Ze hebben bijna alles op voorraad en super snel geleverd !
Beste Robin, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Nodige besteld voor, reparatie prima prijzen snelle levering. Producten zijn van kwaliteit en doen precies waar ze voor bedacht zijn. Ik bestel hier vaker!
Beste Robin, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Het bestellen ging vlot en vergeleken met de andere webshops zijn de prijzen erg scherp!
Beste R. Verhoeven, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van deze review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Reeds in de jaren 70 van de vorige eeuw kochten wij er onze eerste caravan. Een Burstner flipper city. D.w.z. Wij kochten er een enorm grote bungalowtent. Daar eenmaal mee thuis gekomen realiseerden wij ons pas goed hoe groot en zwaar dat ding wel niet was. En na wat rekenwerk vonden we dat we eigenlijk beter een caravan hadden kunnen aanschaffen. Dus na twee dagen weer terug naar Schijndel met de vraag of men bereid was de tent weer in te nemen als we een caravan zouden uitzoeken. Dhr De Wit himself was heel coulant en oordeelde dat dat geen enkel probleem was. De zaak werd verder afgehandeld door een heel aardige en bereidwillige verkoper waarvan ik de naam kwijt ben, maar hij golfde en had daarbij helaas een ongeluk aan zijn oog opgelopen.. Na die eerste (kleine) Burstner zijn er in de jaren daarna nog een aantal aangeschaft, maar telkens een stukje groter. En elke keer naar volle tevredenheid over de inruil - /bijbetaal prijzen en het tussendoor gepleegde onderhoud. J. van der Beek (toen uit Pijnacker, nu uit Berkel en Rodenrijs)
Beste Jaap, Wat leuk om te horen dat u al sinds de jaren 70 een trouwe klant bent bij ons. Wij hopen u nog lang van dienst te kunnen zijn. Tot de volgende keer. Klantenservice de Wit Schijndel
Bestelling geplaatst op 11 juni, tot op heden nog niks ontvangen. Vorige week contact gehad met klantenservice aangegeven dat ik mijn geld terug gestort wil hebben dat zou 5 werkdagen duren alsnog niks ontvangen. Nooit meer dat ik hier bestel.
Beste Naima, Allereerst onze excuses dat u heeft moeten wachten op uw terugbetaling. Door een fout in ons systeem was uw retour niet verwerkt. Wij zien dat het betaalde bedrag inmiddels aan u is gecrediteerd. Onze excuses voor het ongemak. Klantenservice de Wit Schijndel
in 2003 na aanschaf casco cabine van Tischer zelf alles interieur ramen e.d. bij de Wit gehaald dank zij de goede adviezen. 20 jaar plezier gehad.
Beste P de Weijer, Bedankt voor het plaatsen van uw mooie review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Zeer slechte zaak,spullen gekocht en zouden met 2 dagen in huis zijn nu ruim 2 weken verder en nog steeds niets geleverd Ruim een half uur aan de telefoon gehangen om iemand te spreken en zou alsnog geleverd worden,nu ook al bijna een week voorbij en nog steeds geen track en trace code dus nog steeds niets verstuurd
Beste Jeff, Wij beloven nooit een levering binnen 2 dagen. Wij vermelden op onze website dat wij het pakket gaan opsturen en meegeven aan een vervoerder tussen de 1 en de 3 werkdagen. U heeft bij ons een bestelling gedaan op 20 Juni en wij hebben uw bestelling 21 Juni meegegeven aan de vervoerder Postnl. Postnl heeft op dit moment landelijke leveringsproblemen, dit wordt door Postnl op meerdere manieren bekend gemaakt. Wij zien dat er voor u een vervangende zending is aangemaakt en deze zou vandaag bij u geleverd moeten zijn. Klantenservice de Wit Schijndel
Makkelijk te bestellen op de goed overzichtelijke website. Ik kon ook snel vinden wat ik nodig had. En een snelle levering vanuithet bedrijf. Het pakket was goed ingepakt, Helaas heeft de bezorgdienst is hier niet zo netjes mee om gegaan. De doos was helemaal ingedeukt, maar de spullen waren gelukkig in tact. En afgeleverd terwijl ik thuis was bij een aflever punt.
Beste P van Florestein, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van uw review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Grote partij in Nederland met een enorm breed assortiment! Echt positief. Wat we wel ervaren hebben is dat als ze iets toesturen, in ons geval een campingtafel en er zit een scheur in dat je of heel omslachtig het product moet terugsturen en wachten op een nieuwe (ben je week verder). En anders, wat wij dus hebben gedaan is de tafel zelf gaan ruilen. We kregen een nieuwe tafel maar geen enkele zinvolle reactie op de vraag wat er met de 50 gereden kilometers werd gedaan. Conclusie voor ons goede partij met een breed assortiment maar niet zoals bv Cool Blue klantgericht, traditioneel bedrijf en te weinig klantgericht op dit vlak. Mondeling op locatie en ook via de mail.
Beste heer/mevrouw, Jammer om te horen dat u een slechte ervaring gehad heeft met ons retourproces. Wij zullen dit doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Onze excuses voor het ongemak. Klantenservice de Wit Schijndel
Na een aankoop van een 01-07-2022 is de pomp kapot gegaan na bijna een jaar na 23-06 - 2023 nog een week garantie kreeg ik een nuewe pomp top je zou zeggen dat ik dan weer een jaar garantie zou krijgen maar nee ik krijg hier nog maar een week garantie bij de zwembad afdeling was mij toe gezegd dat ik een jaar garantie zou krijgen zij bianca maar wat denk je bij de kassa zeggen gewoon van niet gewoon nog een week garantie op een nieuwe pomp gr peter
Beste P de Groot, Jammer dat u deze bewoordingen gebruikt in uw review. U heeft van ons een passende oplossing gekregen Een garantie periode gaat altijd in op het moment van aankoop dit is geregeld per wet. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Bestel via site broek. Er is geen keuze in lengte, maar krijg wel extra lang opgestuurd. Geen info mbt hoe retour... Ergens opzoeken, ontmoedigend.
Beste heer/mevrouw, Wat vervelend om te horen dat de broek niet naar wens is. U kunt uw bestelling retour aanmelden op onze website via de onderstaande link: https://www.retourneren.nl/de-wit-schijndel Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Please be aware when purchasing online, the return shipping of an unwanted item is charged at 8 euros.
Beste Rohan, Retouren is bij ons inderdaad niet gratis. Dit geven wij aan op onze website onder het kopje ‘info voor u besteld’ en bij het kopje retourneren. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
prachtige ervaring
Beste Georges, Wat fijn om te horen dat u een prachtige ervaring heeft gehad in onze winkel. Graag zien wij u weer terug in onze winkel in Schijndel. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Bij de opbouw van mijn zelfbouwvan goede raad gekregen en gevolgd.
Beste Franky, Bedankt voor het plaatsen van uw mooie review en fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent door onze collega's van de caravan en camper accessories afdeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Ik kom al zeker 25 jaar bij de Wit voor al mijn tent, caravan en camperspullen. Capabele mensen met kennis van zaken en over het algemeen de laagste prijs, wat wil je nog meer? Een uitgebreid assortiment, hebben ze ook. Deze keer een simpele bestelling gedaan met wat kit voor de dakluiken van de caravan en een nieuwe brandblusser voor mijn vw T3 campertje. Vorige keer een complete zonnepaneleninstallatie voor hetzelfde campertje
Beste Peter, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van uw mooie review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Afgelopen dinsdag is ons zwembad geleverd. Toen de transporteur weg was, zag ik dat deze levering uit 2 pakketen zou moeten bestaan. Er is er maar 1 geleverd. We missen dus nog 1 pakket, deze staat waarschijnlijk bij de transporteur, of heeft de transporteur ergens anders geleverd. Mijn man probeert al 3 dagen lang met de klantenservice dit op te lossen maar dit lukt bij jullie kennelijk niet, of het interesseert jullie niet. Hoe moeilijk is het dat als ik een zwembad koop, dat ik dan ook krijg waarvoor ik betaald heb? Zulke slechte service heb ik nog nooit gezien.
Beste Patricia, Door de drukte van het seizoen heeft het helaas een paar dagen langer geduurd om uit te zoeken wat er niet klopte met de levering van uw bestelling. Wij zien dat het zwembad inmiddels is omgewisseld door onze eigen chauffeur voor de juiste. Onze excuses voor het ongemak en veel plezier met uw zwembad. Klantenservice de Wit Schijndel
Wij hadden een intex Solar cover waar na twee zwemseizoenen in de luchtbelletjes meer water in zat dan lucht, ook is het zeil broos. en begint te scheuren. Als antwoord kregen wij terug dat het zeil niet geschikt was voor intense zon en zwembadwater. Beetje vreemde een reactie, je koopt een regenpak, maar mag niet in de regen. Deze vraag ook bij de leverancier neergelegd, deze geeft aan dat de winkel dit als garantie moet afhandelen. De wit heeft dit ook bevestigd, de klantenservice kan alleen zien dat dit in het systeem staat. Kan verder niks betekenen, hoe graag ze willen. Maar de afdeling zwembaden kan alleen aangeven wanneer het is verzonden. We zijn nu twee weken verder met allemaal terugbel afspraken, omdat de klantenservice niks kan betekenen en afdeling zwembaden druk is. Dit verdiend dus geen voldoende
Beste Arnold, vervelend om te horen dat het allemaal zo gelopen is. Wij zien dat de terugbetaling in gang is gezet en dit zal zo spoedig mogelijk op uw rekening staan. Onze excuses voor het ongemak. Klantenservice de Wit Schijndel
En telefonisch contact snel en duidelijk
Beste Daan, Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Na verschillende malen bestellingen gedaan te hebben , steeds correct afrond .
Beste Rob, Bedankt voor het plaatsen van uw mooie review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Mooie, complete en goed werkende site. Alles was goed passend en bovendien gratis verzonden. Bedankt en tot de volgende keer.
Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Ik heb opgegeven om het pakje op te sturen, daar ook voor betaalt en in de mail staat dat ik gekozen heb voor afhalen. Dit is niet de juiste weg. De mail aanpassen
Beste Leo, Bij een online bestelling ontvangt u een automatisch gegenereerd bericht waarin staat als u heeft gekozen voor afhalen ligt het product voor u klaar als u van ons een e-mail ontvangt. Mocht het zo zijn dat u naast deze e-mail nog een andere e-mail heeft ontvangen dan horen wij dit graag van u want dan gaat er inderdaad iets mis. Ons e-mail adres is [email protected] Uw bestelling is op dit moment bij ons in verwerking en u ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling is verzonden. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Alles is goed verlopen ik hoop nu ook dat deze bestelling ook zo vlug komt groeten Dianne
Beste Dianne, Bedankt voor uw tijd voor het plaatsen van deze review. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Vandaag de vouwwagen naar De Wit gebracht voor wat kleine gebreken er bleek iets niet goed te zijn gegaan met de afspraak, waardoor ik niet op de planning stond, maar daar maakte ze geen punt van heel vriendelijk personeel super snel en goed geholpen door zowel de werkplaats als het atelier. Daarna echt een ongekend lage rekening gehad voor alles wat ze hebben gedaan. Super bedrijf!!!
Beste Cas, Bedankt voor het plaatsen van deze review en fijn dat wij de gebreken snel voor u hebben kunnen verhelpen. Veel vakantie plezier met uw gerepareerde vouwwagen. Klantenservice de Wit Schijndel
Het product zelf doet wat het moet doen en is prima kwaliteit. Er zitten 2 slangpilaren bij die met vleugelmoer aan te draaien zijn. Echter is de slangpilaar net niet goed aan te sluiten op de gangbare waterslangmaten. Oorspronkelijk zat het oude onderdeel met luchtslangen (niet ideaal) vast. De slangpilaar past helaas ook niet in de luchtslang. Dat de slangpilaar net te klein is voor de waterslang valt op te lossen door een slangklem goed aan te draaien. Echter is de slangpilaar van zulk dun plastic dat de slangklem de slangpilaar gewoon in elkaar duwt. Daarom heb ik het zelf op moeten lossen met koper en staal fitwerk.
Beste Ruard, Wat vervelend om te horen dat u een probleem heeft ervaren met het aansluiten van de slangpilaar. U had ons gerust mogen bellen of mailen met dit probleem zodat we met u mee hadden kunnen kijken voor een oplossing. Al onze waterslangen van 12mm zouden hier standaard op moeten passen. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons een mail sturen deze mag u sturen naar: [email protected] Stuur hier graag een paar begeleidende foto's bij zodat we mee kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Klantenservice de Wit Schijndel
Had wat vergeten bij een bestelling en die kon blijkbaar niet meer aangepast worden Zijn we al zover dat geautomatiseerde bestellingen niet meer aangepast kan worden en de mens word uitgeschakeld
Beste Johnny, Bedankt voor het plaatsen van uw review, Zodra een bestelling betaald kunnen wij deze bestelling niet meer aanpassen of iets extra toevoegen. Wij hadden dit met alle liefde gedaan voor u alleen dit was niet meer mogelijk. Onze excuses voor het ongemak.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.