Slecht

Plaatsen Thule luifel. 17-06-23. Oriënterend gesprek nieuwe luifel. 08-01-24. Maten doorgeven 21-02-24. Huidige bevestiging luifel doorgeven 22-02-24 Plaatsen nieuwe luifel geen punt en afspraak gemaakt voor 16- 04-2024. S’ middags 15-04-2024 kwam berichtje binnen dat luifel niet binnengekomen is en alles gecanceld wordt. Omdat de afgesproken montage tijd te vroeg was, besloten om een camping in Schijndel te bespreken. Morgen gaan twee 80++ onverrichter zaken naar huis met 250 euro extra onkosten ( brandstof en camping) BALEN!!!!!!

Beste Rob, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van uw review. Als wij producten niet voor de montage datum op voorraad hebben stellen wij klanten hiervan zo snel mogelijk op de hoogte. Bij uw bestelling hadden wij de voorgaande week nog de verwachting dat dit de vrijdag 12 April nog geleverd zou worden dit was helaas niet het geval waardoor we u maandag op de hoogte hebben gebracht dat we de luifel helaas nog niet binnen hadden van de leverancier. Wij hebben de order gecanceld op uw verzoek. Wat ons betreft had de afspraak ook verzet kunnen worden aangezien de tent met een paar dagen vertraagd zou zijn. Onze excuses dat we u zo laat pas op de hoogte hebben gebracht van het annuleren van uw afspraak. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

een dikke tegenvaller

Tule tent aangekocht online op 23 maart dit jaar. Tot op heden niets gekregen. Moest het wel al betalen bij bestelling. Al verschillende mails en telefoons gedaan en krijg het gevoel alsof ze ons van kastje naar muur sturen, want dan is het nog niet binnen, dan verwachten ze het deze week dan een andere. Weten ze het zelf wel??? Hoelang moeten een mens wachten op hun aangekochte tent?

Beste Filip, Zoals op de website vermeld is de door u bestelde tent op bestelling en is de tent niet op voorraad leverbaar. Wij zijn zoals de meeste winkel afhankelijk van leveranciers. Zodra wij van de leverancier de verwachte leveringsdatum hadden ontvangen hebben wij u hier per e-mail van op de hoogte gesteld. Helaas kon de leverancier de tent niet leveren op de verwachte leveringsdatum en is deze datum met een week verlaat. Wij hebben uw bestelling inmiddels op uw verzoek geannuleerd en de terugbetaling in gang gezet. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

alles op tijd geleverd en in de juiste verpakking

de leveringen zijn altijd juist en in de verpakking dat niks kan gekreukt word

👍

de samenwerking met post nl dienen ze best te stoppen!

Ik veroordeel het bedrijf De wit Schijndel niet, doch het feit dat ze met post NL samenwerken is voor hun zeker geen goede zaak, wij dienen nu al 5 dagen te wachten op een pakket. onbegrijpelijk dat in deze tijden en in een online shopping business geen of slechte communicatie gedaan wordt, dit door post nl en de Wit. Ik dien als klant zelf achter mijn goederen aan te gaan, kan toch NIET.

Beste Cristian, Helaas zijn wij voor het verzenden van de bestellingen afhankelijk van vervoerders. Het kan weleens voor komen dat er daar in het depot fout gaat of iets langer duurt dan gewenst. Wij hebben na uw bericht dat u de bestelling nog niet had ontvangen meteen een onderzoek ingesteld naar uw pakket bij Postnl. Mijn collega zal vandaag zoals met u gemaild contact met u opnemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Assortiment oké, snelheid van levering oké. Verpakking zeer matig

De gebruikte de wit tape laat vervelende resten achter op het product. Een doorzichte geschikte tape gebruiken op de producten zelf.

Prima ervaring.

Twee campingstoelen gezien op de site voor een mooie prijs, door opkomende hebberigheid meteen besteld om vooral niet achter het net te vissen, nooit doen tijdens feestdagen, alles is dan iets anders, logisch toch. En dan toch weer de geruststellende mail van De Wit dat alles goed komt, en jawel, we zijn zo blij met onze stoelen. Het ging om een set Crespo extra brede campingstoelen, grijs. Eigenlijk een aankoop die we nog niet echt nodig hebben, maar we zullen er uiteindelijk wel in groeien, voorlopig zitten ze wel heel riant en comfortabel, stevige stoelen, we zijn er blij mee, en ook zeker met De Wit Schijndel, een Top zaak volgens mij!

Voorraadinformatie klopt niet

Voor mijn echtgenote kocht ik een tennisracket als verjaardagscadeau. Hoewel op de website het racket op voorraad stond (en nochtans staat), bleek de winkel het de volgende dag niet te kunnen leveren. Er volgde een creditnota, en ik moet maximaal 14 dagen wachten (en in de gaten houden) dat het bedrag wordt teruggestort. En ondertussen uiteraard elders het cadeau kopen. Dat is erg spijtig. Afgaande op andere reviews lijkt het helaas vaker plaats te vinden dat producten alsnog niet uitgeleverd kunnen worden omdat deze tóch niet op voorraad blijken. Met dergelijke onbetrouwbare voorraadinformatie lijkt het mij lastig ondernemen voor hen.

Beste Robert, Onze excuses dat we het door u bestelde product helaas toch niet op voorraad bleek te zijn. Ik zie dat de terugbetaling inmiddels op uw rekening moet staan. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Service après-vente réactif

Ayant commandé un ensemble de jardin, lors du déballage de la table, j'ai constaté que le kit était incomplet. J'ai introduit une réclamation et ai reçu la pièce manquante rapidement. Bonne expérience, société à recommander !

👍

Online besteld. Netjes afgeleverd en een vriendelijke chauffeur.

👍

Helemaal blij en zeer content

Ben ontzettend blij en content met de Wit Schijndel, altijd keurig op tijd en heel goed verpakt.

Belachelijk hoge retourkosten

Koffie beker besteld voor sochtends in de auto, maar past niet in de bekerhouder. Retourkosten van ruim 7 euro! U bent gewaarschuwd!

Beste Micha, De retourkosten zijn bij ons inderdaad voor eigen rekening als u de bestelling terugstuurt. U kunt de bestelling eventueel wel kosteloos ruilen in de winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Le blanc de wit eten genieten drinken

Koude soep,6.,25 vieze tafel, duur lunch plateau , geen uitsmijter verkrijgbaar, Nougatine gebak was wel goed, Niet De Wit Waardig

Beste Harry, Wat vervelend om te horen dat uw bezoek aan ons restaurant niet naar wens is verlopen. Wij hebben contact gehad met het restaurant en nagekeken of wij een e-mail of bericht van u hebben ontvangen en vinden het erg jammer dat wij niet de kans hebben gekregen van u om het bij uw bezoek ter plekke al op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

zeer goed

telefonich goed bereikbaar zeer goed geholpen en snelle bezorgen nadeeltje te grote verpakking

Artikelen niet leverbaar

Dit is al de tweede keer dat ik een online bestelling heb geplaatst en beide keren waren de artikelen niet leverbaar. Wees dus niet te blij als je online een aanbieding bij De Wit besteld en betaald

Beste Ellen, Bedankt voor uw review. Onze excuses dat wij tot twee keer aan toe uw bestelling niet hebben kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Wij werden supergoed geholpen met een goed advies door Edwin. Ook werden we na een telefoontje omdat we een riem hadden laten liggen in de paskamer door Harm geholpen die de moeite nam om te gaan kijken of hij daar nog lag. En hij heeft hem voor ons bij de balie gelegd. Dank je wel.

👍

Mooie spullen. Goede kwaliteit. Bij problemen over de bestelling doen ze je graag helpen. Top.

Mijn betaling via bank overschrijving gedaan. Fout nr ingegeven en daardoor kwam de betaling die via buckaro is gegaan niet aan. De firma de wit Schijndel heeft mij hierbij geholpen. In afwachting op mijn bestelling. Alvast bedankt voor uw reactie. Als je hier iets besteld zullen ze er alles aan doen dat het als het fout gaat (mijn schuld, verkeerde gegevens ingevoerd) om de spullen alsnog te leveren. Top. Fijne zaak.

👍

Snel verzonden en goede service.

Ik had wat kleine dingetjes nodig voor een hobbyproject. Deze artikelen waren vlot binnen. Helaas was één artikel niet het juiste, maar na een mailtje, rap antwoord terug en werd alsnog het goede artikel kosteloos toegezonden. Top service! Ook in het verleden weleens wat besteld en dat was ook altijd goed en snel binnen. Betrouwbaar en vriendelijk bedrijf.

super

Kom er graag Super bediening Grote Keuze Is een uitstap waard Vriendelijk en behulpzaam

👍

In de winkel een kooktoestel gekocht bij thuiskomst bleek er een veertje te zijn afgebroken. Gebeld, kon hem terugsturen en kreeg een nieuwe. Maandag opgestuurd woensdag de nieuwe in huis.

Beste Robert, Helaas gaan er af en toe wat dingen mis maar wij proberen dit zo goed mogelijk op te lossen. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

heel slechte communicatie de fout lig altijd bij de klant.

eerste aankoop was een flop heel onduidelijke uitleg na lang aan de telefoon te hebben gezeten kwam alles in mijn nek terecht. En een gat in mijn bus ondanks de mail dat het zou passen... "geschikt was" bij retourneren 20€ kosten

Beste Christian, Wij hebben e-mail contact met u gehad over een Truma Wanddoorvoer rooster en hebben inderdaad bevestigd dat deze zou moeten passen. Uw klacht gaat over een Dometic S4 raamhor waar wij u via de e-mail niet over geadviseerd hebben. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

telefonisch heel goed geholpen

zeer content

Het gaat altijd zeer vlot en wordt op een nette manier geleverd

👍

zeer correcte en snelle levering en info, ook bij incompleet artikel

Twee dezelfde artikelen besteld om één in reserve te hebben, helaas was één niet compleet vanuit de fabriek vertrokken. Via mail contact opgenomen en door Karin de nodige info bekomen hoe verder te handelen. Verder geholpen door afdeling retourneren en in 5 dagen tijd een nieuw compleet artikel ontvangen. Voor service, levering, behulpzaamheid en correctheid verdient het Dewit-team een dikke 10. Ik werd door het team geholpen op een manier die men niet gouw meer tegenkomt, "TOP service"

Beste Johnny, Helaas gaan er af en toe wat dingen mis maar wij proberen dit zo goed mogelijk op te lossen. Bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Eerste contact met van Schijndel

Door jonge dame aan de telefoon heel goed geholpen

👍

Heel gemakkelijk om iets te bestellen

Heel gemakkelijk om iets te bestellen ook van uit buitenland