super overzichtelijke site en ruime aanbod van spullen

super ruime aanbod van spullen en overzichtelijk

Beste John, Bedankt voor het plaatsen van uw mooie review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Super slecht

Bestelde artikelen worden niet geleverd, geld wordt zonder communicatie terug gestort

Beste Max, Zoals u vermoedelijk zelf ook heeft gezien werden de artikelen aangeboden voor een foutieve prijs van € 0.- U had dus menselijkerwijs aan kunnen nemen dat dit een ‘ kennelijke vergissing’ was. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Beschrijving van het product niet voldoende.

Ik kocht de HTD Buitenisolatie Set voor de Ford Transit uit 2000. Ik was verrast om te zien dat het zuignappen gebruikte om de deken op zijn plaats te houden. Dit stond niet vermeld in de beschrijving.

Beste Mike, Bedankt voor het plaatsen van uw review en goed dat u ons laat weten dat deze informatie ontbreekt bij dit product. Wij zullen uw bericht doorgeven aan de juiste afdeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Geweldige service van de werkplaats.

Onze kookplaat had een pit die niet goed functioneerde. Eerdere bezoeken aan camperdealers gaven geen verbetering. De monteur ging aan de slag en had het probleem snel in beeld. De oplossing dus ook. We hoefden voor deze superservice niet te betalen. Dat is wat ons betreft service van topniveau.

Beste Willem, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat onze collega's van de werkplaats het probleem met uw kookplaat hebben kunnen verhelpen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Slecht

Kwam 0,36 cent teweinig overgemaakt geen bericht zelf gebeld Ja we missen nog 36 cent wat een bedrijf hoop dat ze niet failliet Verklaard worden 12,95 betalen overgemaakt 12,59 wat een ramp

Beste P vd Hurk, Wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem waarbij bestellingen worden verwerkt nadat de betaling volledig is voldaan. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Zeer behulpzame telefoniste bij vraag online bestelling

Tijdens online bestelprocedure liep ik tegen vraag aan, veroorzaakt door zelf onvoldoende goed te zoeken. Telefoniste hielp mij uitermate vriendelijk en was zeer behulpzaam.

Beste heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat wij u goed hebben kunnen helpen bij uw vraag. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Levering in time

Op 29 3 tank doorvoer besteld in de veronderstelling dat deze 30-3 zou worden verzonden en op 31-3 bij kennis in de bus zou liggen die kan hem dat meenemen naar Portugal waar de watertang onder de camper vandaan is geraakt en tankdoorvoer afgebroken. Binnen 3 dagen geleverd ( helaas niet altijd duidelijk waar pakketje onderweg was maar het is binnen)

Beste Henry, Volgens onze gegevens heeft u op 29 maart een bestelling geplaatst en hebben wij deze 30 maart meegegeven met de vervoerder Postnl. Uw bestelling is volgens Postnl vandaag bezorgd om 15:39 uur. Als het goed is heeft u van Postnl een link gekregen om uw bestelling te volgen als dit niet het geval is spijt ons dat. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Sinds jaar en dag zeer goede ervaringen zowel in persoon in de winkel(s) als via email.

Altijd mijn bestellingen bij De Wit Schijndel zonder mankeren en op tijd volgens afspraak bezorgd gekregen. Prima kwaliteit en bij vragen in de camper/caravan shop of "aan de overkant" is tot op de dag van vandaag mee gedacht en voorzien in bijzondere wensen. Ook zeer snelle reactie en antwoord via email. Terzakekundige mensen die de tijd voor iedere klant nemen.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review en mooie woorden op Kiyoh. We zien u graag terug in onze winkel in Schijndel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

internet bestellen gaat langzaam

de terugkoppelingen van internet bestellingen zijn traag. teksten kloppen niet bij de laatste stap naar Ideal betalen. komt rommelig over, voor zo'n groot bedrijf

Beste E. Schrijen, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zijn net overgestapt op een nieuw systeem en hebben hierbij ook een nieuwe website. Er zijn inderdaad wat dingen op de website die nog niet zo soepel lopen maar hier zijn druk mee bezig. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Klantenservice en winkel niet op elkaar afgestemd

Omdat ik van de andere kant van het land moet komen, heb ik gebeld met de klantenservice (Wilma) met de vraag of ik naar camper bouwpanelen (https://www.dewitschijndel.nl/filippi-legnami-legnami-hpl-15-mm-houtplaat-grijs) kon komen kijken om deze vervolgens thuis te laten bezorgen. Op de site staat 'Alleen in Schijndel', dus ik ging er van uit dat dit niet kon. Maar Wilma vertelde aan de telefoon dat dit wel kon. Sterker nog, omdat ik 6 panelen nodig had, was het versturen ook nog eens gratis. Na ruim anderhalf uur rijden naar Schijndel om de panelen te bekijken en deze vervolgens te bestellen om thuis te laten bezorgen vertelde een zeer onvriendelijke man bij de servicebalie dat thuisbezorgen niet mogelijk was. Ik vertelde dat ik er nog speciaal voor had gebeld, maar al snel gaf hij aan 'wij zijn niet van de klantenservice, maar van verkoop en het kan niet. Kan er niets anders van maken'. Vervolgens dus met lege handen weer naar huis moeten rijden, zonder enige vorm van oplossing of empathie. Omdat ik de panelen toch nodig heb, heb ik deze toch (buiten mijn principes om) toch moeten bestellen om deze vervolgens zelf op te halen en wederom ruim 3 uur in de auto moet zitten. Slechte zaak bij De Wit!

Beste Jordi, Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij hebben via de mail contact met u opgenomen omdat wij liever één op één met de klanten spreken als er iets mis is, want alleen dan kunnen wij het oplossen, intern bespreken en onze service verbeteren. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Altijd netjes behandeld als klant!

Bij elke bestelling en eventuele telefonische uitleg als klant zeer netjes behandeld.

Beste Herman, Bedankt voor het plaatsen van uw positieve review en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Vriendeliik en zeer snelle levering

Was op zoek naar een speciale spoelbak, in Duitsland en Nederland nergens te krijgen. Kwam toevallig op de Homepage van de Wit en zag tot mijn verbazing dat hij hier op voorraad was. Gebeld dat ze ook in Duitsland leverden en dat kon. Vrijdag besteld en betaald en tot mijn verrbazing werd hij de dinsdag al geleverd in Neustadt an der Weinstrasse in Duitsland. Top service en bestel een volgende keer daar weer. Top bedrijf. Groeten Jan van der Wal

Beste J van der Wal, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review op Kiyoh en fijn om te horen dat uw bestelling snel bij u in Duitsland is aangekomen. Veel plezier met uw bestelling en we zien u graag weer terug in onze webshop of winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Op de Wit Schijndel kun echt rekenen

Goede service en kwaliteit en je kunt echt op ze rekenen. Alles wordt lekker op tijd thuis bezorgd! Ook de winkel en niet te vergeten het techno-center is en feestje om naar toe te gaan. Met vragen over techniek merk je gewoon dat het vakmensen zijn die weten waar ze het over hebben!

Beste Edgar, Bedankt voor het plaatsen van uw mooie review op Kiyoh en fijn om te horen dat u tevreden bent met onze winkel en webshop. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Waardeloos

Heb een DWS achterlichten set inclusief kabel besteld. Volgens de advertentie geschikt voor caravan en aanhanger, maar de kabel is maar 1,60m lang. Ooit een caravan of aanhanger gezien die kleiner is dan 1,60m? Terugsturen is geen optie, want dit is niet kosteloos dus een extra kabel erbij moeten kopen van € 15,-. Kortom een bedrieglijke advertentie.

Beste Piet, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het door u ontvangen artikel. Wij zullen uw review doorgeven aan de juiste afdeling zodat teleurstellingen zoals dit in het vervolg voorkomen kunnen worden. Onze excuses voor de slechte ervaring. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Vaker zaken gedaan. Steeds weer zeer tevreden.

Fijne zaak. Grote voorraad en keuze. Fijne bediening. Snelle punctuele afhandeling scherpgeprijst.

Beste Karel de Man, Bedankt voor het plaatsen van uw review en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

aanrader

bestellen ging zeer makkelijk en eenvoudig en een snelle levering van het gekochte product

Beste T. Huisman, Bedankt voor het plaatsen van uw mooie review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Snelle beantwoording.

Goede prijs en kwaliteit bij de wit .

Beste Charlie, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Langdurig gesprek voor informatie.

Door de keuze caravan te maken (ervan uitgaande dat men daar wel informatie kon geven over tenttapijt) werd ik kortaf aangesproken door een persoon die het niet wist en dat ik op de verkeerde afdeling was en maar een mailtje moet sturen voor informatie. De man wilde mij niet helpen en was zich er niet van bewust dat hij zijn boterham verdiende door de klanten. Zelf de keuze gemaakt om de klantenservices te bellen, die mij die mij doorverbonden heeft met de juiste persoon.

Beste Roelof, Wij hebben u vandaag vanuit de klantenservice aan de telefoon gehad en hebben uw klacht doorgegeven aan de juiste persoon. Nogmaals onze excuses en fijn om te horen dat mijn collega van de afdeling tenten u heeft kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Niet het geleverde wat op de foto afbeelding en omschrijving staat

Wij hebben een 12v 460 Thule Onistore opstap trede besteld, welke op de afbeelding en in de omschrijving stond "met op de hoeken reflex in het donker". Dit blijkt dus niet waar te zijn. Het is op de hoeken gewoon zwart, (pik donker en geen reflex)

Beste Henk, Wat vervelend om te horen dat het product afwijkt van de foto op de website. Wij willen u vragen om een e-mail te sturen naar [email protected] met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Zodra wij de mail van u hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

wat een snelle levering!

de ene dag besteld en de volgende dag al in huis wij vonden het geweldig en boven de 75 euro ook nog gratis bezorgd, wij zijn zeer tevreden.

Beste Johan, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat u uw bestelling snel bezorgd was en veel plezier er mee. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Klantenservice De Wit Schijndel

tevreden

product naar wens

Beste T. Eksenaar, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Goedkoop en groot assortiment

Moest een vervanging hebben voor mijn fietsendrager op mijn caravan direct de goede gevonden bij de Wit Schijndel

Beste Michiel, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Top alles wat ik zocht was er

Mijn ervaring dat het personeel klantvriendelijk is, nemen de tijd zeer goed advies. Schone zaak Ben als tevreden mens de winkel uit gegaan Groetjes Rijn

Beste Rijn, Bedankt voor uw positieve review en de mooie woorden over onze winkel. We zien u graag terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Waardeloos

Als je op maandag een online bestelling doet mag je toch verwachten dat het binnen een paar dagen bij mij thuis is, maar als je op donderdag belt blijkt dat alle bestellingen de hele week niet zijn opgehaald door post.nl. En dan zeggen ze overmacht. Ik vind het zeer slecht dat er bij zo’n megabedrijf niemand is die daar controle op houd. Conclusie doe geen online bestellingen bij dit bedrijf. Ik zei dan kom ik ze zelf wel halen, maar dat kon niet want het was een hele klus om de bestelling uit de box te halen . Ik zit nu in ieder geval ZONDER verjaardagscadeau.

Beste Carla, Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij hebben contact met u opgenomen om te kijken naar een geschikte oplossing en hopen dat we u toch nog een beetje hebben kunnen helpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Top winkel

Ze hebben zo'n groot assortiment

Rooiseweg 22 5481 SJ Schijndel