Long time DELEVERY best order from outside

I place one order after 2 days they did not send me the tracking number and don't answer my mail tell I call them to give me different answer and they did not tell me when I will receive and the item it did not pick already. SO IT IS BETTER TO ORDER FROM ALI BABA, WISH, AMAZON, IT US THE SAME TIME DELEVERY, AND I THINK THEY ORDER LIJE THAT. I HAD OREDER FROM THEM CAUSE I WANT FAST DELIVERY BUT IT IS NOT.

Geachte heer, bij bestelling stond dat er een levertijd is van 4 werkdagen. Uw bestelling is inmiddels overgedragen aan de vervoerder en zal begin volgende week geleverd worden. Door de Paasdagen zal de levering wat later zijn.

Slechte service en komen afspraken niet na

Slechte service en komen afspraken niet na 4 weken geleden heb ik een pakket besteld 10 minuten daarna bedacht ik me dat ik nog wat nodig had dus heb gebeld met de klanten service die hebben mij aanbevolen om een nieuwe bestelling te doen en dan zouden hun het voorgaande pakket annuleren. Helaas heb ik toch 2 pakketten binnen gekregen dus die heb ik direct in zijn originele verpakking terug gestuurd. 2 weken later kreeg ik een retour factuur waarop stond dat ik maar een deel van de producten terug had gestuurd waardoor ik de verzendkosten zelf moest betalen en niet het volledige bedrag terug zou krijgen. Dus daarna heb ik contact opgenomen en toen werd mij verteld dat ze een fout hadden gemaakt en dat ik alsnog het volledige bedrag terug zou krijgen. Twee weken later heb ik nog steeds me geld niet terug dus heb ik weer contact opgenomen met de klantenservice die vertelden mij dat het pakket alsnog niet compleet was en niet het volledige bedrag terug krijg. Daarop ben ik tegenin gegaan omdat ik het pakket niet eens geopend had dus dat is onmogelijk. Dus ze zouden opnieuw bellen wat ze voor mij konden beteken dat is inmiddels 2 keer gebeurd en ze zouden me nu 2 keer terug bellen en dat is helaas nog niet gebeurd. Dus nogmaals bestel hier niks de service is super slecht en ze lichten je op!

Hallo Lucas, als het goed is heb je inmiddels een mail ontvangen met een oplossing.

Zeer tevreden goede prijs en een super snelle levering

Lowa wandelschoenen besteld scherpe aanbieding en super snelle levering. Op tweede paasdag stond Post.NL hier s'morgens al voor de deur. Een top bedrijf.

Geweldig geholpen

Ik was al een tijdje op zoek naar combirolhorren voor onze camper en overal was het moeilijk, dankzij Monique kwam ik op de juiste maat en ook vertelde ze mij nog hoe ik deze moest vervangen, ik heb ze besteld en ze pasten perfect dus dikke pluim voor jullie vakbekwaamde personeel.

Da's echt gezellig winkelen.

Wij waren al een tijdje op zoek naar een lounge-set dus heel het internet afgespeurd. Uiteindelijk op advies van kennis bij de Wit uitgekomen. En jawel daar stond het te pronken op hun website. I.vm. corona afspraak moeten maken ( wat een genot om niet te hoeven wachtten ) en naar Schijndel gereden , lege parkeerplaats en op de tuinafdeling meteen aan de beurt. Geholpen door heel vriendelijke verkoper en de deal was zo beklonken. Afgelopen Vrijdag door eigen bezorgdienst gebracht en keurig neer gezet. Hulde voor de Wit. Enigste minpuntje vind ik dat op de website de suggestie wordt gewekt dat deze set een aanbieding is terwijl de leverancier de zelfde verkoopprijs hanteert .

Slechte service!

Slechte service, de klant is koning is hier ver te zoeken. Te weinig uitleg bij aankoop van gloednieuwe vouwwagen.

Slechte retour service!

op 6 februari 2021 een retour verstuurd, deze is op 9 februari 2021 bij de wit en schijndel geleverd. dan krijg je vervolgens een mail dat je binnen 14 dagen je geld krijgt. tot op heden nog niks! na meerdere malen bellen wordt er steeds gezegd; oh het is bij ons administratief verwerkt, binnen enkele dagen zou u het geld moeten ontvangen. maar het bedrag daadwerkelijk krijgen, ho maar!

Jammer

Prima levering van meerdere goederen, helaas 3 zendingen verdeeld over 3 dagen, had ook 1 zending kunnen zijn, stukken beter voor het milieu! En helaas een item (pet) viel veel te groot uit en dan blijkt dat jezelf voor de retour verzend kosten opdraait.....

Zonde van de service

Goldbergh broek besteld, prachtige broek, maar gelijk de knoop van de sluiting met aantrekken. Mail gestuurd via formulier op site, maar Nooit reactie gehad.

Slechte bezorging

4 dagen geleden, online, een sjaal gekocht en nog steeds niets ontvangen. Tijdstip wisselt met de dag. Straks is de sjaal overbodig geworden.

Perfecte service

De Heosafe extra deursloten voor mijn camper bouwjaar stonden niet meer van het een op het andere moment online op de site. Op mijn mail of ze terug kwamen kreeg ik als antwoord dat er nog twee sets in de winkel aanwezig waren. Men was bereid me die na betaling toe te zenden. Dat deden ze ook. Perfecte service, beste prijs en uitstekend item.

Prettige Professionals bij De Wit in Schijndel

Na een lange kampeerhistorie (van tentje naar bungalowtent naar een caravan en nu overgestapt op een stacaravan in Zeeland). Nu op zoek naar een mooie lounge-set... en zoals altijd beginnen wij dan bij de Wit in Schijndel (waar we meestal ook vinden wat we zoeken én verrast worden door wat er nog meer te koop is.) Voor het eerst naar de bovenverdieping gegaan, waar een verrassend groot en gevarieerd assortiment tuin-/loungesets ( en nog veel meer) staat. Ook deze keer zijn we direct en naar volle tevredenheid geslaagd en is de lounge-set inmiddels geheel volgens afspraak afgeleverd in Zeeland. Met dank aan Toine en zijn collega's. Een mooie combinatie: een groot en gevarieerd assortiment en deskundige en prettige Professionals! Hans Remijnse.

Hallo Hans, bedankt voor je review. We wensen je heel veel plezier met je aankoop.

Slechte service, niets op voorraad

Afgelopen zaterdag, 17-10 met goede moed naar schijndel gereden vanuit Breda zodat we gelijk aan de slag konden met het bekleden van panelen en een begin maken aan de stroomaanleg. Bestellen duurde naar mijn mening te lang en we waren er weer wat uurtjes mee onderweg Ik ben niet in die grote hal geweest, ik ben in dat kleinere winkeltje geweest voor de doe-het-zelver-camperbouwer. Wat me opviel is dat het een rommelige winkel is. Dat maakt opzich niet uit, dat is de Action ook soms. Ik had een aantal dingen nodig, vilt om panelen te bekleden, een zekeringsautomaat en 230v aansluiting. 2 van de 3 dingen waren niet op voorraad en moest ik maar eventjes nabestellen. Overigens had ik nog een vraag over dakventilatie en niemand van het personeel nam de tijd voor je. Ik werd afgewimpeld en kreeg een beetje het gevoel alsof hij me dom vond.. Nu is het product(dakventilatie) toch niet naar wens en moet ik het terugsturen(kost me 5,95). Ook de spullen die ik moet nabestellen gaat me 5,95 aan verzending kosten omdat ik simpelweg met deze 2 producten niet aan de 75 euro kom. Na mailcontact of ze mij enigsinds tegemoet willen komen met verzendkosten blijft het antwoord stug; nee. Al met al slechte service en niks op voorraad!!!!!!! Jammer dat De Wit exclusief is in zijn soort.. wellicht zijn er ondernemers die hier op in kunnen spelen, weet zeker dat ze klanten zullen verliezen als ze op dit spoor blijven

Zeer slechte afhandeling afhandeling met koop van airco.

Nieuwe caravan airco gekochtin mei van 495 euro. Met testen deed hij het, de hete zomer kwam eraan dachten heerlijk airco nou dus niet. Airco koelde niet en na contact gehad te hebben met de Wit moesten we deze terug sturen. Als het een fout van hun kant was kregen wij de verzendkosten terug. Nu hebben we onze nieuwe airco die we gekocht hadden gemaakt terug gekregen. Is toch van de zotte dat je iets nieuw koop voor zoveel geld een gemaakte terug krijgt. Nu vraag ik om mijn verzendkosten krijg ik ook niet. Nou de Wit nooit koop ik iets meer bij jullie en vertel dit aan iedereen.

Geven geen garantie. Bedriegers.

Koepeltent van Coleman gekocht. Na 3 maanden buiten gestaan te hebben waren er al verschillende naden gelost en was het doek heel dun geworden met kleine gaatjes in. De wit Schijndel zegt dat dit normale slijtage is en betaalde mij na lang zeuren maar 60 euro terug van de 175 euro. Ze houden zich niet aan de wettelijke garantieregels en komen er nog mee weg ook. Schande!

Goed geholpen

Totaal geen garantie

Ik heb 2 jaar geleden een voortent gekocht ,welke gescheurd is bij een storm. De afgescheurde stof kan ik tussen twee nagels als papier scheuren ,totaal verrot dus. De wit-schijndel geeft 1 optie en dat is de tent even (300 km heen en weer)langs brengen. Ik heb voorgesteld het stuk stof ter beoordeling op te sturen, maar dat is volgens hun niet voldoende. De tent mag ik ook opsturen maar wel zelf de verzendkosten betalen. Of te wel Waardeloos bedrijf waarbij je geen garantie krijgt.

snelle levering goede prijzen

snelle levering goede prijzen

Bestelling wordt niet geleverd, verkoper reageert niet

Begin september 4 gasflesjes besteld die voorradig zouden zijn, meer dan een week later toch maar gebeld waar de gasflesjes blijven. Mevrouw kwam met allerlei excuses dat de gasflesjes niet leverbaar zijn terwijl ik er met spoed op wacht. Als ik zelf geen initiatief had getoond door te bellen, dan hadden ze niks laten horen. Nu storten ze het geld terug. Webwinkel onwaardig!

Bestelling niet geleverd of geannuleerd zonder bericht

2 Artikelen besteld die op voorraad waren. Bevestiging gekregen van de bestelling en levering. Er wordt echter maar 1 artikel geleverd zonder verder bericht. Pas bij navraag bij de klantenservice enige dagen later bleek het andere artikel helemaal niet leverbaar. Bestelling wordt eenzijdig geannuleerd, we wachten nog op terugbetaling.

Geweldige hulp van Chiel

Aangezien de slang van onze zwembadskimmer kapot was waren wij op zoek naar een nieuwe. Eerst gebeld en toen naar de winkel gegaan waar geen goede slang meer te vinden was. Chiel op zolder gezocht maar helaas. Toen zocht Chiel nog even in een kastje en wat lag daar: de slang die wij zochten. Geweldige service en medewerking. Nogmaals bedankt Chiel. Skimmer werkt weer als vanouds.

Kansloos

Een product besteld. Verkeerde product geleverd (wel 4 keer zo duur) en nu moeten we zelf eerst de hoge retour post kosten betalen en krijgen het juiste niet verzonden tot het weer binnen is. Allemaal niet onze fout. Zeker niet klantvriendelijk of behulpzaam.

nog geen daarom kan ik nog niet oordelen

ik kan er nog niets over zeggen ik heb het nog niet ontvangen ik laat je zeker iets horen

Bestelling NIET ontvangen!!

Heb een kooktoestel van campinggaz besteld, nog 5 voorradig volgens webshop en zou na 4 werkdagen geleverd worden. Na meer dan een week geen enkele info te hebben gekregen zelf contact genomen en te horen gekregen dat deze niet meer voorradig is!!! We vertrekken morgen op reis !!!! Geen enkel deftig antwoord of vergoeding gekregen!! Schandalige service! Enkel de telehulp was vriendelijk en had begrip, maar daar koop je natuurlijk niets mee

Zeer slechte en super langzame service

ik koop en betaal op dinsdag begin middag een op voorraad zijnd artikel. Ik geef aan het te willen afhalen. Ik hoopte woensdag een 'afhaalbericht' te ontvangen. Woensdagmiddag gebeld: ik wil donderdag een dinsdag gekocht artikel (op voorraad!) afhalen. Reactie: kan niet. U moet wachten op onze mail, wij hebben daar intern geen invloed op. De meeste webshops bezorgen daags na aankoop. Bij de Wit in Schijndel moet je minstens 2 dagen en mogelijk langer, wachten op toestemming om je aankoop af te halen...