slecht

Vervolg op eerdere beoordeling. Schoenen zijn niet bij Meindl geweest maar in Pijnacker. Weken te horen gekregen dat t door corona in Duitsland druk was bij Meindl. In werkelijkheid waren de schoenen gewoon in Nederland. Te zien in de sticker die in de schoen geplakt was. Om de binnenkant van de hakken met een stofje te repareren was natuurlijk niet nodig ook niet om gevraagd. Schoenen waren toch niet meer te gebruiken.

Zeer slechte service

Meindl wandelschoenen binnen 2 jaar zool helemaal ingezakt. Helaas door ziekte 2 weken na de garantie schoenen laten zien. Reactie garantie is voorbij. Enkele weken later wilden ze ze wel opsturen. Dan krijg je de schoenen terug en hebben ze de stof binnenkant hak gerepareerd. Daar was niet om gevraagd en had ook geen zin omdat je niet meer op schoenen met ingezakte zolen kan lopen.

Beste P. Wolters, Wat vervelend om te horen dat de schoenen niet naar volle tevredenheid zijn gerepareerd. Wij hebben het voor u nagekeken en de schoenen zijn opgestuurd naar Meindl ondanks dat de garantie periode verlopen was. Meindl heeft de schoenen beoordeeld en zij hebben geconstateerd dat schoenen gebruikersslijtage hebben en dat dit geen garantiekwestie betrof. Wij hebben de schoenen toen zelf uit coulance voorzien van een nieuwe hielvoering. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

SUPERGOED

GOEDE AFHANDELING

Beste O. van Looveren, Dank u wel voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Prima hulp

Na lang proberen om contact t.e krijgen uitstekende afhandeling

Beste W.H Kempkens, Wij hechten veel waarde aan uw mening en stellen uw reactie dan ook zeer op prijs. Bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Prachtige winkel waar alles te vinden is en het personeel voorbeeldig is.

Wij rijden regelmatig 100km heen en 100km weer omdat we ons hier helemaal thuis voelen.

Beste T. Biesmans, Enorm bedankt voor uw complimenten, Het doet ons heel goed om te lezen dat u ondanks dat we niet bij u in de buurt gevestigd zijn u toch regelmatig naar onze winkel komt. We zien u graag snel weer! Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Zeer klantvriendelijke zaak

Ik had telefonisch laten weten dat ik een paar voetbalschoenen wilde hebben. Door een misverstand was dit niet goed doorgekomen. Na een gesprek met Remco is dit prima opgelost. Wij komen ongetwijfeld terug bij deze mooie winkel met een ruim assortiment en zeer vriendelijke en meedenkende mensen.

Beste W de Jong, Fijn om te horen dat onze collega Remco u heeft kunnen helpen aan uw voetbalschoenen. We hopen dat u veel plezier zult hebben met uw schoenen en zullen uw review doorgeven aan Remco. We zien u graag snel weer! Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Uitstekend.

Prijs is prima.

Beste Rolf, Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Waardeloos

Nieuwe kraan camper besteld,maar lekte nog harder dan de oude .en klantenservice waardeloos

Beste J. Blom, Wat vervelend om te horen dat het product kapot is. Wij snappen dat het erg vervelende is dat u het artikel terug moet sturen maar om gebruik te maken van de garantie ontvangen wij graag het artikel van u terug. U mag dit artikel retour aanmelden op onze website. Uw ontvangt dan een retourticket waarmee u uw zending terug kunt sturen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Slecht

Vandaag geweest voor een thule cassette luifel. Geen prijzen bij de luifels en bij navraag aan de informatie balie voor een prijslijst of iets dergelijks,was het antwoord: de prijzen staan op de website???? Volgende week maar naar een van de collega's van de wit voor een thule luifel. Ps. De ijsjes buiten in de kraam waren lekker, zijn we toch niet helemaal voor niet geweest.

Beste Paul, Wij hebben bij de luifels geen prijzen staan omdat er bij bijna elke luifel meerdere opties mogelijk zijn en dus verschillende prijzen. De ervaring heeft ons geleerd dat het erg verwarrend is als er veel verschillende prijzen bij een artikel staan. Onze excuses dat mijn collega van de afdeling u heeft doorverwezen naar onze website. We zullen u review doorgeven aan de afdelingsverantwoordelijke. We hopen u snel weer te mogen zien in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel.

erg goed

Duidelijke omschrijving van het artikel. Makkelijk te betalen met Ideal. Snelle bezorgtijd.

Beste Willem Coenen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Hartstikke fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

livraison rapide

Commande réalisée en Belgique le samedi et reçue le mardi matin. Table conforme à la description et prix compétitif ! Merci

Cher Didier Delimoy, Merci d'avoir pris le temps de poster un avis. Cordialement, Service client de Wit Schijndel

Levertijd

Levertijden werden altijd aangehouden, heb al enkel goeden besteld daar, Was reeds in Schijdel, aan te bevellen, tevens op internet. Goederen waren niet te duur. In Be kunnen ze nog wat leren!!!

Beste Jozef, Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor deze review. Fijn om te horen dat u uw bestelling snel gekregen heeft. We zien u graag snel weer. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Slecht, tweedehands tent geleverd gekregen

Slecht, tweedehands tent geleverd gekregen. Tijdens de vakantie zag ik dat ik een tweedehands tent geleverd gekregen had, die zo lek als een mandje was. Laat ik voorop stellen dat ik een nieuwe tent geleverd gekregen heb, maar nevenschade extra gemaakte koste. etc distantiëren ze zich van!!!! Bleek overigens dat dit bij een ander ook eerder gebeurd was. Kreeg en heb hier een hele nare bijsmaak van! Het lijkt mij op het mediamarkt verhaal jaren geleden!

Beste Natascha, Allereerst onze welgemeende excuses dat dit zo vervelend gelopen is wij zoeken dit graag voor u uit. Wij willen u vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@dewitschijndel.nl met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kunt u ons telefonisch bereiken op 073-5492356. Zodra wij de mail van u hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Voor zo grootbedrijf,slecht geholpen

Vandaag naar Schijndel geweest voor de koop van een thule luifel voor mijn camper. Luifel was niet op voorraad, dus moest besteld worden, prima zeg ik. Ik zei dat de luifel bezorgd moest worden bij een bedrijf dat de schade aan mijn camper gaat herstellen en de luifel vervangen. De verkoper vroeg hoe ver het was, naar het leveradres, ik zei ongeveer 100 km. Toen zei de verkoper dat ze dan niet konden leveren i.v.m. grootte kans op schade tijdens transport. Ik vond dat heel vreemd, je moet dus blijkbaar in de buurt wonen om iets bezorgd te krijgen!!! Waar een groot bedrijf, in levering en service dus zeer klein in kan zijn. Al met al een bedrijf waar je beter niét kan kopen. Het bedrijf maakt wel reclame in div.bladen ,die in heel het land gelezen worden, maar leveren kunnen ze niet. Zeer slecht, niet kopen dus.

Beste Bert, Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren in onze winkel. Wij kunnen luifels tot en met 4M gewoon overal in Nederland bezorgen. Dit wordt gedaan door onze logistieke partner. De kosten bedragen hiervoor wel 35,- Graag horen wij van u of wij u nog van dienst kunnen zijn. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, afdeling Voortenten

Zeer slechte service van De Wit in Schijndel

De safari chef 2 op de site van De Wit aangeschaft. Helaas ben ik zeer ontevreden. Na 1 week gebruiken viel het handvat van de pan er af. Ik moest de pan met de post naar de Wit retour sturen op eigen kosten. Zij hebben vervolgens een nieuwe pan naar mij opgestuurd. Na 3 weken gebruik weer hetzelfde probleem: handvat er weer af. Daarnaast ook de ontsteker kapot. Contact gezocht met de Wit. Ik moest maar langskomen. Dit terwijl ik de set online heb gekocht en ik op 45 minuten rijafstand woon. Probeem is nog steeds niet opgelost. Zelf contact gezocht met Cadac. Zij konden mij WEL nieuwe onderdelen toezenden.

Beste Tijmen, Vervelend om te horen dat het artikel zo snel mankementen vertoond. Wij begrijpen dat u het artikel niet voor een tweede keer retour heeft willen sturen en zijn dan ook blij dat Cadac u heeft kunnen helpen aan onderdelen zodat u de pan niet terug heeft hoeven sturen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Verkeerd product gestuurd en retourkosten worden wel berekend!

Ik ben niet tevreden met de Wit Schijndel omdat ze een verkeerd product leveren waardoor je dit retour moet sturen. Vervolgens krijg je de retourkosten niet vergoed! Ik heb de Wit gemaild over dit probleem en krijg niet eens antwoord. Slechte service!

Beste Yvonne, Bedankt voor uw bericht. U heeft inmiddels een e-mail van ons ontvangen. Excuses voor de late reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

1,5 dagen gewerkt voor de bestelling erdoor ging.

Door problemen met browsers, accounts, e.d. slaagde ik er sinds gisterennamiddag (zondag) niet in om mijn bestelling te plaatsen via mijn gebruikelijke De Wit account. Vandaag, maandagmiddag, ben ik er eindelijk in geslaagd na 2 telefoontjes en 2 e-mails naar De Wit. Ik ben wel goed geholpen door de helpdesk, die in eerste instantie ook geen raad wisten. Uiteindelijk heb ik de bestelling geplaats, zonder mijn account, rechtstreeks naar de online shop. Volgende keer doe ik er echt niet zo lang over....

Beste L. Elen Bedankt voor u berichtje. Vanmorgen wisten wij inderdaad niet wat het probleem was waarom er een foutmelding kwam bij het bestellen via uw account. Fijn om te horen dat u uw bestelling heeft kunnen plaatsen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Tie down voor fiamma f35 binnen 2 dagen kapot

Tie down banden gekocht op 1-8-21, op tijd binnen. 2x gebruikt en bij het installeren brak er een plastic bevestigingstuk af waardoor de band niet meer te gebruiken is. Mail verzonden naar de Wit Schijndel en wacht nog steeds op antwoord.

Beste Danyel, Bedankt voor uw bericht. U heeft inmiddels een mail van ons ontvangen met de retour informatie. Excuses voor de late reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Waardeloos

Voordat je een bestelling kunt afhalen duurt ook drie dagen

Beste Ron, Bedankt voor uw reactie. Bij ons is het helaas niet mogelijk om een bestelling meteen af te halen. Een afhaal bestelling wordt bij ons op dezelfde manier verwerkt als een bestelling die verstuurd wordt. In de meeste gevallen duurt het 2 werkdagen voor u een bestelling kunt afhalen. Onze excuses dat het bij u langer heeft geduurd voordat u uw bestelling heeft kunnen ophalen. Klantenservice de Wit Schijndel

Alles wat ik bestel is prima....zoals verwacht

Goede ervaringen

Beste Ge, Bedankt voor uw positieve reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Online bestellen ?

Wij hebben dringend een onderdeel nodig die voorradig is. Dit en nog andere spullen in het mandje geplaatst. Daarna bestelling geplaatst en leveringsadres ingevuld en dan stopt het . Zou eerst de wijze van levering moeten aanduiden en zie dit niet staan. Vraag hulp per mail en begrijpelijk dat mijn vraag niet onmiddellijk kan beantwoord worden. Daarom nog beter dat jullie een chatbox als hulplijn zouden hebben.

Beste Freddy, Zoals telefonisch besproken heeft u van mijn collega een e-mail gekregen. Graag ontvangen wij hier antwoord op om u zo goed mogelijk te helpen bij het plaatsen van u order. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Prima ,zoals al in jaren

Nu eens via web in plaats van halen. Prima geregeld.

Beste R.Hogenbirk, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen.. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Mooie prijzen en snel geleverd!

Paar Puma's besteld voor m'n dochter die overal uitverkocht waren. De Wit had ze gewoon op voorraad en nog goedkoper dan elders ook! De schoenen zijn supersnel geleverd! Voor de mensen die dit lezen...negeer de negatieve reviews en bestel gewoon. Ook bij de meest bekende webshops kan het weleens misgaan is mijn ervaring!

Beste F van Tol, Wat fijn om te horen dat uw dochter de Puma schoenen zo snel heeft ontvangen. Wij wensen haar veel plezier met haar aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

2 Lafuma Evolution relaxstoelen gekocht...Helaas zaten er op één van de twee stoelen geen afdekdopjes.. Na een telefoontje met Nanneke van de Campingafdeling heeft zij gezorgd dat wij de dopjes alsnog hebben ontvangen... Bedankt voor de TOPservice Nanneke...

Beste Anthonie, Wat fijn om te horen dat Nanneke er voor heeft gezorgd dat u de afdekdopjes heeft ontvangen. Wij zullen uw review doorgeven de desbetreffende medewerker. Bedankt voor u review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Zeer slecht product gekocht. Rubber hamer

Twee klappen en de kop vloog eraf

Beste C. Los Bedankt voor uw bericht. Wij willen u vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@dewitschijndel.nl met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kunt u ons telefonisch bereiken op 073-5492356. Zodra wij de mail van u hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel