Wij werden supergoed geholpen met een goed advies door Edwin. Ook werden we na een telefoontje omdat we een riem hadden laten liggen in de paskamer door Harm geholpen die de moeite nam om te gaan kijken of hij daar nog lag. En hij heeft hem voor ons bij de balie gelegd. Dank je wel.

Mooie spullen. Goede kwaliteit. Bij problemen over de bestelling doen ze je graag helpen. Top.

Mijn betaling via bank overschrijving gedaan. Fout nr ingegeven en daardoor kwam de betaling die via buckaro is gegaan niet aan. De firma de wit Schijndel heeft mij hierbij geholpen. In afwachting op mijn bestelling. Alvast bedankt voor uw reactie. Als je hier iets besteld zullen ze er alles aan doen dat het als het fout gaat (mijn schuld, verkeerde gegevens ingevoerd) om de spullen alsnog te leveren. Top. Fijne zaak.

Snel verzonden en goede service.

Ik had wat kleine dingetjes nodig voor een hobbyproject. Deze artikelen waren vlot binnen. Helaas was één artikel niet het juiste, maar na een mailtje, rap antwoord terug en werd alsnog het goede artikel kosteloos toegezonden. Top service! Ook in het verleden weleens wat besteld en dat was ook altijd goed en snel binnen. Betrouwbaar en vriendelijk bedrijf.

super

Kom er graag Super bediening Grote Keuze Is een uitstap waard Vriendelijk en behulpzaam

👍

In de winkel een kooktoestel gekocht bij thuiskomst bleek er een veertje te zijn afgebroken. Gebeld, kon hem terugsturen en kreeg een nieuwe. Maandag opgestuurd woensdag de nieuwe in huis.

Beste Robert, Helaas gaan er af en toe wat dingen mis maar wij proberen dit zo goed mogelijk op te lossen. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

heel slechte communicatie de fout lig altijd bij de klant.

eerste aankoop was een flop heel onduidelijke uitleg na lang aan de telefoon te hebben gezeten kwam alles in mijn nek terecht. En een gat in mijn bus ondanks de mail dat het zou passen... "geschikt was" bij retourneren 20€ kosten

Beste Christian, Wij hebben e-mail contact met u gehad over een Truma Wanddoorvoer rooster en hebben inderdaad bevestigd dat deze zou moeten passen. Uw klacht gaat over een Dometic S4 raamhor waar wij u via de e-mail niet over geadviseerd hebben. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

telefonisch heel goed geholpen

zeer content

Het gaat altijd zeer vlot en wordt op een nette manier geleverd

👍

zeer correcte en snelle levering en info, ook bij incompleet artikel

Twee dezelfde artikelen besteld om één in reserve te hebben, helaas was één niet compleet vanuit de fabriek vertrokken. Via mail contact opgenomen en door Karin de nodige info bekomen hoe verder te handelen. Verder geholpen door afdeling retourneren en in 5 dagen tijd een nieuw compleet artikel ontvangen. Voor service, levering, behulpzaamheid en correctheid verdient het Dewit-team een dikke 10. Ik werd door het team geholpen op een manier die men niet gouw meer tegenkomt, "TOP service"

Beste Johnny, Helaas gaan er af en toe wat dingen mis maar wij proberen dit zo goed mogelijk op te lossen. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Eerste contact met van Schijndel

Door jonge dame aan de telefoon heel goed geholpen

👍

Heel gemakkelijk om iets te bestellen

Heel gemakkelijk om iets te bestellen ook van uit buitenland

Prima bedrijf snelle levering

👍

Vlot en goed geinformeerd.

Overzichtelijke website met vlotte levering en goede informatie.

helemaal goed

Vind het zeer makkelijk en het gaat allemaal zeer snel en helemaal perfect

Zo verrassend niet klantvriendelijk ..... :-(

In het voorjaar een paar Fischer ski's (535 euro) gekocht voor mijn dochter die daar 4 dagen op gesport heeft in Oostenrijk. Bij thuiskomst vonden wij de boven afwerking van de ski's wel erg makkelijk loslaten. Natuurlijk beschadigen ski's ook door normaal gebruik maar zodanig in korte tijd vonden wij wel wat snel. Toen eerst begin April 2023 met klantenservice De Wit gemaild met wat foto's en terug een keurige bevestiging gekregen dat er inderdaad iets mis is met de toplaag. Men vroeg in het najaar terug te komen daar opsturen naar Fischer ter beoordeling dan korter duurt en er dan ook nieuwe voorraad skí's is om het sneller op te lossen. Voor de garantie maakte dit niet uit. Vandaag dit bezoek gedaan aan de winkel en de bevestiging van de klantenservice meegenomen voor de zekerheid. Tot verbazing van mijn dochter in ik werden we door twee heren te woord gestaan die vonden dat de beschadigingen wel normaal waren, gingen uitleggen op hoeveel manieren die kunnen ontstaan en eigenlijk ons eigenlijk wegzetten als klagers die niet moeten zeuren. Toen hebben ze toch de moeite genomen de mailwisseling nog even te lezen en vervolgens ook nog hun collega's van klantenservice even afgevallen door te zeggen dat ze dit nooit hadden mogen bevestigen ..... Als kampeerders en skiërs in het verleden alleen maar positieve ervaringen met De Wit gehad (en ik woon niet dichtbij ...) en klagen doen we niet zo snel, nu echter verbaasd en teleurgesteld naar huis gegaan. Na aandringen worden de skí's toch naar Fischer gezonden. En mocht de klacht ongegrond zijn dan zij dat zo, maar zo ga je niet met je klanten om.

Beste Ton, Bedankt voor het schrijven van uw review. Ik heb van de afdeling van de ski's begrepen dat ze inmiddels contact met u hebben gehad. Onze excuses voor de vervelende ervaring. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Reageer wel wanneer mijn bestelling binnen is.

Bestelling ging vrij snel. Nu afwachten hoelang het duurt voor ik het in huis heb.

Ben zeer vriendelijk geholpen

Ben eenmalig in de winkel met airco's geweest,en ben vriendelijk en behulpzaam geholpen en heb mede daardoor een camper airco gekocht. Gr.Henk

👍

Het was in een paar minuten gebeurt mijn geld was over gemaakt naar de wit bij het bestellen van st

Fijne ervaring bij de wit ook al eens een vouwwagen gekocht 23 jaar geleden toen ook ook goed behandeld.

doen wat ze schrijven

Levertijd magnifiej

👍

Mailtje gestuurd met wat technische vragen voor dakluik voor mn camper, daar werd snel en kundig op gereageerd

Slechte service

Ik heb een broek van Fjallraven in de webshop van De Wit Schijndel gekocht waarbij op de website staat "Broeklengte: Lang". Helaas kreeg ik een broek met lengtemaat "Regular" opgestuurd, die mij niet past. Dit heb ik per mail aangegeven en De Wit Schijndel geeft aan dat ze de broek met de lange lengte niet hebben. Ze geven tevens aan dat dit onduidelijk op de website staat, maar toch moet ik zelf de retourkosten betalen. Ik ga hier niet weer bestellen, want nu kost het mij geld dat zij het product niet goed op de website zetten!

Beste Hester, Uit onze gegevens blijkt dat u bij navraag bij de afdeling outdoor kleding geen retourlabel zou krijgen, maar dat u deze wel gekregen heeft bij uw retouraanvraag. De informatie zoals op de website vermeld zal worden aangepast. Onze excuses voor de verwarring. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Vriendelijk, snelle en goede service

Al veel gekocht bij De Wit tijdens ons caravan-tijdperk. Helaas nu geen caravan meer, maar met de auto plus fietsen naar natuurlhuisjes.

GEWELDIG!

Ik had een mooie compressorkoelkast hier aangeschaft waarvan de deur omkeerbaar is. Dit stond duidelijk in de handleiding omschreven. Vlak voor onze vakantie wilde ik deze gaan omzetten maar al onze inspanningen ten spijt, dit ging niet lukken. Na overleg met klantenservice werd aangeboden om eerst op vakantie te gaan en daarna konden we retourneren en werd de koelkast omgeruild, of indien mogelijk de draaikant gewisseld. Wij waren 100% overtuigd dat er niet passende onderdelen bij zaten... Uiteindelijk hebben wij geheel kostenloos de koelkast kunnen retourneren, en ook kostenloos is deze weer aan ons terug gestuurd. Beste De Wit Schijndel, wat hebben jullie een fantastisch goede klantenservice. Heel erg bedankt en een volgende aankoop gaan we zeker weer bij jullie doen.

Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te horen dat we het probleem met uw koelkast hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Hele snelle en goed verzorgde aflevering, ben 100% tevreden over deze firma

Vlot geholpen en meedenken

Even bellen en ze denken met je mee hoe een probleem op te lossen. De geleverde spullen zijn goed, maar wel stevig aan de prijs. Plezierig bedrijf, prettiger de O te D

👍

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.