Ik vroeg om inleveren van de oude koelkast bij aankoop van een nieuwe maar dat bleek niet te gaan.. sinds 2016 is bij wet al bepaald dat dat moet gebeuren door de winkel of web winkel...
Beste Ko, U heeft gekozen om uw bestelling op te halen bij ons afhaalpunt. Op deze locatie is het helaas niet mogelijk om oude koelkasten in te leveren. Het is uiteraard wel mogelijk om de koelkast in te leveren maar dit kunt u dan doen in de caravan en camper accessories winkel. Onze excuses voor de incomplete mail die u heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Gisteren er geweest, het artikel wat ik nodig had kon niet geleverd worden, een dag later bestel ik dit online en weer een dag later is het bezorgd, dat snap ik dus niet.
Beste Wim, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Er worden bij ons dagelijks spullen geleverd in de verschillende magazijnen. Wij denken dat het door u bestelde artikel (nog) niet verwerkt was in het magazijn tijdens uw bezoek en dat onze collega van de winkel hier niet van op de hoogte was. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Onderweg naar de camping een onderdeel van het fietsenrek beschadigd geraakt. Wilde dat zsm fixen dus dat onderdeel bij De Wit Schijndel besteld. Meteen orderbevestiging gekregen en niet veel later een track and trace, was de volgende dag op de camping bezorgd en konden het meteen fixen Fantastisch snelle service!
👍
Voor onze zomerkampen gebruiken we de De Wit Sherpa groepstenten. Toen er wat onderdelen kapot waren, ben ik supervriendelijk en snel geholpen door de medewerker van de tentenafdeling. Echt topservice, bedankt!
👍
Ik heb echt goede ervaringen met jullie bedrijf
👍
op de website een product besteld. Aangegeven dat ik per Ideal wil betalen. Er kwam geen Ideal betaling beschikbaar, maar bestelling/order werd wel geaccepteerd. rarara. Ook geen email ontvangen. De bestelling stond wel genoteerd op mijn account. Toen de Wit gebeld en kreeg reactie u moet maar opnieuw op de website de bestelling plaatsen. Geen verklaring voor het probleem gekregen, geen sorry voor het ongemak. Wat een klantonvriendelijke en ondoorzichtige benadering, want misschien ontstaat hetzelfde probleem tijdens de volgende keer bestellen dan gewoon weer. Voorlopig bestel ik niet meer bij De Wit Schijndel.
Beste Mark, Bij ons worden bestellingen verwerkt en in behandeling genomen nadat wij de betaling hebben ontvangen. Wij adviseren mensen als er iets mis gaat met de betaling om een nieuwe bestelling te plaatsen. Dit doen wij omdat de bestelling vaak al automatisch is geannuleerd en omdat een bankoverschrijving een langere verwerkingstijd zal hebben. Helaas is het niet mogelijk om mee te kijken in uw account waarom u geen Ideal mogelijkheid heeft gehad dit in verband met de privacy. In het telefonisch gesprek met onze klantenservice hebben wij geprobeerd u uit te leggen dat dit de snelste oplossing is. Onze excuses als dit verkeerd is overgekomen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Waouw om 14u50 besteld en.den.dag daar op om 13u30 a thuis echt super snel dank u
👍
een grote puinhoop
Beste Sef, U heeft bij ons 16 juli een bestelling gedaan die wij op 17 juli hebben meegegeven met de vervoerder. De vervoerder heeft op 17 juli contact met u gezocht om een afleverdatum met u in te plannen. Wat we begrijpen is dat u het te lang vond duren voordat het pakket bij u geleverd zou worden. Zoals aangegeven bij ons op de website is bij een pallet zending een langere levertijd dan bij een reguliere verzending. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
De bestelling altijd vlot en goed verzorgd en bezorgd
👍
Verkeerd artikel ontvangen, kan gebeuren. In plaats van het juiste artikel op te sturen krijg ik zeer onaangename berichten dat ik het maar met het ontvangen product moet doen. Ondanks herhaaldelijk aandringen wordt er mij geen fatsoenlijk alternatief aangeboden. Ze adviseren mij om het product zo snel mogelijk terug te sturen, zodat ze "van deze nutteloze discussie af zijn". Ik ben nog nooit zo slecht behandeld bij een webwinkel.
Beste Teun, Allereerst onze excuses voor de ontstane situatie. We vinden het jammer om te horen dat we u er niet van hebben kunnen overtuigen dat u het juiste artikel heeft ontvangen. U mag er altijd voor kiezen om het artikel retour aan te melden en terug te sturen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
een uiterst complete zaak m.b.t. tot zaken voor caravan en camper eigenlijk kom je er nooit voor niets, in de onderdelen en accessoires deel (overzijde weg) van de winkel vind je alle onderdelen en nieuwe zaken die je in je camper moet vervangen. en de winkel zelf zo heerlijk compleet en niet onbelangrijk een heerlijk klanten restaurant. zeker ook leuk om alleen maar eens rond te snuffelen.
👍
snelle levering
👍
Zeer goede service. Product voldeed volledig aan mijn verwachtingen
👍
Je ne veux plus avoire se que cher commender je veux que vous annuler tout merci
Goedemiddag, Wij zien in ons systeem dat u een bestelling heeft proberen te plaatsen maar dat wij geen betaling hebben ontvangen waardoor de bestelling bij ons niet is verwerkt. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Niet afgeleverd op opgegeven adres
Beste Herman, Wij kunnen ons niet vinden in de door u geplaatste review. U heeft uw bestelling zondag 6 juli gedaan om 22:47 uur en uw bestelling is maandag 7 juli meegegaan met de vervoerder Postnl. De vervoerder verwacht het pakket vandaag bij u te leveren. Het is ons niet duidelijk wat u dan had verwacht. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Nogmaals onze dank aan Nico van de tenten afdeling , Onze nieuwe tent was niet wat het had moeten zijn ,Nico heeft dit voor ons zeer goed in orde gemaakt. Wij hopen dan nu ook van onze nieuwe tent eindelijk te kunnen genieten. wellicht tot een volgende keer.
Beste Willem, Bedankt voor uw mooie review. Wij zullen uw review doorgeven aan onze collega Nico van de afdeling tenten. Alvast heeft veel vakantie plezier met uw tent. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
zeer goede communicatie en de nodige hulp als het nodig is. De perfectie nabij mat dank Carl
👍
Bedankt voor de snelle levering
👍
wat een fantastische ervaring, na een bestelling op zaterdag werd het gevraagde maandag geleverd, netjes verpakt, ook voldoet het volledig aan mijn verwachting, het mailverkeer verliep vlot en zeer vriendelijk, bedankt en tot de volgende
👍
Aardig personeel in de winkel. Overzichtelijke website. Snelle verzending. Perfect zoals het hoort
👍
Stoel besteld en betaald met credit card. Geen reactie via email. In mijn account op de website is niets te zien over de status van de bestelling. Email aan klantenservice. Betaling niet gelukt. Opnieuw besteld, betaling nu wel gelukt. Kreeg direct order bevestiging via email. 2 dagen later ca 1/2 uur voor levering een email van PostNL, we komen eraan. Tot dan niets vernomen van De Wit. Noch iets zichtbaar op mijn account zoals bv track & trace. Dit kan werkelijk beter. Gewoon proces kopieëren van bv Amazon of Bol.com
Beste Remi, Bedankt voor het plaatsen van uw review. U heeft op het door u opgegeven e-mail adres van ons de factuur en de verzendgegevens ontvangen. Wellicht dat dit bij u in de spam box terecht is gekomen. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Twee dagen na de bestelling via internet mijn bestelling al kunnen ophalen bij het bezorgpunt. Prima verpakt en zonder schade.
👍
Per mail info gevraagd over een artikel (Thetford pompje). Correct antwoord en correcte levering. Super.
👍
Ik kocht twee sets Bardani Rocky Schroefharingen. Ze werden bliksemsnel geleverd. De groene kunststof koppen draaien mee met de schroef. Dat had ik niet verwacht. Het lijkt me ook niet handig. Bij telefonische navraag werd mijn vraag keurig afgehandeld. Zo nodig mocht ik het product terugzenden. (Uiteindelijk heb ik dit euvel zelf, met behulp van boormachine en boor 8 mm, opgelost).
👍
Nadat we een aantal artikelen gekocht hadden en hadden afgerekend zijn er 2 dingen op de band blijven liggen die we vergeten zijn om mee te nemen. Eigen schuld natuurlijk. Daar kwamen we pas na een week achter. Mailtje gestuurd naar de klantenservice, tijd van aankoop doorgegeven en ja............... de artikelen hebben ze netjes voor ons bewaard, bon erbij gelegd en vandaag opgehaald bij de balie. Ontzettend bedankt voor de goede service.
👍
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.