Onverantwoordelijk. Onprofessioneel, niet adequaat

Vandaag 4 juli ‘20 bezocht om 16:15uur. Onvoorstelbaar druk, volle parking. Binnen geen enkele vorm van gereguleerde bezoekersstromen. Gangpaden zijn te smal om 1,5 te kunnen aanhouden. Hadden éénrichtings verkeer looproutes moeten maken. Geldt voor beide panden.

een week levertijd voor een product wat gewoon op voorraad is

op woensdag een product besteld en betaald wat volgens de website op voorraad was,met de gedachte om het zaterdag's te monteren. uiteindelijk ligt schijndel in nederland dus dat moet makkelijk kunnen. op zaterdag nog niets ontvangen ,opgebeld en......U raad het al, ook bij voorraadproducten rekenen wij een week levertijd. jammer,de camper maar weer naar de stalling gebracht. laatste aankoop bij de Wit.

Hier bestel ik nooit meer iets!

2 stoelen gekocht. Transporteur Transmission. Ik moet inloggen voor bezorgmoment maar ik heb geen inloggegevens en kan deze ook nergens aanmaken. Bezorgmoment gemist dus! 2e bezorgmoment gemist dus! Stoelen worden door vervoerder automatisch geretourneerd naar het bedrijf. Anderhalve maand later, 6 mails en 3 telefoontjes verder nog steeds geen stoelen maar ook geen terugbetaling! Stoelen hoef ik uireraard niet meer maar mijn geld wil ik wel graag terug! Op mail wordt helemaal niet gereageerd. De dames aan de telefoon zijn aardig maar hun beloftes worden niet nagekomen... Maandag nog maar weer eens een keer bellen... dagelijks... totdat ze er schijtziek van worden en van ellende mijn geld tetugstorten!

Geen duidelijkheid levering

Belachelijk die levering, 1 Juli bestelling geplaatst maar geen enkele duidelijkheid qwa wanneer geleverd. Telefonisch contact, kan wel zeker week duren. Nou bij een normale webshop volgende dag inhuis of minstens binnen twee dagen. Ze moeten duidelijk vermelden wat levertijd is bij het betreffende artikel Nu dus geen verjaardags kado Rare tent

Bureaucratisch en star

De klantenservice wil absoluut niet mee denken; niets is mogelijk. Ik had een koelkast besteld via de webshop. De levertijd was aanzienlijk langer dan waar ik bedacht op was. Uiteindelijk zelf naar Schijndel gereden om zo’n ding te kopen. Via de klantenservice geprobeerd de oorspronkelijke bestelling te annuleren maar dat was onmogelijk. Ik moest de bestelling dan maar weer terugsturen; een totale verspilling van moeite, tijd en geld.

Slecht

Als er staat 5 op voorraad dan kan er toch 1 opgestuurd worden . men zegt U bestelling is verzonden via met skynet.betrack en trace . ja aangemeld maar nog niet opgehaald door post nl. dit is de truc. Mailen , nobody home . volgende keer zal het obelink worden . Mocht U Dewit dit lezen vertel me dan of het aan post nl ligt .

Contact niet mogelijk.

Zat meer dan 30 minuten in de wacht om met webshop te spreken. Zie van meerdere reviews dat het een waardeloze situatie is. Had ik maar eerst de reviews gelezen dan was ik hier niet aan begonnen. Besteld en nu spijt!

Erg goede professionele voorlichting gehad van Chiel bij aankoop van onze Vango tunneltent.

Bij het uitzoeken van een tunneltent zijn we ontzettend goed en vriendelijk geholpen door Chiel. We hebben hele duidelijke en professionele uitleg en voorlichting gekregen. Dit maakte de keuze een stuk makkelijker en hebben we uiteindelijk voor de Vango Alton Air 400 gekozen. Topservice!

Zeer slechte telefonische bereikbaarheid

Kwartier of langer in de wacht is kennelijk heel normaal...

Inderdaad WAARDELOOS

Op maandag 22 juni stormband en sunblocker voor luifel besteld. Op vrijdag 26 juni komt er een pakje met alleen een stormband in. Geen sunblocker te zien( wel op voorraad bij bestelling.) Ik laat weten dat ik alleen de stormband ontvangen heb. Ik krijg de melding dat men de sunblocker gaat versturen, ik ga op zaterdag 27 juni na 22 uur een track&trace code krijgen. Maandag 29 juni nog steeds geen code. Mail verstuurd geen antwoord. Vandaag 1 juli nog maar eens een mail verstuurd. Ik kan best begrijpen dat het door Covid 19 overal drukker is maar bij andere leveranciers loopt de levering maar met hoog uit een paar dagen op. In de winkel zelf zijn de personeelsleden echter wel vriendelijk. Bestellen op de webshop is inderdaad een RAMP.

Koop niets bij deze webshop

Waardeloze klantenservice. Je hangt 15 minuten aan de lijn voor een dom antwoord. Ondanks dat post nl zegt dat het pakket kwijt is en adviseert dat De Wit contact moet opnemen met hen, blijft men zeggen het pakket komt echt wel. Anders morgen weer terug bellen. Jazeker en weer 15 minuten wachten. Tja en Post NL zegt sorry pakket is kwijt. Geld krijg je terug als je pakket terug stuurt. ( het verdwenen pakket terug sturen!!!!!) Had ik maar eerder naar de recensies gekeken want dit is geen op zich staand verhaal.

Bijna perfect, dure verzendkosten!

Prima website met een grote keuze en scherpe prijzen. Jammer dat je voor een cadeaubon € 5,95 verzendkosten moet betalen; die past in een envelop met één postzegel.

zending niet compleet

fiamma dakluik ventilator besteld, na 3dgn in huis, top! Jammer dat de de Wit de kit is vergeten die ik er bij besteld heb! Nu loopt mijn klus een week uit!

Waardeloos

Mijn bestelling was meer dan 3 weken onderweg en de klantenservice reageert vrijwel nergens op.

Uitstekende en snelle afwerking van de bestelling

Uitstekende en snelle afwerking van de bestelling en goede inlichting betreft product en levering Dank

Rampzalige transporteur

1 juni een voorraad product besteld, na 2 weken eens bellen wat de status is, blijkt DPD aan de deur geweest te zijn terwijl ik niet thuis was, pakketje bij een depot afgeleverd te hebben, en na een aantal dagen weer retour De Wit gestuurd...dit alles zonder bericht/briefje naar mij, hoe kon ik dit weten dan?!? Na 3 weken weer eens bellen, pakketje is nog niet retour gekomen, en het kan niet opnieuw verstuurd worden want product niet meer op voorraad...

Gewoon heel goed geregeld bij dit bedrijf

Ervaring is positief, communicatie is helder en transparant. Het is gewoon goed geregeld bij de Wit.

Teleurgesteld

Als je snel iets nodig hebt bestel dan niet bij dit bedrijf, zelfs aan de telefoon maken ze beloftes die ze niet nakomen.

Prima respons alleen post nl laat het afweten

Al de tweede keer dat ik de laatste maanden bij de Wit besteld heb prima keuze en prijzen en een goede respons. Nu alweer dat post nl de bezorgdatum voor de 3e keer veranderd misschien is tijd om aan een andere transporteur denken! De volgende keer zou ik hierdoor overwegen om een andere webshop te kiezen.

Geweldig, snelle levering en prima artikel.

Als ik iets bestel is het binnen een paar dagen in huis. Prima spul voor de camping wc, en snel geleverd dus. Zeker aan te bevelen!!!

Geen snelle levering

Op 9 juni een klein onderdeel besteld, nu ruim een week later nog steeds niets ontvangen. Komt door de Corona-crisis zeggen ze..... echter zo’n langere levertijd is voor nu echt te lang. Mijn advies is om niet bij De Wit te bestellen als je iets snel nodig hebt.....

Belachelijke verzending

Een kleine bestelling is in 4 leveringen bezorgd. Logistieke proces moet hoognodig aangepast worden! Dit is én niet klantvriendelijk én niet milieuvriendelijk. Geef een realistische verwachte leverdatum en lever in max 1-2 pakketten. Ik moet nu nog iets retourneren maar na het lezen van een aantal recensies vraag ik me af of ik niet beter mijn verlies kan nemen en het via marktplaats o.i.d. kan verkopen..

Vlotte afhandeling, goed product

Op dinsdag op de website een tent besteld. Ik wilde nog wel even weten of het artikel voorradig was, dus belde ik. De webshop was telefonisch moeilijk bereikbaar, dus belde ik de winkel. Prettig contact en mondelinge toezegging dat de tent op voorraad was. Na de bestelling volgde al snel een bevestiging en een factuur. Vervolgens een paar dagen wachten, op vrijdag kreeg ik een verzendbevestiging en op zaterdag had ik hem al (per PostNL). Tot zover in alle opzichten prima dus...

Zeer slechte levering en geen reacties op email

Ik heb een week geleden mijn bestelling geplaatst waarvan alles op voorraad was. Een week later nog niks ontvangen. Op emails wordt gewoon niet gereageerd en telefonisch zeggen ze dat het druk is en ze vanavond proberen te verzenden (3 dagen geleden inmiddels). Nu is de zending 2 dagen geleden wel aangemaakt, maar is het nog niet verzonden. Vermeld dit naar klanten voordat ze bestellen... Dit is mijn laatste bestelling bij de Wit. Het feit dat hier ook alleen maar slechte reviews staan zonder reactie van de Wit zegt ook genoeg.

Jammer!

De Wit ... prijst zichzelf aan als nummer ‘1’ aan voor de ‘ Kampeer, Tuin en Sport’ markt echter het on-line verkopen en de daaraan gekoppelde te verlenen verplichtingen zoals het nakomen van de conform de op de website toegezegde voorraad en levertijden komt ‘De Wit’ niet na ... Jammer en na de vele mailtjes en telefoontjes komt men maar met een excuus ... we zijn druk! Persoonlijk vindt ik dit geen excuus omdat de verkoop in kampeer, tuin en sport artikelen altijd een seizoensgebonden detailhandel is en men mag verwachten dat de ondernemer daar ook rekening mee kan houden en dat men dit niet als excuus mag gebruiken voor het niet kunne nakomen voor ‘ conform de website te verwachten levertijd en betrouwbaarheid ‘ ... Ik kan als oud ondernemer maar kort zeggen: De Wit maakt de door hun genoemde kreet ‘ nummer 1 ...’ zeker niet waar ... jammer ! Beste verantwoordelijken bij ‘De Wit’ ... retail = detail ... Het gaat vooral om de details ... en daar kunt u klanten mee winnen!