Mijn ervaring is helaas diep bedroevend

Koelkast besteld al paar keer voor gebeld heeeeeel lang aan de tel en nog niks Ba ba echt super triest

Beste Robbie, Onze excuses dat u ons al een aantal keren heeft moeten bellen over uw bestelling. Mijn collega van de planning zal vandaag contact met u opnemen over de aflevering van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Via de website schoenen besteld, betaald en een dag later al verzonden! En ook nog eens in de aanbieding, waarmee ik 40% bespaarde op een a-merk wandelschoen.

Prima.

De vorige bestelling kwam de volgende dag al binnen. Zeer deskundig advies gekregen door een vriendelijke mevrouw.

Snel en makkelijk

Onderdeel voor de camper besteld en 2 dagen later reeds in de bus. Goede en snelle service

Heel prettig

wordt altijd zeer goed en uistekend verzorgd. Is goed verpakt en ziet er heel perfect uit

Geen medewerking!

De wit, vandaag besteld morgen verzonden, ja, ja. Maar wanneer geleverd... ?? Beloven, Niet terug bellen en vooral niet meedenken in een oplossing. Niet goed De Wit!!!

Geachte heer van Ham, Wat jammer dat u deze recensie heeft geschreven. We hebben direct contact met de vervoerder opgenomen en u telefonisch laten weten dat we voor u hebben geregeld dat uw bestelling alsnog morgen wordt geleverd. Uw bestelling is op maandag 3 juni gedaan en op maandag 3 juni met de vervoerder meegegaan. Helaas hebben wij geen invloed op de levertijden van de vervoerders.

Topbedrijf en scherpe prijzen

Snelle vlotte service aan de balie en bezorging. Ga zo door

Gewoon goed!

Bestellen hier al jaren, gaat altijd goed en prima bereikbaar als we toch iets willen wijzigen. Ook een bezoekje in Schijndel is een feestje!

Papillon sneaker

Ik had mijn dansschoenen op tijd besteld (vrijdag). De volgende dag (zaterdag) had ik ze al in huis als afgesproken. Hier ben ik zo blij mee.

super

goed geholpen , ze komen hun woord na . super!!!!!

πŸ‘

slechte voorlichting over de kleur: is bijna wit

De hordeur wordt omschreven als grijs. Dit is heel licht grijs bijna wit. Horrex blijkt 2 kleuren grijs te maken. Ik had liever veel donkerder grijs gehad. De voorlichting kan dus veel beter.

Beste Johan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien. Als het artikel nog ongebruikt is en in de originele verpakking mag u het artikel altijd retour aanmelden via onze website of omwisselen in onze winkel voor de juiste hordeur. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

zeer goed

snelle levering en snel antwoord als je een vraag heb over het product per mail

πŸ‘

Een heel goede ingang met een duidelijk betalingssysteem en verder heel correct

Een heel goede web met duidelijke info en verder geen advertentie een goed betalings systeem Twee mail met bestelling en betaling Ervzijn niet vele firma’s Alle lof

Goed bedrijf

Goeie uitleg, goeie service

Top zaak

Een winkel waar je heel veel kunt vinden op gebied van kamperen en recreatie

Top service en advies

Ik probeerde online informatie te krijgen over de vervanging van een onderdeel van onze fietsendrager, maar kreeg het niet duidelijk. Telefonisch contact met de Wit was TOP. Waar krijg je dat nog? Mensen met verstand van zaken, die meedenken naar een oplossing.

πŸ‘

Een pluim voor de telefoniste Wilma. Na diverse telefoontjes van mijn kant liet zij mijn vraag niet los en beet zich erin vast waardoor eea keurig tot tevredenheid werd opgelost. Een aanwinst voor het bedrijf echt een topper deze dame. Vr gr Elly Rijnsdorp

Beste Elly, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van deze review. Wij zullen uw bericht doorgeven aan onze collega Wilma. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Controle op uitgaande goederen.

Digitaal besteld: tenttapijt Walker Jolax tenttapijt 300x440; ordernummer: DWS240509164893; dd: 9 mei 2024. Ontvangen 11 mei 2024; 16.12 uur Bij opening van de doos bleek de zak van het tapijt aan de linkerkant geheel te zijn ingescheurd !!! Is dit normaal? Zo niet; hoe gaan we dit rechttrekken?

Beste Pim, Wij willen u adviseren om per e-mail contact op te nemen zodat we kunnen kijken naar een oplossing. Ons e-mail adres is: [email protected] Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Makkelijk bestellen en afhalen

Makkelijk bestellen en afhalen

Goed duidelijk

Uw mensen in de verkoop afdeling hebben goede kennis van zaken

πŸ‘

Als ik het voor a.s. vrijdag 10 mei voor 17.00 uur in huis heb. Schrijf ik een super revie

πŸ‘

Zeer tevreden met de bestelling

Het bestelde onderdeel is snel geleverd en de afhandeling was ook zeer duidelijk en correct.

πŸ‘

Goed verpakt en snelle bezorging toppie Groetjes J.P.M.v.Hooijdonk.

πŸ‘

Wij hadden bij de eerste levering een defect aan het bestelde rolgordijn. Deze werd zeer snel opgepikt voor retour. En ook zeer snel terugbetaald. Een nieuw gordijn werd besteld en ook zeer snel geleverd. Zeer tevreden over de goede service na verkoop wat toch ook zeer belangrijk is, is nu duidelijk gebleken. We raden ze zeker aan!

Foutieve omschrijving van artikel

Het hoofdkussen voor tuinstoel zou op de meeste tuinstoelen passen. Het pst echter op geen want de elastiek rekt slechts tot een 45 cm. Zeg nou zelf, dat is meer een kindertuinstoel. De retourkosten zijn bijna zo hoog als de aankoop. Dus is dit een negatieve aankoop, een wegwerp ding.

Beste Jan, Wij hebben geen hoofdkussens in ons assortiment voor tuinstoelen. Op onze website staan kussens voor campingstoelen waarbij wij aangeven dat deze kussen past op de meeste campingstoelen. U kunt uw aankoop eventueel ook terug brengen in onze winkel in Schijndel. U betaald dan niet de retourkosten. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Bedrijfsgegevens

Rooiseweg 22

5481 SJ Schijndel

073-5477525

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.