Teleurgesteld

Ik ben vandaag voor de laatste keer bij de wit geweest naar 10tallen jaren vaste klant te zijn geweest met wintersport kleding campeer spullen en sport en wandelschoenen normaal 3 tot 4 keer per jaar Nu had ik een keer een garantie gevalletje met 2 duckdalf stoelen Er kwamen deuken in de kopkussens na 4 maanden maar eens gebeld Krijg van duckdalf 2 nieuwe stoelen Telefonisch contact gehad met de wit over de stoelen dat voor 1 stoel hetzelfde model 1 maatje hoger te ruilen met bijbetaling van het verschil tussen de 2 maten (verschil 9 euro nu en toen ik ze kocht was het prijsverschil hetzelfde ) Naar de winkel gegaan en even moeten zoeken naar 2 stoelen waar geen deuken in de kussens zaten maar uiteindelijk gevonden De man die mij hielp rekende hetzelfde voor 9 euro kom ik bij de kassa word mij verteld dat ik ook het prijsverschil wat de stoelen tussentijds duurder zijn geworden ook bij moet betalen komt er 42 euro bij Dan word je toch behoorlijk bedonderd als vaste klant heb maar dezelfde maat terug gepakt anders word het dure stoel om 4 cm hoger te zitten De wit adieu

Beste Koenen, Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw review doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. U heeft als het goed is een mail ontvangen van de afdeling om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

fantastische dienst na verkoop

We hadden een elektrisch toestel dat buiten de garantieperiode stuk ging. Kevin van de afdeling kampeerartikelen heeft dit probleem op meesterlijke wijze opgelost. Hij bezorgde ons een haast niet verkrijgbaar wisselstuk en ons toestel maakt weer lekkere koffie. Da's TOPservice. Bedankt!

Beste Christophe, Fijn om te horen dat Kevin u klacht buiten de garantieperiode toch nog heeft kunnen oplossen. We hopen dat u veel plezier zult hebben met uw toestel en zullen uw review doorgeven aan de afdeling. We zien u graag snel weer! Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Snelle levering van mijn bestelling. Het product komt goed overeen met de beschrijving op de website. Ruime keuze. Ben benieuwd wat ze sowieso in de winkel hebben liggen, dus ga er ook nog wel een keer langs.

Beste Janneke, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Als u een keer in de buurt bent is het altijd leuk om een keer langs te komen en ideeën op te doen in onze winkel. Wij zien u graag in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Super winkel, voor elke outdoor activiteit een groot aanbod, in elke prijsklasse. Ik ben heel erg fan van deze winkel en kom hier vooral in de winter graag om weer naar de zomer toe te dromen. En de winkel heeft mij al een paar zetjes naar nieuwe hobby's gegeven. Het personeel beschik over veel kennis, en is heel vriendelijk.

Beste Dave, Dank u wel voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze winkel. Wij zien u graag terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Slecht

Bestel iets op donderdag. Zaterdag zouden ze leveren Niet geweest.. bel ik vandaag maandag naar ze op…. Ja gaan contact opnemen met de post.nl en bellen terug Tot op heden niet terug gebeld.! En nu bel ik na de winkel zijn ze gesloten!!! Super slechte service

Beste Richard, Wij hebben gisteren contact opgenomen met Postnl en een onderzoek opgestart naar uw bestelling. Mijn excuses dat u niet teruggebeld bent wij hebben zojuist pas antwoord gekregen over uw bestelling van Postnl. Postnl geeft aan dat zij uw bestelling vandaag gaan bezorgen. Mijn excuses dat u langer op uw bestelling heeft moeten wachten en ik wens u alsnog veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Een top service

Voor mijn voortent kwam ik stokken te kort. Ik belde naar De wit, werd direct vriendelijk geholpen. Ze hadden beloofd om nog even in het magazijn te kijken of ze nog een setje stokken hadden liggen. Al snel kreeg ik een telefoontje dat er nog een setje lag. Na een dag werd het setje al thuis bezorgd. Top De Wit. Bedankt voor de perfecte service.

Beste J. Harskamp, Dank u wel voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze winkel. Wij zien u graag terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Zeer slecht

Voor mijn bestelling heb ik op 22-12-2021 telefonisch contact met de Witt Schijndel met de vraag of de piezo ontsteking voor mijn Camperkachel in voorraad was.En ook de vraag wanneer het onderdeel bij mij geleverd ou worden.Er waren er nog 6 stuks in voorraad en het zou Donderdag 23-12-21en anders zeker op vrijdag 24-12-21geleverd worden.Ik heb op de zelfde dag de Truma ontsteking besteld,en weer gebeld met de Witt of de betaling binnen was,,en met de vraag of ik de ontsteking zeker op vrijdag bezorgd zou krijgen.De medewerker bevestigd dat de betaling binnen was ,en dat de ontsteking zeker vrijdag binnen zou zijn.Ik vroeg dit omdat ik met mijn camper met mijn gezin met de kerstdagen weg zou gaan..Donderdag en vrijdag niet geleverd,en door de kou niet weg kon met mijn camper.De Witt heeft zich niet aan de afspraken gehouden .Onze kerstdagen naar België konden daardoor niet doorgaan.

Beste J. van Duin, Wat vervelend om te horen dat u uw pakket niet tijdig heeft ontvangen. Ik heb het even nagekeken waarom uw bestelling niet tijdig bij u is bezorgd. Wij hebben het pakket zoals telefonisch met uw besproken met 2 werkdagen naar u toe gestuurd. Helaas was het bij de vervoerder erg druk en hebben zij de verwachte leveringsdatum en tijd niet gehaald waardoor deze later bij u is aangekomen. Dit vinden wij erg vervelend en willen hier graag onze excuses voor aanbieden. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Top bedrijf goede en vlotte service

Goede en vriendelijke service

Beste Sieme, Dank u wel voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij zien u graag terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Fantastisch!

Vandaag ontzettend goed en klantvriendelijk geholpen door Rinny bij aankoop van nieuwe ski’s + accessoires. Rinny had veel productkennis en nam de tijd om je te helpen. In 1 woord super, wij komen zeker terug.

Beste Veerle, Fijn om te horen dat onze collega Rinny u heeft kunnen helpen aan uw nieuwe ski's en accessoires. We hopen dat u veel plezier zult hebben met uw aankoop en zullen uw review doorgeven aan Rinny. We zien u graag snel weer! Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Heel goede servise ,heel tevreden .

Goede winkel en heel betrouwbaar.

Beste Guy, Dank u wel voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze winkel. Wij zien u graag terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

slecht

Vervolg op eerdere beoordeling. Schoenen zijn niet bij Meindl geweest maar in Pijnacker. Weken te horen gekregen dat t door corona in Duitsland druk was bij Meindl. In werkelijkheid waren de schoenen gewoon in Nederland. Te zien in de sticker die in de schoen geplakt was. Om de binnenkant van de hakken met een stofje te repareren was natuurlijk niet nodig ook niet om gevraagd. Schoenen waren toch niet meer te gebruiken.

Zeer slechte service

Meindl wandelschoenen binnen 2 jaar zool helemaal ingezakt. Helaas door ziekte 2 weken na de garantie schoenen laten zien. Reactie garantie is voorbij. Enkele weken later wilden ze ze wel opsturen. Dan krijg je de schoenen terug en hebben ze de stof binnenkant hak gerepareerd. Daar was niet om gevraagd en had ook geen zin omdat je niet meer op schoenen met ingezakte zolen kan lopen.

Beste P. Wolters, Wat vervelend om te horen dat de schoenen niet naar volle tevredenheid zijn gerepareerd. Wij hebben het voor u nagekeken en de schoenen zijn opgestuurd naar Meindl ondanks dat de garantie periode verlopen was. Meindl heeft de schoenen beoordeeld en zij hebben geconstateerd dat schoenen gebruikersslijtage hebben en dat dit geen garantiekwestie betrof. Wij hebben de schoenen toen zelf uit coulance voorzien van een nieuwe hielvoering. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

SUPERGOED

GOEDE AFHANDELING

Beste O. van Looveren, Dank u wel voor uw positieve review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Prima hulp

Na lang proberen om contact t.e krijgen uitstekende afhandeling

Beste W.H Kempkens, Wij hechten veel waarde aan uw mening en stellen uw reactie dan ook zeer op prijs. Bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Prachtige winkel waar alles te vinden is en het personeel voorbeeldig is.

Wij rijden regelmatig 100km heen en 100km weer omdat we ons hier helemaal thuis voelen.

Beste T. Biesmans, Enorm bedankt voor uw complimenten, Het doet ons heel goed om te lezen dat u ondanks dat we niet bij u in de buurt gevestigd zijn u toch regelmatig naar onze winkel komt. We zien u graag snel weer! Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Zeer klantvriendelijke zaak

Ik had telefonisch laten weten dat ik een paar voetbalschoenen wilde hebben. Door een misverstand was dit niet goed doorgekomen. Na een gesprek met Remco is dit prima opgelost. Wij komen ongetwijfeld terug bij deze mooie winkel met een ruim assortiment en zeer vriendelijke en meedenkende mensen.

Beste W de Jong, Fijn om te horen dat onze collega Remco u heeft kunnen helpen aan uw voetbalschoenen. We hopen dat u veel plezier zult hebben met uw schoenen en zullen uw review doorgeven aan Remco. We zien u graag snel weer! Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Uitstekend.

Prijs is prima.

Beste Rolf, Bedankt voor uw review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Waardeloos

Nieuwe kraan camper besteld,maar lekte nog harder dan de oude .en klantenservice waardeloos

Beste J. Blom, Wat vervelend om te horen dat het product kapot is. Wij snappen dat het erg vervelende is dat u het artikel terug moet sturen maar om gebruik te maken van de garantie ontvangen wij graag het artikel van u terug. U mag dit artikel retour aanmelden op onze website. Uw ontvangt dan een retourticket waarmee u uw zending terug kunt sturen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Slecht

Vandaag geweest voor een thule cassette luifel. Geen prijzen bij de luifels en bij navraag aan de informatie balie voor een prijslijst of iets dergelijks,was het antwoord: de prijzen staan op de website???? Volgende week maar naar een van de collega's van de wit voor een thule luifel. Ps. De ijsjes buiten in de kraam waren lekker, zijn we toch niet helemaal voor niet geweest.

Beste Paul, Wij hebben bij de luifels geen prijzen staan omdat er bij bijna elke luifel meerdere opties mogelijk zijn en dus verschillende prijzen. De ervaring heeft ons geleerd dat het erg verwarrend is als er veel verschillende prijzen bij een artikel staan. Onze excuses dat mijn collega van de afdeling u heeft doorverwezen naar onze website. We zullen u review doorgeven aan de afdelingsverantwoordelijke. We hopen u snel weer te mogen zien in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel.

erg goed

Duidelijke omschrijving van het artikel. Makkelijk te betalen met Ideal. Snelle bezorgtijd.

Beste Willem Coenen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Hartstikke fijn om te horen dat u tevreden bent over onze diensten. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

livraison rapide

Commande réalisée en Belgique le samedi et reçue le mardi matin. Table conforme à la description et prix compétitif ! Merci

Cher Didier Delimoy, Merci d'avoir pris le temps de poster un avis. Cordialement, Service client de Wit Schijndel

Levertijd

Levertijden werden altijd aangehouden, heb al enkel goeden besteld daar, Was reeds in Schijdel, aan te bevellen, tevens op internet. Goederen waren niet te duur. In Be kunnen ze nog wat leren!!!

Beste Jozef, Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor deze review. Fijn om te horen dat u uw bestelling snel gekregen heeft. We zien u graag snel weer. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Slecht, tweedehands tent geleverd gekregen

Slecht, tweedehands tent geleverd gekregen. Tijdens de vakantie zag ik dat ik een tweedehands tent geleverd gekregen had, die zo lek als een mandje was. Laat ik voorop stellen dat ik een nieuwe tent geleverd gekregen heb, maar nevenschade extra gemaakte koste. etc distantiëren ze zich van!!!! Bleek overigens dat dit bij een ander ook eerder gebeurd was. Kreeg en heb hier een hele nare bijsmaak van! Het lijkt mij op het mediamarkt verhaal jaren geleden!

Beste Natascha, Allereerst onze welgemeende excuses dat dit zo vervelend gelopen is wij zoeken dit graag voor u uit. Wij willen u vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@dewitschijndel.nl met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kunt u ons telefonisch bereiken op 073-5492356. Zodra wij de mail van u hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Voor zo grootbedrijf,slecht geholpen

Vandaag naar Schijndel geweest voor de koop van een thule luifel voor mijn camper. Luifel was niet op voorraad, dus moest besteld worden, prima zeg ik. Ik zei dat de luifel bezorgd moest worden bij een bedrijf dat de schade aan mijn camper gaat herstellen en de luifel vervangen. De verkoper vroeg hoe ver het was, naar het leveradres, ik zei ongeveer 100 km. Toen zei de verkoper dat ze dan niet konden leveren i.v.m. grootte kans op schade tijdens transport. Ik vond dat heel vreemd, je moet dus blijkbaar in de buurt wonen om iets bezorgd te krijgen!!! Waar een groot bedrijf, in levering en service dus zeer klein in kan zijn. Al met al een bedrijf waar je beter niét kan kopen. Het bedrijf maakt wel reclame in div.bladen ,die in heel het land gelezen worden, maar leveren kunnen ze niet. Zeer slecht, niet kopen dus.

Beste Bert, Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren in onze winkel. Wij kunnen luifels tot en met 4M gewoon overal in Nederland bezorgen. Dit wordt gedaan door onze logistieke partner. De kosten bedragen hiervoor wel 35,- Graag horen wij van u of wij u nog van dienst kunnen zijn. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, afdeling Voortenten

Zeer slechte service van De Wit in Schijndel

De safari chef 2 op de site van De Wit aangeschaft. Helaas ben ik zeer ontevreden. Na 1 week gebruiken viel het handvat van de pan er af. Ik moest de pan met de post naar de Wit retour sturen op eigen kosten. Zij hebben vervolgens een nieuwe pan naar mij opgestuurd. Na 3 weken gebruik weer hetzelfde probleem: handvat er weer af. Daarnaast ook de ontsteker kapot. Contact gezocht met de Wit. Ik moest maar langskomen. Dit terwijl ik de set online heb gekocht en ik op 45 minuten rijafstand woon. Probeem is nog steeds niet opgelost. Zelf contact gezocht met Cadac. Zij konden mij WEL nieuwe onderdelen toezenden.

Beste Tijmen, Vervelend om te horen dat het artikel zo snel mankementen vertoond. Wij begrijpen dat u het artikel niet voor een tweede keer retour heeft willen sturen en zijn dan ook blij dat Cadac u heeft kunnen helpen aan onderdelen zodat u de pan niet terug heeft hoeven sturen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel