Heel gemakkelijk om iets te bestellen

Heel gemakkelijk om iets te bestellen ook van uit buitenland

Prima bedrijf snelle levering

👍

Vlot en goed geinformeerd.

Overzichtelijke website met vlotte levering en goede informatie.

helemaal goed

Vind het zeer makkelijk en het gaat allemaal zeer snel en helemaal perfect

Zo verrassend niet klantvriendelijk ..... :-(

In het voorjaar een paar Fischer ski's (535 euro) gekocht voor mijn dochter die daar 4 dagen op gesport heeft in Oostenrijk. Bij thuiskomst vonden wij de boven afwerking van de ski's wel erg makkelijk loslaten. Natuurlijk beschadigen ski's ook door normaal gebruik maar zodanig in korte tijd vonden wij wel wat snel. Toen eerst begin April 2023 met klantenservice De Wit gemaild met wat foto's en terug een keurige bevestiging gekregen dat er inderdaad iets mis is met de toplaag. Men vroeg in het najaar terug te komen daar opsturen naar Fischer ter beoordeling dan korter duurt en er dan ook nieuwe voorraad skí's is om het sneller op te lossen. Voor de garantie maakte dit niet uit. Vandaag dit bezoek gedaan aan de winkel en de bevestiging van de klantenservice meegenomen voor de zekerheid. Tot verbazing van mijn dochter in ik werden we door twee heren te woord gestaan die vonden dat de beschadigingen wel normaal waren, gingen uitleggen op hoeveel manieren die kunnen ontstaan en eigenlijk ons eigenlijk wegzetten als klagers die niet moeten zeuren. Toen hebben ze toch de moeite genomen de mailwisseling nog even te lezen en vervolgens ook nog hun collega's van klantenservice even afgevallen door te zeggen dat ze dit nooit hadden mogen bevestigen ..... Als kampeerders en skiërs in het verleden alleen maar positieve ervaringen met De Wit gehad (en ik woon niet dichtbij ...) en klagen doen we niet zo snel, nu echter verbaasd en teleurgesteld naar huis gegaan. Na aandringen worden de skí's toch naar Fischer gezonden. En mocht de klacht ongegrond zijn dan zij dat zo, maar zo ga je niet met je klanten om.

Beste Ton, Bedankt voor het schrijven van uw review. Ik heb van de afdeling van de ski's begrepen dat ze inmiddels contact met u hebben gehad. Onze excuses voor de vervelende ervaring. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Reageer wel wanneer mijn bestelling binnen is.

Bestelling ging vrij snel. Nu afwachten hoelang het duurt voor ik het in huis heb.

Ben zeer vriendelijk geholpen

Ben eenmalig in de winkel met airco's geweest,en ben vriendelijk en behulpzaam geholpen en heb mede daardoor een camper airco gekocht. Gr.Henk

👍

Het was in een paar minuten gebeurt mijn geld was over gemaakt naar de wit bij het bestellen van st

Fijne ervaring bij de wit ook al eens een vouwwagen gekocht 23 jaar geleden toen ook ook goed behandeld.

doen wat ze schrijven

Levertijd magnifiej

👍

Mailtje gestuurd met wat technische vragen voor dakluik voor mn camper, daar werd snel en kundig op gereageerd

Slechte service

Ik heb een broek van Fjallraven in de webshop van De Wit Schijndel gekocht waarbij op de website staat "Broeklengte: Lang". Helaas kreeg ik een broek met lengtemaat "Regular" opgestuurd, die mij niet past. Dit heb ik per mail aangegeven en De Wit Schijndel geeft aan dat ze de broek met de lange lengte niet hebben. Ze geven tevens aan dat dit onduidelijk op de website staat, maar toch moet ik zelf de retourkosten betalen. Ik ga hier niet weer bestellen, want nu kost het mij geld dat zij het product niet goed op de website zetten!

Beste Hester, Uit onze gegevens blijkt dat u bij navraag bij de afdeling outdoor kleding geen retourlabel zou krijgen, maar dat u deze wel gekregen heeft bij uw retouraanvraag. De informatie zoals op de website vermeld zal worden aangepast. Onze excuses voor de verwarring. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Vriendelijk, snelle en goede service

Al veel gekocht bij De Wit tijdens ons caravan-tijdperk. Helaas nu geen caravan meer, maar met de auto plus fietsen naar natuurlhuisjes.

GEWELDIG!

Ik had een mooie compressorkoelkast hier aangeschaft waarvan de deur omkeerbaar is. Dit stond duidelijk in de handleiding omschreven. Vlak voor onze vakantie wilde ik deze gaan omzetten maar al onze inspanningen ten spijt, dit ging niet lukken. Na overleg met klantenservice werd aangeboden om eerst op vakantie te gaan en daarna konden we retourneren en werd de koelkast omgeruild, of indien mogelijk de draaikant gewisseld. Wij waren 100% overtuigd dat er niet passende onderdelen bij zaten... Uiteindelijk hebben wij geheel kostenloos de koelkast kunnen retourneren, en ook kostenloos is deze weer aan ons terug gestuurd. Beste De Wit Schijndel, wat hebben jullie een fantastisch goede klantenservice. Heel erg bedankt en een volgende aankoop gaan we zeker weer bij jullie doen.

Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te horen dat we het probleem met uw koelkast hebben kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Hele snelle en goed verzorgde aflevering, ben 100% tevreden over deze firma

Vlot geholpen en meedenken

Even bellen en ze denken met je mee hoe een probleem op te lossen. De geleverde spullen zijn goed, maar wel stevig aan de prijs. Plezierig bedrijf, prettiger de O te D

👍

Mooi bedrijf voor dromen te verwezenlijken

Zeer mooi volledig bedrijf,vriendelijk personeel

👍

geen juiste informatie op site

daar ik een hoes voor de ramen van mijn camper heb besteld maar is te klein nu moet ik bij retotouneren ook nog eens verzend kosten betalen

Beste H. van Dissldorp, Zoals in onze algemene voorwaarden op onze website vermeld staat betaald u de retour kosten altijd zelf mits er geen gebreken aan de producten zijn. U krijgt alleen de eventueel gemaakte verzendkosten terug van de verzending van de bestelling naar u toe als de gehele bestelling wordt teruggestuurd. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Super advies

Vandaag met mijn vrouw een paar wandelschoenen gekocht, merk Dolomite. Wij zijn super geholpen met veel uitleg over de kwaliteit en onderhoud van de schoenen. Wij zijn super tevreden over de medewerkster, ze verdient een dikke 10

Beste Peter, Bedankt voor uw positieve review. Wij zullen uw bericht doorgeven aan de juiste afdeling. Tot de volgende keer.

Heerlijk

Het is een heerlijke winkel en je word er goed geholpen op alle gebied van kamperen tot allerlei sporten

👍

Op correcte en klantvriendelijke wijze is mijn bestelling afgehandeld.

Op zoek naar een onderdeel (onderkader) van het dakraam van mijn caravan kwam ik terecht op de site van De Wit. Helaas was het niet op voorraad. Communicatie per mail leverde een snel, vriendelijk en passend antwoord op. Na de aangekondigde 4 weken werd het onderdeel geleverd en de prijs, die al lager was in vergelijking met andere bedrijven, bleef onveranderd. Chapeau. Graag wil ik firma De Wit, en medewerker Monique in het bijzonder, bedanken voor de prettige communicatie en afhandeling.

Beste Paul, Bedankt voor het plaatsen van uw mooie review. Wij zullen uw review doorgeven aan Monique. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel.

Belachelijke service...

Wat een zaak is dit zeg. Vorige week een luifel gekocht (een ingepakt showmodel) met €25 euro korting. Zo zat de originele doos er niet omheen en ontbrak de gebruiksaawijzing, prima geen probleem. Bij de kassa voor de zekerheid nog gevraagd of de luifel compleet en in orde was. Uiteraard meneer, anders verkopen we het niet, was het antwoord. Echter bij het opzetten van de luifel bleek er een gaatje in het doek te zitten. Reactie van Rinze, medewerker van de Wit, dat is het risico als je een showmodel koopt. Halloooo, je verkoopt toch geen kapotte producten. Ondanks diverse mails blijft hij bij zijn standpunt van helaas pindakaas. De, overigens zeer correcte en aardige telefoniste Netty, kan ivm personeelstekort, intern uiteraard niemand bereiken die mij mondeling te woord kan staan. Wat een slechte service en voor mij reden om nooit meer iets te kopen bij De Wit in Schijndel. Kortom, de koude douche gaat naar: De Wit Schijndel...

Beste Marco, Allereerst onze excuses voor de vervelende situatie. Wij hebben via de e-mail contact met u opgenomen zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Matige oplossing geboden na verkeerde ingelicht te zijn bij aanschaf Cadac.

Bij het aanschaffen van een cadac braai kregen wij een verkeerd bbq grid geadviseerd. Tijdens de vakantie vonden we dat het rooster erg los lag en dat de braai zelf erg vies werd van druipend vet. Na terugkomst bij De Wit langs gegaan en hier vertelde ze dat we het verkeerde rooster mee hadden gekregen. De oplossing was dat we het goede rooster konden kopen met 20% korting. Nu hebben we een vieze braai die we niet meer schoon krijgen, een bbq grid waar we niets mee kunnen. En daarnaast extra geld moeten uitgeven voor een nieuw rooster.

Beste Bram, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zullen uw review doorgeven aan de juiste afdeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Slecht in dit geval.

Door onvolledige informatie bij de lijst met artikelen te klein rooster besteld Geen maat bij afbeelding. Zelfde afbeelding als ander artikel. Als je dan ook nog €7,25 moet betalen voor retourneren door halve informatie van de Wit is dat niet bemoedigend om hier nog iets te bestellen als het op eigen kosten terug moet sturen.

Beste Theo, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij snappen dat het vervelend is dat er kosten gerekend worden voor het retourneren van een bestelling, Wij geven dit aan op onze website onder het kopje ‘info voor u besteld’ en bij het kopje retourneren. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Vriendelijk personeel en goede service

Na 1,5 jaar verkleurde Crespo stoelen, geen probleem werden zo omgeruild. Ook als je wat vraagt aan het personeel, altijd behulpzaam en vriendelijk. Top !!!!!

Fijn tentje

Een fijn tentje dat zich eenvoudig laat opzetten en stevig staat. Ik gebruik hem voor één persoon waardoor mijn spullen er fijn bijkunnen. Enige nadeel dat ik heb ondervonden, als het regent en je wilt erin en eruit gaan valt de regen van de buitentent zo in de binnentent, dat is een beetje jammer en onpraktisch. Verder circuleert hij goed frisse lucht door de ventilatie luikjes welke aan beiden kanten zitten. Ik ben tevreden, goed waterdicht en door de ventilatie weinig tot geen condens in binnentent.

Beste Miranda, Bedankt voor het plaatsen van uw review en veel plezier met uw tent. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel.