livraison rapide

Commande réalisée en Belgique le samedi et reçue le mardi matin. Table conforme à la description et prix compétitif ! Merci

Cher Didier Delimoy, Merci d'avoir pris le temps de poster un avis. Cordialement, Service client de Wit Schijndel

Levertijd

Levertijden werden altijd aangehouden, heb al enkel goeden besteld daar, Was reeds in Schijdel, aan te bevellen, tevens op internet. Goederen waren niet te duur. In Be kunnen ze nog wat leren!!!

Beste Jozef, Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor deze review. Fijn om te horen dat u uw bestelling snel gekregen heeft. We zien u graag snel weer. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Slecht, tweedehands tent geleverd gekregen

Slecht, tweedehands tent geleverd gekregen. Tijdens de vakantie zag ik dat ik een tweedehands tent geleverd gekregen had, die zo lek als een mandje was. Laat ik voorop stellen dat ik een nieuwe tent geleverd gekregen heb, maar nevenschade extra gemaakte koste. etc distantiëren ze zich van!!!! Bleek overigens dat dit bij een ander ook eerder gebeurd was. Kreeg en heb hier een hele nare bijsmaak van! Het lijkt mij op het mediamarkt verhaal jaren geleden!

Beste Natascha, Allereerst onze welgemeende excuses dat dit zo vervelend gelopen is wij zoeken dit graag voor u uit. Wij willen u vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@dewitschijndel.nl met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kunt u ons telefonisch bereiken op 073-5492356. Zodra wij de mail van u hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Voor zo grootbedrijf,slecht geholpen

Vandaag naar Schijndel geweest voor de koop van een thule luifel voor mijn camper. Luifel was niet op voorraad, dus moest besteld worden, prima zeg ik. Ik zei dat de luifel bezorgd moest worden bij een bedrijf dat de schade aan mijn camper gaat herstellen en de luifel vervangen. De verkoper vroeg hoe ver het was, naar het leveradres, ik zei ongeveer 100 km. Toen zei de verkoper dat ze dan niet konden leveren i.v.m. grootte kans op schade tijdens transport. Ik vond dat heel vreemd, je moet dus blijkbaar in de buurt wonen om iets bezorgd te krijgen!!! Waar een groot bedrijf, in levering en service dus zeer klein in kan zijn. Al met al een bedrijf waar je beter niét kan kopen. Het bedrijf maakt wel reclame in div.bladen ,die in heel het land gelezen worden, maar leveren kunnen ze niet. Zeer slecht, niet kopen dus.

Beste Bert, Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren in onze winkel. Wij kunnen luifels tot en met 4M gewoon overal in Nederland bezorgen. Dit wordt gedaan door onze logistieke partner. De kosten bedragen hiervoor wel 35,- Graag horen wij van u of wij u nog van dienst kunnen zijn. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, afdeling Voortenten

Zeer slechte service van De Wit in Schijndel

De safari chef 2 op de site van De Wit aangeschaft. Helaas ben ik zeer ontevreden. Na 1 week gebruiken viel het handvat van de pan er af. Ik moest de pan met de post naar de Wit retour sturen op eigen kosten. Zij hebben vervolgens een nieuwe pan naar mij opgestuurd. Na 3 weken gebruik weer hetzelfde probleem: handvat er weer af. Daarnaast ook de ontsteker kapot. Contact gezocht met de Wit. Ik moest maar langskomen. Dit terwijl ik de set online heb gekocht en ik op 45 minuten rijafstand woon. Probeem is nog steeds niet opgelost. Zelf contact gezocht met Cadac. Zij konden mij WEL nieuwe onderdelen toezenden.

Beste Tijmen, Vervelend om te horen dat het artikel zo snel mankementen vertoond. Wij begrijpen dat u het artikel niet voor een tweede keer retour heeft willen sturen en zijn dan ook blij dat Cadac u heeft kunnen helpen aan onderdelen zodat u de pan niet terug heeft hoeven sturen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Verkeerd product gestuurd en retourkosten worden wel berekend!

Ik ben niet tevreden met de Wit Schijndel omdat ze een verkeerd product leveren waardoor je dit retour moet sturen. Vervolgens krijg je de retourkosten niet vergoed! Ik heb de Wit gemaild over dit probleem en krijg niet eens antwoord. Slechte service!

Beste Yvonne, Bedankt voor uw bericht. U heeft inmiddels een e-mail van ons ontvangen. Excuses voor de late reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

1,5 dagen gewerkt voor de bestelling erdoor ging.

Door problemen met browsers, accounts, e.d. slaagde ik er sinds gisterennamiddag (zondag) niet in om mijn bestelling te plaatsen via mijn gebruikelijke De Wit account. Vandaag, maandagmiddag, ben ik er eindelijk in geslaagd na 2 telefoontjes en 2 e-mails naar De Wit. Ik ben wel goed geholpen door de helpdesk, die in eerste instantie ook geen raad wisten. Uiteindelijk heb ik de bestelling geplaats, zonder mijn account, rechtstreeks naar de online shop. Volgende keer doe ik er echt niet zo lang over....

Beste L. Elen Bedankt voor u berichtje. Vanmorgen wisten wij inderdaad niet wat het probleem was waarom er een foutmelding kwam bij het bestellen via uw account. Fijn om te horen dat u uw bestelling heeft kunnen plaatsen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Tie down voor fiamma f35 binnen 2 dagen kapot

Tie down banden gekocht op 1-8-21, op tijd binnen. 2x gebruikt en bij het installeren brak er een plastic bevestigingstuk af waardoor de band niet meer te gebruiken is. Mail verzonden naar de Wit Schijndel en wacht nog steeds op antwoord.

Beste Danyel, Bedankt voor uw bericht. U heeft inmiddels een mail van ons ontvangen met de retour informatie. Excuses voor de late reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Waardeloos

Voordat je een bestelling kunt afhalen duurt ook drie dagen

Beste Ron, Bedankt voor uw reactie. Bij ons is het helaas niet mogelijk om een bestelling meteen af te halen. Een afhaal bestelling wordt bij ons op dezelfde manier verwerkt als een bestelling die verstuurd wordt. In de meeste gevallen duurt het 2 werkdagen voor u een bestelling kunt afhalen. Onze excuses dat het bij u langer heeft geduurd voordat u uw bestelling heeft kunnen ophalen. Klantenservice de Wit Schijndel

Alles wat ik bestel is prima....zoals verwacht

Goede ervaringen

Beste Ge, Bedankt voor uw positieve reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Online bestellen ?

Wij hebben dringend een onderdeel nodig die voorradig is. Dit en nog andere spullen in het mandje geplaatst. Daarna bestelling geplaatst en leveringsadres ingevuld en dan stopt het . Zou eerst de wijze van levering moeten aanduiden en zie dit niet staan. Vraag hulp per mail en begrijpelijk dat mijn vraag niet onmiddellijk kan beantwoord worden. Daarom nog beter dat jullie een chatbox als hulplijn zouden hebben.

Beste Freddy, Zoals telefonisch besproken heeft u van mijn collega een e-mail gekregen. Graag ontvangen wij hier antwoord op om u zo goed mogelijk te helpen bij het plaatsen van u order. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Prima ,zoals al in jaren

Nu eens via web in plaats van halen. Prima geregeld.

Beste R.Hogenbirk, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen.. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Mooie prijzen en snel geleverd!

Paar Puma's besteld voor m'n dochter die overal uitverkocht waren. De Wit had ze gewoon op voorraad en nog goedkoper dan elders ook! De schoenen zijn supersnel geleverd! Voor de mensen die dit lezen...negeer de negatieve reviews en bestel gewoon. Ook bij de meest bekende webshops kan het weleens misgaan is mijn ervaring!

Beste F van Tol, Wat fijn om te horen dat uw dochter de Puma schoenen zo snel heeft ontvangen. Wij wensen haar veel plezier met haar aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

2 Lafuma Evolution relaxstoelen gekocht...Helaas zaten er op één van de twee stoelen geen afdekdopjes.. Na een telefoontje met Nanneke van de Campingafdeling heeft zij gezorgd dat wij de dopjes alsnog hebben ontvangen... Bedankt voor de TOPservice Nanneke...

Beste Anthonie, Wat fijn om te horen dat Nanneke er voor heeft gezorgd dat u de afdekdopjes heeft ontvangen. Wij zullen uw review doorgeven de desbetreffende medewerker. Bedankt voor u review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Zeer slecht product gekocht. Rubber hamer

Twee klappen en de kop vloog eraf

Beste C. Los Bedankt voor uw bericht. Wij willen u vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@dewitschijndel.nl met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kunt u ons telefonisch bereiken op 073-5492356. Zodra wij de mail van u hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Vlotte levering

Binnen 24 uur het dakluik geleverd samen met de kit en de schoorsteenkap. Een vlotte service! Montage vlot verlopen. Kwam er te laat achter dat Obelink hetzelfde dakluik MPK 42 40x40 Voor €64,90 levert, dus €12 goedkoper. Beetje spijt.

Beste J. Timpers, Bedankt voor uw positieve feedback. Helaas zijn er bij verschillende web shops verschillende prijzen. We hopen u snel weer terug te zien in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Artikel binnen 2 dagen aangekomen

Beste M.Palmroth , Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Fijn om te horen dat u uw bestelling binnen 2 dagen in huis heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Geen contact mogelijk waardeloos

2 stoelen gekocht alleen pdf met rekening Geen bericht wanneer stoelen Na mail ook geen reatie

Beste Ed, Uit onze gegevens blijkt dat u een mail heeft gekregen met antwoord op uw vraag, wellicht is deze bij u in de spam terecht gekomen. De door u bestelde stoelen zijn op dit moment helaas niet leverbaar waardoor uw bestelling is geannuleerd. Op 26-7-2021 is uw aankoop bedrag aan u terug betaald. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Helemaal top

Vlotte levering, goede kwaliteit en wat je bestel krijg je ook . Geen smoesjes.

Beste A. van Peeren, Enorm bedankt voor uw complimenten, Het doet ons heel goed om te lezen dat u tevreden bent over onze levering en de kwaliteit van onze producten. Wij zien u dan ook graag terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Geen communicatie over aflevermoment

Hoewel de webshop en bestel-ervaring prima zijn is er geen communicatie over het aflevermoment na het plaatsen van de bestelling. Dus wanneer je de levering kan verwachten is niet duidelijk, ook telefonisch is er geen duidelijkheid te verkrijgen. Het is natuurlijk volstrekt onacceptabel dat een leverancier de klant niet kan vertellen wanneer de levering gaat plaatsvinden! Mijn advies is om de faciliteiten voor het inplannen en communiceren aflevermoment zo snel mogelijk te implementeren. Het betrof hier leveringen met eigen vervoer van De Wit.

Beste J. vd Veen, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de communicatie van uw levering. We zullen uw review doorgeven aan de desbetreffende afdeling, zodat dit in het vervolg voorkomen kan worden. Onze excuses voor deze ervaring. De Wit Schijndel hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

In de winkel en online alles perfect geregeld

Ik werd uitstekend geholpen en geadviseerd in de winkel. Zeer behulpzaam personeel bij al mijn vragen. Geweldig uitgebreid assortiment. Bij thuiskomst ging ik toch twijfelen over het gekozen formaat tent. Deze kon ik eenvoudig retour sturen (ik woon in Utrecht dus voor mij ideaal!). Nieuwe grotere tent nu online besteld. Ik ben een zeer tevreden klant!

Goedemorgen Margo, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat u een prettige ervaring heeft gehad in onze winkel. We zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Klantenservice De Wit Schijndel

Viene voglia di venire appositamente in Olanda anche solo per visitare!!!!!!!!!!

L'unica esperienza è virtuale ed ho scoperto De Wit sfogliando i cataloghi,. E' possibile acquistare dall'Italia? Grazie e complimenti!!!!

• Ci consiglieresti? Si

Buon pomeriggio, grazie per il tuo commento. si potrebbe comporre una mail con i prodotti che potrebbero interessarti, possiamo inviarla ai nostri reparti per il calcolo delle spese di spedizione. Il nostro indirizzo e-mail è klantenservice@dewitschijndel.nl

super

geweldige service gehad bedankt dames van de klantenservice en winkel personeel

Goede Avond, Bedankt voor uw hele leuke reactie, we ontvangen u graag snel weer in onze mooie winkel in schijndel. Met vriendelijke groet, De klantenservice.

Koop niets online u krijgt er spijt van !!!!

Op 20 maart een koelkast voor in de caravan gekocht voor maar liefs 1350,00 Euro. Tijdens het installeren was deze met geen mogelijkheid op 230 Volt aan de praat te krijgen terwijl volgen het boekje en de info op de site deze geschikt is voor 230 volt, 12 volt en gas. Nu heb ik uitsluitend de beschikking over 230 volt en op een vaste plaats op de camping geen 12 volt aansluiting gebruik. Nu werd mij verteld na 14 telefoontjes en 2 maanden verder maar een accu in de caravan te gaan zetten en die af en toe op te laden.. Dit is niet de bedoeling vind ik. De oplossing zou zijn een kleine trafo die ik uiteraard tegen een hoofdprijs in de shop kon bestellen. Nu moet u weten dat als u de wit belt, u de balie aan de lijn krijgt. De persoon die je nodig heeft is of in gesprek, of ziek zwak of misselijk. In de wacht zetten, niet mogelijk. De oplossing is bij mij geweest met 2 telefoons blijven bellen totdat ze er moedeloos van werden en ik opeens wel een persoon te spreken kreeg. Voor een oplossing moet er met de baas Cor van Eerde gebeld worden, en u raad het al niet aanwezig. Dan belt Cor u wel terug. 3 dagen later nog geen Cor. Ik koop de adapter wel bij een andere winkel, maar hoop dat iedere klant deze beoordeling leest. Geen woord van gelogen. Dit bedrijf is niet de vlotste met oplossen, wat niet de vlotste zij lossen helemaal niets op.

Goede Middag Johnny, Spijtig om te horen dat het zo gelopen is excuses daarvoor. Graag lossen wij dit zo goed mogelijk nog met u op. Zou ik u mogen vragen om telefonische contact op te kunnen nemen met ons? Graag horen wij van u. Met vriendelijke groet, De klantenservice.

laatste bezoek was de service slecht

we hebben een mestic koelbox gekocht, geholpen door een medewerker waarna we er thuis achter kwamen dat er geen adapter bij zat. Dit was in de winkel door de medewerker niet gezegd.Deze gisteren alsnog via de website moeten bestellen en gehoopt dat deze vandaag binnen zou komen maar we hebben helaas nog geen bericht gehad wanneer we onze bestelling kunnen verwachten. we gaan a.s. vrijdag op vakantie en het zou fijn zijn als de bestelling voor die tijd geleverd is anders hebben we aan de koelbox helemaal niets!!!

Beste Hennie, Wat vervelend om te horen dat u er in de winkel niet op gewezen bent dat er standaard geen adapter bij zit. Onze welgemeende excuses hiervoor. We zullen uw opmerking door geven aan de afdeling zodat zij hier in het vervolg beter op kunnen letten. Wij zien dat u uw adapter nog tijdig geleverd heeft gekregen en wensen u een fijne vakantie toe. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel