Laden reviews...
Laden reviews...
77 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen tonen over het algemeen een positieve ervaring met snelle levering en een breed assortiment. Enkele klanten melden webshopproblemen en beperkte voorraad. Klanten waarderen vriendelijk en behulpzaam personeel en betrouwbare leveringen, maar er zijn af en toe zorgen over beschikbaarheid en retouren. In het geheel genomen is de winkel- en onlineervaring voor de meeste klanten positief.
Pluspunten
Perfecte prijs afspraak. , en nakomen van gedane schriftelijke beloften c.q. afspraken. Ook daar het onze eerste bestelling was !!!
Verbeterpuntennvt
Beveelt aan
13 October 2016
Hans
Amersfoort
Dank je wel voor het compliment Hans.
Pluspunten
Paar schaatsen gekocht voor de beste prijs; net zo snel als Bol.com maar zeker niet zo duur. Er leek even wat mis te gaan met de betaling maar de dag erna meteen kunnen bellen en kunnen controleren. Geen lange wachttijden aan de telefoon, vriendelijk personeel. Gewoon een goed no-nonsense behandeling van klanten.
Beveelt aan
12 October 2016
Joyce
Tilburg
Dank je wel voor de goede beoordeling Joyce.
Beveelt aan
12 October 2016
POMP SERVICE.NL
Beek lb.
Beveelt aan
12 October 2016
anoniem
Bilthoven
Beveelt aan
9 October 2016
Piet
Waalwijk
Pluspunten
ik heb 6 jaar geleden een tent gekocht bij de Wit voor een goede prijs en nu de tentstok kapot was gegaan hebben ze bij de Wit gezorgd dat deze werd gerepareerd. De communicatie hierover was zeer snel en duidelijk. Echt service!
Beveelt aan
7 October 2016
Marike
Enschede
Dank je wel voor deze positieve recensie Marike.
Pluspunten
Snelle levering en nalevering bij defect
Beveelt aan
6 October 2016
Norbert
Driebergen
Bedankt voor de positieve beoordeling Norbert!
Pluspunten
Snelle levering, duidelijke site
VerbeterpuntenReageren op e-mail. Ik heb twee maal dezelfde vraag gesteld over een product dat ik niet kon vinden, via email. Ik heb nooit een reactie gehad. Was een product van een paar euro, dus misschien niet de moeite waard? (Staat los van laatste bestelling)
Beveelt aan
3 October 2016
Ernst
Dordrecht
Bedankt voor deze feedback Ernst.
Uiteraard proberen wij ook bij artikelen van een paar euro onze klanten te helpen. Onze excuses dat dit niet is gelukt. Even voor de zekerheid; zitten we niet in de spambox? Dit gebeurt nog wel eens bij hotmail/live/outlook e-mailadressen.
Mochten we hier nog mee kunnen helpen stuur dan een mailtje aan [email protected]
We zullen dan even kijken wat we kunnen betekenen.
Pluspunten
Zeer vriendelijk personeel. Ruime winkelruimte met veel en diverse keuze. Groot genoeg om een dagje door te brengen. Met voldoende drink- en eetgelegenheden zowel binnen als buiten. Buiten wordt gezorgd voor de kids met een speeltuintje en er was live entertainment van een orkestje. Brabantse gezelligheid!
Beveelt aan
1 October 2016
Inge
Heythuysen
Bedankt voor deze positieve beoordeling Inge!
Pluspunten
Snel en zonder problemen, kunnen vescheidene bedrijven een voor-beeld aan nemen !
Beveelt aan
28 September 2016
Johan
Heeg
Bedankt voor het compliment Johan.
Beveelt aan
28 September 2016
sabiein
Rotterdam
Pluspunten
Er wordt snel geleverd, en correct volgens bestelling. Vriendelijke ontvangst
VerbeterpuntenTelefonisch moeilijk te bereiken.Wachttijd kan soms wat oplopen.
Beveelt aan
26 September 2016
Rosseel Remi
Affligem
Dank je wel voor de positieve beoordeling Remi.
Pluspunten
Vriendelijk personeel goede tekst en uit leg duidelijk internet snelle levering super mooie winkel netjes en schoon
Beveelt aan
25 September 2016
anoniem
Brunssum
Dank je wel voor deze positieve recensie.
Pluspunten
Assortiment en voorraad. Snelheid levering
Beveelt aan
23 September 2016
anoniem
Pluspunten
Elke aankoop bij De Wit Schijndel was dik oké!
Verbeterpuntengeen
Beveelt aan
21 September 2016
Ann
Herent (B)
Pluspunten
ze hadden een mooi paar sportschoenen in de collectie
VerbeterpuntenEerst zou mijn bestelling wel geleverd worden. Toen toch niet. Maar toen toch wel. Ik blij! Want heb deze sportschoenen zeer dringend nodig voor mijn zoon. (Had ik ook gemeld, dat er haast bij was.) Maar ze kwamen steeds maar niet. Tot 3 x aan toe met ze gebeld en elke keer de verzekering gekregen dat de schoenen waren opgestuurd en dat ze toch echt moesten gaan komen. Gisteren nogmaals opgebeld - ten einde raad, want zoals ik al meerdere malen bij ze had gemeld zit mijn zoon volop in de trainingen en wedstrijden ... zonder schoenen - en wat blijkt? De schoenen komen helemaal niet. Ze bleken alsnog, toch niet leverbaar. Ongelooflijk dit!
Beveelt niet aan
21 September 2016
anoniem
Pluspunten
zeer vlugge afhandeling, zondag online besteld , dinsdag al geleverd
Beveelt aan
20 September 2016
KRISTA
OEDELEM
Pluspunten
Snelle levering en de materialen keurig afgeleverd in een degelijke verpakking!!
Beveelt aan
20 September 2016
Taede
Joure
Pluspunten
Snelle levering, fijn dat de teva's hier met korting gekocht konden worden.
Beveelt aan
18 September 2016
Bonnie
Amersfoort
Pluspunten
alles verloop zeer goed
Verbeterpuntenkan er geen vinden
Beveelt aan
18 September 2016
stefan
belgie
Beveelt aan
18 September 2016
Ruud
ijsselstein
Pluspunten
Het is de eerste keer dat ik hier iets bestel. Alles verliep vlot. Duidelijk website, snelle levering. Over het artikel zelf ben ik heel enthousiast. Ik had al enkele rugtassen en een slingshot. Echter zijn de rugzakken te groot voor een body en twee lenzen. En de slingshot was perfect qua inhoud maar bij lange wandelingen was het zwaar op te dragen. Alle gewicht op een schouder. Na lang zoeken een kleiner model gevonden waar ik heel blij mee ben. Ik draag er een eos7d M-II in, 70mm lens er op en telelens bij. Heb al enkele mooie lange wandelingen gemaakt. Zowel door stedelijk gebied als de bossen in... Ik ben er heel enthousiast over. Er is links en rechts ook nog eens ruimte voor drinkflessen. En in de rugzak zelf nog ruimte voor wat kleine spulletjes (sleutels, portefeuille, wat om te eten, tablet, laders, kabel....). Handig is de regenhoes die er ook bij zit. Ik vind hem geweldig;
VerbeterpuntenLevermethode aanpassen zodat je ongeveer kan weten wanneer de chauffeur er is. Bleven vanaf 9u thuis, leverde om 20.29u.
Beveelt aan
17 September 2016
Ponc Photography
Neepelt (België)
Pluspunten
Ik maakte een fout bij het online bestellen, heb De Wit gebeld, en werd onmiddellijk verder geholpen door de zeer klantgerichte en vriendelijke telefoniste. Zij beloofde een link te sturen, dat gebeurde zeer snel. De levertijd van het product was goed, evenals de informatie over de levering.
Beveelt aan
16 September 2016
Phyllis
Pluspunten
ik ben zeer te vrede over de aankoop van de porta potti excellence. het is ook een aanwinst voor in huis, vooral omdat boven op de badkamer geen toilet aanleg mogelijk was. dit bedrijf kwam als de goedkoopste uit.
Verbeterpuntenik kan nog geen verbeterpunten aangeven. omdat dit mijn eerste bestelling is bij De Wit.
Beveelt aan
14 September 2016
anoniem
Pluspunten
Ik heb informatie ingewonnen over het product, en werd daarbij goed en vakundig te woord gestaan, niets dan lof daarover, tevens is volgens afspraak het product geleverd , geheel volgens verwachting , ookhierover niets dan lof. ik heb het zelf gemonteerd, en er mankeerde niet aan , kortom een zeer tevreden klant
Beveelt aan
13 September 2016
Huis in t Veld
Apeldoorn
De Wit Schijndel is een familiebedrijf met veel historie. Het begon allemaal in 1948 toen opa De Wit zijn handeltje in tweedehands legergoederen, matten vlechten en bezems startte. Ruim 75 jaar later mogen we met trots zeggen dat we het meest complete kampeer-, tuin- en sportwarenhuis in Europa zijn. Dankzij 70.000 m² aan winkelruimte en een uitgebreide online shop, vindt u altijd wat u zoekt binnen uw prijsklasse.
Rooiseweg 22
5481 SJ Schijndel
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops