Heel goede service

Zeer snelle en goede service! Doe zo verder

superblij

snelle levering , heel erg blij met de bronzen uil , ziet er mooi uit , goede prijzen

Ik kreeg netjes een mailtje dat het bestelde onderdeel niet voorradig en dat het een paar weken kon duren eer het er weer was. Ik kreeg het reeds betaalde bedrag retour gestort. Nadat ik bericht kreeg dat het onderdeel in aantocht was heb ik de bestelling opnieuw geplaatst / betaald. Pakje in prima staat ontvangen.

heel positief, mooi product

goede service, mooi product

Goede artikelen en goed geprijst

Goede website, snelle levering

Alles goed en snel verzorgt

Service oriënteert en klant vriendelijk met goede producten

Mooi mondkapje

Vandaag mijn mondkapje ontvangen. Heeft iets meer dan een week geduurd. Maar dat is misschien in deze bijzondere tijd niet zo vreemd. Mondkapje zag er mooi en verzorgd uit. Dat in tegenstelling tot de verpakking ! Deze was helemaal verfrommeld en hing met plakband aan elkaar.

Goedemiddag Marcel. U verwart mij met een andere webwinkel, want ik verkoop helemaal geen mondkapjes!!! Zou u deze review kunnen verwijderen of aanpassen? U heeft bij mij een gedichten wenskaart van hout besteld. Met vriendelijke groeten, Edith

zeer snel geleverd!

goed ingepakt en snel aan huis , mooie afgewerkte en stevige boom

Precies wat ik ervan verwachte

Super correct en vlugge bezorging!

Een webshop die het vertrouwen meer dan waard is!

Snelle levering van een mooi product

Ik heb een goede ervaring met decostyle, ze reageerden snel en de levering duurde maar één dag en het product is helemaal naar verwachting .

Uitstekende eerste kennismaking!

Voor het eerst bij DecoStyle besteld. Snelle levering, uitstekende service.

Goede service en afspraak is afspraak

Goede ervaring met DecoStyle. Bij vragen via mail, per omgaande een reactie. Ik heb ervaren dat afspraak ook echt afspraak is. Complimenten.

Snelle levering en retourneren geen probleem en snel afgehandeld

Perfecte service en kwaliteit.

Snelle levering. leuke artikelen. Kwalitatief goed.

Ik ben zeer tevreden

snelle levering, goed verpakt

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

Netjes en goede service

Ik heb op deze site iets besteld en ben heel tevreden. Heel netjes en goede service

Alles volgens verwachting

Snel antwoord na mijn ongerustheid waren goed op de hoogte en alles verliep zoals ze gezegd hadden

Krasimira

I bought a beautiful wall panel and two sets of shelves. They are great and at a good price. Thank you very much, I remain your regular customer

Snelle goede service

Een artikel uit de webshop besteld, helaas bleek het niet op voorraad. Toch snel geregeld en dus was het op tijd binnen

Heel mooi

Ja is een heel mooi wastafelonderkast ziet er netjes uit