te horen gekregen dat t door corona in Duitsland druk was bij Meindl. In werkelijkheid waren de schoenen gewoon in Nederland. Te zien in de sticker die in de schoen geplakt was. Om de binnenkant van de hakken met een stofje te repareren was natuurlijk niet nodig ook niet om gevraagd. Schoenen waren toch niet meer te gebruiken.

Zeer slechte service

Meindl wandelschoenen binnen 2 jaar zool helemaal ingezakt. Helaas door ziekte 2 weken na de garantie schoenen laten zien. Reactie garantie is voorbij. Enkele weken later wilden ze ze wel opsturen. Dan krijg je de schoenen terug en hebben ze de stof binnenkant hak gerepareerd. Daar was niet om gevraagd en had ook geen zin omdat je niet meer op schoenen met ingezakte zolen kan lopen.

Beste P. Wolters, Wat vervelend om te horen dat de schoenen niet naar volle tevredenheid zijn gerepareerd. Wij hebben het voor u nagekeken en de schoenen zijn opgestuurd naar Meindl ondanks dat de garantie periode verlopen was. Meindl heeft de schoenen beoordeeld en zij hebben geconstateerd dat schoenen gebruikersslijtage hebben en dat dit geen garantiekwestie betrof. Wij hebben de schoenen toen zelf uit coulance voorzien van een nieuwe hielvoering. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

SUPERGOED

GOEDE AFHANDELING

Beste O. van Looveren, Dank u wel voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Prima hulp

Na lang proberen om contact t.e krijgen uitstekende afhandeling

Beste W.H Kempkens, Wij hechten veel waarde aan uw mening en stellen uw reactie dan ook zeer op prijs. Bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel