Alles wat ik bestel is prima....zoals verwacht

Goede ervaringen

Beste Ge, Bedankt voor uw positieve reactie. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Online bestellen ?

Wij hebben dringend een onderdeel nodig die voorradig is. Dit en nog andere spullen in het mandje geplaatst. Daarna bestelling geplaatst en leveringsadres ingevuld en dan stopt het . Zou eerst de wijze van levering moeten aanduiden en zie dit niet staan. Vraag hulp per mail en begrijpelijk dat mijn vraag niet onmiddellijk kan beantwoord worden. Daarom nog beter dat jullie een chatbox als hulplijn zouden hebben.

Beste Freddy, Zoals telefonisch besproken heeft u van mijn collega een e-mail gekregen. Graag ontvangen wij hier antwoord op om u zo goed mogelijk te helpen bij het plaatsen van u order. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Prima ,zoals al in jaren

Nu eens via web in plaats van halen. Prima geregeld.

Beste R.Hogenbirk, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen.. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Mooie prijzen en snel geleverd!

Paar Puma's besteld voor m'n dochter die overal uitverkocht waren. De Wit had ze gewoon op voorraad en nog goedkoper dan elders ook! De schoenen zijn supersnel geleverd! Voor de mensen die dit lezen...negeer de negatieve reviews en bestel gewoon. Ook bij de meest bekende webshops kan het weleens misgaan is mijn ervaring!

Beste F van Tol, Wat fijn om te horen dat uw dochter de Puma schoenen zo snel heeft ontvangen. Wij wensen haar veel plezier met haar aankoop. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

2 Lafuma Evolution relaxstoelen gekocht...Helaas zaten er op één van de twee stoelen geen afdekdopjes.. Na een telefoontje met Nanneke van de Campingafdeling heeft zij gezorgd dat wij de dopjes alsnog hebben ontvangen... Bedankt voor de TOPservice Nanneke...

Beste Anthonie, Wat fijn om te horen dat Nanneke er voor heeft gezorgd dat u de afdekdopjes heeft ontvangen. Wij zullen uw review doorgeven de desbetreffende medewerker. Bedankt voor u review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Zeer slecht product gekocht. Rubber hamer

Twee klappen en de kop vloog eraf

Beste C. Los Bedankt voor uw bericht. Wij willen u vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@dewitschijndel.nl met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kunt u ons telefonisch bereiken op 073-5492356. Zodra wij de mail van u hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Vlotte levering

Binnen 24 uur het dakluik geleverd samen met de kit en de schoorsteenkap. Een vlotte service! Montage vlot verlopen. Kwam er te laat achter dat Obelink hetzelfde dakluik MPK 42 40x40 Voor €64,90 levert, dus €12 goedkoper. Beetje spijt.

Beste J. Timpers, Bedankt voor uw positieve feedback. Helaas zijn er bij verschillende web shops verschillende prijzen. We hopen u snel weer terug te zien in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Artikel binnen 2 dagen aangekomen

Beste M.Palmroth , Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Fijn om te horen dat u uw bestelling binnen 2 dagen in huis heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Geen contact mogelijk waardeloos

2 stoelen gekocht alleen pdf met rekening Geen bericht wanneer stoelen Na mail ook geen reatie

Beste Ed, Uit onze gegevens blijkt dat u een mail heeft gekregen met antwoord op uw vraag, wellicht is deze bij u in de spam terecht gekomen. De door u bestelde stoelen zijn op dit moment helaas niet leverbaar waardoor uw bestelling is geannuleerd. Op 26-7-2021 is uw aankoop bedrag aan u terug betaald. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Helemaal top

Vlotte levering, goede kwaliteit en wat je bestel krijg je ook . Geen smoesjes.

Beste A. van Peeren, Enorm bedankt voor uw complimenten, Het doet ons heel goed om te lezen dat u tevreden bent over onze levering en de kwaliteit van onze producten. Wij zien u dan ook graag terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Geen communicatie over aflevermoment

Hoewel de webshop en bestel-ervaring prima zijn is er geen communicatie over het aflevermoment na het plaatsen van de bestelling. Dus wanneer je de levering kan verwachten is niet duidelijk, ook telefonisch is er geen duidelijkheid te verkrijgen. Het is natuurlijk volstrekt onacceptabel dat een leverancier de klant niet kan vertellen wanneer de levering gaat plaatsvinden! Mijn advies is om de faciliteiten voor het inplannen en communiceren aflevermoment zo snel mogelijk te implementeren. Het betrof hier leveringen met eigen vervoer van De Wit.

Beste J. vd Veen, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de communicatie van uw levering. We zullen uw review doorgeven aan de desbetreffende afdeling, zodat dit in het vervolg voorkomen kan worden. Onze excuses voor deze ervaring. De Wit Schijndel hecht veel waarde aan de mening van onze klanten en wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

In de winkel en online alles perfect geregeld

Ik werd uitstekend geholpen en geadviseerd in de winkel. Zeer behulpzaam personeel bij al mijn vragen. Geweldig uitgebreid assortiment. Bij thuiskomst ging ik toch twijfelen over het gekozen formaat tent. Deze kon ik eenvoudig retour sturen (ik woon in Utrecht dus voor mij ideaal!). Nieuwe grotere tent nu online besteld. Ik ben een zeer tevreden klant!

Goedemorgen Margo, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat u een prettige ervaring heeft gehad in onze winkel. We zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Klantenservice De Wit Schijndel

Viene voglia di venire appositamente in Olanda anche solo per visitare!!!!!!!!!!

L'unica esperienza è virtuale ed ho scoperto De Wit sfogliando i cataloghi,. E' possibile acquistare dall'Italia? Grazie e complimenti!!!!

• Ci consiglieresti? Si

Buon pomeriggio, grazie per il tuo commento. si potrebbe comporre una mail con i prodotti che potrebbero interessarti, possiamo inviarla ai nostri reparti per il calcolo delle spese di spedizione. Il nostro indirizzo e-mail è klantenservice@dewitschijndel.nl

super

geweldige service gehad bedankt dames van de klantenservice en winkel personeel

Goede Avond, Bedankt voor uw hele leuke reactie, we ontvangen u graag snel weer in onze mooie winkel in schijndel. Met vriendelijke groet, De klantenservice.

Koop niets online u krijgt er spijt van !!!!

Op 20 maart een koelkast voor in de caravan gekocht voor maar liefs 1350,00 Euro. Tijdens het installeren was deze met geen mogelijkheid op 230 Volt aan de praat te krijgen terwijl volgen het boekje en de info op de site deze geschikt is voor 230 volt, 12 volt en gas. Nu heb ik uitsluitend de beschikking over 230 volt en op een vaste plaats op de camping geen 12 volt aansluiting gebruik. Nu werd mij verteld na 14 telefoontjes en 2 maanden verder maar een accu in de caravan te gaan zetten en die af en toe op te laden.. Dit is niet de bedoeling vind ik. De oplossing zou zijn een kleine trafo die ik uiteraard tegen een hoofdprijs in de shop kon bestellen. Nu moet u weten dat als u de wit belt, u de balie aan de lijn krijgt. De persoon die je nodig heeft is of in gesprek, of ziek zwak of misselijk. In de wacht zetten, niet mogelijk. De oplossing is bij mij geweest met 2 telefoons blijven bellen totdat ze er moedeloos van werden en ik opeens wel een persoon te spreken kreeg. Voor een oplossing moet er met de baas Cor van Eerde gebeld worden, en u raad het al niet aanwezig. Dan belt Cor u wel terug. 3 dagen later nog geen Cor. Ik koop de adapter wel bij een andere winkel, maar hoop dat iedere klant deze beoordeling leest. Geen woord van gelogen. Dit bedrijf is niet de vlotste met oplossen, wat niet de vlotste zij lossen helemaal niets op.

Goede Middag Johnny, Spijtig om te horen dat het zo gelopen is excuses daarvoor. Graag lossen wij dit zo goed mogelijk nog met u op. Zou ik u mogen vragen om telefonische contact op te kunnen nemen met ons? Graag horen wij van u. Met vriendelijke groet, De klantenservice.

laatste bezoek was de service slecht

we hebben een mestic koelbox gekocht, geholpen door een medewerker waarna we er thuis achter kwamen dat er geen adapter bij zat. Dit was in de winkel door de medewerker niet gezegd.Deze gisteren alsnog via de website moeten bestellen en gehoopt dat deze vandaag binnen zou komen maar we hebben helaas nog geen bericht gehad wanneer we onze bestelling kunnen verwachten. we gaan a.s. vrijdag op vakantie en het zou fijn zijn als de bestelling voor die tijd geleverd is anders hebben we aan de koelbox helemaal niets!!!

Beste Hennie, Wat vervelend om te horen dat u er in de winkel niet op gewezen bent dat er standaard geen adapter bij zit. Onze welgemeende excuses hiervoor. We zullen uw opmerking door geven aan de afdeling zodat zij hier in het vervolg beter op kunnen letten. Wij zien dat u uw adapter nog tijdig geleverd heeft gekregen en wensen u een fijne vakantie toe. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Geen goede laatste keer

Mijn revering is dat jullie geen antwoord geven en dat dit de laatste keer is dat ik nog bij jullie besteld heb

Webshop,stockbeheer en communicatie is een ramp

Op 28/05 3 artikels besteld die op voorraad waren volgens de website, na 1 week een deellevering met 2 artikelen.Daar kan ik nog inkomen,ik heb zelf meer dan 35 jaar in de winkelverkoop gestaan en de ervaring heeft mij geleerd dat de stock alleen de dag van de inventaris klopt,s'anderendaags is het al weer om zeep !!! Blijkbaar is er de week daaropvolgend weer voorraad,ik krijg zelfs tweemaal een meldingsmailtje !!! Derde week nog niks geleverd,na 5 a 6 telefoontjes met klantendienst,wat mij +/- 20,- kost !! en telkenmale van het kastje naar de muur te worden gestuurd,blijkbaar spreken ze bij De Wit allemaal een andere taal? Vierde week,er is ondertussen weer voorraad,150 stuks nb,eindelijk mijn bestelling ontvangen.Veel te logge werking !!!!!

Fijn dat u inmiddels uw product heeft ontvangen. Onze excuses voor de minder goede ervaring die u heeft gehad met ons bedrijf.

ongekende snelle levering en prachtige service

Zaterdagnamiddag 3 juli besteld, nu maandagmiddag 5 juli 10.55 u geleverd. Perfekte service. Proficiat!

Beste P. Verschaeren, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Hartstikke fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Waardeloze service

Twee weken geleden online een Eurom Heat and Beat tower gekocht. Deze werd geleverd. Het betrof een cadeau voor Vaderdag. Wij opende op die dag de doos. De tower zat erin maar niet de voet. Opgebeld naar de Wit, daar reageerde men dat wij maar een mail moesten sturen, geen sorry niks. Maar wij een mail sturen, zij zijn de fout ingegaan.dus wij zeiden dat wij een telefoontje af te wachten. Wij werden maandag gebeld dat de voet opgestuurd zou worden. Dit was inderdaad het geval, een dag later was de voet er. Maar nu ontbraken de schroeven (speciale schroeven). Gebeld en ze zouden de schroeven opsturen (weer geen sorry) . Nu zaterdag nog geen schroeven, dus maar weer gebeld. En het antwoord was dat ik terug gebeld zou worden vandaag. Maar…. Nog steeds niks gehoord van. Wat een ongelooflijk slechte service. Als je besteld moet je gelijk betalen. Dus mag je verwachten dat er ook van de kant van dit bedrijf goed gehandeld wordt. Wij wachten de schroeven af en dan nooit meer de Wit!

heel goed de onderlinge tewoordstelling etc.

Beste Dick, Hartstikke fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Te lange levertijd

Ik ben bezig met een camperbouw en heb dus al wat vaker bij De Wit besteld, omdat men een ruim assortiment met technische accessories voert. Maar een levertijd van 5 werkdagen, dat kan in deze tijd echt niet meer. Als je er op woensdag achter komt dat je een ôf meerdere onderdelen nodig hebt en van plan bent om daarmee in het weekein de aan de slag te gaan, dan zou dat wel eens op een teleurstelling uit kunnen draaien. Zeker bezorgdiensten ook al een of twee dagen extra nodig hebben. Daarom kijk ik bij voorbaat al op concurerende webshops die wel aangeven binnen 24 uur te versturen.

Beste G.Schriemer, Sinds vorig jaar en de start van het seizoen hebben meer mensen online besteld waardoor onze levertermijn opliep. Op het moment van het plaatsten van uw bestelling was de levertijd inderdaad ongeveer 5 werkdagen. Wij geven op onze website altijd de op dat moment verwachte levertermijn aan. We doen onze uiterste best de levertermijnen zo kort mogelijk te houden. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Slechte ervaring met bestelling van parasol en parasolvoet

Een aantal weken geleden een parasol met parasolvoet besteld. Met een koeriersdienst zouden deze geleverd worden. Eerst zouden ze op donderdag komen, echter om onduidelijke reden kwam de chauffeur op vrijdag pas. Vervolgens bleek er bij de zending geen parasol te zitten en alleen de voet en een hoes. Ik heb daarop contact opgenomen met de ingeschakelde koeriersdienst en zij begrepen dat ik graag een parasol snel wilde ontvangen en ze zouden regelen dat ze deze op zaterdag zouden komen bezorgen. Dat gebeurde echter niet en ze waren op zaterdag ook niet bereikbaar. Op maandag kwam de parasol uiteindelijk wel, maar na open maken bleken hier gaten in het doek aanwezig en een aantal popnagels niet voldoende bevestigd. Vervolgens contact met De Wit opgenomen om de parasol op te halen en een nieuwe te leveren. Dit duurde een aantal dagen, en op de afgesproken datum kwam de koeriersdienst geen parasol ophalen en geen nieuwe brengen. Het contact verloopt verder ook niet goed door ellenlange wachttijden en niet nagekomen afspraken.

Vervelend dat het zo is gelopen. Onze excuses hiervoor. Wij zien dat er inmiddels een afspraak is om de parasol bij u op te komen halen.

BBQ stond netjes klaar

Telefonisch contact met Martijn over een BBQ Prima geholpen, actie met gratis hoes was voorbij Heb deze er toch bij gekregen In de avond BBQ opgehaald, stond netjes voor mij klaar. Prima service.

Beste heer/mevrouw vd Wulp, Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review te plaatsen. Heel fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met onze dienstverlening en veel plezier met uw barbecue. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Hebben het nog niet begrepen

Ben een busje aan het ombouwen naar camper. Voor ruim 2000 euro spullen besteld. Ok. Duurt een week, staat er ook duidelijk. Alles normaal geleverd alleen een vuldop voor de watertank niet compleet. Gelijk gemeld. Foto gemaild. Geen reactie. Nog een keer gebeld. Gemaild. Gebeld gemaild. Ding van twee tientjes. Uiteindelijk na een uur aan de telefoon. Een mail. Ze willen onder coulance!!!!! Een nieuwe sturen. Heb er eentje elders besteld. Laat ze t bekijken

We hebben vernomen dat er inmiddels telefonisch contact is geweest met u. Onze excuses voor deze vervelende ervaring dit is zeker niet onze bedoeling.