Wat ze beloven is waar.

Mooi ,was net waar ik al lang zocht ,,maar nergens vond.

Bij jullie vind ik de dingen in een ruim aanbod,

Top geregeld en snelle levering

Zelfs bij breuk van een onderdeel snel en accuraat gereageerd.

Super goede service

levensboom besteld en 2 dagen later was hij al binnen. Erg mooie levensboom, mooi cadeau voor mijn dochter en schoonzoon hun verjaardag. Mooie betekenis nu ze samen een prachtige dochter verwachten.

boeiende winkel

unieke zaken en dingen blijken gewoon te koop zijn, ervaring rijker, alleen de postbezorging duurde iets langer, maar dat is te begrijpen in een covid tijdperk

snelle levering.goede prijs

ga zeker vaker wat bestellen....

Erg makkelijke installatie, beperkte instelmogelijkheden

De installatie ging super makkelijk. De mogelijkheid om dingen in te stellen dan wel te controleren is beperkt.

Geheel volgens verwachting

Uitstekende ervaring met decostyle. Prima levering

Snelle reactie op de mail. Het artikel was er de volgende dag al! Met zelfs de optie om het in te laten pakken. En daarmee ook nog de goedkoopste die ik tegenkwam. Goede en persoonlijke service :)

Heel erg tevreden over de aankoop

Ik heb via internet gezocht. En zo ben bij bij de decoloods terecht gekomen.

Snelle Service

Helemaal top!

We kregen het erg zorgvuldig ingepakt. Zware, goede kwaliteit. We wilden het voor buiten gebruiken, maar wisten niet hoe het zou houden. Kregen zeer uitgebreide info van een zeer vriendelijke dame. Geweldige service.

Wat een service bood Decostyle me aan! Super tevreden en een heel warme dame. Mijn partner had zijn cadeau nog vroeger dan verwacht. Een echte aanrader!

prima service, snel geleverd!

super netjes afgeleverd

GEWELDIG GOED KAN NIET BETER KWALITEIT /PRIJS IS GOED IN BALANS

KLANT VRIENDELIJK KWALITEIT EN ZEER SNELLE ZEER GOEDE SERVICE

Netjes en op tijd geleverd

Het bestelde artikel was netjes ingepakt en zag er precies zo uit als op de site .

Ziet mooi uit

Levensboom ziet mooi uit hangt in de tuin tegen de muur.De rest is natuurlijk afwachten hoe dit product zich verder houd, hij hangt pas.

Blij dat we deze site gevonden hebben!

Een hele goede service van bestellen tot afleveren. Onze ouders waren heel blij met de mooie zon voor aan de buitenmuur. Ze merkten nog op dat hij zo netjes was ingepakt.

Hele goede communicatie en heel behulpzaam. Mooie en degelijke spullen

snelle levering, topproduct voor eerlijke prijs

snelle levering, topproduct voor eerlijke prijs

Kwaliteit product en snelle service

Een gietijzeren deurbel gekocht en snel geleverd gekregen. Goede kwaliteit en een vriendelijke mail met daarin de lever datum.

Goed maar wel prijzig