Fijn tentje

Een fijn tentje dat zich eenvoudig laat opzetten en stevig staat. Ik gebruik hem voor één persoon waardoor mijn spullen er fijn bijkunnen. Enige nadeel dat ik heb ondervonden, als het regent en je wilt erin en eruit gaan valt de regen van de buitentent zo in de binnentent, dat is een beetje jammer en onpraktisch. Verder circuleert hij goed frisse lucht door de ventilatie luikjes welke aan beiden kanten zitten. Ik ben tevreden, goed waterdicht en door de ventilatie weinig tot geen condens in binnentent.

Beste Miranda, Bedankt voor het plaatsen van uw review en veel plezier met uw tent. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel.

De bestelling was lekker snel geleverd en toen ik aan 1 van de producten een klein foutje ontdekte werd er niet geprobeerd om dit te ontkennen ofzoiets maar een paar uur later kreeg ik de bevestiging dat ondanks dat een klein dingetje was dit onmiddellijk vervangen wordt. Prima ga zo door

👍

Ontzettend veel spullen gekocht bij de Wit Schijndel ivm een camper bouw. Het assortiment is mega groot. Er lopen ook genoeg medewerkers rond met veel kennis en die nemen ook de tijd om je het een en ander uit te leggen. Erg fijn!

Prima ervaring

Goede prijs kwaliteit verhouding,vlotte bezorging

👍

Duidelijke info voor de pomp die ik nodig had.

Daardoor makkelijk te kiezen product. Kon alleen nog niet zien wanneer die aan komt.

Beste Loek, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van de review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Geen vlotte service

Ik heb een fietsendrager besteld omdat ik m snel nodig heb ivm schadegeval maar eerst gehaald met een vraag erover maar werd niet beantwoord, daarna gebeld maar de vraag moest op de mail gesteld worden . Conclusie is volgende keer als ik meer tijd heb eerst verder kijken

Beste Paul, De afdeling caravan en camper accessoires is in de zomerperiode vanwege de drukte telefonisch gesloten. Wij zien dat de collega's uw e-mail binnen 3 werkdagen hebben beantwoord. Jammer om te horen dat dit voor u niet op tijd is geweest. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Je bent aan het winkelen en het is druk, dat is fijn. Echter veel bezoekers nemen hun hond mee en/of

Echter veel bezoekers nemen hun hond mee en/of meerdere honden. Dat snap ik niet. De baasjes hebben geen zeggenschap over de honden. Zeer regelmatig, halen ze uit naar andere honden ondanks het feit dat vele een muilkorf dragen. Dat is onprettig om te horen en te zien. Het geeft veel tumult. Hetgeen als zeer onprettig wordt ervaren. Als je een opmerking durft te plaatsen omtrent het gedrag en die van het baasje, breekt opnieuw de hel los. Helemaal geweldig, toch.

Beste A. M. de Ridder, Bij ons komen er veel klanten die in de buurt op een camping verblijven. Onze klanten mogen de hond aangelijnd mee nemen de winkel in. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Rubber te kort

Maat van de rubber band voor dakluik voor caravan klopte niet we hadden voor dakluik van 40/40 cm besteld en stond wel op plastic zak, maar de band was maar 1,20 cm, dus veel te kort erg jammer dit, weer geld teveel uitgegeven waar we niks aan hebben. Helaas

Beste G. Derks, Bedankt voor uw e-mail. De door u bestelde dak rubber (Fiamma rubber voor 40 x 40 dakluik) is 1.28 en past precies op de rand van het dakluik waar de kap op valt. Mocht u ondanks alles niet tevreden zijn heeft u altijd de optie om te retourneren. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Goede dn snelle service..ook in de winkel erg vriendelijk en professioneel

Vriendelijk bedrijf ik kom er graag

Beste Sandra, Bedankt voor uw tijd het plaatsen van deze review. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

De Wit in Schijndel is goed maar ze werken met de verkeerde bezorgdienst.

Het bedrijf De Wit in Schijndel is een prima bedrijf maar de bezorgdienst PostNL moeten ze afschieten. Ze zeggen dat ze het pakket hebben afgeleverd maar dit is niet het geval. We hebben niets ontvangen en zijn daarvoor de hele dag thuis gebleven. Je betaalt 5,95 euro bezorgkosten en dan nog wordt je pakket niet gebracht. Schandalig. PostNL is duidelijk een rot bedrijf. De Wit zou beter uitkijken naar een ander bezorgbedrijf.

Beste Ton, Wij werken met verschillende vervoerders en wij zijn helaas voor het verzenden van de bestellingen afhankelijk van deze vervoerders. Het kan weleens voor komen dat er iets mis gaat of dat het iets langer duurt, maar helaas kunnen wij dit niet voorkomen. We begrijpen het dat dit erg vervelend is en we hebben u dan ook een vervangende zending opgestuurd. Onze excuses voor het ongemak.

Super bedrijf !

Ze hebben bijna alles op voorraad en super snel geleverd !

Beste Robin, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Snelle levering, producten precies zoals verwacht

Nodige besteld voor, reparatie prima prijzen snelle levering. Producten zijn van kwaliteit en doen precies waar ze voor bedacht zijn. Ik bestel hier vaker!

Snel en voordelig

Het bestellen ging vlot en vergeleken met de andere webshops zijn de prijzen erg scherp!

Beste R. Verhoeven, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van deze review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Al van oudsher een geweldig goed bedrijf.

Reeds in de jaren 70 van de vorige eeuw kochten wij er onze eerste caravan. Een Burstner flipper city. D.w.z. Wij kochten er een enorm grote bungalowtent. Daar eenmaal mee thuis gekomen realiseerden wij ons pas goed hoe groot en zwaar dat ding wel niet was. En na wat rekenwerk vonden we dat we eigenlijk beter een caravan hadden kunnen aanschaffen. Dus na twee dagen weer terug naar Schijndel met de vraag of men bereid was de tent weer in te nemen als we een caravan zouden uitzoeken. Dhr De Wit himself was heel coulant en oordeelde dat dat geen enkel probleem was. De zaak werd verder afgehandeld door een heel aardige en bereidwillige verkoper waarvan ik de naam kwijt ben, maar hij golfde en had daarbij helaas een ongeluk aan zijn oog opgelopen.. Na die eerste (kleine) Burstner zijn er in de jaren daarna nog een aantal aangeschaft, maar telkens een stukje groter. En elke keer naar volle tevredenheid over de inruil - /bijbetaal prijzen en het tussendoor gepleegde onderhoud. J. van der Beek (toen uit Pijnacker, nu uit Berkel en Rodenrijs)

Beste Jaap, Wat leuk om te horen dat u al sinds de jaren 70 een trouwe klant bent bij ons. Wij hopen u nog lang van dienst te kunnen zijn. Tot de volgende keer. Klantenservice de Wit Schijndel

Verschrikkelijk

Bestelling geplaatst op 11 juni, tot op heden nog niks ontvangen. Vorige week contact gehad met klantenservice aangegeven dat ik mijn geld terug gestort wil hebben dat zou 5 werkdagen duren alsnog niks ontvangen. Nooit meer dat ik hier bestel.

Beste Naima, Allereerst onze excuses dat u heeft moeten wachten op uw terugbetaling. Door een fout in ons systeem was uw retour niet verwerkt. Wij zien dat het betaalde bedrag inmiddels aan u is gecrediteerd. Onze excuses voor het ongemak. Klantenservice de Wit Schijndel

meer dan 20 jaar altijd prettig geholpen

in 2003 na aanschaf casco cabine van Tischer zelf alles interieur ramen e.d. bij de Wit gehaald dank zij de goede adviezen. 20 jaar plezier gehad.

Beste P de Weijer, Bedankt voor het plaatsen van uw mooie review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

SLECHT

Zeer slechte zaak,spullen gekocht en zouden met 2 dagen in huis zijn nu ruim 2 weken verder en nog steeds niets geleverd Ruim een half uur aan de telefoon gehangen om iemand te spreken en zou alsnog geleverd worden,nu ook al bijna een week voorbij en nog steeds geen track en trace code dus nog steeds niets verstuurd

Beste Jeff, Wij beloven nooit een levering binnen 2 dagen. Wij vermelden op onze website dat wij het pakket gaan opsturen en meegeven aan een vervoerder tussen de 1 en de 3 werkdagen. U heeft bij ons een bestelling gedaan op 20 Juni en wij hebben uw bestelling 21 Juni meegegeven aan de vervoerder Postnl. Postnl heeft op dit moment landelijke leveringsproblemen, dit wordt door Postnl op meerdere manieren bekend gemaakt. Wij zien dat er voor u een vervangende zending is aangemaakt en deze zou vandaag bij u geleverd moeten zijn. Klantenservice de Wit Schijndel

Makkelijk te bestellen op de goed overzichtelijke website. Ik kon ook snel vinden wat ik nodig had. En een snelle levering vanuithet bedrijf. Het pakket was goed ingepakt, Helaas heeft de bezorgdienst is hier niet zo netjes mee om gegaan. De doos was helemaal ingedeukt, maar de spullen waren gelukkig in tact. En afgeleverd terwijl ik thuis was bij een aflever punt.

Beste P van Florestein, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van uw review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Weinig klantgericht

Grote partij in Nederland met een enorm breed assortiment! Echt positief. Wat we wel ervaren hebben is dat als ze iets toesturen, in ons geval een campingtafel en er zit een scheur in dat je of heel omslachtig het product moet terugsturen en wachten op een nieuwe (ben je week verder). En anders, wat wij dus hebben gedaan is de tafel zelf gaan ruilen. We kregen een nieuwe tafel maar geen enkele zinvolle reactie op de vraag wat er met de 50 gereden kilometers werd gedaan. Conclusie voor ons goede partij met een breed assortiment maar niet zoals bv Cool Blue klantgericht, traditioneel bedrijf en te weinig klantgericht op dit vlak. Mondeling op locatie en ook via de mail.

Beste heer/mevrouw, Jammer om te horen dat u een slechte ervaring gehad heeft met ons retourproces. Wij zullen dit doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Onze excuses voor het ongemak. Klantenservice de Wit Schijndel

Kut

Na een aankoop van een 01-07-2022 is de pomp kapot gegaan na bijna een jaar na 23-06 - 2023 nog een week garantie kreeg ik een nuewe pomp top je zou zeggen dat ik dan weer een jaar garantie zou krijgen maar nee ik krijg hier nog maar een week garantie bij de zwembad afdeling was mij toe gezegd dat ik een jaar garantie zou krijgen zij bianca maar wat denk je bij de kassa zeggen gewoon van niet gewoon nog een week garantie op een nieuwe pomp gr peter

Beste P de Groot, Jammer dat u deze bewoordingen gebruikt in uw review. U heeft van ons een passende oplossing gekregen Een garantie periode gaat altijd in op het moment van aankoop dit is geregeld per wet. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Stom broek lente maat. Geen retour formulier

Bestel via site broek. Er is geen keuze in lengte, maar krijg wel extra lang opgestuurd. Geen info mbt hoe retour... Ergens opzoeken, ontmoedigend.

Beste heer/mevrouw, Wat vervelend om te horen dat de broek niet naar wens is. U kunt uw bestelling retour aanmelden op onze website via de onderstaande link: https://www.retourneren.nl/de-wit-schijndel Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Return shipping is not free

Please be aware when purchasing online, the return shipping of an unwanted item is charged at 8 euros.

Beste Rohan, Retouren is bij ons inderdaad niet gratis. Dit geven wij aan op onze website onder het kopje ‘info voor u besteld’ en bij het kopje retourneren. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

prachtig en mooi op tijd zoals afgesproken

prachtige ervaring

Beste Georges, Wat fijn om te horen dat u een prachtige ervaring heeft gehad in onze winkel. Graag zien wij u weer terug in onze winkel in Schijndel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

mensen met kennis van zaken

Bij de opbouw van mijn zelfbouwvan goede raad gekregen en gevolgd.

Beste Franky, Bedankt voor het plaatsen van uw mooie review en fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent door onze collega's van de caravan en camper accessories afdeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Altijd goed

Ik kom al zeker 25 jaar bij de Wit voor al mijn tent, caravan en camperspullen. Capabele mensen met kennis van zaken en over het algemeen de laagste prijs, wat wil je nog meer? Een uitgebreid assortiment, hebben ze ook. Deze keer een simpele bestelling gedaan met wat kit voor de dakluiken van de caravan en een nieuwe brandblusser voor mijn vw T3 campertje. Vorige keer een complete zonnepaneleninstallatie voor hetzelfde campertje

Beste Peter, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van uw mooie review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel