Filters

10

Geweldig

Op donderdag avond een bestelling gedaan en na alles afgehandeld en betaald heb ik per ongeluk een verkeerde artikel besteld, na volgende dag naar klantenservice gebeld en gevraagd of de artikel die verkeerd is kan omgeruild worden, voor dat het verzend wordt, ze zij dat ze gaat proberen te regelen en kost even tijd, en belde mij daar voor terug, wat logisch is want in het bestel systeem moest alles veranderd worden zo dat de voorraad van hun magazine klopt, na het telefoontje van de KlanteService was alles geregeld, Ben heel tevreden over de service en kom zeker weer terug om wat te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel tevreden over de uitleg van de tent en opvolging van onze aankoop

In de winkel kochten we een nieuwe tent maar er bleek een defectje aan te zijn. Twee weken later zouden we op vakantie vertrekken. Dankzij de snelle en correcte opvolging kregen we binnen de week een nieuwe tent opgestuurd. Gelukkig maar ;-) Dikke merci aan de medewerkers van De Wit Schijndel!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Daphney, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat we het probleem met de tent tijdig hebben kunnen oplossen en u hiermee op vakantie kunt. Wij wensen u een fijne vakantie en veel plezier met uw tent.

10

Winkel caravan en camper

Vandaag super geholpen door ervaren verkoper. Complimenten over de kennis en de kunde

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste W van Riet, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van uw review en fijn om te horen dat onze collega's u goed hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

1

zeer slecht

op 8 juli bestelde ik een zwembadje, na 4 telefoons en beloftes is op 20 juli dit zwembad nog niet toegekomen. ik ben diep teleurgesteld. Met vriendelijke woorden van het personeel wordt er geen rekening gehouden met de wensen van de klant. Ik had liever een andere beoordeling geschreven. Lut Hoflijk

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste L. Hoflijk, Het is begrijpelijk dat u deze review plaatst. Wij vinden de situatie ook ontzettend vervelend, daarom willen wij u vanuit deze kant nogmaals onze excuses aanbieden voor het ontstane ongemak. Wat we nu kunnen zien is dat uw zwembad vrijdag ingepland is om alsnog bij u bezorgd te worden en wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, klantenservice de Wit Schijndel

5

Goed Product slechte levering

Het product dat ik heb ontvangen voldoet aan alle wensen. Maar mijn bestelling is door DPD afgeleverd nu heb ik al niet zulke goede ervaring met DPD maar deze keer was het weer bingo. Het is aan te bevelen te stoppen om goederen nog via dit bedrijf te verzenden. Het is voor mij daarom de laatste keer dat ik iets bij De Wit heb besteld. Het zou goed zijn als een bedrijfs op de website aangeeft wie hun vervoerder is.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste P. Bos, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij hebben op onze website staan dat wij werken met verschillende vervoerders. Ons verzendsysteem berekent voor elk pakket automatisch de meest geschikte transporteur, Wat vervelend om te horen dat u geen goede ervaringen heeft met DPD en dat het dit keer weer Bingo was. Jammer dat wij dit niet eerder van u hebben mogen vernemen zodat we samen naar een oplossing hadden kunnen kijken. Veel plezier met uw bestelling. Klantenservice de Wit Schijndel

2

Per ongeluk dubbel artikel besteld maar dan retour betalen

Per ongeluk een artikel dubbel besteld, maar als je die wilt retourneren moet je wel bijna 7€ retour kosten betalen. Net nog gebeld, geen empathie, kon alles wel terug sturen. En dan zegt Mandy nog, veel plezier ermee! Hoezo slechte klantenservice! Hier bestel ik nooit weer. Nu maar wachten tot ik mijn geld terug krijg.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Diana, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij snappen dat het vervelend is dat er kosten gerekend worden voor het retourneren van een bestelling, maar zoals mijn collega u telefonisch heeft uitgelegd kunnen wij helaas niet anders dan de gemaakte kosten van het retourneren doorberekenen aan u. Wij geven ook aan op onze website onder het kopje ‘info voor u besteld’ en bij het kopje retourneren. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

2

verschirkkelijk slechte levering

Ik heb een campingstoel besteld op 20/06 nu zijn we 27/06 15mails later nog geen track en trace gekregen en als antwoord dat ze werken met een koerierdienst ''transmission" (een bedrijf met een zeer slechte reputatie). nu krijg ik gewoon geen antwoord meer, wij vertrekken overmorgen op reis 10 dagen na bestelling! dus gaan wij kamperen met de helft van de spullen top! Bestel hier niet als je het binnen de 10dagen nodig hebt kan je ook duidelijk zien aan de andere commentaren hier

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste E. Thienpondt, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen, Wij willen u vanuit deze kant nogmaals excuses aanbieden voor het lange wachten. Uw klacht ligt bij de juiste collega's. Ik vertrouw erop dat zij dit verder af zullen handelen en dat jullie hier samen uit gaan komen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

2

Besteld en volgens de transporteur afgeleverd maar geen pakket te bekennen

We hebben eerder deze week een garage fietsenrek van Thule besteld en deze zou geleverd worden door Dina Trans BV (een bedrijf met een zeer slechte reputatie). Volgens de koerier is de status afgeleverd, maar we hebben niemand gezien. Zowel mijn echtgenote als mijn zoon waren thuis. Er is nergens een pakket te zien. Ik snap niet waarom bedrijven zoals De Wit Schijndel niet eerst een onderzoek doen naar de reputatie van een transporteur. We hebben eerder slechte ervaringen met Dina Trans BV en nu begint de ellende weer. We willen graag op vakantie vertrekken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste F. Eersels, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat ontzettend jammer om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Helaas zijn wij voor het verzenden van de bestellingen afhankelijk van vervoerders (Transmission). Het kan weleens voor komen dat er daar in het depot fout gaat of iets langer duurt dan gewenst, maar helaas kunnen wij daar niets aan doen. We begrijpen dat het vervelend is. Onze klantenservice heeft hierover mailcontact met u gehad en zijn in afwachting van het onderzoek. Nogmaals onze excuses.

2

Slechte verpakking

Wasbak besteld. Werd zonder enige bescherming los in een doos bezorgd. Je raadt het al, deuk in de wasbak. Vervolgens moet je foto's maken, mailen, formulier invullen, naar de post rijden etc etc. Klacht ingediend over het slechte verpakken. Affijn een week later wordt de vervangende wasbak geleverd en wat schets mijn verbazing ........ weer een losse wasbak in een doos waarin hij alle kanten op kan. Begrijp ik het dat niet op De Wit Schijndel. Aanfluiting wat mij betreft. Ook geen reactie op je verzoek om wat beter te verpakken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste G. Ter Reehorst, Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u opgenomen en hopen dat we het ondanks alles toch nog goed met u hebben kunnen oplossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Klantenservice de Wit Schijndel

7

Leuke lichte tent met Sta hoogte

Past mooi in een niet te grote tas. Toch stahoogte bij de ingang. Heerlijke tent veel ruimte en lekker lichtgewicht. Één minpuntje: binnentent aan buitentent haken gaat goed maar aan de achterkant zijn de haakjes en de lusjes wel 25 cm van elkaar. Gevolg is dat de buitentent verfrommelt als ie staat. Heb ik opgelost met een extra tent rubber aan de lus en daarna goed afspannen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste S. Andringa, Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw tent, maar wij vinden het wel vervelend om te horen dat er iets niet klopt met je buitentent. Nu is het probleem niet inzichtelijk voor ons, maar je kunt hierover altijd contact opnemen met de afdeling tenten dit kan zowel telefonisch als via de mail. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit

10

Geweldig

Vandaag 24-05-2022 onze jamet duo xl afgeleverd gekregen een groot compliment voor iedereen die daar bij betrokken was voor of achter de schermen hartelijk dank hier voor we gaan er zeker van genieten

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Leo, Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor deze review. Fijn om te horen dat onze collega's u zo fijn hebben geholpen. Veel plezier met uw vouwwagen en we zien u graag weer terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

10

Prima bedrijf

Je bestelling word keurig verzonden,

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Rob, Bedankt voor uw tijd om deze review te plaatsen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

3

Het is lastig dat web bestellingen op een ander adres opgehaald moeten worden.

Het is erg lastig om via de web bestelde artikelen op 'n ander adres opgehaald moeten worden. Na ontvanst van 'n mail

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste B. Kuipers, Bedankt voor uw review. We hebben er inderdaad gekozen om bestellingen te laten ophalen bij ons buitenmagazijn zodat klanten niet met deze spullen door onze winkel en over het parkeerterrein hoeven te lopen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

10

Top! Super snel bezorgd.

Was laat met bestellen van moederdag cadeautjes. Gisteren (dinsdag) besteld en hopen dat het op tijd is... nou en of vanmorgen om 9 uur al bezorgd. Bedankt!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Yvonne, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat uw Moederdag cadeautjes op tijd binnen zijn en veel plezier alvast met het geven van de cadeaus aanstaande zondag. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

7

Even bellen

Via I pad andere prijs dan bestelling doet vermoeden. Even bellen en via Android de juiste prijs. Dus zomaar besteld. Jammer dat via I pad er wat anders gebeurt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Theo, Bedankt voor uw review en excuses voor het ongemak. Zoals telefonisch besproken zullen wij dit probleem doorgegeven aan de juiste collega's zodat dit probleem in de toekomst niet meer kan voorkomen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

1

Hele slechte service - denken totaal niet mee!

Padel racket vier keer gebruikt, klein scheurtje ingekomen aan de bovenkant van het racket. Ging ook nog om een oud demo racket, waarbij de schade tijdens de demo tijd waarschijnlijk al is ontstaan. Denken telefonisch totaal niet mee. Niet klantgericht en ontzettend slechte service! Voor mij nooit meer. En een goede les om geen demo rackets aan te schaffen. Jammer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sake, Bedankt voor uw review. Wij hebben uw review geverifieerd in de winkel en volgens de informatie die u aan de afdeling heeft doorgegeven is de schade aan uw racket ontstaan tijdens het raken van een glazen wand tijdens het pedellen. Zoals telefonisch met u besproken is het lastig om een racket van een afstand te beoordelen maar is dit waarschijnlijk geen schade die valt onder de garantie. U kunt het artikel altijd ter controle naar ons opsturen of langs komen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

1

WAARDELOZE SERVICE, VOOR ONS NOOIT MEER !!!!!

Enkele maanden geleden een voortent besteld, zou in maart geleverd worden. Verkoper maakt een fout in de berekening op het koopovereenkomst door beide partijen ondertekend. Volgens de Wit Schijndel klopt de prijs van de tent niet. Tijdens de koop de verkoper duidelijk gevraagd of dit wel klopt. Ja zegt de verkoper. Krijg na het weekend een herberekening van 600 euro meer ! Aanbetaling gedaan van 200 euro. Week 1 maart gebeld, levering wordt april. Eind maart weer gebeld, levering wordt mei. Slechte communicatie. Iedereen verschuilt zich achter de ander. Heb de tent 1e week mei nodig dus annuleer de bestelling. Bestel de tent bij BAX Totaalrecreatie te Bergeijk. Wordt een uur later gebeld, foutje tent kan toch april geleverd worden. Gezegd de tent niet meer te willen. Twee dagen later heb ik de tent van BAX Totaalrecreatie in huis. De Wit voor ons dus NOOIT MEER , BAX Totaalrecreatie super service !!!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste E. Essink, Goed dat u deze review plaatst. Service staat bij de Wit Schijndel hoog in het vaandel, iets wat niet uw ervaring met onze winkel is geweest. Hiervoor willen wij u dan ook onze excuses voor aanbieden. Uw review zullen wij meenemen naar de juiste collega’s zodat situaties als deze in de toekomst voorkomen kunnen worden. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

10

Prima service!!!

Vandaag langs geweest met onze vouwwagen voor een kleine reparatie. Fijn geholpen en laten zien hoe we dit evt een volgende keer zelf kunnen verhelpen. Daarna door naar de tenten-afdeling waar nieuwe stokken voor ons klaar lagen voor onze fietstent. Heeft even geduurd maar we werden steeds keurig netjes op de hoogte gehouden door De Wit.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Hans en Marja, Fijn om te horen dat jullie zo goed geholpen en op de hoogte gehouden zijn door onze collega's. Fijne vakantie toegewenst alvast, Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

3

Waardeloze levering

We wilden een 12V koelkast laten versturen naar "onze" jachthaven in Italië, maar de Wit levert alleen naar woonadressen. Okay, het zei zo. Waarschijnlijk slechte ervaringen met andere landen. Dus heb ik de koelkast naar ons logeeradres in Nederland laten sturen om hem daarna naar Italië door te sturen. Maar wat schetst mijn verbazing? De doos met de koelkast was met twee dunne plastic bandjes vastgemaakt aan een beroerd palletje, er zat een flink gat in de doos en toen ik de bandjes doorsneed, was ook meteen de doos los/open. Het bleek dat de koelkast op een bodem van enkele laagjes karton stond en de doos er los overheen stond, zonder enige bescherming, op vier korte piepschuim hoekjes om de zijkanten op de bodem na, die er ook meteen uit vielen. Heel erg ondermaats. De overigens vriendelijke dame die ik bij de Wit aan de telefoon kreeg, wist ook niet wat ze ermee aanmoest, behalve namens het bedrijf haar excuses aanbieden en dat was het dan. Meneer had misschien duidelijker moeten communiceren dat de koelkast naar het buitenland moest? Dat had ik dus verteld, maar ook al had ik dat niet gedaan - zelfs binnen Nederland verstuur je zoiets niet op deze manier.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste W. Keesmaat, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het pakket niet naar wens is ontvangen. Wij versturen inderdaad alleen naar vaste woonadressen en niet naar jachthavens. De door u bestelde koelkast wordt door de leverancier zo verpakt. Deze worden door ons niet uit de originele verpakking gehaald en omgepakt. Erg vervelend om te horen dat de doos beschadigd is aangekomen. Wij zijn helaas voor het vervoer afhankelijk van externe vervoerders. Ik zie dat er een aantekening is gemaakt hiervan zowel in ons systeem als bij de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak. Klantenservice de Wit Schijndel

10

Super vlot bediend , top

Vlugge handel , duidelijk en volgens afspraak , Top ..

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marc, Bedankt voor het plaatsen van uw review en uw complimenten. We zien u graag snel weer! Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

10

Ze zijn hier vriendelijk en lief en wat er niet is moet nog uitgevonden worden.

Wij rijden vanuit Belgie ongeveer 100km om hier te winkelen. Zelfs onze hond gaat graag mee omdat zij mee binnen mag en zelfs drinken krijgt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste T. Biesmans, Hartstikke bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u maar liefst 100 km rijdt om bij ons te komen winkelen. We zien u graag terug in onze winkel met uw trouwe viervoeter. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

9

Prima

Steeds alles in orde bij een bestelling

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste R. Ceelen, Bedankt voor het achterlaten van uw review op Kiyoh en fijn om te horen dat u uw bestelling in goede orde heeft ontvangen. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

10

Super

Met mijn ski’s een super goed resultaat gehad . Met de iets duurdere wax behandeling . De afgelopen week mijn kinderen gewoon voorbij gegleden over de piste . Ik het iedereen aan bevelen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste G. van der Heijden, Bedankt voor uw positieve review over de waxbehandeling voor de ski's van uw kinderen. Fijn om te horen dat jullie een geslaagde vakantie hebben gehad. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

1

Teleurgesteld

Ik ben vandaag voor de laatste keer bij de wit geweest naar 10tallen jaren vaste klant te zijn geweest met wintersport kleding campeer spullen en sport en wandelschoenen normaal 3 tot 4 keer per jaar Nu had ik een keer een garantie gevalletje met 2 duckdalf stoelen Er kwamen deuken in de kopkussens na 4 maanden maar eens gebeld Krijg van duckdalf 2 nieuwe stoelen Telefonisch contact gehad met de wit over de stoelen dat voor 1 stoel hetzelfde model 1 maatje hoger te ruilen met bijbetaling van het verschil tussen de 2 maten (verschil 9 euro nu en toen ik ze kocht was het prijsverschil hetzelfde ) Naar de winkel gegaan en even moeten zoeken naar 2 stoelen waar geen deuken in de kussens zaten maar uiteindelijk gevonden De man die mij hielp rekende hetzelfde voor 9 euro kom ik bij de kassa word mij verteld dat ik ook het prijsverschil wat de stoelen tussentijds duurder zijn geworden ook bij moet betalen komt er 42 euro bij Dan word je toch behoorlijk bedonderd als vaste klant heb maar dezelfde maat terug gepakt anders word het dure stoel om 4 cm hoger te zitten De wit adieu

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Koenen, Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw review doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. U heeft als het goed is een mail ontvangen van de afdeling om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

10

fantastische dienst na verkoop

We hadden een elektrisch toestel dat buiten de garantieperiode stuk ging. Kevin van de afdeling kampeerartikelen heeft dit probleem op meesterlijke wijze opgelost. Hij bezorgde ons een haast niet verkrijgbaar wisselstuk en ons toestel maakt weer lekkere koffie. Da's TOPservice. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Christophe, Fijn om te horen dat Kevin u klacht buiten de garantieperiode toch nog heeft kunnen oplossen. We hopen dat u veel plezier zult hebben met uw toestel en zullen uw review doorgeven aan de afdeling. We zien u graag snel weer! Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd