Langdurig gesprek voor informatie.

Door de keuze caravan te maken (ervan uitgaande dat men daar wel informatie kon geven over tenttapijt) werd ik kortaf aangesproken door een persoon die het niet wist en dat ik op de verkeerde afdeling was en maar een mailtje moet sturen voor informatie. De man wilde mij niet helpen en was zich er niet van bewust dat hij zijn boterham verdiende door de klanten. Zelf de keuze gemaakt om de klantenservices te bellen, die mij die mij doorverbonden heeft met de juiste persoon.

Beste Roelof, Wij hebben u vandaag vanuit de klantenservice aan de telefoon gehad en hebben uw klacht doorgegeven aan de juiste persoon. Nogmaals onze excuses en fijn om te horen dat mijn collega van de afdeling tenten u heeft kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Niet het geleverde wat op de foto afbeelding en omschrijving staat

Wij hebben een 12v 460 Thule Onistore opstap trede besteld, welke op de afbeelding en in de omschrijving stond "met op de hoeken reflex in het donker". Dit blijkt dus niet waar te zijn. Het is op de hoeken gewoon zwart, (pik donker en geen reflex)

Beste Henk, Wat vervelend om te horen dat het product afwijkt van de foto op de website. Wij willen u vragen om een e-mail te sturen naar [email protected] met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Zodra wij de mail van u hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

wat een snelle levering!

de ene dag besteld en de volgende dag al in huis wij vonden het geweldig en boven de 75 euro ook nog gratis bezorgd, wij zijn zeer tevreden.

Beste Johan, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat u uw bestelling snel bezorgd was en veel plezier er mee. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Klantenservice De Wit Schijndel

tevreden

product naar wens

Beste T. Eksenaar, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Goedkoop en groot assortiment

Moest een vervanging hebben voor mijn fietsendrager op mijn caravan direct de goede gevonden bij de Wit Schijndel

Beste Michiel, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Top alles wat ik zocht was er

Mijn ervaring dat het personeel klantvriendelijk is, nemen de tijd zeer goed advies. Schone zaak Ben als tevreden mens de winkel uit gegaan Groetjes Rijn

Beste Rijn, Bedankt voor uw positieve review en de mooie woorden over onze winkel. We zien u graag terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Waardeloos

Als je op maandag een online bestelling doet mag je toch verwachten dat het binnen een paar dagen bij mij thuis is, maar als je op donderdag belt blijkt dat alle bestellingen de hele week niet zijn opgehaald door post.nl. En dan zeggen ze overmacht. Ik vind het zeer slecht dat er bij zo’n megabedrijf niemand is die daar controle op houd. Conclusie doe geen online bestellingen bij dit bedrijf. Ik zei dan kom ik ze zelf wel halen, maar dat kon niet want het was een hele klus om de bestelling uit de box te halen . Ik zit nu in ieder geval ZONDER verjaardagscadeau.

Beste Carla, Bedankt voor het schrijven van deze review. Wij hebben contact met u opgenomen om te kijken naar een geschikte oplossing en hopen dat we u toch nog een beetje hebben kunnen helpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ze hebben zo'n groot assortiment

Beste Sanne, Bedankt voor het plaatsen van uw review en fijn om te horen dat u ons assortiment als groot omschrijft. We zien u graag terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Ze hebben zo'n groot assortiment

Een fantastische service levert een paar nieuwe wandelschoenen op voor mij.

In mijn 14 maanden oude wandelschoen van Dolomite was een scheurtje ontstaan in het bovenmateriaal. De klantenservice en de manager inkoop hebben meteen actie ondernomen richting leverancier wat resulteerde in een paar nieuwe Dolomite schoenen binnen 4 dagen tijd. Top service en pure professionaliteit! Nogmaals bedankt!!!

Beste Harrie, Bedankt voor het plaatsen van uw review en fijn om te horen dat het probleem met uw schoenen snel is opgelost. Veel plezier met uw nieuwe wandel schoenen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Supersnelle levering en een gratis skizak erbij !

Ik ben erg blij met de ski’s. Gisteren besteld en vandaag al binnen. Keurig verpakt met een extra skizak erbij. Dit is nu een mooi voorbeeld van klantbeleving in beste zin. Ga zo door!

Beste Annette, Bedankt voor het plaatsen van uw review, Fijn om te horen dat u de ski's in goede orde heeft ontvangen. Veel plezier alvast met uw ski's. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Prefecte en klantvriendelijke service koelbox

Twee jaar terug deed mijn Waeco 25 koelbox het niet goed, kreeg de temperatuur niet ingesteld. Op lokaal advies heb ik in mijn dorp een nieuwe 230/12V-6A omvormer gekocht voor mijn Waeco 25 koelbox. Dit was geen verbetering. Ik heb de koelbox naar De Wit gebracht en daar is toen een nieuwe thermostaat ingezet. Op de camping dit jaar werkte de koelbox weer niet goed en heb deze opnieuw bij De Wit aangeboden ter reparatie. Een week later kreeg ik een telefoontje van De Wit dat mijn koelbox niets mankeerde. Hij en koelde maar kon ook kon vriezen, prima dus. De koelbox is getest met hun omvormer en kabel. Ook liet de servicemonteur op de computer zien wat de koelgrafiek was en die was perfect. Ik vroeg of ik mijn koelbox ook met mijn kabel/omvormer mocht proberen en dat mocht. Met mijn kabel/omvormer was de storing direct zichtbaar, error. Wat was de oorzaak? Mijn omvormer creëerde niet voldoende amperage, deze was te licht voor mijn koelbox, moet minimaal 7A zijn. In de winkel heb ik een nieuwe omvormer gekocht en Patrick de koelmonteur was zo vriendelijk om deze meteen voor mij aan te passen zodat ik direct de koelbox kon gebruiken. Storing definitief opgelost. Topservice met dank aan Frank in de winkel en Patrick van de technische dienst, koelafdeling. Gisteren en vandaag thuis een paar keer de koelbox getest maar hij doet het als nieuw. :) Koelbox schoon gemaakt en in de doos opgeborgen tot de volgende vakantie. Patrick, bedankt nogmaals!

Beste Thijs, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review op Kiyoh. Wij zullen uw bericht doorsturen naar Patrick van de werkplaats. Hij zal het ook leuk vinden te horen dat u koelbox weer als nieuw functioneert en dat u zo'n leuke review heeft achter gelaten. Tot de volgende keer en nog veel plezier met uw koelbox. Klantenservice de Wit Schijndel

Bijzonder onvriendelijke klantenservice

Bijzonder onvriendelijk te woord gestaan na vraag over bestelling

Beste Dewi, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze klantenservice. We hopen u in de toekomt beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Op donderdag avond een bestelling gedaan en na alles afgehandeld en betaald heb ik per ongeluk een verkeerde artikel besteld, na volgende dag naar klantenservice gebeld en gevraagd of de artikel die verkeerd is kan omgeruild worden, voor dat het verzend wordt, ze zij dat ze gaat proberen te regelen en kost even tijd, en belde mij daar voor terug, wat logisch is want in het bestel systeem moest alles veranderd worden zo dat de voorraad van hun magazine klopt, na het telefoontje van de KlanteService was alles geregeld, Ben heel tevreden over de service en kom zeker weer terug om wat te bestellen.

Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn dat we uw bestelling nog konden omwisselen zodat u toch het juiste artikel heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Heel tevreden over de uitleg van de tent en opvolging van onze aankoop

In de winkel kochten we een nieuwe tent maar er bleek een defectje aan te zijn. Twee weken later zouden we op vakantie vertrekken. Dankzij de snelle en correcte opvolging kregen we binnen de week een nieuwe tent opgestuurd. Gelukkig maar ;-) Dikke merci aan de medewerkers van De Wit Schijndel!

Beste Daphney, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat we het probleem met de tent tijdig hebben kunnen oplossen en u hiermee op vakantie kunt. Wij wensen u een fijne vakantie en veel plezier met uw tent.

Winkel caravan en camper

Vandaag super geholpen door ervaren verkoper. Complimenten over de kennis en de kunde

Beste W van Riet, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van uw review en fijn om te horen dat onze collega's u goed hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

zeer slecht

op 8 juli bestelde ik een zwembadje, na 4 telefoons en beloftes is op 20 juli dit zwembad nog niet toegekomen. ik ben diep teleurgesteld. Met vriendelijke woorden van het personeel wordt er geen rekening gehouden met de wensen van de klant. Ik had liever een andere beoordeling geschreven. Lut Hoflijk

Beste L. Hoflijk, Het is begrijpelijk dat u deze review plaatst. Wij vinden de situatie ook ontzettend vervelend, daarom willen wij u vanuit deze kant nogmaals onze excuses aanbieden voor het ontstane ongemak. Wat we nu kunnen zien is dat uw zwembad vrijdag ingepland is om alsnog bij u bezorgd te worden en wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, klantenservice de Wit Schijndel

Goed Product slechte levering

Het product dat ik heb ontvangen voldoet aan alle wensen. Maar mijn bestelling is door DPD afgeleverd nu heb ik al niet zulke goede ervaring met DPD maar deze keer was het weer bingo. Het is aan te bevelen te stoppen om goederen nog via dit bedrijf te verzenden. Het is voor mij daarom de laatste keer dat ik iets bij De Wit heb besteld. Het zou goed zijn als een bedrijfs op de website aangeeft wie hun vervoerder is.

Beste P. Bos, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij hebben op onze website staan dat wij werken met verschillende vervoerders. Ons verzendsysteem berekent voor elk pakket automatisch de meest geschikte transporteur, Wat vervelend om te horen dat u geen goede ervaringen heeft met DPD en dat het dit keer weer Bingo was. Jammer dat wij dit niet eerder van u hebben mogen vernemen zodat we samen naar een oplossing hadden kunnen kijken. Veel plezier met uw bestelling. Klantenservice de Wit Schijndel

Per ongeluk dubbel artikel besteld maar dan retour betalen

Per ongeluk een artikel dubbel besteld, maar als je die wilt retourneren moet je wel bijna 7€ retour kosten betalen. Net nog gebeld, geen empathie, kon alles wel terug sturen. En dan zegt Mandy nog, veel plezier ermee! Hoezo slechte klantenservice! Hier bestel ik nooit weer. Nu maar wachten tot ik mijn geld terug krijg.

Beste Diana, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij snappen dat het vervelend is dat er kosten gerekend worden voor het retourneren van een bestelling, maar zoals mijn collega u telefonisch heeft uitgelegd kunnen wij helaas niet anders dan de gemaakte kosten van het retourneren doorberekenen aan u. Wij geven ook aan op onze website onder het kopje ‘info voor u besteld’ en bij het kopje retourneren. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

verschirkkelijk slechte levering

Ik heb een campingstoel besteld op 20/06 nu zijn we 27/06 15mails later nog geen track en trace gekregen en als antwoord dat ze werken met een koerierdienst ''transmission" (een bedrijf met een zeer slechte reputatie). nu krijg ik gewoon geen antwoord meer, wij vertrekken overmorgen op reis 10 dagen na bestelling! dus gaan wij kamperen met de helft van de spullen top! Bestel hier niet als je het binnen de 10dagen nodig hebt kan je ook duidelijk zien aan de andere commentaren hier

Beste E. Thienpondt, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen, Wij willen u vanuit deze kant nogmaals excuses aanbieden voor het lange wachten. Uw klacht ligt bij de juiste collega's. Ik vertrouw erop dat zij dit verder af zullen handelen en dat jullie hier samen uit gaan komen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel

Besteld en volgens de transporteur afgeleverd maar geen pakket te bekennen

We hebben eerder deze week een garage fietsenrek van Thule besteld en deze zou geleverd worden door Dina Trans BV (een bedrijf met een zeer slechte reputatie). Volgens de koerier is de status afgeleverd, maar we hebben niemand gezien. Zowel mijn echtgenote als mijn zoon waren thuis. Er is nergens een pakket te zien. Ik snap niet waarom bedrijven zoals De Wit Schijndel niet eerst een onderzoek doen naar de reputatie van een transporteur. We hebben eerder slechte ervaringen met Dina Trans BV en nu begint de ellende weer. We willen graag op vakantie vertrekken.

Beste F. Eersels, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wat ontzettend jammer om te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Helaas zijn wij voor het verzenden van de bestellingen afhankelijk van vervoerders (Transmission). Het kan weleens voor komen dat er daar in het depot fout gaat of iets langer duurt dan gewenst, maar helaas kunnen wij daar niets aan doen. We begrijpen dat het vervelend is. Onze klantenservice heeft hierover mailcontact met u gehad en zijn in afwachting van het onderzoek. Nogmaals onze excuses.

Rooiseweg 22

5481 SJ Schijndel