Prima parasolstok

De stok is prima en de levering was super, ga zo door 👍👍

Grote winkel met te weinig of ondeskundig personeel.

Vanuit Breda een bezoek gebracht aan de Wit te Schijndel. Verschillende keren op diverse afdelingen personeel aangesproken over een vraag betreffende een product waar ik interesse voor had. steeds als eerste antwoord, sorry daar weet ik niets van, moet u een collega hebben die hier ergens rondloopt..., dat was bij de tenten in de duurdere prijsklasse. Niemand gezien. Bij de slaapzakken, de eerste mevr. die ik aansprak (terwijl ze 10 meter van de slaapzakken afstond) stuurde me naar weet ik veel, bij een soort infobalie stonden 4 personeelsleden, op mijn vraag of iemand mij kon helpen met een slaapzak werd er wat gegniffeld en 1 mevrouw had daar alle verstand van, maar die was druk bezig op de computer. Na nog een beetje verdwaasd rondgelopen te hebben in deze gigantische winkel ben ik maar weer aan mijn thuisreis begonnen, had ik gewoon domme pech vandaag of gaat het er altijd zo aan toe. Was de dag ervoor bij outdoor XL in Barendrecht en maakte daar juist het tegenovergestelde mee.

Slechte service

Bestelling online gedaan. Ze willen geen btw-nummer op mijn factuur zetten. Indien jullie enkel willen verkopen aan particulieren, vermeld dit dan eens ZEER duidelijk op jullie website aub! Ik vroeg zelfs niet om de btw te verminderen van factuur. Gewoon btw-nummer op ons factuur zetten zodat wij deze hier in Belgie konden recupereren... Maar ze willen geen aanpassingen doen van facturen. Wij bestellen wel ergens anders vanaf nu voor onze foodtrucks.

snelle levering en op tijd.

snel en correct op tijd geleverd.ook het retour gezonden artikel werd snel gecrediteerd.hulde voor de wit !!

Hond welkom, op je gemak winkelen, lekker restaurant

Altijd voelen we ons welkom en op ons gemak. Worden altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan, behulpzaam maar niet opdringerig. Groot en goed assortiment: na zo veel rondjes kampeerstoelen zoeken voor een lastige rug zijn we uiteindelijk toch weer hier geslaagd. Niemand had een laag wattage (500) waterkoker en de Wit heeft er een. Lekker poffertjes en ijs voor de deur, prettige parkeerplaats met zát ruimte voor campers en een technische afdeling aanwezig. Goede koffie voor een euro, heerlijke soep en verse belegde broodjes.

Super service koelkast defect en ik mocht de andere dag al komen en hebben een nieuwe geplaatst

Jongens bedankt voor de super service. Zodat wij weer verder kunnen.

Vakantie gered super service

Toen bleek dat mijn Thetford koelkast (uit onze camper) niet meer bruikbaar was heb ik stad en land, zelfs buitenland, afgebeld voor een vervanger. Niemand had deze koelkast op voorraad zelfs de groothandels niet en zo ook De Wit, voorraad was 0. Moedeloos, met het vooruitzicht dat onze vakantie niet zou doorgaan, zaten we al te bedenken wat dan wel te gaan doen in de vakantie. totdat we plotseling gebeld werden door een medewerkster van De Wit, ze hadden er toch nog eentje gevonden. Prachtig, deze gelijk opgehaald. Nog bedankt voor de moeite

De Wit goed, Post.nl niet!

Na een week bleek het pakket een week geleden bij het stadhuis te zijn afgeleverd, bezorger Post.nl had geen bij burenkaartje achtergelaten. De Wit heel hulpvaardig. Klacht bij Post.nl ingediend.

Volgende dag verstuurd niet waar. Verkeerde maat gestuurd. Uiteindelijk veel gedoe en geen product.

Slechter kan niet. Product werd niet verstuurd. Pas na nabellen. Toen verkeerde maat ontvangen. Veel bellen, veel actie nodig en geen juist product. Klunsige organisatie.

In een woord geweldig

Natuurlijk kan er wel eens wat fout gaan, maar bij ons dus niet. Zaten in Frankrijk met een lekkende Thetford cassette. Een telefoontje en na betaling werd de cassette meteen opgestuurd, en binnen twee dagen op de camping afgeleverd. Top geregeld 👍 en voor ons een 10.

Zondag besteld dinsdag in huis

Ik had nadat ik besteld had , de recensies van de afgelopen 2 weken gelezen en was voorbereid op het ergste. Niet leveren , geen contact etc..... dus spannend! Na 40 uur stonden de stoelen bij mij in de tuin zonder 1 schrammetje. Top dus!

Kwaliteit (tent niet compleet en lek selfinflating mat) en afterservice

Afgelopen zomer hebben we een opblaastent gekocht en na jaren van "getrut" met luchtbedden ook een selfinflating duomat. Bij het opzetten van de tent was het direct duidelijk dat er een zipper van een ritssluiting bij het oplbaasgedeelte ontbrak. Jammer maar mag de pret niet drukken. Tevens de mat in gebruik genomen en na dag 1 viel op dat we elke dag lucht bij moesten blazen. Enfin, we zitten in Frankrijk dus accepteren maar. Na terugkomst naar de Wit, tent is gerepareerd onder garantie maar helaas geen belletje dat hij klaar is. Zelf achter aan! De Exped Megamat Duo a € 299,00 selfinfating mat werd direct aangegeven dat als het een gaatje zou zijn het niet onder garantie zou vallen. Of ik het getetst had, ja zoals voorgeschreven door de Wit maar ik ben er niet 24 uur op gaan slapen...Of te wel vanaf dag 1 een lekke mat gekocht a € 299,00..Maar het bedrijf heeft het getest van te voren en natuurlijk is deze niet lek geleverd. Een gaatje op de naad, vermoedelijk iets tussen gelegen bij het oprollen.... Tuurlijk... Zeer teleurstellend, laat je meer dan € 1600,00 achter en dan deze service, met tent en matje terug, weer ophalen en vervolgens € 30,00 afrekenen voor de reparatie.... Dus koop je een selfinflating mat, direct uitleggen, 24 uur op slapen om te controleren of hij niet lek is...Tuurlijk.... Verder genoten van de tent, was 100% ambassadeur maar het goede gevoel is nu toch echt afgenomen.......Bedankt De Wit.

Misleidende webshop

Een bestelling gedaan die voorradig zou zijn en hiervoor betaald. Een aantal dgn later krijg ik een deelzending binnen waarna ik een mail stuur met de vraag waar de overige levering blijft. Het antwoord hierop was dat de rest van de bestelling niet meer leverbaar is en ik het overige bedrag binnen 2 weken teruggestort krijg. Daarna gekeken op de website staat het artikel nog steeds op als voorradig.

Eerst geld afnemen en dan zeggen dat ze het niet kunnen leveren

Ik zocht een bevestigingssetje voor een dometic gasstel. Dat hadden ze en nog wel op voorraad ook. 5 dagen later meldt men mij dat het niet te leveren is en dat ik het geld weer over gemaakt krijg, maar ach wanneer????

Niet klantvriendelijk

De internetbestelling was incompleet. Ik moest het artikel terugsturen, mijn vraag of de ontbrekende accessoire ter aanvulling niet kon worden nagestuurd werd niet gehonoreerd. Dus ik moest: drie documenten printen, doos voor verzending klaarmaken en naar het 'postkantoor' om betàáld (!) te retourneren. Na een paar dagen kreeg ik het complete artikel retour, het ontbrekende element zat er in een los zakje bij... Intussen kreeg ik verschillende mails van het bedrijf, dat het artikel niet meer leverbaar zou zijn! Waar gaat het in de communicatie allemaal mis bij De Wit?

Beste Amy, bedankt voor je feedback. Zoals ik op Facebook naar je heb gecommuniceerd ga ik je verhaal terug koppelen naar de afdelingen. Wij gaan onze uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen.

Geld terug

Ik had schoenen besteld op 15 julli waren op de site nog op voorraad maar helaas konden ze de schoenen niet leveren. Vind dit ook een beetje slordig maar het kan gebeuren. Maar dat ik na een maand mijn geld nog niet terug heb vind ik n oiet juist, vraag me af hoe lang dit nog duurt. We hebben zelf ook een site je kunt elke dag het geld terug storten.

Zeer slecht

Bestelling gedaan op 3 augustus en betaald. Vervolgens niets meer vernomen! Vandaag contact opgenomen en kreeg te horen dat het product niet meer voorradig was. Hopelijk vergeten ze niet het geld terug te storten.

Iets besteld niet op voorraad, moet je dus zelf achteraan bellen

Jurk besteld, nog steeds niet geleverd. Mail gestuurd, geen reactie. Gebeld, na lange tijd..... IS niet meer op voorraad. En nu? Kunt u de bestelling voor mij annuleren? Verbind u door met de afdeling..... Ze hebben lunch pauze..... en nu? Maar hopen dat ik m'n geld terug krijg.... over 2 weken?

waardeloos

verpakking kapot en een artikel ontbreekt. Telefonisch contact opgenomen, zeer onvriendelijk, het ontbrekende artikel zou volgens de onvriendelijke dame aanwezig zijn, maar is nog steeds niet afgeleverd. De eerste en de laatste keer iets besteld bij dit waardeloos bedrijf.

Slechte ervaring

Ik kocht hier een Weber pizza steen van diameter 36cm. 2x heb ik de verkeerde toe gestuurd gekregen. Eerst een diameter 46cm en dan een original ipv de keramische versie. Gratis retourneren is gedeeltelijk waar, maar de kosten (naar postkantoor rijden) die je maakt om zelf uw pakket te versturen moet je er zelf bij nemen ook al hebben ze zelf gemist. Het heeft uiteindelijk 4 weken geduurd tegen dat ik mijn geld terug kreeg en mijn verzendkosten van x 16.4€ kreeg ik maar 30.81€ terug ipv 32.80€. Kort samen gevat. De Wit is heel goed denk ik als ze het juiste product opsturen(wat bij iedere webshop is). Wanneer het product fout wordt geleverd is hun service beneden alle peil. Ook heb ik 2 x een mail gestuurd waar ik nooit geen reactie op kreeg. Conclusie: De Wit is geen goede webshop om iets te kopen!

slechte ervaring

In het verleden geen slechte ervaring maar deze keer gaat het goed mis. Een week geleden scharnier voor vriesvakklep besteld. Was op voorraad in de winkel maar zou volgens telefoondame naar de webshop komen en dan z.s.m. verzonden worden. Na twee telefoontjes nog steeds geen enkel bericht wanneer ik nu eindelijk het bestelde scharnier tegemoet kan zien.

Zeer slechte service

Wij zijn zeer ervaren tent kampeerders,nog nooit iets aan een tent gehad,vorig jaar een safarica tent van 189,- gekocht een 2 pers koepel/ iglo tentje( omdat wij graag kwaliteit gebruiken) en nu bleek na vorig jaar 2 weken gestaan te hebben dat de boogstokken al verbogen zijn, gescheurd en zelfs afbrak bij het opzetten dit jaar. De reactie van dit bedrijf?? Ik kan nieuwe stokdelen kopen..., echt heel Raar hoor

Onbereikbaar

Ik heb dagenlang geprobeerd om mijn bestelling te annuleren. In eigen account stond niets te annuleren, via mail werd niet gereageerd (ook niet in spam), telefoon werd niet opgenomen. Krijg wel doodleuk een rekening.

Beste mevrouw/meneer, We vinden het vervelend om te horen dat je zoveel moeite hebt moeten doen om contact met ons te zoeken. Onze excuses hiervoor. De bestelling die u heeft gedaan mag u uiteraard terugsturen, dan gaan wij ervoor zorgen dat het geld zo snel mogelijk op uw rekening terug komt.

Super snelle levering

Ik had een zware parasol voet besteld van 90 kilo. We hadden hem binnen 2 dagen in huis, we kwamen er achter dat 1 wieltje niet op de rem kon. Heb een mailtje gestuurd, de volgende dag hadden we een nieuw wieltje in huis. Dank jullie wel. Groetjes Yvon

Onprofessioneel en slechte communicatie

Ik lees in veel beoordelingen dat de werkplaats aan de overkant niet best is nou daar is niets aan gelogen. Wat een onvriendelijke onprofessionele mensen zijn dat. Had mijn combi ketel daar gebracht voor reparatie en na vijf weken wachten en vier keer bellen is hij eindelijk klaar maar even helpen met inbouwen of tips geven Ho maar, ze hebben geen idee daar, ja meneer we bellen je zo spoedig mogelijk terug en vier dagen later moest ik zelf maar weer bellen. Voor mij nooit meer!!

Beste Richard, Aller eerst bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. We willen onze excuses aanbieden over het feit dat de werkplaats je niet zelf op de hoogte heeft gebracht van de stand van zaken. We gaan je klacht doorgeven aan de afdeling.