Top service!

Vraag per mail gesteld en ik kreeg al snel heel vriendelijke reactie. Gezochte onderdeel werd direct gratis opgestuurd, terwijl ik daarvoor nog geen klant daar was. Klasse service!

Top service, top kwaliteit spullen .

Gewoon goed, ik personenlijk zal meer reishengels uitvoeringen willen zien, al jaren een klant bij hun , Het beste jongens !! Shay

Prima winkel

Keurige winkel en kundig personeel

Goede snelle levering

Duidelijke product omschrijving , indien nodig goed klant contact

Belde voor vragen en uitstekend geholpen , snelle levering en alles naar wens !

Alles was top geregeld 👍

Eerste keer met squid boilies gevist. Na anderhalf uur een 21 ponder schub op de kant top.

Slecht

Ik heb een molen besteld welke als nieuw geadverteerd staat, echter krijg ik de molen in een doos van een ander type molen, zelfs met de onderhoudsboekjes van de bovengenoemde andere molen. Dit houd dus in dat mijn molen zeker niet nieuw is, sterker nog ik heb niet eens de juiste boekjes en verpakking gekregen. Erg slechte service en niet wat je verwacht van zo'n bedrijf.

Snelle levering & Goede service.

Geen poespas, is gewoon goed!!!

Goede service en levering en communicatie .

Weinig woorden gewoon goed.

Oké

Ik had de pech dat mijn artikel uitverkocht was maar dat zag je niet op de website toen ik het bestelde en betaald had. Ik kreeg de volgende dag pas een mail dat deze artikel volgende week weer pas binnen kwam, dus hoop dat de site aangepast wordt, voor dat je betaald een pop-up krijgt met let op uitverkocht, kan wat langer duren. Voor de rest tevreden met mijn artikel.

lange levertijd

Het artikel was niet in vooraad waardoor de levering toch langer duurde dan ik had gehoopt.

Top!!!!!!!!

Alles op voorraad en volgende dag geleverd!!!!

Super winkel snel geleverd

Nadat ik te horen kreeg dat het artikel niet meer te leveren ,kreeg ik een nieuwer en duurder artikel opgestuurd. Als compensatie, top.

Alles keurig volgens afspraak

Alles keurig volgens afspraak

paar dingen gekocht, goed bevallen snelle service heel goed.

Website en bestelproces zijn prima. Werd gebeld na bestelling dat iets niet op voorraad was, dat was wel jammer.

goede service, goed behandeld

telefonisch contact was er moeilijk om rechtstreeks iemand van de hengelsport afd. te krijgen.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Site is overzichtelijk. Bestellen is makkelijk. Voortgang is inzichtelijk en verpakking is goed. Producten voldoen.

Ondanks de belofte op de site, duurde de levering een dag langer. Voor 16:00 uur besteld is niet de volgende dag in huis. Op mail is tot op heden niet gereageerd.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke website, goede prijs, snelle levering en bevestiging.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Redelijke prijs en snelle levering

Dat ze daar werkelijk leveren waar ze zeggen. Ik had bijvoorbeeld een afhaal punt gekozen. En ze stonden aan me voor deur. Mazzel dat me vrouw thuis was.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede service Vriendelijk heid Aanrader voor iedere sportvisser

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Alles geleverd zoal op de site aangegeven.

Te grote verpakking voor kleine bestelling. Het zou ook in een stevige envelop kunnen.

Over ZOO&ZO Hengelsport

ZOO&ZO Hengelsport is de grootste, mooiste en meest uitgebreide hengelsport speciaalzaak van Nederland.