Pluspunten
Klacht over een defect opstapje voor de camper, jaar oud. Garantie twee jaar. Na drie weken nog géén reactie, telefonisch onbereikbaar...... Zal nooit meer iets bij deze firma kopen.
VerbeterpuntenTelefoon opnemen en garantieverplichtingen nakomen. Ik ben de zoveelste in een lange rij ontevreden klanten dus wees gewaarschuwd.
Pluspunten
Ik wil aan Miriam Dewit van de klantendienst alle credits geven, ze blijft rustig en professioneel ondanks de enorme stress-situatie waarin gewerkt moet worden. Ze heeft ervoor gezorgd dat mijn pakket wat ergens verloren geraakt was weer terecht kwam en zelfs nog ruim op tijd werd geleverd!
Verbeterpuntenbetere communicatie!! Zoek een oplossing voor het probleem met de logistieke diensten. Heb begrepen dat jullie samenwerken met verschillende bedrijven en dat het daar dikwijls misloopt.
Pluspunten
Zaterdagmorgen per mail onderdeel omschreven, zaterdagmiddag reeds per mail de correcte naam opgekregen. Zaterdagmiddag besteld en betaald, meteen bevestiging ontvangen. Maandag bericht van verzending, dinsdag in huis! De kwaliteit en prijs worden v.n.l. door de fabrikant bepaald.
Verbeterpunten
Dit bedrijf is helaas niet breikbaar, niet via de telefoon en niet via e-mail. In mei, dit jaar, was ik op zoek naar een onderdeel voor mijn camper en als eerste probeer je dan te bellen. Vol goede moed nummer in getoetst, maar dan begint het, je hoort een bandje, dat alle medewerkers bezet zijn, maar je wordt z.s.m. verbonden. Wegens vakantie extra druk etc. , deze tekst komt ook voorbij, evenals de tekst, vraag op e-mail zetten. De eerste keer heb ik 15 min. aan de telefoon gezeten, toen hield plotseling de verbinding op. Daarna nog ettelijke malen geprobeerd contact te maken, vele minuten wachten, maar er komt niemand aan de lijn. Dan maar hun raad opvolgen en mailtje sturen, ok, je denkt dan komt het wel over en krijg je bericht. Mail gestuurd en binnen 1 min. een reactie via mail. Er komt een automatisch gegenereerd mailtje met tekst: "Wij hebben uw mail ontvangen en zullen deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en u krijgt binnen zoveel tijd bericht". Nou mooi niet, vele telefoontjes en vele mailtjes nogmaals gepleegd, als herinnering, Tot op de dag van vandaag, 3 september, mocht ik van de Wit Schijndel geen enkel teken van leven ontvangen.
Pluspunten
Zijn er niet
VerbeterpuntenIets besteld met een levertijd van 1 - 3 dagen. Op voorraad. Na een week niets gehoord een mail gestuurd. Geprobeerd te bellen. Na ruim een half uur nog niet aan de beurt. Nog 4 x een mailtje gestuurd. Na twee weken eindelijk bericht. Ze kunnen de bestelde goederen niet vinden, maar ze moeten er wel zijn. De order geannuleerd. Na meerdere mailtjes en weken verder mijn geld terug gekregen. Eerder antwoorden en een paar telefonistes aannemen zou een verbeterpunt kunnen zijn. Want hier bestel ik niet meer.
Pluspunten
Vandaag de eerste keer De Wit bezocht. Bedankt Richard voor de prima informatie, vakmanschap en geduld, over de Bardanitent. Ik heb veel geleerd en kom zeker terug!
Verbeterpunten
Levertijd verbeteren (Ik wacht al een maand op mijn bestelling en ondanks de zomerdrukte vind ik dat alsnog erg lang. En ik moet helaas daardoor mijn bestelling annuleren). En nog belangrijker: betere communicatie naar de klant, klantenservice is gewoon niet te bereiken.... Zowel telefonisch als per mail.
Pluspunten
Goedkoop en groot assortiment. Over het algemeen goede leveren. Echter allerlaatste bestelling tot 2x toe fout gegaan. Vervolgens geen reactie op mailcontact en pas na veel bellen toezeggingen gedaan die weer niet nagekomen zijn. Ik ben hier voorlopig klaar mee. Als alles goed gaat prima bedrijf, klacht en service afhandeling, SCHANDALIG.
Verbeterpuntenbereikbaarheid telefoon is een drama. afhandeling klacht zeer slecht. geen meedenken met de klant.
Pluspunten
EINDELIJK!!! Een firma die haar beloftes waar maakt. Perfecte levering, op tijd, goed ingepakt, volledig zoals besteld en zoals het hoort. Een droom. Zonet mijn volgende bestelling geplaatst. Doe zo voort alstublieft!!!
Pluspunten
Bij eerdere bestellingen die wel op voorraad waren ging alles naar behoren.
VerbeterpuntenIk had een fietsbroek besteld, deze bleek niet meer op voorraad. De Wit gaf aan het betaalde bedrag zsm terug te storten. Nu bijna drie maanden verder, maar het geld is nog steeds niet teruggestort, al een paar mails hierover gestuurd maar daar reageert de Wit niet op. #Heel erg slecht!
Verbeterpunten
Mensen de waarheid vertellen en geen verschillende smoesjes.
Pluspunten
zeer koreckt en en veel heel veel in voorraad
Verbeterpunten
Onderdeeltje besteld wat niet op voorraad was. Na vele emails (personeelslid is inmiddels vertrokken) en telefoontjes geef ik het maar op. Gelukkig ging het maar om 12 euro... Winkel schijnt mooi te zijn maar webshop organisatie is een dikke bende.
Pluspunten
Maandagochtend 14 augustus spullen besteld, nu vrijdag nog niets geleverd gekregen. Ook niets gehoord van De Wit Schijndel. We vertrekken vanavond zonder onze spullen op kampeervakantie. Als er leveringsproblemen zijn, laat dat dan vooraf weten. Wij kopen nooit meer wat bij dit bedrijf!
VerbeterpuntenCommuniceer eens met je klanten. Lever op tijd!
Pluspunten
n.v.t.
Verbeterpunten- huur ivm zomerdrukte extra (telefonisch) personeel in. wachttijd > 45 minuten!!! - beloof niet tussen 1-3 dagen te kunnen leveren als dit niet nagekomen kan worden! - lever correcte producten. - reageer tijdig op klacht per mail
Pluspunten
Makkelijk bestellen en een snelle levering
Verbeterpunten
10 dagen geleden x-trem isolatie besteld, terwijl de bestelling volgens de website na 1 tot 3 dagen geleverd zou worden. Na bestelling niks meer gehoord van de Wit. Via de klantenservice onmogelijk om contact op te nemen. Graag zou ik de bestelling zo snel mogelijk ontvangen. En contact met de klantenservice over de verwachte levertijd?
Pluspunten
PRIJS KWALIEIT
VerbeterpuntenEr was iets mis gelopen met de verzending van de trekhaak . Na enige mails geen antwoord gekregen dan maar zelf contact genomen met het bedrijf na 5 min een mail terug en alles opgelost ! Waarschijnlijk met De Wit weer eens de druk om te antwoorden ! Sorry communicatie kan veeeeel beter !
Pluspunten
Goedkoop. Uitgebreid. Prima kennis van personeel
VerbeterpuntenCommunicatie. Slecht bereikbaar. Telefonisch sowieso niet. Mailreactie duurt erg lang.
Pluspunten
Prima prijzen, vandaar vast zo druk en te weinig aandacht voor de klanten
VerbeterpuntenOp 12 augustus een voorraad artikel besteld. Ik ben nu zelf op zoek waar mijn besteloing blijft. 10 minutennin de wacht gestaan en toen alle reviews gelezen over de sslechte bereikbaarheid. Maar opgehangen. Voor iemand die zelf werkzaam is in customer service is dit tenen krommend. Zoals andere reviews al aangeven, die zomer komt echt elk jaar weer terug. Bereid je voor, anno 2017 is dit echt niet meer nodig. Als jullie advies willen of mijn expertise willen gebruiken dan hoor ik dat graag. Kun je meteen vertellen waar mijn bestelling blijft. Groet, Jp Evers.
Pluspunten
Leuk assortiment, prima prijzen! Als er tenminste geleverd wordt.
VerbeterpuntenEr wordt alleen niet opgestuurd! Na op maandag besteld te hebben (volgens de website was alles op voorraad), op woensdag contact gezocht of mijn bestelling al opgestuurd was en na een half uur (?) in de wacht iemand aan de telefoon gekregen die mij vertelde dat ik een email krijg waneer er verzonden is......... Aan die info heb je alleen niet zoveel. Ook nog een mail gestuurd naar de klantenservice maar geen reactie... Donderdag middag nog niks gehoord. Weer contact gezocht per telefoon, maar liefst 43 min naar een bandje geluisterd alvorens ik er uitgeknikkerd werdt. Geen contact dus. En geen antwoord op mijn email. Waar blijft mijn bestelling?
Pluspunten
Zeer vlotte communicatie en alles is verlopen zoals afgesproken. TOP!!!
Pluspunten
Producten zijn goed, ruim aanbod
VerbeterpuntenDe eerste keer ging de bestelling snel en vlot. De tweede bestelling was al een stuk minder snel en vlot en de derde keer is het nog minder snel. Vermoed dat het bedrijf te snel gegroeid is en te weinig capaciteit heeft om kwaliteit te leveren zoals je verwacht. De klantenservice is telefonisch onbereikbaar op mail wordt wel gereageerd. Mensen aan de telefoon zijn vriendelijk en behulpzaam helaas komen ze ook de gemaakte afspraken niet na.
Pluspunten
een woord"alles"
Rooiseweg 22
5481 SJ Schijndel
De Wit Schijndel is een familiebedrijf met veel historie. Het begon allemaal in 1948 toen opa De Wit zijn handeltje in tweedehands legergoederen, matten vlechten en bezems startte. Ruim 75 jaar later mogen we met trots zeggen dat we het meest complete kampeer-, tuin- en sportwarenhuis in Europa zijn. Dankzij 70.000 m² aan winkelruimte en een uitgebreide online shop, vindt u altijd wat u zoekt binnen uw prijsklasse.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.