Niet klantvriendelijk

De internetbestelling was incompleet. Ik moest het artikel terugsturen, mijn vraag of de ontbrekende accessoire ter aanvulling niet kon worden nagestuurd werd niet gehonoreerd. Dus ik moest: drie documenten printen, doos voor verzending klaarmaken en naar het 'postkantoor' om betàáld (!) te retourneren. Na een paar dagen kreeg ik het complete artikel retour, het ontbrekende element zat er in een los zakje bij... Intussen kreeg ik verschillende mails van het bedrijf, dat het artikel niet meer leverbaar zou zijn! Waar gaat het in de communicatie allemaal mis bij De Wit?

Beste Amy, bedankt voor je feedback. Zoals ik op Facebook naar je heb gecommuniceerd ga ik je verhaal terug koppelen naar de afdelingen. Wij gaan onze uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Geld terug

Ik had schoenen besteld op 15 julli waren op de site nog op voorraad maar helaas konden ze de schoenen niet leveren. Vind dit ook een beetje slordig maar het kan gebeuren. Maar dat ik na een maand mijn geld nog niet terug heb vind ik n oiet juist, vraag me af hoe lang dit nog duurt. We hebben zelf ook een site je kunt elke dag het geld terug storten.

Zeer slecht

Bestelling gedaan op 3 augustus en betaald. Vervolgens niets meer vernomen! Vandaag contact opgenomen en kreeg te horen dat het product niet meer voorradig was. Hopelijk vergeten ze niet het geld terug te storten.

Iets besteld niet op voorraad, moet je dus zelf achteraan bellen

Jurk besteld, nog steeds niet geleverd. Mail gestuurd, geen reactie. Gebeld, na lange tijd..... IS niet meer op voorraad. En nu? Kunt u de bestelling voor mij annuleren? Verbind u door met de afdeling..... Ze hebben lunch pauze..... en nu? Maar hopen dat ik m'n geld terug krijg.... over 2 weken?

waardeloos

verpakking kapot en een artikel ontbreekt. Telefonisch contact opgenomen, zeer onvriendelijk, het ontbrekende artikel zou volgens de onvriendelijke dame aanwezig zijn, maar is nog steeds niet afgeleverd. De eerste en de laatste keer iets besteld bij dit waardeloos bedrijf.

Slechte ervaring

Ik kocht hier een Weber pizza steen van diameter 36cm. 2x heb ik de verkeerde toe gestuurd gekregen. Eerst een diameter 46cm en dan een original ipv de keramische versie. Gratis retourneren is gedeeltelijk waar, maar de kosten (naar postkantoor rijden) die je maakt om zelf uw pakket te versturen moet je er zelf bij nemen ook al hebben ze zelf gemist. Het heeft uiteindelijk 4 weken geduurd tegen dat ik mijn geld terug kreeg en mijn verzendkosten van x 16.4€ kreeg ik maar 30.81€ terug ipv 32.80€. Kort samen gevat. De Wit is heel goed denk ik als ze het juiste product opsturen(wat bij iedere webshop is). Wanneer het product fout wordt geleverd is hun service beneden alle peil. Ook heb ik 2 x een mail gestuurd waar ik nooit geen reactie op kreeg. Conclusie: De Wit is geen goede webshop om iets te kopen!

slechte ervaring

In het verleden geen slechte ervaring maar deze keer gaat het goed mis. Een week geleden scharnier voor vriesvakklep besteld. Was op voorraad in de winkel maar zou volgens telefoondame naar de webshop komen en dan z.s.m. verzonden worden. Na twee telefoontjes nog steeds geen enkel bericht wanneer ik nu eindelijk het bestelde scharnier tegemoet kan zien.

Zeer slechte service

Wij zijn zeer ervaren tent kampeerders,nog nooit iets aan een tent gehad,vorig jaar een safarica tent van 189,- gekocht een 2 pers koepel/ iglo tentje( omdat wij graag kwaliteit gebruiken) en nu bleek na vorig jaar 2 weken gestaan te hebben dat de boogstokken al verbogen zijn, gescheurd en zelfs afbrak bij het opzetten dit jaar. De reactie van dit bedrijf?? Ik kan nieuwe stokdelen kopen..., echt heel Raar hoor

Onbereikbaar

Ik heb dagenlang geprobeerd om mijn bestelling te annuleren. In eigen account stond niets te annuleren, via mail werd niet gereageerd (ook niet in spam), telefoon werd niet opgenomen. Krijg wel doodleuk een rekening.

Beste mevrouw/meneer, We vinden het vervelend om te horen dat je zoveel moeite hebt moeten doen om contact met ons te zoeken. Onze excuses hiervoor. De bestelling die u heeft gedaan mag u uiteraard terugsturen, dan gaan wij ervoor zorgen dat het geld zo snel mogelijk op uw rekening terug komt.

Super snelle levering

Ik had een zware parasol voet besteld van 90 kilo. We hadden hem binnen 2 dagen in huis, we kwamen er achter dat 1 wieltje niet op de rem kon. Heb een mailtje gestuurd, de volgende dag hadden we een nieuw wieltje in huis. Dank jullie wel. Groetjes Yvon

Onprofessioneel en slechte communicatie

Ik lees in veel beoordelingen dat de werkplaats aan de overkant niet best is nou daar is niets aan gelogen. Wat een onvriendelijke onprofessionele mensen zijn dat. Had mijn combi ketel daar gebracht voor reparatie en na vijf weken wachten en vier keer bellen is hij eindelijk klaar maar even helpen met inbouwen of tips geven Ho maar, ze hebben geen idee daar, ja meneer we bellen je zo spoedig mogelijk terug en vier dagen later moest ik zelf maar weer bellen. Voor mij nooit meer!!

Beste Richard, Aller eerst bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. We willen onze excuses aanbieden over het feit dat de werkplaats je niet zelf op de hoogte heeft gebracht van de stand van zaken. We gaan je klacht doorgeven aan de afdeling.

Gebeld over de onder bak Thetford c400, dat ik een linkse c 400 moet hebben.

Ik heb een medewerker aan de telefoon gehad die de foto van de Thetford c400 heeft gezien, ik heb gezegd deze c400 moet ik hebben met de draaiknop links en de uitloop rechts, de dame zij dat komt goed ik heb heb het vermeld, ik krijg net het bestelde in huis, en wat blijkt de verkeerde c400 de knop zit rechts in plaats van links, Daarom wil ik nooit wat bestellen op internet, je heb gebeld daarover en krijgt toch het verkeerde op gestuurd, net weer 20 minuten daarover gebeld.

Toppie

Is goed en duidelijk te vinden.

Ruime keuze, vlotte levering,verkeerde bestelling, geen probleem

Bedankt voor je review Roland!

Super dakraam en perfecte bezorging.

Bedankt voor deze mooie review Marc! Veel plezier met uw dakraam.

Zeer slechte bereikbaarheid en technische service

Ik kocht bij de wit een thetford chemisch toilet c502x. Na inbouwen blijkt dat het toilet niet spoelt. 3 terugbelverzoeken zonder gevolg verder krijg ik na de vierde keer bellen iemand can de werkplaats aan de lijn die het toilet niet kent. Hij zegt dat ik ermee langs moet komen (op zich niet raar) maar op het moment dat ik dan vraag hoe ik de 15 liter water uit het spoelreservoir krijg aangezien de spoelknop niet werkt; ‘maar meneer u moet wel de gebruiksaanwijzing lezen’ Ik mag hopen dat dit netjes opgelost wordt en dan zal ik mijn beoordeling bijstellen. Voor nu diep triest. Zo ken ik de wit niet.deze melding dus vooral als signaal. Technische dienst is nauwelijks bereikbaar, slecht op de hoogte van de producten en niet klantvriendelijk.

Slechte website én communicatie

Ook ik heb een deel van bestelling niet uitgeleverd gekregen. Uit telefonische info bij de servicedesk bleek dat de bestelde wandelschoenen in mijn maat helemaal niet op voorraad waren! Na 3! dagen de helft van mijn bestelling ontvangen zonder paklijst of brief/mail waaruit blijkt dat het 2e artikel niet op voorraad is. En dan moet ik ook nog eens 2 weken op mijn geld wachten! Nooit meer wat bestellen bij De Wit, er gaat veel mis daar in Schijndel! 17 juli 2019 Peter

Handige site

Snel en handig

Prima.

Super tevreden omdat zelfs de kleinste onderdeeltjes voor onze 26 jaar oude caravan op voorraad zijn. Zeer vriendelijk behandeld tijdens telefonisch contact. Snelle levering. Top!!!!!!

Alle bijnodighede kunnen bestellen en optijd geleverd

Prima overzichtelijke webshop

Snelle en prima levering. Tevreden met prijs en kwaliteits van de Thule dissel fietsdrager smart.

Een onderdeel voor de fietsdrager besteld via internet. Deze bleek niet te passen. Naar de winkel zelf gereden. Het probleem door een vakkundige en handige medewerker opgelost. Complimenten met dank voor de service!

informatief en constructief

Eerst vriendelijk te woord gestaan over een product wat slecht te krijgen schijnt. Daarna de website bekeken. Handige en overzichtelijke stappen steunden de aankoop.

Caissière dulenne zeer vriendelijk en geduld daartegen service van de wit slecht

In de winkel gevraagd voor de prijs van een kinderjoggingbroek waar geen prijs op stond volgens de verkoper los €35 Eenmaal aan de kassa was hij €60 Na wat navraag en contact met de baas wilde ze 20% korting geven dus inmiddels €48 we hebben hem terug gelegd en met een verdrietig kind vertrokken Jammer dat het zo loopt

Beste Paul, We snappen dat het erg vervelend is om aan de kassa te horen te krijgen dat de broek anders is geprijsd dan dat onze medewerker u eerder heeft verteld. Helaas kunnen wij onze prijzen niet zomaar aanpassen bij een vergissing van ons personeel. Wij vinden de 20% korting die wij u hebben aangeboden een zeer redelijke tegemoetkoming waar wij nog steeds achter staan.

slecht

slechte zaak mij laten bestellen en zeggen dat het op voorraad is en laten betalen, dan een week later mailen dat ze toch niet kunnen leveren en dat ik binnen 2 weken mijn geld retour krijg, zo hoort het niet,