Goed assortiment en een snelle service

Ruim assortiment, snelle service

Ze hebben een klantvriendelijke aanpak en hebben alles goed voor elkaar. Bestel zeker een keer weer als ik wat nodig ben.

GOEDE WINKEL

GEEN NEGATIEVE DINGEN

uitmuntend!

De bestelling was de volgende dag reeds geleverd. top! De hengel was meer dan uitstekend verpakt en kon hierdoor geen schade oplopen. perfect! Kortom; meer dan tevreden. Bedankt hiervoor. Met vriendelijke groet. joop winkelaar

Slecht verpakt

De dobbers die ik besteld had zatten los in een doosje waar door er schade aan de verf is ontstaan.Is geen ramp maar voortaan stukjes piepschuim erbij in als opvulling??post nl gaat niet altijd even voorzichtig om met pakketen namelijk.

Prachtige ruime winkel

Ik kom er tegenwoordig steeds vaker, het enige wat jammer is is dat de voorraad vaak slecht is op de hengel sport afdeling. Het is wel een prachtige georganiseerde winkel, met een goede duidelijke indeling. Kijk er al weer na uit om te gaan kijken bij de visspullen

Het was een kado voor mijn schoonzoon!

Het was een kado voor mijn schoonzoon, en die was er superblij mee!!

in een woord prima

Heel netjes thuis afgeleverd en goed geïnformeerd over de leverdatum/tijd

Alles top geregeld

Op vrijdagochtend een mailtje gestuurd om info over een product te vragen. Vrijwel binnen het kwartier antwoord gekregen. Nadien via de webshop mijn artikel besteld en de dag erna ( zaterdag ) werd alles om 10 uur in België in perfecte staat bezorgd. Prima service, prima communicatie en supersnelle levering. Graag weer !

snelle service

goed matriaal

Top service!

Vraag per mail gesteld en ik kreeg al snel heel vriendelijke reactie. Gezochte onderdeel werd direct gratis opgestuurd, terwijl ik daarvoor nog geen klant daar was. Klasse service!

Top service, top kwaliteit spullen .

Gewoon goed, ik personenlijk zal meer reishengels uitvoeringen willen zien, al jaren een klant bij hun , Het beste jongens !! Shay

Prima winkel

Keurige winkel en kundig personeel

Goede snelle levering

Duidelijke product omschrijving , indien nodig goed klant contact

Belde voor vragen en uitstekend geholpen , snelle levering en alles naar wens !

Alles was top geregeld 👍

Eerste keer met squid boilies gevist. Na anderhalf uur een 21 ponder schub op de kant top.

Slecht

Ik heb een molen besteld welke als nieuw geadverteerd staat, echter krijg ik de molen in een doos van een ander type molen, zelfs met de onderhoudsboekjes van de bovengenoemde andere molen. Dit houd dus in dat mijn molen zeker niet nieuw is, sterker nog ik heb niet eens de juiste boekjes en verpakking gekregen. Erg slechte service en niet wat je verwacht van zo'n bedrijf.

Snelle levering & Goede service.

Geen poespas, is gewoon goed!!!

Goede service en levering en communicatie .

Weinig woorden gewoon goed.

Oké

Ik had de pech dat mijn artikel uitverkocht was maar dat zag je niet op de website toen ik het bestelde en betaald had. Ik kreeg de volgende dag pas een mail dat deze artikel volgende week weer pas binnen kwam, dus hoop dat de site aangepast wordt, voor dat je betaald een pop-up krijgt met let op uitverkocht, kan wat langer duren. Voor de rest tevreden met mijn artikel.

lange levertijd

Het artikel was niet in vooraad waardoor de levering toch langer duurde dan ik had gehoopt.

Top!!!!!!!!

Alles op voorraad en volgende dag geleverd!!!!

Super winkel snel geleverd

Nadat ik te horen kreeg dat het artikel niet meer te leveren ,kreeg ik een nieuwer en duurder artikel opgestuurd. Als compensatie, top.

Alles keurig volgens afspraak

Alles keurig volgens afspraak